M'n zus had ook zo'n vrij loslopend konijn, die had de kabel van de koelkast doorgeknaagd.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij hebben ooit een konijn gehad dat los rond mocht lopen door de huiskamer. Daar kwam snel een einde aan toen hij de stroomkabel doorknaagde van een tv die op dat moment aan stondDat gaf een flits en een flinke klap en het konijn heeft de rest van de dag versufd in zijn kooi gezeten, maar heeft daarna nog jaren dienst gedaan. Net als de tv overigens
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
@:Hawaii_Tim, het is maar goed dat je test negatief was want ik zag gisteren deze voorbij komen op Facebook:Nou inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al ben ik negatief let ik nu extra goed op afstand houden, en ik zal de komende week ook niet zomaar in een groep gaan zitten denk ik. Want ik heb dan misschien geen corona, ik heb wel wat anders (gehad)
(overigens had ik en hoesten en niezen en koorts, wat ook meteen de reden was om als de sodemieter zo'n test te gaan doen)Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ha mooie control center. Het ziet er zo netjes uitquote:Op maandag 27 juli 2020 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Herkenbaar somsHeb wel 2 werktafels boven maar daar staat m'n race-sim nu en nog wat analoog naar digitaal video overzet spul.
Zo hoort het er eigenlijk uit te zien zonder race-sim
[ afbeelding ]
Ja absoluut, dat heb je allemaal goed aangepaktquote:Op maandag 27 juli 2020 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou inderdaadOok al ben ik negatief let ik nu extra goed op afstand houden, en ik zal de komende week ook niet zomaar in een groep gaan zitten denk ik. Want ik heb dan misschien geen corona, ik heb wel wat anders (gehad)
(overigens had ik en hoesten en niezen en koorts, wat ook meteen de reden was om als de sodemieter zo'n test te gaan doen)
Het lijkt Houston Mission Control Center wel met zoveel laptopsquote:Op maandag 27 juli 2020 23:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha mooie control center. Het ziet er zo netjes uitNice!
Als ik niet met gereedschappen bezig ben dan ziet het er regelmatig zo uit. Ik eet eigenlijk nooit aan tafel. Geen plek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
@:Hawaii_Tim, het is maar goed dat je test negatief was want ik zag gisteren deze voorbij komen op Facebook:Tim is een idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees geen Tim
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
bijna welquote:Op maandag 27 juli 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt Houston Mission Control Center wel met zoveel laptops
Dat glas drinken hoort daar niet te staan![]()
Die konijnen toch...quote:Op maandag 27 juli 2020 23:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
M'n zus had ook zo'n vrij loslopend konijn, die had de kabel van de koelkast doorgeknaagd.
Ze had het pas door toen de andijvie uit het groentevak probeerde te ontsnappen.
Konijn had helemaal niets
Nicequote:Op maandag 27 juli 2020 23:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha mooie control center. Het ziet er zo netjes uitNice!
Als ik niet met gereedschappen bezig ben dan ziet het er regelmatig zo uit. Ik eet eigenlijk nooit aan tafel. Geen plek![]()
[ afbeelding ]
Haha ik wilde net zeggen; gevaarlijke plekquote:Op maandag 27 juli 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt Houston Mission Control Center wel met zoveel laptops
Dat glas drinken hoort daar niet te staan![]()
Whutquote:Op maandag 27 juli 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja... het beestje had ook haar laminaat "opgegeten" onder bed
Het is ook wel eens misgegaanquote:Op maandag 27 juli 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ik wilde net zeggen; gevaarlijke plek
Justin?quote:Op maandag 27 juli 2020 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds een tijdje volg ik op Youtube een kerel die sloten open maakt. Dat had niet direct mijn interesse, maar de filmpjes zijn prima en niet langer dan nodig. Kijkt lekker weg dus.
Vandaag zag ik deze in mijn recommended verschijnen![]()
![]()
quote:
9 levens... net als een katquote:Op maandag 27 juli 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WhutEn dat die beesten dan ook niks hebben he?
Ik voorzie een TT.quote:Op maandag 27 juli 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry @:Hawaii_Tim, ik vrees dat deze quote nog even gaat voortleven.
Bij m'n zus was de aardlek eruitquote:Op maandag 27 juli 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Knap dat zo'n Nijn een 230v schok overleeft
We zullen zien. De periode dat ik een schim was viel ook nog wel te overzienquote:Op maandag 27 juli 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry @:Hawaii_Tim, ik vrees dat deze quote nog even gaat voortleven.
Was je een schim?quote:Op maandag 27 juli 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We zullen zien. De periode dat ik een schim was viel ook nog wel te overzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |