SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Vast niet de versie van LaPaay.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:55 schreef Cee het volgende:
En ik zit suffe BBC Radio 2 te luisteren en daar is nu een zweverige versie van Tomorrow uit de musical Annie op en dit zinnetje wil ik even gebruiken.
Ik heb met mijn vriend een tijdje samengewoont in een appartement zonder vaatwasser, en toen moest hij altijd afwassen omdat ik het weigerde te doen, ik haat het te erg.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik was ook al iets van 6 weken met de hand af he.
En ik kom er net achter dat het appartement dat wij hebben geboekt voor vakantie ook geen vaatwasser heeft
Respectquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier in huis hebben we niet eens een afwasmachine.
quote:
Ik heb geen Son.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien zingt ze wel Your Son Will Come Out Tomorrow
Oh die hebben wij ook nietquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik voel me nu echt een verwend nest
We hebben geen droger! Misschien maakt dat iets goed.
Wij gaan onze dochter aanbieden dat ze de afwas mag doen voor 1,50 per keerquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vriend een tijdje samengewoont in een appartement zonder vaatwasser, en toen moest hij altijd afwassen omdat ik het weigerde te doen, ik haat het te erg.![]()
![]()
Ik deed wel praktisch alle andere huishoudelijke dingen hoorAls trade-off.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:08 schreef Dave het volgende:
Verder heb ik een hekel aan zachte handdoeken. Hoe harder hoe liever.
Die drogen toch van geen meter? Dan blijf je zo klammig. Brr.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb liever zachte handdoeken.
uh.. nee, ik word er altijd droog van.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Die drogen toch van geen meter? Dan blijf je zo klammig. Brr.
Luxepaardjequote:Op donderdag 16 juli 2020 17:07 schreef Dave het volgende:
Ik heb een vaatwasser, een droger (en ook een wasmachine).
Ik vind het op vakantie fijn dat ik als ik aan het zwembad lig ik op een belletje kan drukken en ze m'n bestelling komen opnemen en brengen. Ze 2 keer daags een handdoekwissel doen ('s ochtends en 's avonds), het beddegoed 's avonds alvast voor je openslaan en een chocolaaatje op je kussen leggen.
Ben ik nu ook een verwend nest?
Turkije is niet mijn ding.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luxepaardje
Ik hou daar ook van
Maar zo'n all in Turkije-resort is dan weer niet mijn ding
Turkije spreekt mij ook niet aan qua cultuur.quote:
Ik heb in normale omstandighedenquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een droger, geen vaatwasser, maar wel een losse vriezer. Die laatste.
Ja nou maar, daar heb ik geen ruimte voor..quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb in normale omstandighedentwee koelkasten, één vriezer, een wasmachine, een droger een een vaatwasser.
En vanaf vanavond als nieuwe gadgetseen inductiekookplaat met afzuiging naar beneden (@:dave) en een stoomoven
Mijn dochter vind het wel leuk op campings, qua aanspraak enzoquote:
Wij hebben een kelder, perfect voor de koelkast en de vriezerquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja nou maar, daar heb ik geen ruimte voor..
Daarvoor huren wij dan een huisje met buitenkeuken enzo.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:21 schreef Arizona het volgende:
Het leuke aan een camping vind ik dat je heel veel buiten leeft.
Daar gaat m'n woningzelfvertrouwen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een kelder, perfect voor de koelkast en de vriezer
Oh en foutje, ik heb nu ook DRIE bestekladen
Jaquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moet jij je ook afdrogen met harde handdoeken?
#zwaarleven
Je stelt weer eens niet teleurquote:
Oeh dat hebben wij ookquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een droger, geen vaatwasser, maar wel een losse vriezer. Die laatste.
Mij zou dat ook echt helemaal niets lijken. Ik vind het juist leuk om een beetje tussen de natuur/cultuur te zitten en een beetje te kunnen reizen. En dan zijn het ook van die kleine dingen als even boodschappen doen in het plaatselijke winkeltje, restaurantjes uitzoeken, etc. Ik zou echt niet een fijn vakantiegevoel krijgen op zo'n plek waar gewoon alles isquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Turkije spreekt mij ook niet aan qua cultuur.
En verder ben ik dus niet zo dol op van die massa-resorts. We hebben dat één keer geprobeerd, een heel grote camping, maar het was te druk voor ons. Het is wel mooi dat je dan alle denkbare faciliteiten hebt maar we kwamen er niet echt tot rust.
Hoe dan????quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat hebben wij ook![]()
Hebben na de verbouwing in 2011 wel twee jaar zonder vriezer gedaan
Ik denk hetquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:26 schreef Dave het volgende:
[..]
1 voor de vorken, 1 voor de lepels en 1 voor de messen?
Ik vind kamperen best leuk als het echt een heel bijzondere locatie is ergens in de natuur ofzo. Maar dan zou ik het ook echt niet heel lang volhoudenquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter vind het wel leuk op campings, qua aanspraak enzo. Wij kiezen dan wel voor een stacaravan of chalet, dus met eigen douche en toilet, met eckte bedden (en niet van die smalle) en airco en een overdekte veranda, dan is het wel prima te doen
Het leuke aan een camping vind ik dat je heel veel buiten leeft.
Gewoon niks kopen wat ingevroren moet worden, of dat dan meteen die dag etenquote:
Nou niet zo'n lijkengeval, maar wel een aparte vriezer met dan vier laden. Hij is niet extreem groot verder ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:31 schreef Dave het volgende:
Met vriezer bedoelen jullie zo’n grote kist waar je een lijk in zou kunnen bewaren?
Ik heb alleen het vriesdeel van m’n koelkast.
Wij hebben een vriezer van 60 breed en 90 hoog. Met lades, niet zo'n ding waar je een hele koe in kwijt kuntquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:31 schreef Dave het volgende:
Met vriezer bedoelen jullie zo’n grote kist waar je een lijk in zou kunnen bewaren?
Ik kan niet zonder. Heb er zelfs twee.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon niks kopen wat ingevroren moet worden, of dat dan meteen die dag etenHet was te doen, maar wel lastig soms.
En ook nu gebruiken we hem niet zoveel. Hij ligt vooral voor driekwart vol met ijsjes
Wij hebben in Amerika in Sequoia & Kings Canyon gekampeerd in een blokhut, daar stonden alleen bedden en verder niets. Dat was wel heel gaaf hoor, je was daar echt middenin het park en het was 's nachts pikkedonker, je zag letterlijk geen hand voor ogenquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind kamperen best leuk als het echt een heel bijzondere locatie is ergens in de natuur ofzo. Maar dan zou ik het ook echt niet heel lang volhouden
Dure verbouwingen, dure vakanties, het kan niet opquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben in Amerika in Sequoia & Kings Canyon gekampeerd in een blokhut, daar stonden alleen bedden en verder niets. Dat was wel heel gaaf hoor, je was daar echt middenin het park en het was 's nachts pikkedonker, je zag letterlijk geen hand voor ogen
Nog van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:04 schreef Momo het volgende:
Een verlaat cadeautje voor mij vandaag, nieuwe single
Met de stem van de originele Doctor Who Tom Baker
Hoeveel lijken liggen daarin?quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder. Heb er zelfs twee.
Oohhh in Sequoia zouden wij ook een blokhut hebben, maar door dubbele boeking (fout van het park) kwamen we in de Lodge terecht. Ook hartstikke leuk hoor; ook met kamers die grensden aan zo'n balkon enzoquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben in Amerika in Sequoia & Kings Canyon gekampeerd in een blokhut, daar stonden alleen bedden en verder niets. Dat was wel heel gaaf hoor, je was daar echt middenin het park en het was 's nachts pikkedonker, je zag letterlijk geen hand voor ogen
Ja ik vraag me ook weleens af of ze in huize Arizona miljonair zijn!quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dure verbouwingen, dure vakanties, het kan niet op
Ik ben de laatste drie jaar alléén maar in het buitenland geweestquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:03 schreef Guanabana het volgende:
We zijn ook al drie jaar niet in het buitenland geweest!
“””Buitenland”””” ja. Waar je op elke straathoek een frikandel speciaal kan krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben de laatste drie jaar alléén maar in het buitenland geweest
Niet, ik moet minstens drie straathoeken ver lopenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“””Buitenland”””” ja. Waar je op elke straathoek een frikandel speciaal kan krijgen.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“””Buitenland”””” ja. Waar je op elke straathoek een frikandel speciaal kan krijgen.
Alles maar om ons te doen willen overtuigen dat je nog altijd Nederlander bent he?quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben de laatste drie jaar alléén maar in het buitenland geweest
Straathoeken, ben al blij dat je de heuvels dit keer achterwege laat.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet, ik moet minstens drie straathoeken ver lopen
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde deze gewoon een keer gebruiken.
Het is een complexquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alles maar om ons te doen willen overtuigen dat je nog altijd Nederlander bent he?
Da's alsnog minder straathoeken dan ikquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet, ik moet minstens drie straathoeken ver lopen
Je bent ook complexquote:
Hahaquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's alsnog minder straathoeken dan ik
Als het zo veel moeite is, zou dat hele ongezonde eten van mij al niet meer hoeven.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dichtstbijzijnde plek waar ze misschien een frikandel speciaal verkopen is voor mij de tennisclub of het zwembadEen officiële snackbar is een heel stuk verder, minimaal 10 minuten lopen denk ik
Nooit behoefte hebben aan een frikandel speciaal, wat voor leven leid je danquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
Niet dat ik ooit behoefte heb aan een frikandel speciaal, maar volgens mij moet ik dan toch echt wel een kilometer lopen ofzo
Dit sowieso eigenlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
Niet dat ik ooit behoefte heb aan een frikandel speciaal, maar volgens mij moet ik dan toch echt wel een kilometer lopen ofzo
Zelfde eigenaar?quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
M'n vaste snackbar zit vrijwel direct naast m'n vaste café, en je mag daar ook gewoon patat en snacks bij de snackbar bestellen en dan komen ze het naar je tafel in het café brengen. Ideaal.
Nee dat niet, maar het zijn pragmatische mensen die er het voordeel van inzien dat je hier flexibel in bent.quote:
En dan als Hollander alleen kraanwater in het café bestellenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
M'n vaste snackbar zit vrijwel direct naast m'n vaste café, en je mag daar ook gewoon patat en snacks bij de snackbar bestellen en dan komen ze het naar je tafel in het café brengen. Ideaal.
Haha ik zou het eens moeten proberenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan als Hollander alleen kraanwater in het café bestellen
Niet elke dag frituur etenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
Niet permanent behoefte hebben aan een frikandel speciaal
Mijn eigen frikandel is speciaal genoegquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
Niet permanent behoefte hebben aan een frikandel speciaal
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn eigen frikandel is speciaal genoeg
Ik kan me hier wel in vinden.quote:
Ook mooi natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het zijn pragmatische mensen die er het voordeel van inzien dat je hier flexibel in bent.
Een vleesloos levenquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nooit behoefte hebben aan een frikandel speciaal, wat voor leven leid je dan
Oh dat is wel ideaal danquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:25 schreef Strani het volgende:
Ja dus als jullie hier op bezoek komen weten jullie vast wat je kan verwachtenquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn eigen frikandel is speciaal genoeg
Hé dat is mijn stopzinnetje!quote:
Spannend. Ik weet al wel waar ik heen wil!quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:36 schreef Strani het volgende:
Nou ja, ik neem jullie ook wel mee naar andere plekjes natuurlijk.
De lokale Noorse kerk?quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Spannend. Ik weet al wel waar ik heen wil!
Broodje van Co’tje, Café Amsterdam, Harry’s Spakenburgse Viskraam, Friet van Piet, Supermarkt Hollandia en nog meer van dat soort typisch Spaanse etablissementen?quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dus als jullie hier op bezoek komen weten jullie vast wat je kan verwachten
Ontdek je plekje.
Gezelligquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dus als jullie hier op bezoek komen weten jullie vast wat je kan verwachten
Ontdek je plekje.
Dat hebben we hier allemaal nietquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Broodje van Co’tje, Café Amsterdam, Harry’s Spakenburgse Viskraam, Friet van Piet, Supermarkt Hollandia en nog meer van dat soort typisch Spaanse etablissementen?
Och hemel je meent het!quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Leuk toch, je bent een trendsetter
Ik zal mijn heuvels eens demonstreren.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
![]()
Kunnen we je meteen die lulpraat over die "heuvels" demonstreren
Kabeljauwkroketjes kan je hier overal krijgen!quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zwerft vast wel ergens een gek die paellakroketten maakt, krijg je nog authentiek Spaanse cuisine mee
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
![]()
Kunnen we je meteen die lulpraat over die "heuvels" demonstreren
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal mijn heuvels eens demonstreren.
Nee wacht.
Je ziet dat ik inmiddels ook maar gezwicht ben.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:44 schreef Strani het volgende:
Ben wel benieuwd met hoeveel procent het aantal (al dan niet fout gespelde) mentions van Aoibhin is afgenomen sinds we Jobi in gebruik hebben genomen.
Oja shit, hoe laat?quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:46 schreef Redefine het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond de Upbeatles Livestream Film & TV Quiz willen doen?
Zelf ga ik sowieso nog doen. Of met een andere groep of met mensen van hier als er animo is.
https://www.upbeatles.nl/livequiz/
Hoeveel procent het ook is. Het is sowieso een unaniem belachelijk groot succes.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:44 schreef Strani het volgende:
Ben wel benieuwd met hoeveel procent het aantal (al dan niet fout gespelde) mentions van Aoibhin is afgenomen sinds we Jobi in gebruik hebben genomen.
20.30quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja shit, hoe laat?
Ik had inmiddels een beetje andere plannen.
Hmm ik red het misschien, heb om 19.30 meeting.. Maar geen garantiesquote:
Had je dit twee dagen terug gezegd, dan had ik meegedaan! Nu heb ik al wat andersquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:46 schreef Redefine het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond de Upbeatles Livestream Film & TV Quiz willen doen?
Zelf ga ik sowieso nog doen. Of met een andere groep of met mensen van hier als er animo is.
Wie heeft het over een steegje?quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nee, erg netjes is dat niet Jobi, helemaal in zo'n steegje ergens
Nieuw bed en andere plannen...quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik had inmiddels een beetje andere plannen.
Oh dat gebeurde eerder ook al vaker hoor. Maar ik ben er 90% van de tijd gewoon bij en anders lees ik het terug, dus eigenlijk zijn mentions bij mij amper nodigquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:44 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Nieuw bed en andere plannen...
Maar verder heb ik hier geen gedachten over.
Ja jij bent zelfs omquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je ziet dat ik inmiddels ook maar gezwicht ben.
Ik ben niet helemaal in de stemming denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:46 schreef Redefine het volgende:
Mocht er voldoende animo zijn, dan kun je altijd nog later aanschuiven.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik red het misschien, heb om 19.30 meeting.. Maar geen garanties
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Nieuw bed en andere plannen...
Maar verder heb ik hier geen gedachten over.
Is je broer nog verschenen?quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal in de stemming denk ik.
Nope, niks van vernomen.quote:
Ik kan wel, maar weet niet of het mijn onderwerp isquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:46 schreef Redefine het volgende:
Lijkt mij dat hij het bewust doet. Maakt het natuurlijk niet minder vervelendquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope, niks van vernomen.
Het is ook vooral dat hij de telefoon niet opneemt. Als hij nou gewoon even zou laten weten "ik ben eventjes weg en ben dan hier, en hier, en hier" nou prima, dan laten we hem even met rust. Maar nu weten we niks.
Hahaquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel procent het ook is. Het is sowieso een unaniem belachelijk groot succes.
Dat ga ik zo even testen!quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat gebeurde eerder ook al vaker hoor. Maar ik ben er 90% van de tijd gewoon bij en anders lees ik het terug, dus eigenlijk zijn mentions bij mij amper nodig
Hopelijk weten jullie snel iets.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope, niks van vernomen.
Het is ook vooral dat hij de telefoon niet opneemt. Als hij nou gewoon even zou laten weten "ik ben eventjes weg en ben dan hier, en hier, en hier" nou prima, dan laten we hem even met rust. Maar nu weten we niks.
Misschien is hij niet klaar voor het mogelijk slechte nieuws over een gedwongen opname en steekt hij zijn kop in het zand. Zolang hij van niets weet, gaat alles nog goed.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope, niks van vernomen.
Mijn broer is (nadat hij m'n moeder had aangevallen, best veel drama) een keer weggelopen en van Ermelo helemaal naar Amersfoort gegaan en daar kwam hij in iets van een opvang terecht voor de nacht.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien is hij niet klaar voor het mogelijk slechte nieuws over een gedwongen opname en steekt hij zijn kop in het zand. Zolang hij van niets weet, gaat alles nog goed.
Weet je waar hij ongeveer kan zijn? In de buurt, of fietst hij langere stukken?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope, niks van vernomen.
Ik wel.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:03 schreef Strani het volgende:
Zie je dit ook als ik je niet mention of zelfs je naam niet noem?
Kon hij in het Hof der Reflectie er rustig over nadenkenquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn broer is (nadat hij m'n moeder had aangevallen, best veel drama) een keer weggelopen en van Ermelo helemaal naar Amersfoort gegaan en daar kwam hij in iets van een opvang terecht voor de nacht.
Maar even zonder grappen: nare situatie :-( En wat een flinke afstand ook! Loop je denk ik wel 4 uur over of zo?quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn broer is (nadat hij m'n moeder had aangevallen, best veel drama) een keer weggelopen en van Ermelo helemaal naar Amersfoort gegaan en daar kwam hij in iets van een opvang terecht voor de nacht.
Ja lijkt duidelijk ook gewoon bewust te zijn. En prima dat hij even weg wil, maar laat dan iets horen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij dat hij het bewust doet. Maakt het natuurlijk niet minder vervelendHopelijk laat die snel wat horen.
Dat moet ook een rusteloze nacht geweest zijn. Alleen daarom hoop ik al dat de broer van Aoibhin iets laat horen, want dan slaapt ze beter.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat denken wij ook. Maar hij kan onmogelijk zomaar lang wegblijven. Hij heeft amper geld.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien is hij niet klaar voor het mogelijk slechte nieuws over een gedwongen opname en steekt hij zijn kop in het zand. Zolang hij van niets weet, gaat alles nog goed.
Weet je waar hij ongeveer kan zijn? In de buurt, of fietst hij langere stukken?
Wie is 'je'?quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:03 schreef Strani het volgende:
Zie je dit ook als ik je niet mention of zelfs je naam niet noem?
Hij had z'n mobiel thuisgelaten of niet?quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja lijkt duidelijk ook gewoon bewust te zijn. En prima dat hij even weg wil, maar laat dan iets horen.
Ja. Maar denk niet dat die nu aan anderen denkt.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja lijkt duidelijk ook gewoon bewust te zijn. En prima dat hij even weg wil, maar laat dan iets horen.
Zou hij bang kunnen zijn dat hij gehaald gaat worden als jullie weten waar hij is?quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm ja je ziet het wel maar je begrijpt niet dat het voor jou bedoeld is. Da's toch niet voldoende hoor!quote:
Ja ik snap ook niet hoe hij dat gedaan heeft! Was op zich wel beter dat hij even wegbleef, het was echt gevaarlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat moet ook een rusteloze nacht geweest zijn. Alleen daarom hoop ik al dat de broer van Aoibhin iets laat horen, want dan slaapt ze beter.
En poe, dat is ook best een stuk lopen.
Ja dat minstens, als het niet meer is. Kan ook zijn dat hij van iemand (met slecht gevoel voor intuïtie) een lift of zo heeft gekregen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar even zonder grappen: nare situatie :-( En wat een flinke afstand ook! Loop je denk ik wel 4 uur over of zo?
Thanksquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Duizend knuffels voor jou en je gezinHopelijk gaat alles een beetje oké daar
quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kon hij in het Hof der Reflectie er rustig over nadenken
Hilversumquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand vandaag Pointless gekeken? De finale ging over Eurovision. De drie stellingen waar minstens 1 antwoord op moest worden gegeven dat niemand van de 100 ondervraagden ook had gegeven (een pointless answer dus), en de uitzending kwam volgens mij uit eind mid 2019:
Noem een gaststad van Eurovision
Noem een finalist van BBC’s Eurovision: You decide
Noem een winnend nummer dat uit 1 woord bestaat
Ik had zelf 1 pointless antwoord.
Hij heeft zijn mobiel wel mee, maar hij neemt niet op.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij had z'n mobiel thuisgelaten of niet?
Naar, je weet nu echt helemaal niks dus. Mijn ouders zouden dan helemaal gek worden
Hilversumquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand vandaag Pointless gekeken? De finale ging over Eurovision. De drie stellingen waar minstens 1 antwoord op moest worden gegeven dat niemand van de 100 ondervraagden ook had gegeven (een pointless answer dus), en de uitzending kwam volgens mij uit eind mid 2019:
Dat zou heel goed kunnen. Terwijl daar nog lang geen sprake van is.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou hij bang kunnen zijn dat hij gehaald gaat worden als jullie weten waar hij is?
Nee, hoewel deze actie hem weinig zal helpen in deze zin.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Terwijl daar nog lang geen sprake van is.
Dit inderdaad. Ik kan me ook wel voorstellen dat Aoibhin het niet op prijs stelt dat dit voor altijd online leesbaar blijft.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
Ik vind het bij jou wel lastig Jobi, wil heel graag meeleven maar kan me ook voorstellen dat het heel irritant is als we hier heel vaak vragen of hij al terecht is, dat dat je ook wel onrustig maakt terwijl je hier misschien juist komt om even anders aan te denken. Je moet zelf maar aangeven wat je hier prettig vind, als je het fijn vindt om zelf af en toe een update te geven is het ook goed hè, dan vragen we het gewoon minder vaak
Nee, dat vraag ik me ook af, of zo'n impulsieve actie zo'n besluit ook niet kan beïnvloedenquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, hoewel deze actie hem weinig zal helpen in deze zin.
Oehhh gemist!quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik kwam na heel diep nadenken maar tot welgeteld één niet-winnende voorrondedeelnemer hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oehhh gemist!![]()
Maar vaak zijn de Eurovision vragen wel vrij makkelijk. Ik zou alleen met de You Decide vraag moeite hebben.
Nee, eentje van het formaat vaatwasser met drie grote lades. Als ik daar een lijk in kwijt wil, dan heb ik een zaag nodig.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:31 schreef Dave het volgende:
ik maakte een grapjequote:Op donderdag 16 juli 2020 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja je ziet het wel maar je begrijpt niet dat het voor jou bedoeld is. Da's toch niet voldoende hoor!
quote:
Edit: begint 20:30quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:46 schreef Redefine het volgende:
Meestal worden de vragen bij dit soort dingen pas tijdens de quiz onthuldquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:03 schreef F1gamer het volgende:
Welke vragen zullen ze gaan stellen?
Ik twijfel nu tussen deze pubquiz en zwemmen
Ik heb de laatste tijd weinig tv gekeken en veel netflix en videolandquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Meestal worden de vragen bij dit soort dingen pas tijdens de quiz onthuld
Goed zo!quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:05 schreef F1gamer het volgende:
Oh ja: Ik mag binnenkort een arbeidsvoorwaardengesprek doen
Thanksquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
Ik vind het bij jou wel lastig Jobi, wil heel graag meeleven maar kan me ook voorstellen dat het heel irritant is als we hier heel vaak vragen of hij al terecht is, dat dat je ook wel onrustig maakt terwijl je hier misschien juist komt om even anders aan te denken. Je moet zelf maar aangeven wat je hier prettig vind, als je het fijn vindt om zelf af en toe een update te geven is het ook goed hè, dan vragen we het gewoon minder vaak
Meestal is het tot 22:15 a 22:30quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:09 schreef F1gamer het volgende:
Effe een vraagje: Tot hoe laat duurde de ESF pubquiz van upbeatles, die we een paar maaden terug deden?
Geen idee eigenlijk. Tot nu toe heeft niks het besluit kunnen beïnvloeden, dus wat dat betreft helpt het misschien ook welquote:Op donderdag 16 juli 2020 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, dat vraag ik me ook af, of zo'n impulsieve actie zo'n besluit ook niet kan beïnvloeden
Goed nieuws! Lekker hoorquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:05 schreef F1gamer het volgende:
Wat goed!quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:05 schreef F1gamer het volgende:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kon hij in het Hof der Reflectie er rustig over nadenken
Ik heb geen idee wat het is dus wellicht nietquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet of het Hof der Reflectie er toen al was
Ah wel jammer dat je dat gemist hebt, was erg grappigquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is dus wellicht niet
Dit zal 1994 zijn geweest denk ik.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, over experimentele wijken gesproken, hier in de buurt is dus een wijk die nogal architectonisch bedoeld is, en waar ook helemaal een gedachte achterzit, met bijbehorende straatnamen.
Een greep:
De Ontmoeting
Hof der Liefde
De Verwondering
Het Mysterie
Hof der Reflectie
De Oplossing
Het Avontuur
Het Labyrint
De Ontdekking
Ah haha okay. Dus dan heb ik ook op school gezeten in Amersfoort in de tijd dat het er was, lijkt me. 1995 tot 1998.quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah wel jammer dat je dat gemist hebt, was erg grappig
Maar, het Hof der Reflectie was in 1994 één of twee jaar oud! Dus het had gekund.
Ja het is gewoon een straat hoor, een heel lelijke straat ook nogquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah haha okay. Dus dan heb ik ook op school gezeten in Amersfoort in de tijd dat het er was, lijkt me. 1995 tot 1998.
Dat lijkt me heel confronterendquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een straat hoor, een heel lelijke straat ook nog
Voor een high-class spelprogramma een prima naamquote:
Ik zou zelf Hilversum, Nocturne en dan als tweede antwoord voor stelling drie Refrain hebben gezegd en dan hadden we allebei een pointless antwoord! Hilversum had 1 punt, Den Haag zou o.a. pointless zijn geweest bij vraag 1 en voor vraag 3 was Nocturne het enige pointless antwoord.quote:Op donderdag 16 juli 2020 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Hilversum
Geen idee
Nocturne
Zou ik zeggen, maar ik kon er nu ook over nadenken natuurlijk
Ik heb ook zin in iets. Ik heb een bakje met meloenstukjes en een bakje met mango stukjes. Hmmm. lastige keuzequote:Op donderdag 16 juli 2020 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had zin in iets te snacken. Ik heb nu een appel gepakt om te eten
mmmmm, lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in iets. Ik heb een bakje met meloenstukjes en een bakje met mango stukjes. Hmmm. lastige keuze
die was eerder vanmiddag al opquote:
Oh die heeft blijkbaar weinig indruk gemaaktquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Kerrie-Anne was een pointless antwoord.
Ik eet nu Engelse dropjesquote:
Had nog wat Merci over van een doosjequote:
Holly Tandy was ook pointless, andere pointless antwoorden weet ik zo even niet meer. Een van de finalisten had het ESF in Stockholm 2016 bijgewoond en gaf o.a. de antwoorden Baku, Joe & Jake en nog iets, allemaal scoorden ze punten. Maar wel best knap dat Nocturne dus de enige pointless single-word winner was, betekent dus dat nummers als Refrain, Molitva en Everybody wel zijn genoemd.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh die heeft blijkbaar weinig indruk gemaakt![]()
Wel opvallend dat die andere twee blijkbaar wel genoemd waren.
Wel Hilversum, niet Den Haag?quote:Op donderdag 16 juli 2020 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou zelf Hilversum, Nocturne en dan als tweede antwoord voor stelling drie Refrain hebben gezegd en dan hadden we allebei een pointless antwoord! Hilversum had 1 punt, Den Haag zou o.a. pointless zijn geweest bij vraag 1 en voor vraag 3 was Nocturne het enige pointless antwoord.
Is dat weer? Ter land, ter zee en in de lucht?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
Nou het weer ziet er best gunstig uit voor zaterdag. Tenminste als ik het zo goed zie.
Dan ga ik badkuip varen. Zal me benieuwen of ik dat ding drijvende weet te krijgen
Vroeger had ik dat met puur, dat vond ik vroeger totaal niet lekker, maar nu vind ik ze alle drie (wit, melk, puur) lekker.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had nog wat Merci over van een doosjeIk vind die groene zo lekker met die nootjes.
Vroeger vond ik die zalmkleurige, met marsepein, het minst lekker. Maar nu vind ik hem eigenlijk bijna het lekkerst.
Bizar hoe je smaak kan veranderen.
Dan krijg ik een badkuip waarmee ik ga knutselen en die ik drijvende moet zien te maken. Dan gaat dat ding in het water, ik ga erin staan of zitten. Krijg een peddel. En ga ermee rivierafwaards varen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:13 schreef Arizona het volgende:
@:F1gamer wat gaaf, gefeliciteerd
@:prisha wat moet ik me voorstellen bij badkuip varen
badkuip varen?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
Nou het weer ziet er best gunstig uit voor zaterdag. Tenminste als ik het zo goed zie.
Dan ga ik badkuip varen. Zal me benieuwen of ik dat ding drijvende weet te krijgen
Yasssssquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:05 schreef F1gamer het volgende:
stroomopwaarts wordt over het algemeen nooit geroeid.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan krijg ik een badkuip waarmee ik ga knutselen en die ik drijvende moet zien te maken. Dan gaat dat ding in het water, ik ga erin staan of zitten. Krijg een peddel. En ga ermee rivierafwaards varen.
Terug hoeft niet, dat is denk ik lastig. Dus we lopen terug. Zal me benieuwen
Ik precies andersom! Puur vond ik vroeger heerlijk maar nu het minst lekker. Dat is bij Merci die donkerrode geloof ik. De pure paaseitjes blijven hier ook altijd liggen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat met puur, dat vond ik vroeger totaal niet lekker, maar nu vind ik ze alle drie (wit, melk, puur) lekker.
Ja, dat verbaasde me ook dus. Uitzending was niet recent (pre-Corona) dus het zal niet over dit jaar zijn gegaan.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel Hilversum, niet Den Haag?Had andersom verwacht
![]()
Of telt Hilversum van dit jaar?
Ik heb al wel gemorken dat het wel uitmaakt wel merk je hebt. Sommige puur zijn minder lekker dan andere.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik precies andersom! Puur vond ik vroeger heerlijk maar nu het minst lekker. Dat is bij Merci die donkerrode geloof ik. De pure paaseitjes blijven hier ook altijd liggen.
Nee gewoon ergens in Nederland voor de lol. Na dat skutsjesilen heb ik de smaak te pakken gekregen. Dit is ook iets met water en drijven. Hoop ikquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dat weer? Ter land, ter zee en in de lucht?
gemorkenquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al wel gemorken dat het wel uitmaakt wel merk je hebt. Sommige puur zijn minder lekker dan andere.
Leuk hoor! Veel plezier alvast!quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee gewoon ergens in Nederland voor de lol. Na dat skutsjesilen heb ik de smaak te pakken gekregen. Dit is ook iets met water en drijven. Hoop ik
Een nieuw Nederlands woordquote:
ha thanksquote:
YESSAaaaaquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:05 schreef F1gamer het volgende:
Van m’n werk bedoel je?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha thanks![]()
Hoe is t met jou dan, beetje bijgekomen?
quote:
jah en de diplomauitreiking en alles.quote:
Ah, nice!quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:26 schreef Dave het volgende:
Oh @:Guanabana vanaf morgen op NPO2 Years and Years, kan ik het eindelijk gaan kijken!
Nog niet gezien, maar Matt zit nogal in de hoek waar de klappen vallen. Corona, BLM-rellen in zijn buurt, het ESF dat niet doorging, geen vakantie in Europa....quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:28 schreef Prisha het volgende:
Ik had gisteren dat laatste YT filmpje van Matt gekeken, ging over alle ESF deelnemers van Ierland vanaf 1965.
Het viel me een beetje tegen eerlijk gezegd. Geluidskwaliteit viel me tegen en ik vond hem niet zo sprankelend als dat ie normaal is. Heb het niet eens tot het eind toe kunnen kijken, laatste minuten doorgespoeld.
Ik vond het wel opvallend.
Ik heb er veel goeie dingen over gehoord!quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:26 schreef Dave het volgende:
Oh @:Guanabana vanaf morgen op NPO2 Years and Years, kan ik het eindelijk gaan kijken!
Had hij zelf corona bedoel je?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar Matt zit nogal in de hoek waar de klappen vallen. Corona, BLM-rellen in zijn buurt, het ESF dat niet doorging, geen vakantie in Europa....
Pfff ik baal wel echt van dit soort berichten. Ook Belgie en Frankrijk een lichte toename en ook bij ons eigenlijk. Had zo gehoopt dat tenminste in de zomer we weer een soort van eraf waren.quote:Forse stijging coronagevallen in Spanje
In de afgelopen 24 uur zijn er 580 nieuwe coronapatiënten geteld in Spanje. Dat is een flinke stijging: gisteren steeg het aantal coronabesmettingen met 390. Meer dan de helft van de besmettingen zijn in de noordelijke regio's Aragón en Catalonië. Het is het slechtste cijfer sinds 10 mei.
Catalonië ziet al langer hogere cijfers dan de rest van Spanje. Sinds gisteren zijn 160.000 mensen in de regio weer in lockdown.
De situatie is zorgwekkend, zegt Fernando Simón, directeur van het Spaanse RIVM. Volgens hem komt de stijging in het aantal besmettingen doordat mensen de coronaregels minder goed opvolgen dan voorheen. 70 procent van de nieuwe patiënten heeft geen symptomen.
"We sporen bijna alles op wat er is", zegt Simón. "Het virus is er. En als je zoekt, dan vind je veel, veel meer dan je zou willen vinden."
ik vermoedde zoiets. Zijn ogen staan ook anders lijkt het. Het gebeurt zelden dat ik een filmpje van hem niet tot het einde toe afgekeken hebquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar Matt zit nogal in de hoek waar de klappen vallen. Corona, BLM-rellen in zijn buurt, het ESF dat niet doorging, geen vakantie in Europa....
Lokaal nog wel okay, hoewel ik nou net vandaag hoor dat er wat gevallen zijn binnen een cricketteam van Pakistani's niet zo ver hier vandaan. Maar verder gaat mijn provincie nog redelijk goed.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:40 schreef Momo het volgende:
@:Strani hoe zit het lokaal bij jullie nu?
In Goes waren er ook alweer meer gevallen. Vooral onder jongeren.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Pfff ik baal wel echt van dit soort berichten. Ook Belgie en Frankrijk een lichte toename en ook bij ons eigenlijk. Had zo gehoopt dat tenminste in de zomer we weer een soort van eraf waren.
Zijn er veel toeristen? Feestjes?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Lokaal nog wel okay, hoewel ik nou net vandaag hoor dat er wat gevallen zijn binnen een cricketteam van Pakistani's niet zo ver hier vandaan. Maar verder gaat mijn provincie nog redelijk goed.
Hoe Catalonië zulke enorme cijfers heeft is me eerlijk gezegd wel een raadsel.
Ja, ook in Rotterdam. Door feestjes beide. Zie je toch hoe snel je mensen besmet dan.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Goes waren er ook alweer meer gevallen. Vooral onder jongeren.
Ja, inderdaad. Derhalve mijd ik feestjes voorlopig nog wel even.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn er veel toeristen? Feestjes?
[..]
Ja, ook in Rotterdam. Door feestjes beide. Zie je toch hoe snel je mensen besmet dan.
Dat weet ik eigenlijk niet, hij had Corona of symptomen ervan.quote:
Toeristen stromen wel binnen nu maar ik heb de indruk dat de meeste haarden daar toch niet echt vandaan komen, momenteel.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ja, ook in Rotterdam. Door feestjes beide. Zie je toch hoe snel je mensen besmet dan.
Ik merkte het eigenlijk vorig jaar al bij de streams. Hij oogde toen al wat futloos, alsof de sleet er een beetje in aan het raken was. Maar inderdaad dit jaar is voor hem echt om te huilen. Ik weet nog dat ie aan het begin van de pandemie ziek was en hij heeft zich niet laten testen (was toen nog weinig mogelijkheid daarvoor omdat hij geen vitaal beroep heeft). Maar hij gaat ervan uit dat hij hoogstwaarschijnlijk besmet is geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vermoedde zoiets. Zijn ogen staan ook anders lijkt het. Het gebeurt zelden dat ik een filmpje van hem niet tot het einde toe afgekeken heb
Ik vind de paarse het lekkerstquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had nog wat Merci over van een doosjeIk vind die groene zo lekker met die nootjes.
Vroeger vond ik die zalmkleurige, met marsepein, het minst lekker. Maar nu vind ik hem eigenlijk bijna het lekkerst.
Bizar hoe je smaak kan veranderen.
Oh ben benieuwdquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
Zijn vooral veel jongeren die besmet raken nu ja. Die voelen zich het meest onschendbaar en willen nu met alle versoepelingen echt los gaan voordat ze weer naar school moeten. En zolang de clubs niet open zijn (wat begrijpelijk is), dan maar illegale feestjes in een nog kleinere ruimte met nog minder toezicht en ventilering.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:43 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ja, hoogstwaarschijnlijk heeft hij niet echt Corona gehad dan, maar nogal logisch dat het stresserend is.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik merkte het eigenlijk vorig jaar al bij de streams. Hij oogde toen al wat futloos, alsof de sleet er een beetje in aan het raken was. Maar inderdaad dit jaar is voor hem echt om te huilen. Ik weet nog dat ie aan het begin van de pandemie ziek was en hij heeft zich niet laten testen (was toen nog weinig mogelijkheid daarvoor omdat hij geen vitaal beroep heeft). Maar hij gaat ervan uit dat hij hoogstwaarschijnlijk besmet is geweest.
Lijkt me ook lastig als je veel familie zo ver weg hebt wonen en er voorlopig nog geen uitzicht is op wanneer je ze weer kan bezoeken.
Werk is een gekkenhuis en m’n collega’tje is op vakantiequote:Op donderdag 16 juli 2020 21:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah en de diplomauitreiking en alles.
Klinkt grappig, we horen graag de afloopquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan krijg ik een badkuip waarmee ik ga knutselen en die ik drijvende moet zien te maken. Dan gaat dat ding in het water, ik ga erin staan of zitten. Krijg een peddel. En ga ermee rivierafwaards varen.
Terug hoeft niet, dat is denk ik lastig. Dus we lopen terug. Zal me benieuwen
Het viel me toen niet zo heel erg op eigenlijk. Misschien heel klein beetje maar het was zo'n gekkenhuis allemaal toen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik merkte het eigenlijk vorig jaar al bij de streams. Hij oogde toen al wat futloos, alsof de sleet er een beetje in aan het raken was. Maar inderdaad dit jaar is voor hem echt om te huilen. Ik weet nog dat ie aan het begin van de pandemie ziek was en hij heeft zich niet laten testen (was toen nog weinig mogelijkheid daarvoor omdat hij geen vitaal beroep heeft). Maar hij gaat ervan uit dat hij hoogstwaarschijnlijk besmet is geweest.
Lijkt me ook lastig als je veel familie zo ver weg hebt wonen en er voorlopig nog geen uitzicht is op wanneer je ze weer kan bezoeken.
Ja 2 dagen terug was hier in de buurt ook nog een feestje van 30+ mensen, ook allemaal jonge mensen. Dat soort echt grote groepen vermijdt ik nog wel.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn vooral veel jongeren die besmet raken nu ja. Die voelen zich het meest onschendbaar en willen nu met alle versoepelingen echt los gaan voordat ze weer naar school moeten. En zolang de clubs niet open zijn (wat begrijpelijk is), dan maar illegale feestjes in een nog kleinere ruimte met nog minder toezicht en ventilering.
Ik moet hem nog kijkenquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vermoedde zoiets. Zijn ogen staan ook anders lijkt het. Het gebeurt zelden dat ik een filmpje van hem niet tot het einde toe afgekeken heb
Ik ook. Tenminste binnen. Buiten voel ik me heel veilig eigenlijk. En vergaderingen op mijn werk doe ik ook gewoon via Teams. Ga niet met 10 man in een net te krappe, niet goed geventileerde ruimte vergaderen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Derhalve mijd ik feestjes voorlopig nog wel even.
“Vroegâh” (lees: een maand of drie geleden) mocht je daar de politie nog over bellen maar het is nu toegestaan dus tenzij ze echt grote overlast veroorzaken kunnen ze in feite gewoon hun gang gaan. En dan krijg je dat dus. Ik snap het gedrag wel (ik ben ook ooit jong geweestquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja 2 dagen terug was hier in de buurt ook nog een feestje van 30+ mensen, ook allemaal jonge mensen. Dat soort echt grote groepen vermijdt ik nog wel.
structurele werkdruk is helemaal niet zo goedquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:54 schreef GeorgeM het volgende:
Werk is een gekkenhuis en m’n collega’tje is op vakantiedie werkdruk bij ons is al jaren en eigenlijk niet normaal
![]()
Morgen ben ik gelukkig vrij, dan ga ik naar m’n ouders helpen. M’n moeder heeft pas een nieuwe heup en hun huis wordt verbouwd, m’n zus gaat er wonen.
dat laatste is wel fijnquote:Diploma-uitreiking was heel leuk! En nog belangrijker: niet te lang![]()
Hoe’s ‘t met jou?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
WHAT’S YOUR NAME?
ALEXANDER HAMLAPJES
MY NAME IS ALEXANDER HAMLAPJES
@:Guanabana @:Meke
Ik hoop maar dat het bij kleine uitbraakjes blijft en dat mensen verstandig zijn. Niet dat het hele circus opnieuw begint straks.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
“Vroegâh” (lees: een maand of drie geleden) mocht je daar de politie nog over bellen maar het is nu toegestaan dus tenzij ze echt grote overlast veroorzaken kunnen ze in feite gewoon hun gang gaan. En dan krijg je dat dus. Ik snap het gedrag wel (ik ben ook ooit jong geweest) maar het is frustrerend.
Nou ja, blijkbaar laten velen zich wel testen dus dat is goed, maar toch.
Telkens denk ik dat het wel een keer beter wordt, maar helaas.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
structurele werkdruk is helemaal niet zo goedTrek je het nog wel een beetje?
[..]
dat laatste is wel fijn
Oh dat scheelt misschien een beetje dat je niet fulltime werkt. Kun je even bijkomen voor je weer aan de bak moet. Je hoort dat wel vaker, dat het druk is, mensen raken overwerkt maar er moet heel wat meer gebeuren voordat er maatregelen genomen worden. Kan me voorstellen in deze tijden waar we nu in zitten dat het nóg lastiger zal zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Telkens denk ik dat het wel een keer beter wordt, maar helaas.
Ik werk niet fulltime, zou dit niet 5 dagen trekken zo![]()
Er wordt wel aan gewerkt, maar voorlopig nog geen verandering helaasch.
En op jouw werk?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:11 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter is Arcade aan het leren op de piano
Gaat ze het straks ook zingen?quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:11 schreef Arizona het volgende:
Slaap fijnquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga slapen. weltrusten allemaal![]()
Dat weet ik niet, maar wel met geile gay sex volgens Guana.quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er veel goeie dingen over gehoord!
Oh waaauuwwwquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:11 schreef Arizona het volgende:
Trusten!quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mocht ze klaar zijn voor een volgende uitdaging:quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:11 schreef Arizona het volgende:
Dat had ze er tegen mij niet bijgezegdquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar wel met geile gay sex volgens Guana.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net de nieuwe Marble League gekeken, en een van de knikkers moest een medische check-up ondergaan en werd daarom vervangen
Hoge werkdruk kan zeker vervelend zijn ja. Lukt het wel nog een beetje om tijdens werk genoeg korte momenten te kiezen om even niets te doen? En kun je werk wel goed loslaten als je klaar bent op de dag?quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Werk is een gekkenhuis en m’n collega’tje is op vakantiedie werkdruk bij ons is al jaren en eigenlijk niet normaal
![]()
Morgen ben ik gelukkig vrij, dan ga ik naar m’n ouders helpen. M’n moeder heeft pas een nieuwe heup en hun huis wordt verbouwd, m’n zus gaat er wonen.
Diploma-uitreiking was heel leuk! En nog belangrijker: niet te lang![]()
Hoe’s ‘t met jou?
https://jellesmarbleruns.fandom.com/wiki/Team_Momoquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]Volgens mij is dat wel eens eerder gebeurd! Het is ook levensgevaarlijk natuurlijk.
quote:However, the worst moment for Team Momo in the season occured in the very next event, the now infamous Fidget Spinner Collision. During one of the team's group stage matches, Momomomo suffered a debilitating injury when he was flung into Wispy of the Midnight Wisps by a fidget spinner, and a chunk of his glass broke apart from him. The team immediately withdrew from the rest of the event as they cared for Momomomo. They also fell to 13th overall, and remained there after the next two events.
Ik geef toe dat ik een knikker ben eigenlijkquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
https://jellesmarbleruns.fandom.com/wiki/Team_Momo
[..]
[ afbeelding ]
Momomomo wordt geopereerd
Ze hebben wel wat meegemaakt in de loop der jarenquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Ⅱ Momomo suffered altitude sickness in the Bobsled event and was ruled out of the team for the remainder of the 2018 season.
Ⅲ Momomomo suffered a concussion in the Bobsled event and was ruled out of the team for the remainder of the 2018 season.
Wij zijn natuurlijk allemaal voor team @Momoquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben voor onze Momo, maar in de Marble League steun ik de Raspberry Racersquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk allemaal voor team @:Momo
Ja toen ik jouw nick voor de eerste keer zag was dat ook mijn associatiequote:Op donderdag 16 juli 2020 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik een knikker ben eigenlijk
Ja het is één en al drama daar!quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat meegemaakt in de loop der jaren
[..]
O'Rangers 4ever hier!quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben voor onze Momo, maar in de Marble League steun ik de Raspberry Racers
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Dat vind ik zo makkelijk he! Net als met die fjorden!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Hahahaquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat vind ik zo makkelijk he! Net als met die fjorden!
De eerste keer dat ik hoorde dat volwassen FC Utrecht-supporters met z'n allen UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU roepen en een handgebaar daarbij maken dacht ik dat ik in de maling werd genomenquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Had ik ook, ja!quote:Op donderdag 16 juli 2020 21:28 schreef Prisha het volgende:
Ik had gisteren dat laatste YT filmpje van Matt gekeken, ging over alle ESF deelnemers van Ierland vanaf 1965.
Het viel me een beetje tegen eerlijk gezegd. Geluidskwaliteit viel me tegen en ik vond hem niet zo sprankelend als dat ie normaal is. Heb het niet eens tot het eind toe kunnen kijken, laatste minuten doorgespoeld.
Ik vond het wel opvallend.
Speaking of which, The Battle of Yorktownquote:Op donderdag 16 juli 2020 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
WHAT’S YOUR NAME?
ALEXANDER HAMLAPJES
MY NAME IS ALEXANDER HAMLAPJES
@:Guanabana @:Meke
Jullie hebben OOK al een piano?!!quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:11 schreef Arizona het volgende:
Ik weet niet of ik iets gezegd heb over geile gay seksquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar wel met geile gay sex volgens Guana.
Achter de fontein, voor de eenhoornquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jullie hebben OOK al een piano?!!
Grapje hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |