Ik vind het al heel knap van mezelf dat ik weet wat het isquote:
Daar laat ik me niet over uitquote:Op maandag 27 juli 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het al heel knap van mezelf dat ik weet wat het is![]()
Of het wel of niet een verstandige weddenschap is kan ik dan weer niets over zeggen
Ik ben er eentje aan het makenquote:Op maandag 27 juli 2020 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de bookies maken ze een goede kans om de cup te winnenTampa Bay Lightning ook, maar die heb ik in een eerder jaar als grote favoriet gekozen en toen lagen ze er in de eerste ronde uit
Dan kan je nog zo'n vette Tesla coil in je stadion hebben, Timmie blijft er niet in trappen
Da's altijd een verstandige keuzequote:Op maandag 27 juli 2020 22:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er eentje aan het makenwel een kleintje eerst als pototype
Ik wil eerst gewoon de vonkjes zien, dat is stap 1. Dan heb ik nog wat plannetjes. Maar dat ben ik nog aan het uitdenken en berekenen. Ik zet het op mijn YT kanaal tzt als het erop staat kan ik het wel delen (via DM) als je dat leuk vindt.quote:Op maandag 27 juli 2020 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's altijd een verstandige keuzeBeetje zonde als je er 12.000 euro aan uitgeeft en het werkt allemaal niet. Wil je er mensen mee zappen of ga je muziek er mee maken?
Graagquote:Op maandag 27 juli 2020 22:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil eerst gewoon de vonkjes zien, dat is stap 1. Dan heb ik nog wat plannetjes. Maar dat ben ik nog aan het uitdenken en berekenen. Ik zet het op mijn YT kanaal tzt als het erop staat kan ik het wel delen (via DM) als je dat leuk vindt.
ha jaaaaa deze ken ikquote:
Ahquote:Op maandag 27 juli 2020 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Het aantal nominaties en hoeveel ze er ook echt wonnen
heyyyyy bijgekomen van je verjaardag? Ik zag de foto's van je ontbijt voorbij komen...jeemineequote:Op maandag 27 juli 2020 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah![]()
Ja ik heb die Tony awards ook gekeken speciaal daarvoor.![]()
Ik wil deze elektrische gitaar namakenquote:Op maandag 27 juli 2020 22:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben er eentje aan het makenwel een kleintje eerst als pototype
Hahaquote:Op maandag 27 juli 2020 23:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
heyyyyy bijgekomen van je verjaardag? Ik zag de foto's van je ontbijt voorbij komen...jeeminee
omgquote:Op maandag 27 juli 2020 23:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik wil deze elektrische gitaar namaken
hahaha beter ja. Schattige cupcake ook zag ik met dat kaarsje eropquote:Op maandag 27 juli 2020 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Haha
We hebben niet alles daarvan direct opgegeten, die brownies enzo hebben we laten inpakken en heb ik vandaag opgegeten, was heerlijk.
ja datquote:Op maandag 27 juli 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toen onze FrissePrins nog een écht fris prinsje was, heeft hij zichzelf met regelmaat onder stroom gezet
Haalde op m'n 7e al alles uit elkaar wat uit elkaar kon en kwam er al snel achter dat stroom "au" kon doen en dat elco's ook nog "au" konden doen als de stekker er al uit was.
Soldeerbouten doen soms ook "au"
Dat we je nog onder ons hebben!quote:Op maandag 27 juli 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toen onze FrissePrins nog een écht fris prinsje was, heeft hij zichzelf met regelmaat onder stroom gezet
Haalde op m'n 7e al alles uit elkaar wat uit elkaar kon en kwam er al snel achter dat stroom "au" kon doen en dat elco's ook nog "au" konden doen als de stekker er al uit was.
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ja...quote:
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgezien van de naam zou dit redelijk accuraat moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgezien van de naam zou dit redelijk accuraat moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |