SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou, exact dit bovenstaande dus.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was ook eens de hele dag onze kat kwijt, lag ie onder de dekens van mijn opengeslagen bed. Pas toen ik aan het einde van de middag mijn bed op ging maken, lag ie daar. En toen ik het deken van hem had afgeslagen, toen keek hij me echt zo aan van, "hè, leg dat deken weer eens terug."
Ik las ergens over een paar minuten! Maar ik schakel net in op het YouTube kanaal. Nu interviews. Geen idee hoe de opzet normaal gesproken is.quote:Op zondag 19 juli 2020 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga die Grand Prix niet kijken want ga naar hondenveld maar hoe laat is die opening überhaupt?Dan weet ik wanneer ik ongeveer op Twitter of hier kan lezen wat het nou was.
quote:Op zondag 19 juli 2020 14:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In de muur gereden in het rondje onderweg naar de grid
Dat was bij Jackson ook geen succes.quote:Op zondag 19 juli 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
En ze kunnen er ook niet een nieuwe neus opzetten zodat hij in de pits kan starten?
Als het alleen dat is wel. Lijkt er echter op dat de wielophanging is afgebroken...quote:Op zondag 19 juli 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
En ze kunnen er ook niet een nieuwe neus opzetten zodat hij in de pits kan starten?
Wat stomquote:Op zondag 19 juli 2020 14:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als het alleen dat is wel. Lijkt er echter op dat de wielophanging is afgebroken...
Gaat lekker.quote:Ook Albon heeft het moeilijk op weg naar de grid. "Deze auto is onbestuurbaar", zegt de teamgenoot van Verstappen over de boordradio.
Hij krijgt een nieuwe neus, deadline is er bijna en het ziet ernaar uit dat ie rijdt.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:03 schreef molloot200 het volgende:
Is het al bekend of ie gaat rijden? RTL Duitsland kijk ik nu bij mijn opa. Daar geven ze niet zo veel aandacht aan Max
Dank Cee reporterttttquote:Op zondag 19 juli 2020 15:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij krijgt een nieuwe neus, deadline is er bijna en het ziet ernaar uit dat ie rijdt.
quote:Op zondag 19 juli 2020 14:38 schreef Cee het volgende:
Was net boodschappen doen. Weer geen kat te vinden. Toen herinnerde ik me ineens de post van Luctor en besloot daar maar eens te kijken.
[..]
Nou, exact dit bovenstaande dus.
quote:Op zondag 19 juli 2020 14:46 schreef Cee het volgende:
Interviewster: “A few words in Dutch.”
Max: Het regent, het is nat, we zien wel waar het schip strandt.
I: “Is that it? I don’t speak Dutch I don’t know if it’s good or bad.”
M: Who knows?
I: “Lekker lekker.”
Nee, die liggen er alletwee dan binnen een ronde uit vrees ik...quote:Op zondag 19 juli 2020 15:08 schreef Greys het volgende:
Maar goed als Albon net in dat ene rondje ook al zei dat hun auto onbestuurbaar is dan verwacht ik niet veel zo in de regen.
Diegene die de esf f1 tweet had gedaan piest vast in z'n broek dat heel esf fandom nu kijkt.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 15:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merkte er niks van, was dat niet van een bandje?
Ik ga er effe een tweetje aan wijden.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:22 schreef Greys het volgende:
Niemand op Twitter heeft kunnen vinden wat het esf ding nou was geloof ik.
Ja, maar bijna iedereen want regen volgens mijquote:
Een F1 reporter tweette eerder vandaag dat de fans van ESF de ceremonie in de gaten moesten houden want er zat iets leuks voor ze in maar NIEMAND WEET WAT HET WAS.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:31 schreef molloot200 het volgende:
Zou er iets ESF gerelateerds gebeuren dan op F1?Of welke info mis ik?
Verrek ja.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
Het was gewoon een sneaky methode om ESF-ers geïnteresseerd te krijgen in F1. En zie @:Cee, het is gelukt hoor!
Ik heb me alleen maar verbaasd over het feit dat Hongarije een opera volkslied had want dat was me nog nooit eerder opgevallen?!?!quote:Op zondag 19 juli 2020 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Een F1 reporter tweette eerder vandaag dat de fans van ESF de ceremonie in de gaten moesten houden want er zat iets leuks voor ze in maar NIEMAND WEET WAT HET WAS.
Que?quote:
Was het Cezar? Ohnee die kwam uit Roemeniëquote:Op zondag 19 juli 2020 15:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb me alleen maar verbaasd over het feit dat Hongarije een opera volkslied had want dat was me nog nooit eerder opgevallen?!?!
quote:
Het was zweten. Maar hij staat, en ik sta, het is ongekend.quote:
Ik ben zo trots.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het was zweten. Maar hij staat, en ik sta, het is ongekend.
Even in een muur rijden maakte de auto weer bestuurbaar en sneller kennelijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
Maar alles lijkt nou eigenlijk helemaal normaal? De RB's gaan beter en Ferrari weer slecht, zoals het hoort.
Rigoreuze maatregel, maar hé, als het werkt...quote:Op zondag 19 juli 2020 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Even in een muur rijden maakte de auto weer bestuurbaar en sneller kennelijk.
Voortaan daarmee op vrijdag beginnen.quote:Op zondag 19 juli 2020 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze aantekeningen maken daar.quote:Op zondag 19 juli 2020 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Wat ontzettend goed nieuws, wat een opluchting!quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder had vrijdag een scan van haar borst ivm de borstkanker en haar hormoonbehandeling. Maandag krijgen we officieel de uitslag, maar de meetmeneer gaf al aan dat ie de tumor niet meer kon vinden.![]()
Ik zal mijn emoties van de afgelopen 10 maanden even uitbeelden:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jongens, mijn emoties. Ik kan niet meer.
quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder had vrijdag een scan van haar borst ivm de borstkanker en haar hormoonbehandeling. Maandag krijgen we officieel de uitslag, maar de meetmeneer gaf al aan dat ie de tumor niet meer kon vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waaaa wat goed joh!!! Gefeliciteerd!!!!quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee broer is nog niet terecht. Maar we hebben alles gedaan wat we konden doen. Hij heeft ook zijn hele computer account gewist, dus daar kunnen we ook niks mee. En vermoedelijk heeft hij een prepaid telefoon gekocht en gebruikt zijn oude niet meer. Die wilde echt verdwijnen kennelijkquote:Op zondag 19 juli 2020 17:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik kan mobiel niet quoten, maar thanks!
De COPD heeft ze wel nog en dat wordt niet beter meer, maar het mens is ern taaie hoor.![]()
Was jouw broer al terecht?
Oef heftig dit..quote:Op zondag 19 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee broer is nog niet terecht. Maar we hebben alles gedaan wat we konden doen. Hij heeft ook zijn hele computer account gewist, dus daar kunnen we ook niks mee. En vermoedelijk heeft hij een prepaid telefoon gekocht en gebruikt zijn oude niet meer. Die wilde echt verdwijnen kennelijk
Wat een goed nieuws!quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jemig. Wat voor stappen kunnen jullie nu nog doen? Kan je hem als vermist persoon opgeven? Kan hij bij een vriend logeren of hebben jullie geen flauw idee waar je moet zoeken?quote:Op zondag 19 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee broer is nog niet terecht. Maar we hebben alles gedaan wat we konden doen. Hij heeft ook zijn hele computer account gewist, dus daar kunnen we ook niks mee. En vermoedelijk heeft hij een prepaid telefoon gekocht en gebruikt zijn oude niet meer. Die wilde echt verdwijnen kennelijk
Jeetje zeg, wat naar allemaal.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
High fives.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:43 schreef BillDauterive het volgende:
Heel fijn @:Mandy040986!En ik deel je mening over deze TT
[..]
Jemig. Wat voor stappen kunnen jullie nu nog doen? Kan je hem als vermist persoon opgeven? Kan hij bij een vriend logeren of hebben jullie geen flauw idee waar je moet zoeken?
Sterkte in ieder geval, ook voor je ouders. Je broer weet niet wat hij jullie hiermee aandoet.
Waaaa! Ja hè Straniequote:Op zondag 19 juli 2020 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Waaaa wat goed joh!!! Gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
Voorzichtige hoera is dan wel op zijn plaats jaquote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oei, sterktequote:Op zondag 19 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaa wat een goed nieuwsquote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We nemen het tóch even mee naar achteren.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens vond ik de F1 niet zo boeiend, maar daar lijk ik een afwijkende mening in te hebben. Hoeft verder ook niets mee gedaan te worden natuurlijk
Denken jullie nog steeds dat hij een tentje heeft gepakt? Is er een tent weg bij jullie thuis?quote:Op zondag 19 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom maar op, ik sta voor je klaar!quote:Op zondag 19 juli 2020 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
We nemen het tóch even mee naar achteren.
Geweldig nieuws, heel fijn voor je! (En je moeder natuurlijk)quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja we hebben hem wel als vermist gemeld bij de politie, maar omdat hij vrijwillig weg is en er geen aanwijzingen zijn dat hij een gevaar kan zijn voor zichzelf en/of de omgeving, kunnen ze in feite ook niks.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:43 schreef BillDauterive het volgende:
Heel fijn @:Mandy040986!En ik deel je mening over deze TT
[..]
Jemig. Wat voor stappen kunnen jullie nu nog doen? Kan je hem als vermist persoon opgeven? Kan hij bij een vriend logeren of hebben jullie geen flauw idee waar je moet zoeken?
Sterkte in ieder geval, ook voor je ouders. Je broer weet niet wat hij jullie hiermee aandoet.
Er ontbreekt wel een tentje, dus we denken in ieder geval wel dat hij die mee heeft.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Denken jullie nog steeds dat hij een tentje heeft gepakt? Is er een tent weg bij jullie thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op zondag 19 juli 2020 18:32 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Vind het wel stoer van hemquote:Op zondag 19 juli 2020 18:20 schreef Momo het volgende:
Rutte maakt wel weer vrienden he. Macron gisteren boos weggelopen bij een overleg en vandaag is Orban viesmad
Ohh wat fijnquote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To be fair, Orban is wel vaker viesmad.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:20 schreef Momo het volgende:
Rutte maakt wel weer vrienden he. Macron gisteren boos weggelopen bij een overleg en vandaag is Orban viesmad
Orban wil alleen maar punten scoren bij zijn achterban. Daarom maakt die ook de vergelijking van Rutte met communistisch Rusland. Dat werkt wel bij zijn achterban.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:20 schreef Momo het volgende:
Gecondoleerd en heel veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hongarazernijequote:
Heftig dat die nog steeds niet terecht is. Maar dat met die computer lijkt wel nog meer erop dat het een geplande actie isquote:Op zondag 19 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn meer landen die dezelfde mening hebben als Nederland, maar die laten Rutte dan het woord doen.. Hoe zou dit overkomen in Europa? Zijn de Italianen straks minder vriendelijk tegen de Nederlandse toeristen? Wordt er nu minder Heineken gedronken in Hongarije?quote:Op zondag 19 juli 2020 18:20 schreef Momo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wennen er maar aan, wij zijn de baas in Europa nu!quote:Op zondag 19 juli 2020 18:20 schreef Momo het volgende:
Hahaha nee nee naar achteren voor overleg, niet naar buiten voor een vechtpartijquote:Op zondag 19 juli 2020 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kom maar op, ik sta voor je klaar!
[ afbeelding ]
Wie betaalt bepaaltquote:Op zondag 19 juli 2020 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze wennen er maar aan, wij zijn de baas in Europa nu!
Ja jemig, ik heb nu al een potige giraffe ingevlogenquote:Op zondag 19 juli 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nee nee naar achteren voor overleg, niet naar buiten voor een vechtpartij
quote:
YEAH!quote:Op zondag 19 juli 2020 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze wennen er maar aan, wij zijn de baas in Europa nu!
In dit geval kan ik me wel voorstellen dat Rutte als ervaren en sterke leider het voortouw neemt. Ik weet niet hoe dat voor de andere landen is, maar hij heeft in eigen land ook brede steun natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ik blijf het bijzonder vinden hoe ook hier in Spanje alles aan maar draait om 'Nederland en haar bondgenoten'. Maar wij staan altijd vooraan.
Honstopmetlope?quote:
Van de landen die nu tegen het akkoord zijn is Nederland wel het grootste qua inwoners. Scandinavië en Oostenrijk. Eerst was de UK die sceptisch was over dit soort dingen.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In dit geval kan ik me wel voorstellen dat Rutte als ervaren en sterke leider het voortouw neemt. Ik weet niet hoe dat voor de andere landen is, maar hij heeft in eigen land ook brede steun natuurlijk.
Okay nou ja dan vechten we het ook maar uit hoor, en dan gewoon meteen álles.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja jemig, ik heb nu al een potige giraffe ingevlogen
Hm, het is niet echt een kwamkwammersloegquote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay nou ja dan vechten we het ook maar uit hoor, en dan gewoon meteen álles.
Da's waar. Ik heb er wel gemengde gevoelens over eerlijk gezegd. Aan de ene kant zorg omdat Nederland zich inderdaad niet zo populair maakt (hoewel dat soort sentimenten ook snel weer om kunnen slaan) maar toch ook wat trots omdat Nederland zich in korte tijd heeft ontwikkeld tot een politieke macht binnen Europa. Balkenende had het vast niet voor elkaar gekregen om Sarkozy een rage quit te laten maken.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In dit geval kan ik me wel voorstellen dat Rutte als ervaren en sterke leider het voortouw neemt. Ik weet niet hoe dat voor de andere landen is, maar hij heeft in eigen land ook brede steun natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Goed nieuws helemaal topquote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Nee, Nederland maakt zich niet populair. Maar soms is dat ook gewoon nodig. Italië is een klassiek voorbeeld waar het dak van het huis nooit wordt gerepareerd in de zomer, en er daarna drama volgt als het in de winter harder regent dan gebruikelijk. Vervolgens wordt de zak geld die wordt gestuurd gebruikt voor een nieuwe keuken en begint het verhaal opnieuw.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. Ik heb er wel gemengde gevoelens over eerlijk gezegd. Aan de ene kant zorg omdat Nederland zich inderdaad niet zo populair maakt (hoewel dat soort sentimenten ook snel weer om kunnen slaan) maar toch ook wat trots omdat Nederland zich in korte tijd heeft ontwikkeld tot een politieke macht binnen Europa. Balkenende had het vast niet voor elkaar gekregen om Sarkozy een rage quit te laten maken.
Dat van die vliegvelden is waar maar geen slecht woord over onze HSL-lijnen hè, die zijn práchtig!quote:Op zondag 19 juli 2020 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, Nederland maakt zich niet populair. Maar soms is dat ook gewoon nodig. Italië is een klassiek voorbeeld waar het dak van het huis nooit wordt gerepareerd in de zomer, en er daarna drama volgt als het in de winter harder regent dan gebruikelijk. Vervolgens wordt de zak geld die wordt gestuurd gebruikt voor een nieuwe keuken en begint het verhaal opnieuw.
En jouw land heeft het natuurlijk ook wel over de balk gesmeten aan zinloze HSL-lijnen, snelwegen parallel aan andere snelwegen, overbodige vliegvelden enz.
Lijkt mij een uitstekend ideequote:Op zondag 19 juli 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]Nou, zullen we het een gelijkspel noemen?
quote:Op zondag 19 juli 2020 20:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekend ideeKunnen we met een gerust hart verder
[ afbeelding ]
Moet kunnenquote:
Ik zag op Wikipedia dat het aantal gebruikers per jaar, op het hele AVE-netwerk, van La Coruña tot Cadiz tot Gerona, vergelijkbaar is met het aantal mensen dat in drie maanden tijd in Nederland alleen al over de Brienenoordbrug gaat.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat van die vliegvelden is waar maar geen slecht woord over onze HSL-lijnen hè, die zijn práchtig!
Haha ja er zullen vast wel minder goed gebruikte lijnen zijn. Aan de andere kant is het wel belangrijk dat het hele land goed bereikbaar is, vind ik. Zelfs als er minder mensen gebruik van maken. Ik heb zelf alleen gebruik gemaakt van de lijn Alicante - Madrid en die is wel een stuk drukker. Wel twijfelachtig is dat ze de stations echt in the middle of nowhere neerpleuren.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zag op Wikipedia dat het aantal gebruikers per jaar, op het hele AVE-netwerk, van La Coruña tot Cadiz tot Gerona, vergelijkbaar is met het aantal mensen dat in drie maanden tijd in Nederland alleen al over de Brienenoordbrug gaat.![]()
En die drie clubs spelen volgend seizoen waarschijnlijk ook nog in drie verschillende divisies
HHB en GBBO zitten vaak vol met Davejesquote:
Ja dat zal best, ik kijk dat soort vunzigheid niet!quote:Op zondag 19 juli 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HHB en GBBO zitten vaak vol met Davejes
Er is altijd wel iets wat te slap wordt, of te vochtig, op wat op moet stijvenquote:Op zondag 19 juli 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zal best, ik kijk dat soort vunzigheid niet!
Ik snap de dubbelzinnigheid van deze dingen niet?quote:Op zondag 19 juli 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets wat te slap wordt, of te vochtig, op wat op moet stijven
Dat leer je vast nog wel een keerquote:Op zondag 19 juli 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap de dubbelzinnigheid van deze dingen niet?
Over een tijdje ben je helemaal verdaved!quote:Op zondag 19 juli 2020 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik maar lang genoeg in ESF blijf hangen zeker!
Dan zit Dave diep in mij!quote:Op zondag 19 juli 2020 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over een tijdje ben je helemaal verdaved!
Dit zat ie alquote:
Is 'ie zo kleingeschapen dan?quote:Op zondag 19 juli 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit zat ie alJe moet het alleen nog doorkrijgen
quote:Op zondag 19 juli 2020 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Probeer enig niveau te houden mensen. Dit is overdraven.
Wat een maffiapraatjes.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:06 schreef Momo het volgende:
CONTE TO RUTTE: YOU WON'T BE A HERO FOR LONG
During a long meeting with frugal countries, Italian Prime Minister Giuseppe Conte warned his Dutch counterpart Mark Rutte of the risks of blocking a deal, an Italian official briefed on the talks said.
“You might be a hero in your homeland for a few days, but after a few weeks you will be held responsible before all European citizens for blocking an adequate and effective European response,” Conte told Rutte, according to the Italian official.
Italy’s prime minister also stressed that the eventual cost of the recovery plan might be two or three times bigger if the EU fails to act immediately.
The amount now under discussion is the “bare minimum,” Conte said, adding that Dutch opposition risks destroying the EU single market.
Ik hou me vandaag maar even verre van het Spaanse nieuws.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:06 schreef Momo het volgende:
During a long meeting with frugal countries, Italian Prime Minister Giuseppe Conte warned his Dutch counterpart Mark Rutte of the risks of blocking a deal, an Italian official briefed on the talks said.
“You might be a hero in your homeland for a few days, but after a few weeks you will be held responsible before all European citizens for blocking an adequate and effective European response,” Conte told Rutte, according to the Italian official.
Italy’s prime minister also stressed that the eventual cost of the recovery plan might be two or three times bigger if the EU fails to act immediately.
The amount now under discussion is the “bare minimum,” Conte said, adding that Dutch opposition risks destroying the EU single market.
Ik vind die Simon een vervelend menneke eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb sinds gisteren of eergisteren opeens dat posts soms leeg lijken tijdens het scrollen. Lastig uit te leggen maar als iemand anders er ook last van heeft dan zal het herkenbaar zijn.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn beeld schuift ineens langzaam naar bovenAnderen hier ook last van?
Het spel wordt keihard gespeeld welquote:Op zondag 19 juli 2020 22:06 schreef Momo het volgende:
Ik ben juist sinds zonet eindelijk van mijn problemen met deze website af volgens mijquote:Op zondag 19 juli 2020 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren of eergisteren opeens dat posts soms leeg lijken tijdens het scrollen. Lastig uit te leggen maar als iemand anders er ook last van heeft dan zal het herkenbaar zijn.
Alleen start en finish.quote:Op zondag 19 juli 2020 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens vond ik de F1 niet zo boeiend, maar daar lijk ik een afwijkende mening in te hebben. Hoeft verder ook niets mee gedaan te worden natuurlijk
Ik zie een heeeeeeeel lang wit vlak!quote:
Mwah ik vond het sowieso wel een interessante race. Er gebeurde niet gek veel spectaculairs maar het was interessant genoeg om te blijven kijken.quote:
Bah wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel sterkte Guana
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ziggo is de bomquote:Op zondag 19 juli 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mwah ik vond het sowieso wel een interessante race. Er gebeurde niet gek veel spectaculairs maar het was interessant genoeg om te blijven kijken.
(Ik heb alleen totaal gemist wat er gebeurd was met Gasly dat hij DNF was want toen was het een reclameblok op de Duitser. Normaal kijk ik altijd Ziggo maar was vandaag bij opa F1 kijken en hij heeft geen Ziggo)
Ja, het gaat moeilijk worden. We zullen zien, ik ben mentaal op alles voorbereid.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh en ik had nog ergens gelezen over @:Strani die vreesde dat de tweede golf nu begonnen was.
Was gisteren bij de kapper en daar hadden we het er ook nog over, het risico van een tweede golf. Wat eigenlijk de ironie wel is, is dat we nu echt zelf in de hand hebben hoeveel vrijheid we kunnen houden. Als het ons lukt om blijvend de maatregelen in acht te nemen, zal een tweede golf aardig uit moeten blijven. Gaan we met z'n allen los, zitten we in no time weer in een lockdown.
Nadeel is alleen dat de gemiddelde mens nogal een present bias heeft en het dus nogal moeilijk vindt om de gevolgen van morgen door het handelen van vandaag goed te overzien en mee te nemen in de besluitvorming
Supertof Mandy! Zo blij voor julliequote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks Mollie.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
Oh ja @:Guanabana ik wilde je ook nog graag sterkte wensen. Veel niet zo leuk nieuws in dit topic de laatste tijd. Houd je taai, mensen
Jeweet.quote:Op zondag 19 juli 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jee, allemaal fantasieën getriggerd.
Bah, die onzekerheid lijkt me echt killingquote:Op zondag 19 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah oké. Wat dat betreft was de spannendste crash nog die van Max vlak voor de aanvang van de racequote:Op zondag 19 juli 2020 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ziggo is de bom![]()
Volgens mij de motor geploft.
Mwah bij discotheken of clubs en dergelijke snap ik het soms nog niet echt hoor. Ik geloof echt niet dat laat op de avond, wanneer de meesten een stuk of wat alcoholische drankjes naar binnen hebben gegoten, geloof ik echt niet dat er nog zo goed aan de 1,5meterregel gehouden kan worden. Tenminste zeker niet als het staand is en niet bijvoorbeeld zittend zoals in een kroegquote:Op zondag 19 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Mijn zusje was gisteren weer uitgeweest, in een of andere discotheek-achtig iets, voor zover die er zijn waar zij woont.
![]()
Dat het uberhaupt open was snap ik ook niet.
Het zal vast allemaal wel met maatregelen enzo zijn geweest, maar ik denk dan toch van, jeetje waarom nou muts.
Maar goed, wij zitten sowieso heel anders in elkaar, ze kan niet alleen zijn en is erg extravert.
Dit meen jequote:Op zondag 19 juli 2020 23:15 schreef Cee het volgende:
Ik volg Benny Cristo (ESC 2020/2021 🇨🇿 ) op instagram en hij postte wat foto’s waarin hij optreedt op een druk festival en ik dacht oh dat zal wel van vorig jaar zijn en hij zal er wel aan terugdenken maar blijkbaar is dat van dit weekend.![]()
https://www.instagram.com/p/CC1FtObnaDL/?igshid=17nxr82j7rd1u
Wtf zo dicht bij elkaar ookquote:Op zondag 19 juli 2020 23:15 schreef Cee het volgende:
Ik volg Benny Cristo (ESC 2020/2021 🇨🇿 ) op instagram en hij postte wat foto’s waarin hij optreedt op een druk festival en ik dacht oh dat zal wel van vorig jaar zijn en hij zal er wel aan terugdenken maar blijkbaar is dat van dit weekend.![]()
https://www.instagram.com/p/CC1FtObnaDL/?igshid=17nxr82j7rd1u
Clubs enzo waren toch nog gesloten?quote:Op zondag 19 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Mijn zusje was gisteren weer uitgeweest, in een of andere discotheek-achtig iets, voor zover die er zijn waar zij woont.
![]()
Het zal vast allemaal wel met maatregelen enzo zijn geweest, maar ik denk dan toch van, jeetje waarom nou muts.
Maar goed, wij zitten sowieso heel anders in elkaar, ze kan niet alleen zijn en is erg extravert.
Ja, heb nog op YouTube zitten zoeken naar filmpjes vanuit het publiek van dat festival en ook op insta account van festival zelf, het is echt van dit weekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mandy040986 (hopelijk in een keer goed zo uit het hoofd) supernieuws van je moeder.Wat ontzettend fijn.
Wat een contrast binnen een paar uur, maar zo cru is het leven...![]()
![]()
Hier in de familie is er vrijdag ook een nieuwe telg geboren, heb nu een achternichtje erbij.Was groot nieuws op onze familiebbq gisteren, (in afgeslankte vorm uiteraard) erg fijn nieuws na zo'n periode. Ook fijn om mensen te zien ik normaal veel vaker zie eindelijk na een half jaar weer eens te kunnen spreken.
Omdat het morgen een maandag is, en het eigenlijk allemaal niet zo lekker uitkomt dan, vandaag mijn verjaardag al een beetje gevierd met ons gezin. Lekker gegeten, lang getafeld, en net nog alvast een cadeautje gehad. (een hangmat.en echt een supergrote en brede, wilde ik al echt vet lang) Ik ga het verder niet echt uitgebreid vieren, het lijkt me toch nog niet zo heel verstandig om verschillende groepen en families bij elkaar te brengen nu. Desondanks al wel dus al een soort van feestweekend gehad. Morgen wel lekker vrij, dus mijn dag ga ik lekker besteden aan het bakken van een taart en 's avonds lekker gewoon hardlopen met m'n clubje.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oh crap.quote:Op zondag 19 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We gaan teveel met je om, het is besmettelijkquote:Op zondag 19 juli 2020 23:18 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat sommigen van jullie ook zonder mij goed op drave waren.
Ja, en nee niet gemist.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij ook binnenkort toch? Of heb ik het gemist?
Ik ben trots op jullie.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We gaan teveel met je om, het is besmettelijk
quote:Op zondag 19 juli 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
@:guanabana
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mandy040986 (hopelijk in een keer goed zo uit het hoofd) supernieuws van je moeder.Wat ontzettend fijn.
Wat een contrast binnen een paar uur, maar zo cru is het leven...![]()
![]()
Hier in de familie is er vrijdag ook een nieuwe telg geboren, heb nu een achternichtje erbij.Was groot nieuws op onze familiebbq gisteren, (in afgeslankte vorm uiteraard) erg fijn nieuws na zo'n periode. Ook fijn om mensen te zien ik normaal veel vaker zie eindelijk na een half jaar weer eens te kunnen spreken.
Omdat het morgen een maandag is, en het eigenlijk allemaal niet zo lekker uitkomt dan, vandaag mijn verjaardag al een beetje gevierd met ons gezin. Lekker gegeten, lang getafeld, en net nog alvast een cadeautje gehad. (een hangmat.en echt een supergrote en brede, wilde ik al echt vet lang) Ik ga het verder niet echt uitgebreid vieren, het lijkt me toch nog niet zo heel verstandig om verschillende groepen en families bij elkaar te brengen nu. Desondanks al wel dus al een soort van feestweekend gehad. Morgen wel lekker vrij, dus mijn dag ga ik lekker besteden aan het bakken van een taart en 's avonds lekker gewoon hardlopen met m'n clubje.
![]()
![]()
![]()
Zowel met je verjaardag als met je nieuwe achternichtje!
Klinkt als een heel fijne dag! Fijn dat je al die mensen weer hebt kunnen zien. En een hangmat is echt zo chillWij hebben er ook een en ik vind het echt zoooo heerlijk om daar in te liggen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:
Ik vind dat behoorlijk onhandig ja, om naar dat soort overdekte dingen te gaan...quote:Op zondag 19 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Ik snap haar soms ook echt niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat behoorlijk onhandig ja, om naar dat soort overdekte dingen te gaan...
Sowieso, in deze tijd te laat nog in uitgaansgelegenheden zijn is vrij onnozel. Vind ik dan hè.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik snap haar soms ook echt niet.
Ze zat een tijdje niet zo goed in haar vel, was gestopt met bepaalde medicijnen en had allerlei ontwenningsgedoe, ze is pas begonnen aan nieuw werk, en dan gaat ze na zo'n werkdag dus uit tot half 4 's nachts.
Voor veel mensen is dat waarschijnlijk normaal, maar ik zou dat dus nooit doen, en zeker niet in deze/haar omstandigheden.
Panda's.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:34 schreef Dave het volgende:
Rebus van de dag:
[ afbeelding ]
Pan = ijs
Da = beer
Hangmat?quote:Op zondag 19 juli 2020 23:34 schreef Dave het volgende:
Rebus van de dag:
[ afbeelding ]
Pan = ijs
Da = beer
Dat Tetrisblok is nog best prijzigquote:Op zondag 19 juli 2020 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik keek even op Funda, wat ik soms doe, en er staat weer een nieuwe woning te koop aan het Hof der Reflectie![]()
Hof der Reflectie 28
Over de reflectie in de ramen is dan wel weer nagedacht bij de foto’s.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik keek even op Funda, wat ik soms doe, en er staat weer een nieuwe woning te koop aan het Hof der Reflectie![]()
Hof der Reflectie 28
Ja maar ik vind het wel stomquote:Op zondag 19 juli 2020 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk qua huizenprijzen nergens meer van op eigenlijk.
Nee het is niet te doen inderdaad. Ben blij dat wij net op tijd hebben kunnen kopen voor het echt onmogelijk werd (2017).quote:Op zondag 19 juli 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het wel stomIk heb nog de vage hoop zelf een beetje huis te kunnen kopen, maar met zulke prijzen schiet dat natuurlijk niet op
2 dingen die ik me afvraag:quote:Op zondag 19 juli 2020 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Hof der Reflectie 28
Ik kon in mijn buurt vooral ongeveer hetzelfde kopen als wat ik nu huur. Dat schiet te weinig op. Dus was mijn plan dan maar om mijn zaakjes zo goed mogelijk op orde te hebben bij een beetje fatsoenlijke recessie, maar die komt er nu ook nog niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee het is niet te doen inderdaad. Ben blij dat wij net op tijd hebben kunnen kopen voor het echt onmogelijk werd (2017).
Ik snap het wel. Corona is een eenzame rottijd en als je dan met vrienden even uit kan gaan, voelt het net zo vertrouwd als vroeger.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso, in deze tijd te laat nog in uitgaansgelegenheden zijn is vrij onnozel. Vind ik dan hè.
Oh, en nog een vraag:quote:Op zondag 19 juli 2020 23:49 schreef Dave het volgende:
[..]
2 dingen die ik me afvraag:
• Waarom staat de deur stopper niet achter de deur
• Waarom hangt er geen wc-papier op het toilet
Brrrquote:Op zondag 19 juli 2020 23:43 schreef Guanabana het volgende:
Hof der Reflectie 28
Tetrisblokquote:
Wat zijn Nederlanders toch ook eigenlijk verwend hè, dat dit superstandaard isquote:Op zondag 19 juli 2020 23:44 schreef Guanabana het volgende:
Superstandaard woning met een lelijke tegeltuin.
Dat is een spookquote:Op zondag 19 juli 2020 23:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, en nog een vraag:
Zie je op de foto van de keuken in de reflectie () van de magnetron de fotografe?
quote:Op zondag 19 juli 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn Nederlanders toch ook eigenlijk verwend hè, dat dit superstandaard is
Maar, in Spanje is dit dus luxueus en groot en geweldig?quote:Op zondag 19 juli 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn Nederlanders toch ook eigenlijk verwend hè, dat dit superstandaard is
Dit klinkt erg als 'the only gay in the village' van Little Britainquote:Op zondag 19 juli 2020 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
Het was dan wel de plaatselijke lhbti-bar, dus waren er maar zo'n 13 personen
Dat wel jaquote:Op zondag 19 juli 2020 23:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, het is op zich prima hoor, gewoon, normale woning voor een gezin.
Maar bij Hof der Reflectie stel je je toch iets spannenders voor
quote:Op maandag 20 juli 2020 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GEFELICITEERD IJS_BEER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich niet groot maar wel best luxueus ja, zéker! Prachtige lichte ruime kamers ook.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar, in Spanje is dit dus luxueus en groot en geweldig?
(Niet dat ik hier mijn neus voor ophaal hoor, wij kunnen dit ook niet makkelijk kopenMaar met standaard bedoelde ik, echt zo'n typische gezinswoning waarvan er legio zijn. Ook qua indeling, etc..)
Secreet!quote:
Een gedeelte was al naar huis, omdat het zou gaan regenen. Maar inderdaad, het is er nooit echt heel druk.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt erg als 'the only gay in the village' van Little Britain
Nou ja, eer het zover is is mijn grens alweer opgeschoven denk ik.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja zodra je die grens gepasseerd bent heb je een nieuwe fan hoor!
quote:
Goed punt.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, eer het zover is is mijn grens alweer opgeschoven denk ik.
Overweeg je een verhuizing of zit je gewoon lekker te lurken?quote:Op maandag 20 juli 2020 00:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dit wel grappig, is van binnen heel ruim en licht en modern, van buiten ziet het eruit alsof het rijp is voor de sloop:
https://www.funda.nl/koop(...)844-otelloplaats-84/
En een best chill balkon zo met dat uitzicht, als je het een beetje gezellig maakt:
[ afbeelding ]
Nee ik vind huizen kijken gewoon leukquote:Op maandag 20 juli 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Overweeg je een verhuizing of zit je gewoon lekker te lurken?
Hahaquote:Op maandag 20 juli 2020 00:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik vind huizen kijken gewoon leuk
Stamt nog van toen we daadwerkelijk een huis zochten, ik ben gewoon nooit meer echt opgehouden met Funda'en
Ja was het ook. Komt dan vanalles op je af. Nu konden wij het nog redelijk relaxed doen, maar daarna werd het echt gekkenhuis op de huizenmarkt.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Lijkt mij ook wel heel spannend hoor om echt huizen te kijken om ook daadwerkelijk te kopen.
Ik kijk ook wel eens naar auto's zonder echt van plan te zijn er een te willen kopenquote:Op maandag 20 juli 2020 00:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik vind huizen kijken gewoon leuk
Stamt nog van toen we daadwerkelijk een huis zochten, ik ben gewoon nooit meer echt opgehouden met Funda'en
Oh dat doe ik dan weer helemaal nooit.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens naar auto's zonder echt van plan te zijn er een te willen kopen
Da's helemaal fijn ja! En zeker iedereen zeggen 'kijk nou eerst nog naar wat andere woningen!' ?quote:Op maandag 20 juli 2020 00:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja was het ook. Komt dan vanalles op je af. Nu konden wij het nog redelijk relaxed doen, maar daarna werd het echt gekkenhuis op de huizenmarkt.
En we hadden geluk, want het eerste appartement waar we serieus over waren en gingen kijken, die werd het ook meteen
Dat heb ik dan weer met vrouwen.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk ook wel eens naar auto's zonder echt van plan te zijn er een te willen kopen
Ja de makelaar raadde ons dat aan ja, maar het was niet dat we zoveel keuze haddenquote:Op maandag 20 juli 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's helemaal fijn ja! En zeker iedereen zeggen 'kijk nou eerst nog naar wat andere woningen!' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |