SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou, exact dit bovenstaande dus.quote:Op zondag 19 juli 2020 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was ook eens de hele dag onze kat kwijt, lag ie onder de dekens van mijn opengeslagen bed. Pas toen ik aan het einde van de middag mijn bed op ging maken, lag ie daar. En toen ik het deken van hem had afgeslagen, toen keek hij me echt zo aan van, "hè, leg dat deken weer eens terug."
Ik las ergens over een paar minuten! Maar ik schakel net in op het YouTube kanaal. Nu interviews. Geen idee hoe de opzet normaal gesproken is.quote:Op zondag 19 juli 2020 14:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga die Grand Prix niet kijken want ga naar hondenveld maar hoe laat is die opening überhaupt?Dan weet ik wanneer ik ongeveer op Twitter of hier kan lezen wat het nou was.
quote:Op zondag 19 juli 2020 14:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In de muur gereden in het rondje onderweg naar de grid
Dat was bij Jackson ook geen succes.quote:Op zondag 19 juli 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
En ze kunnen er ook niet een nieuwe neus opzetten zodat hij in de pits kan starten?
Als het alleen dat is wel. Lijkt er echter op dat de wielophanging is afgebroken...quote:Op zondag 19 juli 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
En ze kunnen er ook niet een nieuwe neus opzetten zodat hij in de pits kan starten?
Wat stomquote:Op zondag 19 juli 2020 14:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als het alleen dat is wel. Lijkt er echter op dat de wielophanging is afgebroken...
Gaat lekker.quote:Ook Albon heeft het moeilijk op weg naar de grid. "Deze auto is onbestuurbaar", zegt de teamgenoot van Verstappen over de boordradio.
Hij krijgt een nieuwe neus, deadline is er bijna en het ziet ernaar uit dat ie rijdt.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:03 schreef molloot200 het volgende:
Is het al bekend of ie gaat rijden? RTL Duitsland kijk ik nu bij mijn opa. Daar geven ze niet zo veel aandacht aan Max
Dank Cee reporterttttquote:Op zondag 19 juli 2020 15:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij krijgt een nieuwe neus, deadline is er bijna en het ziet ernaar uit dat ie rijdt.
quote:Op zondag 19 juli 2020 14:38 schreef Cee het volgende:
Was net boodschappen doen. Weer geen kat te vinden. Toen herinnerde ik me ineens de post van Luctor en besloot daar maar eens te kijken.
[..]
Nou, exact dit bovenstaande dus.
quote:Op zondag 19 juli 2020 14:46 schreef Cee het volgende:
Interviewster: “A few words in Dutch.”
Max: Het regent, het is nat, we zien wel waar het schip strandt.
I: “Is that it? I don’t speak Dutch I don’t know if it’s good or bad.”
M: Who knows?
I: “Lekker lekker.”
Nee, die liggen er alletwee dan binnen een ronde uit vrees ik...quote:Op zondag 19 juli 2020 15:08 schreef Greys het volgende:
Maar goed als Albon net in dat ene rondje ook al zei dat hun auto onbestuurbaar is dan verwacht ik niet veel zo in de regen.
Diegene die de esf f1 tweet had gedaan piest vast in z'n broek dat heel esf fandom nu kijkt.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 15:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merkte er niks van, was dat niet van een bandje?
Ik ga er effe een tweetje aan wijden.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:22 schreef Greys het volgende:
Niemand op Twitter heeft kunnen vinden wat het esf ding nou was geloof ik.
Ja, maar bijna iedereen want regen volgens mijquote:
Een F1 reporter tweette eerder vandaag dat de fans van ESF de ceremonie in de gaten moesten houden want er zat iets leuks voor ze in maar NIEMAND WEET WAT HET WAS.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:31 schreef molloot200 het volgende:
Zou er iets ESF gerelateerds gebeuren dan op F1?Of welke info mis ik?
Verrek ja.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
Het was gewoon een sneaky methode om ESF-ers geïnteresseerd te krijgen in F1. En zie @:Cee, het is gelukt hoor!
Ik heb me alleen maar verbaasd over het feit dat Hongarije een opera volkslied had want dat was me nog nooit eerder opgevallen?!?!quote:Op zondag 19 juli 2020 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Een F1 reporter tweette eerder vandaag dat de fans van ESF de ceremonie in de gaten moesten houden want er zat iets leuks voor ze in maar NIEMAND WEET WAT HET WAS.
Que?quote:
Was het Cezar? Ohnee die kwam uit Roemeniëquote:Op zondag 19 juli 2020 15:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb me alleen maar verbaasd over het feit dat Hongarije een opera volkslied had want dat was me nog nooit eerder opgevallen?!?!
quote:
Het was zweten. Maar hij staat, en ik sta, het is ongekend.quote:
Ik ben zo trots.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het was zweten. Maar hij staat, en ik sta, het is ongekend.
Even in een muur rijden maakte de auto weer bestuurbaar en sneller kennelijk.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
Maar alles lijkt nou eigenlijk helemaal normaal? De RB's gaan beter en Ferrari weer slecht, zoals het hoort.
Rigoreuze maatregel, maar hé, als het werkt...quote:Op zondag 19 juli 2020 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Even in een muur rijden maakte de auto weer bestuurbaar en sneller kennelijk.
Voortaan daarmee op vrijdag beginnen.quote:Op zondag 19 juli 2020 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze aantekeningen maken daar.quote:Op zondag 19 juli 2020 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Wat ontzettend goed nieuws, wat een opluchting!quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder had vrijdag een scan van haar borst ivm de borstkanker en haar hormoonbehandeling. Maandag krijgen we officieel de uitslag, maar de meetmeneer gaf al aan dat ie de tumor niet meer kon vinden.![]()
Ik zal mijn emoties van de afgelopen 10 maanden even uitbeelden:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jongens, mijn emoties. Ik kan niet meer.
quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
Mijn moeder had vrijdag een scan van haar borst ivm de borstkanker en haar hormoonbehandeling. Maandag krijgen we officieel de uitslag, maar de meetmeneer gaf al aan dat ie de tumor niet meer kon vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waaaa wat goed joh!!! Gefeliciteerd!!!!quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee broer is nog niet terecht. Maar we hebben alles gedaan wat we konden doen. Hij heeft ook zijn hele computer account gewist, dus daar kunnen we ook niks mee. En vermoedelijk heeft hij een prepaid telefoon gekocht en gebruikt zijn oude niet meer. Die wilde echt verdwijnen kennelijkquote:Op zondag 19 juli 2020 17:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik kan mobiel niet quoten, maar thanks!
De COPD heeft ze wel nog en dat wordt niet beter meer, maar het mens is ern taaie hoor.![]()
Was jouw broer al terecht?
Oef heftig dit..quote:Op zondag 19 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee broer is nog niet terecht. Maar we hebben alles gedaan wat we konden doen. Hij heeft ook zijn hele computer account gewist, dus daar kunnen we ook niks mee. En vermoedelijk heeft hij een prepaid telefoon gekocht en gebruikt zijn oude niet meer. Die wilde echt verdwijnen kennelijk
Wat een goed nieuws!quote:Op zondag 19 juli 2020 17:06 schreef Mandy040986 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jemig. Wat voor stappen kunnen jullie nu nog doen? Kan je hem als vermist persoon opgeven? Kan hij bij een vriend logeren of hebben jullie geen flauw idee waar je moet zoeken?quote:Op zondag 19 juli 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee broer is nog niet terecht. Maar we hebben alles gedaan wat we konden doen. Hij heeft ook zijn hele computer account gewist, dus daar kunnen we ook niks mee. En vermoedelijk heeft hij een prepaid telefoon gekocht en gebruikt zijn oude niet meer. Die wilde echt verdwijnen kennelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |