SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Voorzorg voor als het internet uitvalt. Juist in die zware tijden kan je wel wat afleiding gebruikenquote:
Ahh komt 'ie zo langzaam?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Haha TT
nog niet hoor, binnen nu en twee weken wel als het goed is
Detailsquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Haha TT
nog niet hoor, binnen nu en twee weken wel als het goed is
Ga hem denk ik binnen nu en een week bestellen. Maar wellicht eerder. Ben er op zich wel bijna uit.quote:
Nou, als je de zekerheid wel hebt, gewoon er voor gaan zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ga hem denk ik binnen nu en een week bestellen. Maar wellicht eerder. Ben er op zich wel bijna uit.
Anders FOK!sters welquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar kunnen zelfs FOK!kers alleen maar van dromen
Lief van je dat je de FOK!kers even geruststeltquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan eerder een nachtmerrie hoor.
Mijn pc is alweer ongeveer 6,5 jaar in dienstquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:44 schreef Redefine het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik mijn desktop pc helemaal zelf heb samengesteld. Ook al was dat bij elkaar niet goedkoopDaarnaast gebruik ik een Chromebook als laptop.
Ja. Met een SSD kun je flink langer vooruit dan voorheen. De rest van de hardware verouderd ook wel. Maar is meer gebruiks gebonden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn pc is alweer ongeveer 6,5 jaar in dienstDe toevoeging van een SSD heeft wel geholpen om die levensduur nog eens flink op te rekken, maar ik denk wel dat ik binnen nu en een jaar een nieuwe ga bouwen
De voeding is in die tijd stuk gegaan, maar die kwam uit een vorige computer. En een harde schijf, terwijl dat juist de nieuwste was die er in zat. Dat bleek een serie te zijn met belachelijk hoge uitvalquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Met een SSD kun je flink langer vooruit dan voorheen. De rest van de hardware verouderd ook wel. Maar is meer gebruiks gebonden.
deze man weet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorzorg voor als het internet uitvalt. Juist in die zware tijden kan je wel wat afleiding gebruiken
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
De jobimobiel is terecht!![]()
![]()
Hij zat in mijn tas🤣 ik heb het nu pas door nu ik buiten sta en even mijn script erbij wilde pakken
![]()
Hij zat in mijn tas🤣 ik heb het nu pas door nu ik buiten sta en even mijn script erbij wilde pakken
Hoezeequote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
![]()
Een voeding kan ook nog weleens de bottleneck zijn ja. Al is het pech of geluk hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De voeding is in die tijd stuk gegaan, maar die kwam uit een vorige computer. En een harde schijf, terwijl dat juist de nieuwste was die er in zat. Dat bleek een serie te zijn met belachelijk hoge uitval
Classic Jobiquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Ik allemaal random pics en foto's om je op te vrolijkenquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie hier nu trouwens allemaal reclame van Coolblue met laptops.
En hoe voelt dat, een dag mobielloosquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
En hij stond uit, dus vandaar dat @:Hawaii_tim meteen mijn voicemail kreeg
Ik voel me ook lichtelijk domquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je tas, nee, dat is zooooo'n onlogische plek voor een mobiel, daar zou ik hem noooooit zoeken.
Muts![]()
Maar fijn dat hij terug is!
Beangstigend!quote:
Dat geloof ik! En....de grote vraag...hoeveel %????quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze was wel een hele dag in paniek.
En daar had je niet gekeken nog?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Man man man.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Hij zat in mijn tas🤣
Mijne was 37% toen ik thuis kwam, nu aan de oplader en intussen 58%.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat geloof ik! En....de grote vraag...hoeveel %????
[..]
Uiteraard
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkt de hele tas vól te zitten met oude LaPo's die ze nooit had gezien.
77%quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijne was 37% toen ik thuis kwam, nu aan de oplader en intussen 58%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las laptops.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verklaard wel een hoop.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Aoibhin is nog geen vrouw van boven de middelbare leeftijd. Maar dan kan ze zich vast voorbereiden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:13 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat de grap over de tas al is gemaakt, dus dat zal ik niet nog een keer doen.
quote:“Gebruik dit maar,” zegt ze met haar blik in haar gigantische handtas, waarin van alles zit, van nagelknippers tot mueslirepen en toetendoekjes, hoewel de kinderen van de vrouw waarschijnlijk al lang en breed de middelbareschoolleeftijd hebben bereikt.
Ze hangt tot haar elleboog in haar bagage en trekt dan triomfantelijk een spuitbusje uit de tas.
“Veel beter dan die plakgels,” stelt ze, terwijl ze de handen van haar vriendin inspuit.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:18 schreef Cee het volgende:
Joob is straks haar fiets kwijt en nadat ze het als gestolen heeft opgegeven staat ie in het fietsenhok.
Joob is straks een keer een vork kwijt en dan vindt ze hem na 3 uur zoeken in de bestek lade.
Joob zoekt straks haar kam en die zit dan in haar haar.Tijdens Jitsi is ze altijd de verbinding kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Joob is straks haar fiets kwijt en nadat ze het als gestolen heeft opgegeven staat ie in het fietsenhok.
Joob is straks een keer een vork kwijt en dan vindt ze hem na 3 uur zoeken in de bestek lade.
Joob zoekt straks haar kam en die zit dan in haar haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jobi is haar huissleutels kwijt en dan zitten ze buiten in de voordeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
True story.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ha, zag gisteren nog de 'classic Schmosby' aflevering.
Ik heb het gemist geloof ik maar hoe ging je 2e gesprek?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:55 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben mogelijk later bij jitsi, want ik ga zo zwemmen
![]()
Ik ging weleens weg van een of ander druk schuurfeest (that's a story in itselfquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
Ik ben heel vaak mn telefoon kwijt, maar dan heb ik 'm vaak gewoon vast.
En m'n fietssleutels kwijt terwijl ik op mn fiets zit
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ging weleens weg van een of ander druk schuurfeest (that's a story in itself), en toen had ik voor de zekerheid mijn fietssleutel alvast gepakt, zodat ik die niet bij mijn fiets nog hoefde te zoeken.
Mijn fiets gevonden in het donker tussen alle andere fietsen, was ik mijn sleutel kwijt, oh nee! Ik zoeken in al mijn zakken enzo, op de grond, paniek.
Had ik hem dus gewoon al die tijd in mijn hand._
Jobi is Draculaquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
Jobi kan zichzelf niet vinden in de spiegel.
Ik heb veel gemist, maar niet jouw verhaal.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
Ik ben heel vaak mn telefoon kwijt, maar dan heb ik 'm vaak gewoon vast.
En m'n fietssleutels kwijt terwijl ik op mn fiets zit
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ging weleens weg van een of ander druk schuurfeest (that's a story in itself), en toen had ik voor de zekerheid mijn fietssleutel alvast gepakt, zodat ik die niet bij mijn fiets nog hoefde te zoeken.
Mijn fiets gevonden in het donker tussen alle andere fietsen, was ik mijn sleutel kwijt, oh nee! Ik zoeken in al mijn zakken enzo, op de grond, paniek.
Had ik hem dus gewoon al die tijd in mijn hand._
79% nu!quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat geloof ik! En....de grote vraag...hoeveel %????
[..]
Uiteraard
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, een dagje in Noordwijk geweest met mijn ouders voor mijn verjaardag
Ja de een na de anderquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Joob zoekt straks haar kam en die zit dan in haar haar.Hou oooooopppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Oh ik heb dus serieus ook echt zo'n rommeltas waar jarenlang dezelfde troep in blijft dwalenquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aoibhin is nog geen vrouw van boven de middelbare leeftijd. Maar dan kan ze zich vast voorbereiden.
[..]
En de snoeren!quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens Jitsi is ze altijd de verbinding kwijt.
Verklaart ook gelijk mijn slaapritme hehequote:
Hoor net dat broer nog steeds niet thuis is. Hij blijft wel vaker tot heel laat weg, maar begin nu toch wel ongerust te wordenquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb veel gemist, maar niet jouw verhaal.
Wat een drama deern![]()
Hoe is het nou thuis en met jou?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, een dagje in Noordwijk geweest met mijn ouders voor mijn verjaardag
beterquote:
Jazeker!quote:
Happy Birthday toooo youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoor net dat broer nog steeds niet thuis is. Hij blijft wel vaker tot heel laat weg, maar begin nu toch wel ongerust te worden
Nou, mij niet gezienquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Ah, we krijgen weer tig verjaardagen vanaf nu
Waarom ben jij er niet?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik dacht al 'wat rustig hier', maar Jitsi natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Even niet zo spraakzaamquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Augustus ook nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet uit mijn hoofd niet meer wie er in juli allemaal jarig zijn maar ik laat me verrassen.Koel en donker bewaren
Nog steeds niet thuis? Ja kan me voorstellen dat je ongerust begint te worden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoor net dat broer nog steeds niet thuis is. Hij blijft wel vaker tot heel laat weg, maar begin nu toch wel ongerust te worden
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Happy Birthday toooo youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
quote:
Dankjulliewel idd vandaag jarigquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Ben je vandaag jarig @:Momo?
Gefeliciteerd!
Hopelijk komt ie gewoon zo terugquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]DIt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kaasquote:
Oh getsie.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog steeds niet thuis? Ja kan me voorstellen dat je ongerust begint te worden.
niet?? omgquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet lekker.
nu heb ik zin in kip. Ik neem wat chocola.quote:
Ik heb daar nu ook zin in, maar ik weiger om nog naar de KFC ervoor te gaan. Geen idee of ik chocolade heb. misschien maar een ijsje eten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
nu heb ik zin in kip. Ik neem wat chocola.
Kennickiequote:Op woensdag 15 juli 2020 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar nu ook zin in, maar ik weiger om nog naar de KFC ervoor te gaan. Geen idee of ik chocolade heb. misschien maar een ijsje eten.
Maar eerst Grease verder kijken.
Die is zoooooo slecht. Vind ik dan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu Grease 2 kijken. Die heb ik nog nooit gezien.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet lekker.
Veel plezier. Benieuwd wat je ervan vindtquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal het gaan ondervinden.
Vooralsnog vind ik de liedjes minder.quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Veel plezier. Benieuwd wat je ervan vindt
quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hadden ze dat toen ook maar zo op tijd geweten.
Ja, zo maar eens naar bed, denk ik. Of de film nog afkijken tot 1 uur.quote:
Wel gaaf hoor die komeet en die foto's overalquote:Op woensdag 15 juli 2020 23:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk blijft het nog wat onbewolkt hier in het noorden, wil straks naar de waddenkust om foto's van komeet Neowise te maken![]()
En anders komen er nog wel wat avonden
Nee, niks van meegekregen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:06 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie gezien dat bijna alle grote twitter accounts gehacked zijn op dit moment?
Obama, Elon Musk, Joe Biden, Kanye West, Uber, Apple
Nee, ik volg ze allemaal nietquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:06 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie gezien dat bijna alle grote twitter accounts gehacked zijn op dit moment?
Obama, Elon Musk, Joe Biden, Kanye West, Uber, Apple
quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, niks van meegekregen.
1 hoofdaccount is blijkbaar genoegquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:11 schreef Momo het volgende:
Zag het ook op nieuws twitteraccounts, maar je moet wel wat kunnen om 20+ accounts te hacken met allemaal 10+ miljoen volgers.
Ja iemand merkte op dat alleen 'linkse' accounts zijn gehacked.quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:14 schreef skysherrif het volgende:
Las ergens dat 4chan achter de hacks zat
Kan je nagaan wat je evr in de dms kan vinden vab mensen als obama en biden
Zal e ht niet alleen om die bitcoin gaan
twitter:lendamico twitterde op woensdag 15-07-2020 om 23:13:50i knew it was a scam for sure when i saw this https://t.co/JrVKHKdMQ7 reageer retweet
Zitten jullie nog op Jitsi?quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Volgens ons slaapt @:Aoibhin weer eens, hoor!
Ik weet wel wie mijn stem krijgt de komende verkiezingen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Geertje als eerste Nederlander
Heb 1 heeeeel vaak gezien, deel 2 nooitquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Prisha Een stuk slechtere film van deel 1.
Ik zie zijn tweets nogquote:Op donderdag 16 juli 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
Heeft de gehackte Greet nou iedereen geblokkeerd?
Oh wow, heel mooi!quote:Op donderdag 16 juli 2020 03:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het was een beetje bewolkt en nevelachtig maar heb Neowise er toch nog op gekregen
[ afbeelding ]
En het ISS kwam ook nog voorbij, dit is een belichting van 30 seconden (dat verklaart de streep ipv een stip), lens op 14mm, bijna recht omhoog.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op donderdag 16 juli 2020 03:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het was een beetje bewolkt en nevelachtig maar heb Neowise er toch nog op gekregen
[ afbeelding ]
En het ISS kwam ook nog voorbij, dit is een belichting van 30 seconden (dat verklaart de streep ipv een stip), lens op 14mm, bijna recht omhoog.
[ afbeelding ]
wow mooi hoor, ziet er professioneel uitquote:Op donderdag 16 juli 2020 03:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kan je het ook beter bij laten.quote:Op donderdag 16 juli 2020 01:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb 1 heeeeel vaak gezien, deel 2 nooit
Wat mooiquote:Op donderdag 16 juli 2020 03:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very Nice!quote:Op donderdag 16 juli 2020 03:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAUW!quote:Op donderdag 16 juli 2020 03:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf is dit echt?quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Geertje als eerste Nederlander
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:07 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Broer is nog steeds niet terug
He bah, wel enig idee waar ie is?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:07 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Oh wat ontzettend vervelend (zacht uitgedrukt), sterkte!quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:07 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Good meurning!quote:Op donderdag 16 juli 2020 00:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Prisha Een stuk slechtere film van deel 1.
Wow wat kutquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:07 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ohhh wow mooiiiiii!!! Wat voor camera gebruik je?quote:Op donderdag 16 juli 2020 03:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is minder fijn nieuws. Gebeurt het wel vaker dat hij wegblijft?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:07 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hahahaquote:Op donderdag 16 juli 2020 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*note to self: wanneer je de volgende dag gewoon moet gaan werken, niet tot 1 uur een film blijven kijken.![]()
Ik wist al wel dat het geen goed idee was, maar ja, op een gegeven moment wil ik dan toch de film afkijken.quote:
Een lijstje maken kan inderdaad wel voor rust in je hoofd zorgen.quote:Ik ben ook niet op mijn best. Vannacht niet zo goed geslapen, het is gewoon zo spannend allemaal![]()
Ik zat helemaal te denken aan wat er nog moet gebeuren en wat we zelf allemaal nog moeten doen en kopen en mijn hoofd liep gewoon over. Ik ga vandaag eenlijstje
maken en dat brengt vast rust in mijn hoofd.
Nooit zomaar een hele nacht.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is minder fijn nieuws. Gebeurt het wel vaker dat hij wegblijft?
Wat vervelend...quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:07 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Bij een vriend of vriendin waar hij zou kunnen zijn?quote:
Wow prachtigquote:Op donderdag 16 juli 2020 03:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat je broer snel terug komt! Is er iets gebeurd gisteren waardoor hij jullie nu wil ontwijken?quote:
Ik kan me voorstellen dat de zorgen behoorlijk toenemen nu. Hopelijk kunnen jullie rustig blijven, hoe moeilijk dat ook is.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ome Geert nog steeds gehacked
ohwamooi.quote:Op donderdag 16 juli 2020 03:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, prachtig zegquote:Op donderdag 16 juli 2020 03:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ontzettend lastig dit. Ik hoop dat hij snel weer terecht is!quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:07 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen allemaal!
quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij een vriend of vriendin waar hij zou kunnen zijn?
Hij heeft geen vrienden, dus daar kan hij niet zijn. En vermoedelijk heeft hij een tentje meegenomen en zit hij ergens alleen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de zorgen behoorlijk toenemen nu. Hopelijk kunnen jullie rustig blijven, hoe moeilijk dat ook is.
Ik neem aan dat je ouders nu vrienden/bekenden aan het bellen zijn om te zien of ze iets weten. Hopelijk weet iemand iets.
Jobi, je bent toch niet helemaal alleen thuis in je eentje om hiermee te dealen? Je ouders zijn er ook?
Hij zou gebeld worden door de advocate over een eventuele gedwongen opname. Hij heeft de telefoon nooit opgenomen (ook niet als wij bellen).quote:Op donderdag 16 juli 2020 09:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoop dat je broer snel terug komt! Is er iets gebeurd gisteren waardoor hij jullie nu wil ontwijken?
Gaan jullie hem al zoeken, of wachten jullie eerst nog af?quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft geen vrienden, dus daar kan hij niet zijn. En vermoedelijk heeft hij een tentje meegenomen en zit hij ergens alleen.
Ouders moeten op zich gewoon overdag werken, maar we zijn wel allemaal bereikbaar voor als hij toch ineens thuiskomt.
Bedankt voor de complimentjes allemaalquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh wow mooiiiiii!!! Wat voor camera gebruik je?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:07 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Dat lijkt me heel erg stressvol...quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zou gebeld worden door de advocate over een eventuele gedwongen opname. Hij heeft de telefoon nooit opgenomen (ook niet als wij bellen).
15 tot 30 seconden? Die met de comeet zat je op 15 ongeveer? Daar zat ik ook op maar het was veel donkerder denk ik. Wat was je ISO instelling, 400?quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bedankt voor de complimentjes allemaal![]()
Voor dit doel had ik een Nikon D810 body met een 14-24 f/2.8 lens op de camera. De foto's zijn 15 tot 30 seconden belicht.
Had ook een zoomlens bij me maar het waaide bovenop de dijk net wat te hard om daar wat mee te kunnen.
Gaat me meer om jou dat je niet in je eentje met deze stress zit te dealen. Gaat het een beetje, heb je wat kunnen slapen?quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ouders moeten op zich gewoon overdag werken, maar we zijn wel allemaal bereikbaar voor als hij toch ineens thuiskomt.
Ja, mag je wel doorsturen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
15 tot 30 seconden? Die met de comeet zat je op 15 ongeveer? Daar zat ik ook op maar het was veel donkerder denk ik. Wat was je ISO instelling, 400?
Hij is echt heel mooi gelukt, prachtig!!!!!! Mag ik die naar mijn broer sturen? Hij doet astrofotografie, dus dat is net weer een tikje anders maar ik weet zeker dat hij deze prachtig zal vinden.
Bedankt voor de tips . Ik ben tot nu toe voornamelijk met dagfotografie bezig geweest. Nacht fotografie heb ik duidelijk nog niet in de smiezen. Dit gaat helpen. Ik wil vrijdagnacht een nieuwe poging doen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, mag je wel doorsturen.
ISO stond op 3200 en denk dat deze foto met 30 seconden sluitertijd was.
Heb hem daardoor juist deels donkerder kunnen maken in Lightroom om het contrast te verhogen.
3200 klinkt heel eng hoog maar bij lange sluitertijden voegt een hoge ISO niet zoveel ruis toe maar heb je wel het voordeel dat je korter kan belichten.
Het nadeel van sterren op de foto zetten is dat de aarde beweegt
Dus om strepen te voorkomen moet je de de sluitertijd beperken. Bij 14mm kan je wel met gemak zo'n 30 seconden belichten zonder duidelijk strepen.
Er is een formule voor de maximale belichtingstijd.
Je vermenigvuldigt de crop factor van je sensor met focal length van de lens.
Vervolgens deel je 600 door het getal dat daar uit kwam.
Dus heb je bijvoorbeeld een DSLR met een 1.6 crop factor en een lens met 24mm brandpuntsafstand dan doe je 1,6 x 24 = 38,4
Vervolgens deel je 600 door 38,4 = 15,625 seconden.
Mijn Nikon D810 heeft een full frame sensor, dus een crop factor van 1.0
In dat geval kan je al naar (600 / 24 =) 25 seconden
En met 14mm kan ik dan zelfs naar (600 / 14 =) 42 seconden.
Dus hoe groter de sensor, hoe langer je kan belichten.
En hoe kleiner de brandpuntsafstand (focal length), hoe langer je kan belichten.
[ afbeelding ]
Met zo'n star tracker kan je inderdaad nog veel langer belichtenquote:Op donderdag 16 juli 2020 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips . Ik ben tot nu toe voornamelijk met dagfotografie bezig geweest. Nacht fotografie heb ik duidelijk nog niet in de smiezen. Dit gaat helpen. Ik wil vrijdagnacht een nieuwe poging doen.
Mijn broer had me deze star tracker aangeraden :
https://www.telescope.com(...)RpUHQE_BEW3Jf3Xcbxg8
Je hebt jezelf uitgezet? Alsjeblieft niet, wat moeten we nou zonder jou?quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:20 schreef Dave het volgende:
Thanks voor de update @:koffieleuk - heb me zelf uitgezet!
quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:20 schreef Dave het volgende:
Thanks voor de update @:koffieleuk - heb me zelf uitgezet!
Ja ik heb juist heel goed kunnen slapen! De stemmen van @Redefine en @Hamlapjes werken heerlijk rustgevendquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat me meer om jou dat je niet in je eentje met deze stress zit te dealen. Gaat het een beetje, heb je wat kunnen slapen?
Heel veel sterkte en let ook op jezelf he de komende tijdNiet vergeten wat te eten ook
Misschien heeft hij zichzelf uitgezet in het wild?quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Zet jezelf eens aan joh! We kunnen niet zonder Dave!
Is de wereld daar al wel klaar voor?quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zichzelf uitgezet in het wild?
Rechts ziet u een lynx, links ziet u de dave-o-saurus in zijn niet natuurlijke habitat.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is de wereld daar al wel klaar voor?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rechts ziet u een lynx, links ziet u de dave-o-saurus in zijn niet natuurlijke habitat.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf uitgezet? Alsjeblieft niet, wat moeten we nou zonder jou?
Het had 'm moeten zijn in plaats van me.quote:Op donderdag 16 juli 2020 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Zet jezelf eens aan joh! We kunnen niet zonder Dave!
Mosterd na de maaltijd, maar heb je (indien bol.com) gekozen voor achteraf betalen?quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Mijn 15.6 inch speeltje is besteld, word toch altijd wel zenuwachtig van zoiets duurs bestellen.![]()
Hij komt morgen al als het goed is.
Wilde ik wel, maar was niet mogelijk.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd, maar heb je (indien bol.com) gekozen voor achteraf betalen?
Te makkelijk deze...quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:09 schreef Guanabana het volgende:
Mijn 15.6 inch speeltje is besteld, word toch altijd wel zenuwachtig van zoiets duurs bestellen.![]()
Hij komt morgen al als het goed is.
Wat grappigquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:24 schreef Guanabana het volgende:
Wauw, mijn huidige laptop heb ik besteld op 13 juli 2015Bijna precies vijf jaar geleden.
Maar dat is wel een mooie tijd om een laptop te gebruikenquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:24 schreef Guanabana het volgende:
Wauw, mijn huidige laptop heb ik besteld op 13 juli 2015Bijna precies vijf jaar geleden.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat grappig
Maar dan heb je er mooi lang mee gedaan
Ja, met de kanttekening dat er na ongeveer twee jaar een nieuwe harde schijf in moest omdat hij doodgingquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat is wel een mooie tijd om een laptop te gebruiken
Dat verklaart het ook wel een beetjequote:Op donderdag 16 juli 2020 13:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja, met de kanttekening dat er na ongeveer twee jaar een nieuwe harde schijf in moest omdat hij doodging![]()
En nu heeft hij vooral warmteproblemen, de fan is al gerepareerd een half jaar geleden, maar blijft slecht gaan. Hij heeft soms een thermal shutdown, dan valt hij uit omdat hij te heet wordt.quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat verklaart het ook wel een beetje
Ik word er helemaal emotioneel vanquote:Op donderdag 16 juli 2020 13:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus hij mag gaan rusten. *aait laptop*
quote:Op donderdag 16 juli 2020 13:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En nu heeft hij vooral warmteproblemen, de fan is al gerepareerd een half jaar geleden, maar blijft slecht gaan. Hij heeft soms een thermal shutdown, dan valt hij uit omdat hij te heet wordt.
En de n- en b-toets doen het best vaak niet goed.
Dus hij mag gaan rusten. *aait laptop*
Altijd het laatste plaatje.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:37 schreef Dave het volgende:
Dat niet, maar ik had inderdaad voordat ik 'm uitzette vaak dat je dacht, even dat plaatje beter bekijken, en dat je dan op pagina 1 van de plaatjes reeks kwam, en je zelf verder maar uit moest zoeken waar dat interessante, leuke, grappige ofwel spannende plaatje dan precies te vinden was.
Tenzij je denkt, het zal wel het laatste plaatje zijn, en meteen op [57] klikt.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd het laatste plaatje.
Dan is nog altijd de laatste die je bekijkt.quote:Op donderdag 16 juli 2020 14:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Tenzij je denkt, het zal wel het laatste plaatje zijn, en meteen op [57] klikt.
Blijkt het ineens de middelste te zijn geworden.
Mogen andere mensen ook vragen stellen of alleen de bouwers?quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:52 schreef Arizona het volgende:
Ik zit hier nu te werken tussen 5 bouwliedenZe zijn aan het schuren en zagen en het is letterlijk oorverdovend.
Mijn vriend heeft een heel belangrijke meeting dus ik zit thuis te werkenvoor als de bouwers vragen hebben
Jij mag wel vragen stellenquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Mogen andere mensen ook vragen stellen of alleen de bouwers?
Ah niet te doen johquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:52 schreef Arizona het volgende:
Ik zit hier nu te werken tussen 5 bouwliedenZe zijn aan het schuren en zagen en het is letterlijk oorverdovend.
Mijn vriend heeft een heel belangrijke meeting dus ik zit thuis te werkenvoor als de bouwers vragen hebben
Nee nog nietquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij mag wel vragen stellen![]()
En collega's ook. Maar niet via de telefoon want het is hier een pokkeherrie![]()
Er zijn alleen maar bouwlieden en iken ik heb geen vragen voor hun.
Ja wanneer gvd de vaatwasser komt maar dat weten zij ook niet
Arisiri zegt: Goed idee, Strani!quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik ben nogal slaperig, denk je dat het een goed idee is als ik even ga liggen?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:11 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me soms echt zo'n firstworldproblem persoon als ik zit te klagen over drukte en herrie terwijl er veel ergere dingen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
De vermoeidheid blijft een beetje! Ik moet gewoon eens echt een hele goede nachtrust hebben denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Arisiri zegt: Goed idee, Strani!
(Voel je je weer wat fitter?)
Er is er inderdaad een weg jaquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Is de theorie van de tent een soort van zekerheid? Ik bedoel, mist er een tent?
Nachtrustquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
De vermoeidheid blijft een beetje! Ik moet gewoon eens echt een hele goede nachtrust hebben denk ik.
En dank jeDan ga ik daar naar luisteren.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:11 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me soms echt zo'n firstworldproblem persoon als ik zit te klagen over drukte en herrie terwijl er veel ergere dingen zijn
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]Ik vind dat je je dat voor jezelf in hokjes mag plaatsen. Er is een hokje met hele erge dingen waar je je natuurlijk mee bezighoudt, en er zijn ook hokjes met gewoon alledaagse kleinere dingetjes die, als je ze negeert, vanzelf een keer groter worden. Gewoon lekker uiten dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is er dan een idee waar hij zou kunnen zijn? Gaan jullie zoeken of iets, of is het nog steeds afwachten tot hij zelf terugkomt?quote:
Okay dat is op zich niet zo erg. Dat betekent dat hij geen raardere plannen heeft maar gewoon weg wil zijn van huis.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Misschien een keertje vroeger naar bed, het patroon weer resettenquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
De vermoeidheid blijft een beetje! Ik moet gewoon eens echt een hele goede nachtrust hebben denk ik.
En dank jeDan ga ik daar naar luisteren.
Inderdaad redelijk positief. Hij is nu meer dan 24 uur weg, gaat hij nog opgespoord worden?quote:
Zolang ik me bewúst ben van het feit dat het luxeproblemen zijn is het ook minder "erg" . Ik merk wel dat ik het nodig heb om ook dit soort dingetjes wel te uiten, want mijn stressniveau is heel hoog nu en als je het van je afschrijft of -praat gaat er toch wat druk van de ketel.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat je je dat voor jezelf in hokjes mag plaatsen. Er is een hokje met hele erge dingen waar je je natuurlijk mee bezighoudt, en er zijn ook hokjes met gewoon alledaagse kleinere dingetjes die, als je ze negeert, vanzelf een keer groter worden. Gewoon lekker uiten dus.
Ik denk dat ik lang genoeg in bed lig, maar de slaap is niet van de beste kwaliteit. Vannacht was wel goed maar ik had nog wel even door kunnen slapen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien een keertje vroeger naar bed, het patroon weer resetten
[..]
Inderdaad redelijk positief. Hij is nu meer dan 24 uur weg, gaat hij nog opgespoord worden?
[..]
Zolang ik me bewúst ben van het feit dat het luxeproblemen zijn is het ook minder "erg" . Ik merk wel dat ik het nodig heb om ook dit soort dingetjes wel te uiten, want mijn stressniveau is heel hoog nu en als je het van je afschrijft of -praat gaat er toch wat druk van de ketel.
Herkenbaar, het is bij mij ook meer de kwaliteit dan kwantiteit qua slapen wat momenteel problemen geeftquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lang genoeg in bed lig, maar de slaap is niet van de beste kwaliteit. Vannacht was wel goed maar ik had nog wel even door kunnen slapen.
Ja dat is ook gewoon belangrijk en dat moet je ook gewoon kunnen doen zonder je daar stom over te voelen.
Ik kan me er iets bij voorstellen ja met al die chaos daar!quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Herkenbaar, het is bij mij ook meer de kwaliteit dan kwantiteit qua slapen wat momenteel problemen geeft
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
Wil even zeggen dat jullie heel lief zijn
Mooi gezegd Ceequote:Op donderdag 16 juli 2020 16:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit topic vaak therapeutisch (soms juist niet maar da’s sporadisch) en ik hoop dat iedereen zijn of haar zorgen of frustratie, hoe first, second of third world ze ook zijn, kwijt kan zonder zich daarover schuldig te voelen. Het is voor veel mensen een uitlaatklep en een reality check tegelijk. Althans, voor mij.
Dikke gedesinfecteerde knuffel voor iedereen!
deze?quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen ja met al die chaos daar!
FOK! Mist echt iets van een calming hug smiley maar dat dus
Die vind ik zelf altijd heel..... ja hoe zeg je het. Afstandelijk en koudquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die vind ik zelf altijd heel..... ja hoe zeg je het. Afstandelijk en koud
Eigenlijk gewoon als m'n angst/paniek weer oplaait (deze week sinds lange tijd weer veel last van) en ik ergens iets lees dat mijn angst bevestigt of nog meer aanwakkert, hoe klein het ook is, dan word ik nerveus en nog angstiger en dan denk ik HAD IK MAAR NOOIT GELEZEN.quote:
Ik deel luchtzoentjes uit, van 1,5 meter afstand én met mondkapje op! Mooi gezegd zo Cee.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit topic vaak therapeutisch (soms juist niet maar da’s sporadisch) en ik hoop dat iedereen zijn of haar zorgen of frustratie, hoe first, second of third world ze ook zijn, kwijt kan zonder zich daarover schuldig te voelen. Het is voor veel mensen een uitlaatklep en een reality check tegelijk. Althans, voor mij.
Dikke gedesinfecteerde knuffel voor iedereen!
Mwequote:Op donderdag 16 juli 2020 16:46 schreef Arizona het volgende:
Weerk 33/34.
Komt de vaatwasser.
Het is nu week 29
[..]
Haha dat is zo herkenbaarquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon als m'n angst/paniek weer oplaait (deze week sinds lange tijd weer veel last van) en ik ergens iets lees dat mijn angst bevestigt of nog meer aanwakkert, hoe klein het ook is, dan word ik nerveus en nog angstiger en dan denk ik HAD IK MAAR NOOIT GELEZEN.
Ik ben eigenlijk nogal moved on from corona, qua zorgen (ik neem tenminste aan dat je het over corona hebt).quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon als m'n angst/paniek weer oplaait (deze week sinds lange tijd weer veel last van) en ik ergens iets lees dat mijn angst bevestigt of nog meer aanwakkert, hoe klein het ook is, dan word ik nerveus en nog angstiger en dan denk ik HAD IK MAAR NOOIT GELEZEN.
En ik was ook al iets van 6 weken met de hand af he.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwe
Ik ben een first world-verwend nest die praktisch nooit in haar leven heeft hoeven afwassen, dus dat zou ik ook echt heel kut vinden.
Plastic bekers, borden en bestek! Tegenwoordig nergens meer te vinden kwam ik laatst achter, maar wel papier/hout.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:46 schreef Arizona het volgende:
Weerk 33/34.
Komt de vaatwasser.
Het is nu week 29
[..]
Hebben we volop maar toch heb je ook wel echte borden nodig, met name warm eten eet niet goed met en vanaf plasticquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Plastic bekers, borden en bestek! Tegenwoordig nergens meer te vinden kwam ik laatst achter, maar wel papier/hout.
Gewoon met z'n allen uit de pan. Scheelt afwas.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hebben we volop maar toch heb je ook wel echte borden nodig, met name warm eten eet niet goed met en vanaf plastic
Zo lang nog johquote:Op donderdag 16 juli 2020 16:46 schreef Arizona het volgende:
Weerk 33/34.
Komt de vaatwasser.
Het is nu week 29
hier in huis hebben we niet eens een afwasmachine.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo lang nog johEcht balen, een maand moeten afwassen
Yep, daar heb ik het over, maar het is ook wat Arizona zegt, een flinke afleiding zorgt ervoor dat het niet zo continu top of mind is maar er is momenteel echt niks anders gaande in mijn leven dan werken, eten, slapen, en alles voelt zo leeg aan, zo repetitief. Het weer helpt dan ook niet echt mee.quote:Op donderdag 16 juli 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nogal moved on from corona, qua zorgen (ik neem tenminste aan dat je het over corona hebt).Zal ook wel niet goed zijn, of naïef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |