Niet gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hiddema had wel een aardige bijdrage in het corona debat.
stop hiermeequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat zeker de zorrugpremie weer omhoog. Nou ik dacht het niet !!!
ben vorige week met het phulschema begonnen met her en der wat aanpassingen. Zelfde idee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker man. Ik start aankomende week met een 4 daags splitschema. Onder- bovenlijf voor een week of 5, gok ik. Zat te kijken of het haalbaar was, omdat ik eigenlijk altijd een 3 daagsschema heb.
Oke, aanpassingen vanwege je rug nog steeds?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
ben vorige week met het phulschema begonnen met her en der wat aanpassingen. Zelfde idee.
Bevalt wel goed, vooral die hypertrofiedagen zijn erg lekker
Dag 5 van 5 net gehad overigens @:ggmm @:onlogisch
Yep. Hij heeft nog steeds geen ruggengraat. (lol)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, aanpassingen vanwege je rug nog steeds?
Yes, even romanian DL’s ipv reguliere en squatten met wat lichter gewicht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, aanpassingen vanwege je rug nog steeds?
Ik ben de laatste tijd enorm fan van romanian lunges. Eigenlijk altijd als afsluiter na squads etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, even romanian DL’s ipv reguliere en squatten met wat lichter gewicht.
Verder wel weer wat meer ander rugwerk erbij gegooid.
Het blijft asociaal, schofterig, schandalig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt, zoals zo vaak, net even wat genuanceerder.
[ twitter ]
(naast het feit dat er al 3x over gestemd is)
Ja ik vind het ook niet netjes van de oppositie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het blijft asociaal, schofterig, schandalig.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet netjes van de oppositie.
Persoonlijk meer van de walking lunges, met stang.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd enorm fan van romanian lunges. Eigenlijk altijd als afsluiter na squads etc.
Ik ga misschien ergens anders werken, heb een (veel) beter aanbod gekregen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de LC failliet.
Jobhopper!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga misschien ergens anders werken, heb een (veel) beter aanbod gekregen.
Waarom dat misschien dan? Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga misschien ergens anders werken, heb een (veel) beter aanbod gekregen.
Ik kan dan niet lekker isoleren, dan lunge ik zonder die 100% controle.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk meer van de walking lunges, met stang.
Verzekeringsbedrijf.quote:
Omdat ik nog wel moet solliciteren dus heb geen zekerheid dat ik de baan krijg. En dan heb ik straks niks. + dat ik al ja heb gezegd tegen de andere baan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dat misschien dan? Gewoon gaan.
Laatste zin snap ik niet. Tegen welke baan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verzekeringsbedrijf.
[..]
Omdat ik nog wel moet solliciteren dus heb geen zekerheid dat ik de baan krijg. En dan heb ik straks niks. + dat ik al ja heb gezegd tegen de andere baan.
Zorg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verzekeringsbedrijf.
[..]
Omdat ik nog wel moet solliciteren dus heb geen zekerheid dat ik de baan krijg. En dan heb ik straks niks. + dat ik al ja heb gezegd tegen de andere baan.
ja tegen lcquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste zin snap ik niet. Tegen welke baan?
Je kunt toch gewoon solliciteren zonder je baan op te zeggen?
En is het weer een bijbaan? Dan is het ook wat minder spannend toch?
Ik zou maandag eigenlijk beginnen bij mijn nieuwe baan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste zin snap ik niet. Tegen welke baan?
Je kunt toch gewoon solliciteren zonder je baan op te zeggen?
En is het weer een bijbaan? Dan is het ook wat minder spannend toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |