SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Heel goed!quote:Op maandag 27 juli 2020 14:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In regio Rotterdam zijn ze nu wel aan het nadenken over extra maatregelen.
https://nos.nl/artikel/23(...)onabesmettingen.html
quote:Op maandag 27 juli 2020 15:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Meid kom erbij!
Mag ik dan ook eyeliner of masacara bij je op doen?
JAquote:Op maandag 27 juli 2020 15:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Meid kom erbij!
Mag ik dan ook eyeliner of masacara bij je op doen?
Wat je laatst had gehaald zag er zo lekker uit. Ik wil dat ook.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt dol op patat () maar die high friet ipv high tea... Ugh!
note.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:26 schreef Greys het volgende:
Patat (JA SORRY @ijs_beer ZO HEET DAT HIER NU EENMAAL BIJ DE SNACKBAR) met nacho's.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat je laatst had gehaald zag er zo lekker uit. Ik wil dat ook.
quote:Op maandag 27 juli 2020 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet bij schat altijd heel even aan ato denken.
Wat is je bezwaar?quote:Op maandag 27 juli 2020 15:26 schreef Greys het volgende:
vooruit dan. grmbl.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Patat (JA SORRY @:ijs_beer ZO HEET DAT HIER NU EENMAAL BIJ DE SNACKBAR) met nacho's.
[ afbeelding ]
Ja, of het nou high friet heet of niet, geef me patat en snacks en ik stop het in mijn muil.quote:
Mits met copieuze hoeveelheden aan sauzen, natuurlijk!quote:Op maandag 27 juli 2020 15:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, of het nou high friet heet of niet, geef me patat en snacks en ik stop het in mijn muil.
Precies! De naam high friet hoeft voor mij totaal niet, maar snacksquote:Op maandag 27 juli 2020 15:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, of het nou high friet heet of niet, geef me patat en snacks en ik stop het in mijn muil.
Mijn zusje en ik hadden vroeger een fantasie, namelijk het 'patat-bad'. Een bad vol met patat en snacks, en dan allemaal kranen waar de sauzen uitkwamen. En daar dan inzitten.quote:Op maandag 27 juli 2020 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Mits met copieuze hoeveelheden aan sauzen, natuurlijk!
Hahahaquote:Op maandag 27 juli 2020 15:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik hadden vroeger een fantasie, namelijk het 'patat-bad'. Een bad vol met patat en snacks, en dan allemaal kranen waar de sauzen uitkwamen. En daar dan inzitten.
@Davequote:Op maandag 27 juli 2020 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Mits met copieuze hoeveelheden aan sauzen, natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op maandag 27 juli 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha
In de Donald Duck stond toen ik klein was een keer een verhaal van 'de neefjes', dat ze een enorme schaal met frikandellen en mayonaise hadden. Ik ben het nooit meer vergeten.
Haha, geweldigquote:Op maandag 27 juli 2020 15:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik hadden vroeger een fantasie, namelijk het 'patat-bad'. Een bad vol met patat en snacks, en dan allemaal kranen waar de sauzen uitkwamen. En daar dan inzitten.
Het ziet er in zulke grote hoeveelheden op tafel op de een of andere manier wat misselijkmakend uit.quote:
Ik hoop dat dat alleen voor de foto's isquote:Op maandag 27 juli 2020 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet er in zulke grote hoeveelheden op tafel op de een of andere manier wat misselijkmakend uit.
Ze proberen gewoon wat nieuws te verzinnen. Van al het voedsel wordt op een gegeven moment wel een High gemaaktquote:Op maandag 27 juli 2020 15:26 schreef Greys het volgende:
OMG JAAAA DAT WIL IKquote:Op maandag 27 juli 2020 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Patat (JA SORRY @:ijs_beer ZO HEET DAT HIER NU EENMAAL BIJ DE SNACKBAR) met nacho's.
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op maandag 27 juli 2020 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet bij schat altijd heel even aan ato denken.
quote:Op maandag 27 juli 2020 15:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb je post geliket. Maar aangezien je dat toch niet ziet, bij deze een notificatie.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 15:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:DaveIk had de verkeerde post gequote, dus bij deze jij ook een notificatie, en @Strani ‘s post een like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt er niet makkelijker op op Fok.
C’est Davie :o)
Anti-vax las ikquote:Op maandag 27 juli 2020 17:46 schreef Dave het volgende:
Hamilton doet een Doutzen.
Lewis dan hè, niet de musical.
Ze weten straks overal waar je bent!quote:Op maandag 27 juli 2020 17:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, iets met dat Bill Gates microchips in het coronavaccin gaat stoppen.
quote:Op maandag 27 juli 2020 17:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze weten straks overal waar je bent!
*Gepost op instagram met de nieuwste iPhone waar je elke scheet op post*
Ik hoop van harte dat ze hem die weekend eens flink aan de tand gaan voelen hierover.quote:Op maandag 27 juli 2020 17:46 schreef Dave het volgende:
Hamilton doet een Doutzen.
Lewis dan hè, niet de musical.
Zoals iemand anders op een ander bericht reageerde;quote:Op maandag 27 juli 2020 18:14 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]Tim Douwsma heeft de laatste tijd ook wel opvallende tweets.
Dat waardeer ik enormquote:Op maandag 27 juli 2020 17:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb je post geliket. Maar aangezien je dat toch niet ziet, bij deze een notificatie.
Jaquote:
Wat bedoel je met modern?quote:Op maandag 27 juli 2020 18:52 schreef Guanabana het volgende:
Dit is een foto uit 1865
[ afbeelding ]
Vind het sowieso fascinerend dat er heel veel foto's zijn van de American Civil War, maar bij deze verbaast het me ook hoe modern hij eruitziet.
Zijn kleding, vooral zijn haardracht, ergens ook wel zijn gezicht (hoewel dat niet zou moeten uitmaken natuurlijkquote:
Ik snap je wel gedeeltelijk.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zijn kleding, vooral zijn haardracht, ergens ook wel zijn gezicht (hoewel dat niet zou moeten uitmaken natuurlijk).
Ja, dat bedoelde ik dus (ook).quote:Op maandag 27 juli 2020 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap je wel gedeeltelijk.
Als ik de foto zie, dan ben ik verbaasd dat de foto zo oud is. Als je zegt dat het een gefingeerde foto is van vorig jaar, zou ik het ook geloven.
Ja, maar ik kan het zelf niet goed onderbouwen waarom ik dat gevoel heb. Vandaar de vraag.quote:
Het is (naast de kwaliteit) vooral ook de emotie. Die zijn we niet zo gewend van oudere foto's, dat iemand echt zo'n krachtige blik kan hebben.quote:
Ja maar vaak zijn dat soort oude portretten ook van mensen in een heel andere kleding- en haarstijl, of met een enorme baard of een onnatuurlijke stijve pose of noem alles maar op.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is (naast de kwaliteit) vooral ook de emotie. Die zijn we niet zo gewend van oudere foto's, dat iemand echt zo'n krachtige blik kan hebben.
Alsof hij heel geconcentreerd op zijn playstation bezig is.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is (naast de kwaliteit) vooral ook de emotie. Die zijn we niet zo gewend van oudere foto's, dat iemand echt zo'n krachtige blik kan hebben.
Da's waar, maar als hij op zou staan en we z'n broek zagen dan zou dat idee denk ik heel snel veranderenquote:Op maandag 27 juli 2020 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar vaak zijn dat soort oude portretten ook van mensen in een heel andere kleding- en haarstijl, of met een enorme baard of een onnatuurlijke stijve pose of noem alles maar op.
Deze kan gewoon in een tijdschrift van nu staan
Hahaquote:Op maandag 27 juli 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alsof hij heel geconcentreerd op zijn playstation bezig is.
Toen ik er snel langsging dacht ik eerst dat het iets met die tweets van Tim Douwesma te maken had.
Volgens mij heb ik die foto onlangs ook ingekleurd gezien, was helemaal bizar en indrukwekkend. Ik ga ‘m even opzoeken.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:52 schreef Guanabana het volgende:
Dit is een foto uit 1865
[ afbeelding ]
Vind het sowieso fascinerend dat er heel veel foto's zijn van de American Civil War, maar bij deze verbaast het me ook hoe modern hij eruitziet.
Wauw wat vetquote:Op maandag 27 juli 2020 19:19 schreef Cee het volgende:
@:Guanabana hier zit ie tussen (sowieso een toffe gallery):
https://allthatsinteresting.com/color-civil-war-photos#10
Ik denk dat hij wel reliable with the LADY's was, ja.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:19 schreef Cee het volgende:
Edit: oh hij is een gevangene die vast zit voor poging tot moord, nice, een bad boy.![]()
GIEREN.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel reliable with the LADY's was, ja.
Wauwquote:Op maandag 27 juli 2020 19:23 schreef Cee het volgende:
@:Guanabana hier is ie nog een keer, ander standpunt.
https://krijnen.com/wp/2016/10/16/lewis-powell/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intelligent eyes in a hunger pang frame.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:25 schreef Guanabana het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
[img=570,750]http://krijnen.com/pics/Lewis%20Powell%20bw.jpg[/img
Ach, als jij in die tijd in Alabama had gewoond dan was je dat vast ook geweestquote:Op maandag 27 juli 2020 19:28 schreef Cee het volgende:
Oh nee hij was Confederate. Meteen afgeknapt.
quote:Op maandag 27 juli 2020 19:28 schreef Cee het volgende:
Oh nee hij was Confederate. Meteen afgeknapt.
Zou hem ook doen hoor.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
De dames zitten weg te soppen op een foto van een kerel die zo'n 180 jaar geleden geboren is
(Gelijk hebben ze)
Is dat niet necrofilie?quote:Op maandag 27 juli 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
De dames zitten weg te soppen op een foto van een kerel die zo'n 180 jaar geleden geboren is
(Gelijk hebben ze)
quote:Op maandag 27 juli 2020 19:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dat niet necrofilie?
Ik vind jonger leuk, maar zij slaan wel helemaal door!
Haha wtf. Nou die heb ik zogenaamd niet gezien.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:34 schreef Cee het volgende:
Hier valt ie weer wat tegen, Guana.
https://allthatsinteresting.com/lewis-powell
Attempted murder, confederate, 180 jaar oud, geëxecuteerd, allemaal prima acceptabel maar die foto is echt de druppel.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha wtf. Nou die heb ik zogenaamd niet gezien.
Death doesn’t discriminate.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
Hij heeft de secretary of state neergestokken, gelukkig niet die van treasure
quote:
Ik dacht ook dat dat zo was toen ik de post van hierboven zag.quote:Op maandag 27 juli 2020 19:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw wat vet
Hij kan gewoon een model anno nu zijn!
Ik ookquote:
Echt hèquote:Op maandag 27 juli 2020 19:45 schreef Meke het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/70th_Tony_Awards
Ik ben dit aan het bekijken (ben inderdaad bij die aflevering @:Cee), maar dit is toch bizar![]()
Heb ik niet altijd zin inquote:
Moet jij elke dag zo vroeg op?quote:
Ga ik ook doen.quote:
Nee, gelukkig niet, maar moest vandaag om 9 uur in Utrecht zijn, normaal gaat de wekker om 6:12.quote:
Da’s ook nog erg vroegquote:Op maandag 27 juli 2020 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, maar moest vandaag om 9 uur in Utrecht zijn, normaal gaat de wekker om 6:12.
quote:Op maandag 27 juli 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
(Gelijk hebben ze)
Wat?quote:Op maandag 27 juli 2020 19:45 schreef Meke het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/70th_Tony_Awards
Ik ben dit aan het bekijken (ben inderdaad bij die aflevering @:Cee), maar dit is toch bizar![]()
Ik ben 's ochtends nooit zo snel met opstaan.quote:
Wel gelijk de post van de avond.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
goedenavond! Ik kijk altijd een paar posts terug voor ik begin te posten en zag dit staan
eyyyyquote:Op maandag 27 juli 2020 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel gelijk de post van de avond.
En hoi
Jep. Om 5:20 ging de wekker. Om 6:30 zat ik in de auto om 7:20 collega op kantoor opgehaald en om 8:33 kwamen we aan in Utrecht. Om 6:17 weer terug, om 17:38 collega afgezet en om 18:18 was ik weer thuis.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyyLange dag gehad begreep ik? Ik kreeg gister nog net mee dat je er vroeg uit moest.
Lekker chillen dan nuquote:Op maandag 27 juli 2020 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Om 5:20 ging de wekker. Om 6:30 zat ik in de auto om 7:20 collega op kantoor opgehaald en om 8:33 kwamen we aan in Utrecht. Om 6:17 weer terug, om 17:38 collega afgezet en om 18:18 was ik weer thuis.
Hahaha, ja de context is dan wel handigquote:Op maandag 27 juli 2020 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
goedenavond! Ik kijk altijd een paar posts terug voor ik begin te posten en zag dit staan
Pfoequote:Op maandag 27 juli 2020 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. Om 5:20 ging de wekker. Om 6:30 zat ik in de auto om 7:20 collega op kantoor opgehaald en om 8:33 kwamen we aan in Utrecht. Om 6:17 weer terug, om 17:38 collega afgezet en om 18:18 was ik weer thuis.
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
heyyyyquote:
Zijn ze wel aan het hogedrukspuiten?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:06 schreef Guanabana het volgende:
Ze zijn gewoon nog STEEDS met een hoogwerker de gevel aan het hogedrukspuiten, nu precies bij onze verdieping.
Sinds wanneer duurt zoiets tot na 20u 's avonds
Good eveningquote:
Inderdaad. Was ik ook zeker van plan. Ik heb lekker Nightwish op staan.quote:
Ow jakkesquote:Op maandag 27 juli 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
Coronahaardje ontdekt in mijn dorp![]()
Volgens de lijst 'in sociale kring', kan dus een feestje zijn of een bar, maar ik ga even een paar dagen extra voorzichtig doen om te zien of er meer gevallen verschijnen.
En dan nog geluk dat het vakantie was, dus het was vrij rustig op de weg.quote:
oei, sterkte.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
Volgens de lijst 'in sociale kring', kan dus een feestje zijn of een bar, maar ik ga even een paar dagen extra voorzichtig doen om te zien of er meer gevallen verschijnen.
oh kijk dan komt het goedquote:Op maandag 27 juli 2020 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Was ik ook zeker van plan. Ik heb lekker Nightwish op staan.
Hoe laat sta je op dan?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends nooit zo snel met opstaan.
Oh joh. Er is een lijst waar je dat in de gaten kan houden dan? Dat is wel handig op zich.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
Waarom zijn mensen zo intens kut en dom om bovenop elkaar te gaan feesten, waarom doen we nog moeite als dat soort dommigheid het voor iedereen verziekt. Het interesseert ze gewoon niks.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
Kan ook ontspannend zijn toch? Hoor ik altijd van mensen die sporten tenminste....quote:Op maandag 27 juli 2020 19:56 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.
Ik zou vanavond zwemmen, maar is het beter niet meer teveel in te spannen
Het wordt hier elke dag in de regionale media redelijk goed gemeld, vaak ook met meer informatiequote:Op maandag 27 juli 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh joh. Er is een lijst waar je dat in de gaten kan houden dan? Dat is wel handig op zich.
quote:Op maandag 27 juli 2020 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt hè![]()
Ben nu bij aflevering 55![]()
Gisteren op YouTube een backstage serie van Broadway.com met Leslie Odom Jr. gekeken, wat een toffe gast is dat.Leuke opnames van repetities en interviews en ook een stukje waar hij een ritueel van de cast tijdens intermission laat zien. Dan staan ze in een nauwe trappengang in hun kostuums op een of ander nummer dat iemand op z’n telefoon afspeelt een kleine danceparty te houden. Zie je die mensen allemaal dansen een woowooo! dance dance! roepen en op de achtergrond komen doodleuk J-Lo en John Kerry voorbijlopen. Ze dansen gewoon door.
Mensen zijn dom.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen zo intens kut en dom om bovenop elkaar te gaan feesten, waarom doen we nog moeite als dat soort dommigheid het voor iedereen verziekt. Het interesseert ze gewoon niks.
De Zwolse zomerkermis gaat door, dus ik vermoed zoiets ook hier binnen een week of 3.quote:
Het aantal nominaties en hoeveel ze er ook echt wonnenquote:
6:12 gaat de eerste wekker, dan om 6:17 de tweede. Dan douchen en aankleden. Dan om 6:44 de derde dat ik moet gaan ontbijten, zodat ik rond 7:22 de deur uit kan.quote:
Ze hebben daar geen gloryholes?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
Nou was ik al voorzichtig, maar ik bedoel dat ik m'n vaste café even niet ga bezoeken.
Ja, je hebt gelijk. Maar het kan ook snel gaan denk ik. Zelfs met de huidige regels kan je niet uitsluiten dat op een feestje met 20 personen een man of 5 besmet raken. (Zelfs als de regels gevolgd worden, bedoel ik dan)quote:Op maandag 27 juli 2020 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen zo intens kut en dom om bovenop elkaar te gaan feesten, waarom doen we nog moeite als dat soort dommigheid het voor iedereen verziekt. Het interesseert ze gewoon niks.
Wel een risico ja!quote:Op maandag 27 juli 2020 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
De Zwolse zomerkermis gaat door, dus ik vermoed zoiets ook hier binnen een week of 3.
Mijn schoonzus werkt in het ziekenhuis en zei dat het draagvlak op de IC echt niet groot is bij een echte tweede golfquote:Op maandag 27 juli 2020 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
domheid verspreid ziektes.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat hun zoiets niet overkomt. "Ja, ik zie alleen maar mensen op tv met corona ken niemand in mijn omgeving die het heeft." "Ach, ik kan wel naar dat feestje gaan met keelpijn, 99% kans dat het geen corona is"quote:Op maandag 27 juli 2020 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's waar, maar wat dat laatste betreft is ruim de helft nu asymptomatisch.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat hun zoiets niet overkomt. "Ja, ik zie alleen maar mensen op tv met corona ken niemand in mijn omgeving die het heeft." "Ach, ik kan wel naar dat feestje gaan met keelpijn, 99% kans dat het geen corona is"
Net in het journaal een studente: “tja, ik snap het wel studenten vinden het gewoon niet leuk om continu achter hun laptop te zitten en hebben behoefte aan sociaal contact”.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ik student was, was ik ook gewoon aan het gamen achter de laptop hoor. Dat is nu niet anders.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Net in het journaal een studente: “tja, ik snap het wel studenten vinden het gewoon niet leuk om continu achter hun laptop te zitten en hebben behoefte aan sociaal contact”.
Nee, andere mensen hebben daar geen last van.
Dat is wel netjes. Volgens mij doen ze dat hier niet...maar ik moet ook bekennen dat ik de regionale media niet volg momenteel, dus misschien gebeurt het wel maar dan weet ik het niet.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt hier elke dag in de regionale media redelijk goed gemeld, vaak ook met meer informatie
Ja, je kunt gewoon beter niet te dicht op veel mensen zitten zeker niet binnen.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, maar wat dat laatste betreft is ruim de helft nu asymptomatisch.
Ja gelukkig ben je na je studie plotsklaps van die behoefte af en zie je wel wanneer je een keer vakantie kan nemen en is een dagje in een parkje zitten dan meer dan voldoende.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Net in het journaal een studente: “tja, ik snap het wel studenten vinden het gewoon niet leuk om continu achter hun laptop te zitten en hebben behoefte aan sociaal contact”.
Ze kunnen best sociaal contact hebben, maar met minder mensen en meer afstand. Maar dat willen ze niet.quote:Op maandag 27 juli 2020 20:23 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2020 20:28 schreef Momo het volgende:
Als de anderen nou allemaal social distancing deden en niet op vakantie gaan dan kan ik dat wel allemaal doen
Ja, het ging al een tijdje niet zo best met het voetbal daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of verwar ik het met WIDM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Als dat een brandhaard is?quote:Op maandag 27 juli 2020 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dus jullie kunnen Barcelona lekker overslaan en meteen mijn kant opkomen.
Living on the edgequote:Op maandag 27 juli 2020 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Dave je moet wel een béétje durven leven hoor!
ochheremejee dat is wel écht on the edge. Nog iets verder en je valt er vanafquote:
Ochheremejee zeggen en dan doen of je een buitenlander bentquote:Op maandag 27 juli 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ochheremejee dat is wel écht on the edge. Nog iets verder en je valt er vanaf
Straks naar bed. Dan kan ie weer opladen.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ochheremejee dat is wel écht on the edge. Nog iets verder en je valt er vanaf
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ochheremejee zeggen en dan doen of je een buitenlander bentNou we waren er bijna ingetrapt hoor Prisha!
quote:
Ja, dit geloven we natuurlijk niet meer nu.quote:
grrr bollocksquote:Op maandag 27 juli 2020 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit geloven we natuurlijk niet meer nu.
En ze koos natuurlijk voor Boston voor haar nepverhaal omdat ze wist dat we dan allemaal enthousiast dingen zouden roepen over Cheers en op die manier totaal afgeleid zouden zijnquote:Op maandag 27 juli 2020 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit geloven we natuurlijk niet meer nu.
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
En ze koos natuurlijk voor Boston voor haar nepverhaal omdat ze wist dat we dan allemaal enthousiast dingen zouden roepen over Cheers en op die manier totaal afgeleid zouden zijn
Ik had verwacht dat mensen iets over Ben Affleck of Matt Damon zouden roepen eigenlijkquote:Op maandag 27 juli 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
En ze koos natuurlijk voor Boston voor haar nepverhaal omdat ze wist dat we dan allemaal enthousiast dingen zouden roepen over Cheers en op die manier totaal afgeleid zouden zijn
Niemand weet wie dat zijn Prisha.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat mensen iets over Ben Affleck of Matt Damon zouden roepen eigenlijk
Niet?? Armageddon niet kennenquote:
En ik heb de Bruins gekozen als winnaar van de NHL, voor deze hele deceptie aan het licht kwamquote:Op maandag 27 juli 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh...alleen het einde van Bruce. Film slaat nergens op maar t is wel een guilty pleasure van me.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja Armageddon, da's toch ook niet het einde van de wereld?
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik heb de Bruins gekozen als winnaar van de NHL, voor deze hele deceptie aan het licht kwam
Kan je er nog iets aan doen?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik heb de Bruins gekozen als winnaar van de NHL, voor deze hele deceptie aan het licht kwam
Ik vind Matt Damon altijd wel tof eigenlijk. Lijkt me een hele aardige kerel.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was meer fan van Casey maar die is niet echt zo tof meer.
Huilen in een hoekjequote:
Heerlijk domme actiefilmquote:Op maandag 27 juli 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Neuh...alleen het einde van Bruce. Film slaat nergens op maar t is wel een guilty pleasure van me.
Slaap fijnquote:
quote:
Dank jullie allebei. Jullie ook alvast!quote:
jaquote:
jah H_Tim heeft op de Bruins gewedquote:
Ik vind het al heel knap van mezelf dat ik weet wat het isquote:
Daar laat ik me niet over uitquote:Op maandag 27 juli 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het al heel knap van mezelf dat ik weet wat het is![]()
Of het wel of niet een verstandige weddenschap is kan ik dan weer niets over zeggen
Ik ben er eentje aan het makenquote:Op maandag 27 juli 2020 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de bookies maken ze een goede kans om de cup te winnenTampa Bay Lightning ook, maar die heb ik in een eerder jaar als grote favoriet gekozen en toen lagen ze er in de eerste ronde uit
Dan kan je nog zo'n vette Tesla coil in je stadion hebben, Timmie blijft er niet in trappen
Da's altijd een verstandige keuzequote:Op maandag 27 juli 2020 22:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er eentje aan het makenwel een kleintje eerst als pototype
Ik wil eerst gewoon de vonkjes zien, dat is stap 1. Dan heb ik nog wat plannetjes. Maar dat ben ik nog aan het uitdenken en berekenen. Ik zet het op mijn YT kanaal tzt als het erop staat kan ik het wel delen (via DM) als je dat leuk vindt.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's altijd een verstandige keuzeBeetje zonde als je er 12.000 euro aan uitgeeft en het werkt allemaal niet. Wil je er mensen mee zappen of ga je muziek er mee maken?
Graagquote:Op maandag 27 juli 2020 22:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil eerst gewoon de vonkjes zien, dat is stap 1. Dan heb ik nog wat plannetjes. Maar dat ben ik nog aan het uitdenken en berekenen. Ik zet het op mijn YT kanaal tzt als het erop staat kan ik het wel delen (via DM) als je dat leuk vindt.
ha jaaaaa deze ken ikquote:
Ahquote:Op maandag 27 juli 2020 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Het aantal nominaties en hoeveel ze er ook echt wonnen
heyyyyy bijgekomen van je verjaardag? Ik zag de foto's van je ontbijt voorbij komen...jeemineequote:Op maandag 27 juli 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah![]()
Ja ik heb die Tony awards ook gekeken speciaal daarvoor.![]()
Ik wil deze elektrische gitaar namakenquote:Op maandag 27 juli 2020 22:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er eentje aan het makenwel een kleintje eerst als pototype
Hahaquote:Op maandag 27 juli 2020 23:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
heyyyyy bijgekomen van je verjaardag? Ik zag de foto's van je ontbijt voorbij komen...jeeminee
omgquote:Op maandag 27 juli 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik wil deze elektrische gitaar namaken
hahaha beter ja. Schattige cupcake ook zag ik met dat kaarsje eropquote:Op maandag 27 juli 2020 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Haha
We hebben niet alles daarvan direct opgegeten, die brownies enzo hebben we laten inpakken en heb ik vandaag opgegeten, was heerlijk.
ja datquote:Op maandag 27 juli 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toen onze FrissePrins nog een écht fris prinsje was, heeft hij zichzelf met regelmaat onder stroom gezet
Haalde op m'n 7e al alles uit elkaar wat uit elkaar kon en kwam er al snel achter dat stroom "au" kon doen en dat elco's ook nog "au" konden doen als de stekker er al uit was.
Soldeerbouten doen soms ook "au"
Dat we je nog onder ons hebben!quote:Op maandag 27 juli 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toen onze FrissePrins nog een écht fris prinsje was, heeft hij zichzelf met regelmaat onder stroom gezet
Haalde op m'n 7e al alles uit elkaar wat uit elkaar kon en kwam er al snel achter dat stroom "au" kon doen en dat elco's ook nog "au" konden doen als de stekker er al uit was.
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ja...quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgezien van de naam zou dit redelijk accuraat moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 27 juli 2020 23:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja...
M'n eerste kortsluiting was toen ik op m'n 8e (?) een schemerlamp uit een kast van m'n opa had gehaald en gekeken had of ik die nog aan de gang kon krijgen. De muziek stopte ineens en m'n opa ging al mopperend naar de meterkast maar heeft nooit geweten dat ik dat op m'n geweten had![]()
De steekvlam en klap waren wel genoeg om tijdelijk even van dat soort experimenten af te blijven
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
36 jaar later soldeer en knutsel ik nog steeds wel eens wat in elkaar
En soldeerbouten doen nog steeds "au"....Dat ziet er nog mooi uit ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Weten hoe iets in elkaar zat had ook altijd een flinke aantrekkingskracht op me, dus er is flink wat geslooptquote:Op maandag 27 juli 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik vond (en vind nog steeds, tot op behaalde hoogte) veel apparaten altijd eng
Heb niet alles gedaan hèquote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weten hoe iets in elkaar zat had ook altijd een flinke aantrekkingskracht op me, dus er is flink wat gesloopt
Nou ik vind het knap van jullie hoorquote:Op maandag 27 juli 2020 23:24 schreef Prisha het volgende:
Dit is mijn beginnetje. Alle dingetjes bij elkaar verzameld. Als ik de rust in mijn hoofd heb ga ik het inelkaar knutselen.
[ afbeelding ]
Oh nice! Bouwpakketjes zijn altijd leuk om te doen!quote:Op maandag 27 juli 2020 23:24 schreef Prisha het volgende:
Dit is mijn beginnetje. Alle dingetjes bij elkaar verzameld. Als ik de rust in mijn hoofd heb ga ik het inelkaar knutselen.
[ afbeelding ]
Herkenbaar somsquote:
Ik ook hoor, ben altijd bang dat ik mezelf elektrocuteerquote:Op maandag 27 juli 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik vond (en vind nog steeds, tot op behaalde hoogte) veel apparaten altijd eng
Dat laatste is wel belangrijkquote:Op maandag 27 juli 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ik vind het knap van jullie hoor![]()
Ik ben allang blij als apparaten doen wat ze horen te doen
Wij hebben zo'n staafmixer waarvan een helft in de vaatwasser kan, maar toch ben ik elke keer als ik die onderdelen in elkaar klik en de stekker erin doe bang dat er door achterblijvend vocht een schok komtquote:Op maandag 27 juli 2020 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ben altijd bang dat ik mezelf elektrocuteer
Ah, een schokje hoort er gewoon bij, af en toequote:Op maandag 27 juli 2020 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ben altijd bang dat ik mezelf elektrocuteer
Uiteindelijk zullen veel schokken je niet doden en is er maar eentje die dat wel doetquote:Op maandag 27 juli 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, een schokje hoort er gewoon bij, af en toe
Zelfs het openschroeven kan ik verneuken, dus dat risico neem ik al niet eensquote:Op maandag 27 juli 2020 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als bij mijn een apparaat niet goed werkt schroef ik het open, snap ik niets van de binnenkant en schroef ik het zo goed mogelijk weer dicht
Die kans bestaatquote:Op maandag 27 juli 2020 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen veel schokken je niet doden en is er maar eentje die dat wel doet
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kon de schaar niet loslaten maar door van het krukje te springen moest ik wel![]()
Heb maar een halve dag last gehad van m'n arm![]()
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
@:Hawaii_Tim, het is maar goed dat je test negatief was want ik zag gisteren deze voorbij komen op Facebook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
@:Hawaii_Tim, het is maar goed dat je test negatief was want ik zag gisteren deze voorbij komen op Facebook:Gelukkig maar iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n zus had ook zo'n vrij loslopend konijn, die had de kabel van de koelkast doorgeknaagd.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij hebben ooit een konijn gehad dat los rond mocht lopen door de huiskamer. Daar kwam snel een einde aan toen hij de stroomkabel doorknaagde van een tv die op dat moment aan stondDat gaf een flits en een flinke klap en het konijn heeft de rest van de dag versufd in zijn kooi gezeten, maar heeft daarna nog jaren dienst gedaan. Net als de tv overigens
@:Hawaii_Tim, het is maar goed dat je test negatief was want ik zag gisteren deze voorbij komen op Facebook:Nou inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al ben ik negatief let ik nu extra goed op afstand houden, en ik zal de komende week ook niet zomaar in een groep gaan zitten denk ik. Want ik heb dan misschien geen corona, ik heb wel wat anders (gehad)
(overigens had ik en hoesten en niezen en koorts, wat ook meteen de reden was om als de sodemieter zo'n test te gaan doen)Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ha mooie control center. Het ziet er zo netjes uitquote:Op maandag 27 juli 2020 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Herkenbaar somsHeb wel 2 werktafels boven maar daar staat m'n race-sim nu en nog wat analoog naar digitaal video overzet spul.
Zo hoort het er eigenlijk uit te zien zonder race-sim
[ afbeelding ]
Ja absoluut, dat heb je allemaal goed aangepaktquote:Op maandag 27 juli 2020 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou inderdaadOok al ben ik negatief let ik nu extra goed op afstand houden, en ik zal de komende week ook niet zomaar in een groep gaan zitten denk ik. Want ik heb dan misschien geen corona, ik heb wel wat anders (gehad)
(overigens had ik en hoesten en niezen en koorts, wat ook meteen de reden was om als de sodemieter zo'n test te gaan doen)
Het lijkt Houston Mission Control Center wel met zoveel laptopsquote:Op maandag 27 juli 2020 23:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha mooie control center. Het ziet er zo netjes uitNice!
Als ik niet met gereedschappen bezig ben dan ziet het er regelmatig zo uit. Ik eet eigenlijk nooit aan tafel. Geen plek![]()
[ afbeelding ]
@:Hawaii_Tim, het is maar goed dat je test negatief was want ik zag gisteren deze voorbij komen op Facebook:Tim is een idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees geen Tim
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
bijna welquote:Op maandag 27 juli 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt Houston Mission Control Center wel met zoveel laptops
Dat glas drinken hoort daar niet te staan![]()
Die konijnen toch...quote:Op maandag 27 juli 2020 23:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n zus had ook zo'n vrij loslopend konijn, die had de kabel van de koelkast doorgeknaagd.
Ze had het pas door toen de andijvie uit het groentevak probeerde te ontsnappen.
Konijn had helemaal niets
Nicequote:Op maandag 27 juli 2020 23:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha mooie control center. Het ziet er zo netjes uitNice!
Als ik niet met gereedschappen bezig ben dan ziet het er regelmatig zo uit. Ik eet eigenlijk nooit aan tafel. Geen plek![]()
[ afbeelding ]
Haha ik wilde net zeggen; gevaarlijke plekquote:Op maandag 27 juli 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt Houston Mission Control Center wel met zoveel laptops
Dat glas drinken hoort daar niet te staan![]()
Whutquote:Op maandag 27 juli 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja... het beestje had ook haar laminaat "opgegeten" onder bed
Het is ook wel eens misgegaanquote:Op maandag 27 juli 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik wilde net zeggen; gevaarlijke plek
Justin?quote:Op maandag 27 juli 2020 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds een tijdje volg ik op Youtube een kerel die sloten open maakt. Dat had niet direct mijn interesse, maar de filmpjes zijn prima en niet langer dan nodig. Kijkt lekker weg dus.
Vandaag zag ik deze in mijn recommended verschijnen![]()
![]()
quote:
9 levens... net als een katquote:Op maandag 27 juli 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WhutEn dat die beesten dan ook niks hebben he?
Ik voorzie een TT.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry @:Hawaii_Tim, ik vrees dat deze quote nog even gaat voortleven.
Bij m'n zus was de aardlek eruitquote:Op maandag 27 juli 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Knap dat zo'n Nijn een 230v schok overleeft
We zullen zien. De periode dat ik een schim was viel ook nog wel te overzienquote:Op maandag 27 juli 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Was je een schim?quote:Op maandag 27 juli 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We zullen zien. De periode dat ik een schim was viel ook nog wel te overzien
Vooral volgens Aoibhinquote:
Heb ik ook wel eens gehad, en sindsdien zet ik mijn glazen en bekers altijd zo neer dat het absoluut nooit op mijn laptop kan vallenquote:
Ja jij kwam ermeequote:Op maandag 27 juli 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wat een stiekemerds johquote:
Of liefhebbers van lapin a la moutardequote:Op maandag 27 juli 2020 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
TV-konijn is vermoedelijk later gegrepen door een roofvogel overigens. Hij ging uiteindelijk naar een soort van kinderboerderij waar later ineens meerdere konijnen verdwenen.
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of liefhebbers van lapin a la moutarde
Volgens mij was die hele meme niet bij mij ontstaan hoorquote:
Dat is wel een goed plan. Ik vergeet dat steeds. Iemand zei dat ik de laptops op een verhoging moet zetten als er dan iets omgaat is de kans kleiner dat het overheen gaat.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, en sindsdien zet ik mijn glazen en bekers altijd zo neer dat het absoluut nooit op mijn laptop kan vallen
Dat klinkt nogal dubieus allemaalquote:Op maandag 27 juli 2020 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
TV-konijn is vermoedelijk later gegrepen door een roofvogel overigens. Hij ging uiteindelijk naar een soort van kinderboerderij waar later ineens meerdere konijnen verdwenen.
Ik heb een laptop ooit gin-tonic gevoerdquote:Op maandag 27 juli 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, en sindsdien zet ik mijn glazen en bekers altijd zo neer dat het absoluut nooit op mijn laptop kan vallen
Ik zet ook wel eens iets op de grond heer (quote:Op maandag 27 juli 2020 23:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan. Ik vergeet dat steeds. Iemand zei dat ik de laptops op een verhoging moet zetten als er dan iets omgaat is de kans kleiner dat het overheen gaat.
Goed idee wel
En, vond de laptop het lekker?quote:Op maandag 27 juli 2020 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb een laptop ooit gin-tonic gevoerd
ik zette hem direct uit maar het beviel hem niet. Hij ging nooit meer aanquote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het verhaal dat je de laptop in een bak met rijst moet zetten zodat er 's nachts Chinezen komen die hem repareren is ook niet echt hoor mensen.
Ohquote:Op maandag 27 juli 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het verhaal dat je de laptop in een bak met rijst moet zetten zodat er 's nachts Chinezen komen die hem repareren is ook niet echt hoor mensen.
Je hebt hem gewoon kapot laten zuipenquote:Op maandag 27 juli 2020 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zette hem direct uit maar het beviel hem niet. Hij ging nooit meer aan. (althans pas weer nadat het moederbord vervangen was
)
Na vervangen moederbord was ie weer even blij totdat weken daarna het toetsenbord begon te klevenquote:Op maandag 27 juli 2020 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon kapot laten zuipen
wutquote:Op maandag 27 juli 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |