quote:Op maandag 27 juli 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
En ze koos natuurlijk voor Boston voor haar nepverhaal omdat ze wist dat we dan allemaal enthousiast dingen zouden roepen over Cheers en op die manier totaal afgeleid zouden zijn
Ik had verwacht dat mensen iets over Ben Affleck of Matt Damon zouden roepen eigenlijkquote:Op maandag 27 juli 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
En ze koos natuurlijk voor Boston voor haar nepverhaal omdat ze wist dat we dan allemaal enthousiast dingen zouden roepen over Cheers en op die manier totaal afgeleid zouden zijn
Niemand weet wie dat zijn Prisha.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat mensen iets over Ben Affleck of Matt Damon zouden roepen eigenlijk
Niet?? Armageddon niet kennenquote:
En ik heb de Bruins gekozen als winnaar van de NHL, voor deze hele deceptie aan het licht kwamquote:Op maandag 27 juli 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh...alleen het einde van Bruce. Film slaat nergens op maar t is wel een guilty pleasure van me.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja Armageddon, da's toch ook niet het einde van de wereld?
quote:Op maandag 27 juli 2020 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik heb de Bruins gekozen als winnaar van de NHL, voor deze hele deceptie aan het licht kwam
Kan je er nog iets aan doen?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik heb de Bruins gekozen als winnaar van de NHL, voor deze hele deceptie aan het licht kwam
Ik vind Matt Damon altijd wel tof eigenlijk. Lijkt me een hele aardige kerel.quote:Op maandag 27 juli 2020 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was meer fan van Casey maar die is niet echt zo tof meer.
Huilen in een hoekjequote:
Heerlijk domme actiefilmquote:Op maandag 27 juli 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Neuh...alleen het einde van Bruce. Film slaat nergens op maar t is wel een guilty pleasure van me.
Slaap fijnquote:
quote:
Dank jullie allebei. Jullie ook alvast!quote:
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |