SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Vast niet de versie van LaPaay.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:55 schreef Cee het volgende:
En ik zit suffe BBC Radio 2 te luisteren en daar is nu een zweverige versie van Tomorrow uit de musical Annie op en dit zinnetje wil ik even gebruiken.
Ik heb met mijn vriend een tijdje samengewoont in een appartement zonder vaatwasser, en toen moest hij altijd afwassen omdat ik het weigerde te doen, ik haat het te erg.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik was ook al iets van 6 weken met de hand af he.
En ik kom er net achter dat het appartement dat wij hebben geboekt voor vakantie ook geen vaatwasser heeft
Respectquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier in huis hebben we niet eens een afwasmachine.
quote:
Ik heb geen Son.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien zingt ze wel Your Son Will Come Out Tomorrow
Oh die hebben wij ook nietquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik voel me nu echt een verwend nest
We hebben geen droger! Misschien maakt dat iets goed.
Wij gaan onze dochter aanbieden dat ze de afwas mag doen voor 1,50 per keerquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vriend een tijdje samengewoont in een appartement zonder vaatwasser, en toen moest hij altijd afwassen omdat ik het weigerde te doen, ik haat het te erg.![]()
![]()
Ik deed wel praktisch alle andere huishoudelijke dingen hoorAls trade-off.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:08 schreef Dave het volgende:
Verder heb ik een hekel aan zachte handdoeken. Hoe harder hoe liever.
Die drogen toch van geen meter? Dan blijf je zo klammig. Brr.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb liever zachte handdoeken.
uh.. nee, ik word er altijd droog van.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Die drogen toch van geen meter? Dan blijf je zo klammig. Brr.
Luxepaardjequote:Op donderdag 16 juli 2020 17:07 schreef Dave het volgende:
Ik heb een vaatwasser, een droger (en ook een wasmachine).
Ik vind het op vakantie fijn dat ik als ik aan het zwembad lig ik op een belletje kan drukken en ze m'n bestelling komen opnemen en brengen. Ze 2 keer daags een handdoekwissel doen ('s ochtends en 's avonds), het beddegoed 's avonds alvast voor je openslaan en een chocolaaatje op je kussen leggen.
Ben ik nu ook een verwend nest?
Turkije is niet mijn ding.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luxepaardje
Ik hou daar ook van
Maar zo'n all in Turkije-resort is dan weer niet mijn ding
Turkije spreekt mij ook niet aan qua cultuur.quote:
Ik heb in normale omstandighedenquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een droger, geen vaatwasser, maar wel een losse vriezer. Die laatste.
Ja nou maar, daar heb ik geen ruimte voor..quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb in normale omstandighedentwee koelkasten, één vriezer, een wasmachine, een droger een een vaatwasser.
En vanaf vanavond als nieuwe gadgetseen inductiekookplaat met afzuiging naar beneden (@:dave) en een stoomoven
Mijn dochter vind het wel leuk op campings, qua aanspraak enzoquote:
Wij hebben een kelder, perfect voor de koelkast en de vriezerquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja nou maar, daar heb ik geen ruimte voor..
Daarvoor huren wij dan een huisje met buitenkeuken enzo.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:21 schreef Arizona het volgende:
Het leuke aan een camping vind ik dat je heel veel buiten leeft.
Daar gaat m'n woningzelfvertrouwen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een kelder, perfect voor de koelkast en de vriezer
Oh en foutje, ik heb nu ook DRIE bestekladen
Jaquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Moet jij je ook afdrogen met harde handdoeken?
#zwaarleven
Je stelt weer eens niet teleurquote:
Oeh dat hebben wij ookquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een droger, geen vaatwasser, maar wel een losse vriezer. Die laatste.
Mij zou dat ook echt helemaal niets lijken. Ik vind het juist leuk om een beetje tussen de natuur/cultuur te zitten en een beetje te kunnen reizen. En dan zijn het ook van die kleine dingen als even boodschappen doen in het plaatselijke winkeltje, restaurantjes uitzoeken, etc. Ik zou echt niet een fijn vakantiegevoel krijgen op zo'n plek waar gewoon alles isquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Turkije spreekt mij ook niet aan qua cultuur.
En verder ben ik dus niet zo dol op van die massa-resorts. We hebben dat één keer geprobeerd, een heel grote camping, maar het was te druk voor ons. Het is wel mooi dat je dan alle denkbare faciliteiten hebt maar we kwamen er niet echt tot rust.
Hoe dan????quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dat hebben wij ook![]()
Hebben na de verbouwing in 2011 wel twee jaar zonder vriezer gedaan
Ik denk hetquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:26 schreef Dave het volgende:
[..]
1 voor de vorken, 1 voor de lepels en 1 voor de messen?
Ik vind kamperen best leuk als het echt een heel bijzondere locatie is ergens in de natuur ofzo. Maar dan zou ik het ook echt niet heel lang volhoudenquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter vind het wel leuk op campings, qua aanspraak enzo. Wij kiezen dan wel voor een stacaravan of chalet, dus met eigen douche en toilet, met eckte bedden (en niet van die smalle) en airco en een overdekte veranda, dan is het wel prima te doen
Het leuke aan een camping vind ik dat je heel veel buiten leeft.
Gewoon niks kopen wat ingevroren moet worden, of dat dan meteen die dag etenquote:
Nou niet zo'n lijkengeval, maar wel een aparte vriezer met dan vier laden. Hij is niet extreem groot verder ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2020 17:31 schreef Dave het volgende:
Met vriezer bedoelen jullie zo’n grote kist waar je een lijk in zou kunnen bewaren?
Ik heb alleen het vriesdeel van m’n koelkast.
Wij hebben een vriezer van 60 breed en 90 hoog. Met lades, niet zo'n ding waar je een hele koe in kwijt kuntquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:31 schreef Dave het volgende:
Met vriezer bedoelen jullie zo’n grote kist waar je een lijk in zou kunnen bewaren?
Ik heb alleen het vriesdeel van m’n koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |