SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Voorzorg voor als het internet uitvalt. Juist in die zware tijden kan je wel wat afleiding gebruikenquote:
Ahh komt 'ie zo langzaam?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Haha TT
nog niet hoor, binnen nu en twee weken wel als het goed is
Detailsquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Haha TT
nog niet hoor, binnen nu en twee weken wel als het goed is
Ga hem denk ik binnen nu en een week bestellen. Maar wellicht eerder. Ben er op zich wel bijna uit.quote:
Nou, als je de zekerheid wel hebt, gewoon er voor gaan zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ga hem denk ik binnen nu en een week bestellen. Maar wellicht eerder. Ben er op zich wel bijna uit.
Anders FOK!sters welquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar kunnen zelfs FOK!kers alleen maar van dromen
Lief van je dat je de FOK!kers even geruststeltquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan eerder een nachtmerrie hoor.
Mijn pc is alweer ongeveer 6,5 jaar in dienstquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:44 schreef Redefine het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik mijn desktop pc helemaal zelf heb samengesteld. Ook al was dat bij elkaar niet goedkoopDaarnaast gebruik ik een Chromebook als laptop.
Ja. Met een SSD kun je flink langer vooruit dan voorheen. De rest van de hardware verouderd ook wel. Maar is meer gebruiks gebonden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn pc is alweer ongeveer 6,5 jaar in dienstDe toevoeging van een SSD heeft wel geholpen om die levensduur nog eens flink op te rekken, maar ik denk wel dat ik binnen nu en een jaar een nieuwe ga bouwen
De voeding is in die tijd stuk gegaan, maar die kwam uit een vorige computer. En een harde schijf, terwijl dat juist de nieuwste was die er in zat. Dat bleek een serie te zijn met belachelijk hoge uitvalquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Met een SSD kun je flink langer vooruit dan voorheen. De rest van de hardware verouderd ook wel. Maar is meer gebruiks gebonden.
deze man weet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorzorg voor als het internet uitvalt. Juist in die zware tijden kan je wel wat afleiding gebruiken
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
De jobimobiel is terecht!![]()
![]()
Hij zat in mijn tas🤣 ik heb het nu pas door nu ik buiten sta en even mijn script erbij wilde pakken
![]()
Hij zat in mijn tas🤣 ik heb het nu pas door nu ik buiten sta en even mijn script erbij wilde pakken
Hoezeequote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
![]()
Een voeding kan ook nog weleens de bottleneck zijn ja. Al is het pech of geluk hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De voeding is in die tijd stuk gegaan, maar die kwam uit een vorige computer. En een harde schijf, terwijl dat juist de nieuwste was die er in zat. Dat bleek een serie te zijn met belachelijk hoge uitval
Classic Jobiquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Ik allemaal random pics en foto's om je op te vrolijkenquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie hier nu trouwens allemaal reclame van Coolblue met laptops.
En hoe voelt dat, een dag mobielloosquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
En hij stond uit, dus vandaar dat @:Hawaii_tim meteen mijn voicemail kreeg
Ik voel me ook lichtelijk domquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je tas, nee, dat is zooooo'n onlogische plek voor een mobiel, daar zou ik hem noooooit zoeken.
Muts![]()
Maar fijn dat hij terug is!
Beangstigend!quote:
Dat geloof ik! En....de grote vraag...hoeveel %????quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze was wel een hele dag in paniek.
En daar had je niet gekeken nog?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Man man man.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Hij zat in mijn tas🤣
Mijne was 37% toen ik thuis kwam, nu aan de oplader en intussen 58%.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat geloof ik! En....de grote vraag...hoeveel %????
[..]
Uiteraard
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkt de hele tas vól te zitten met oude LaPo's die ze nooit had gezien.
77%quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijne was 37% toen ik thuis kwam, nu aan de oplader en intussen 58%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las laptops.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verklaard wel een hoop.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Aoibhin is nog geen vrouw van boven de middelbare leeftijd. Maar dan kan ze zich vast voorbereiden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:13 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat de grap over de tas al is gemaakt, dus dat zal ik niet nog een keer doen.
quote:“Gebruik dit maar,” zegt ze met haar blik in haar gigantische handtas, waarin van alles zit, van nagelknippers tot mueslirepen en toetendoekjes, hoewel de kinderen van de vrouw waarschijnlijk al lang en breed de middelbareschoolleeftijd hebben bereikt.
Ze hangt tot haar elleboog in haar bagage en trekt dan triomfantelijk een spuitbusje uit de tas.
“Veel beter dan die plakgels,” stelt ze, terwijl ze de handen van haar vriendin inspuit.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:18 schreef Cee het volgende:
Joob is straks haar fiets kwijt en nadat ze het als gestolen heeft opgegeven staat ie in het fietsenhok.
Joob is straks een keer een vork kwijt en dan vindt ze hem na 3 uur zoeken in de bestek lade.
Joob zoekt straks haar kam en die zit dan in haar haar.Tijdens Jitsi is ze altijd de verbinding kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Joob is straks haar fiets kwijt en nadat ze het als gestolen heeft opgegeven staat ie in het fietsenhok.
Joob is straks een keer een vork kwijt en dan vindt ze hem na 3 uur zoeken in de bestek lade.
Joob zoekt straks haar kam en die zit dan in haar haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jobi is haar huissleutels kwijt en dan zitten ze buiten in de voordeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
True story.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ha, zag gisteren nog de 'classic Schmosby' aflevering.
Ik heb het gemist geloof ik maar hoe ging je 2e gesprek?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:55 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben mogelijk later bij jitsi, want ik ga zo zwemmen
![]()
Ik ging weleens weg van een of ander druk schuurfeest (that's a story in itselfquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
Ik ben heel vaak mn telefoon kwijt, maar dan heb ik 'm vaak gewoon vast.
En m'n fietssleutels kwijt terwijl ik op mn fiets zit
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ging weleens weg van een of ander druk schuurfeest (that's a story in itself), en toen had ik voor de zekerheid mijn fietssleutel alvast gepakt, zodat ik die niet bij mijn fiets nog hoefde te zoeken.
Mijn fiets gevonden in het donker tussen alle andere fietsen, was ik mijn sleutel kwijt, oh nee! Ik zoeken in al mijn zakken enzo, op de grond, paniek.
Had ik hem dus gewoon al die tijd in mijn hand._
Jobi is Draculaquote:Op woensdag 15 juli 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
Jobi kan zichzelf niet vinden in de spiegel.
Ik heb veel gemist, maar niet jouw verhaal.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
Ik ben heel vaak mn telefoon kwijt, maar dan heb ik 'm vaak gewoon vast.
En m'n fietssleutels kwijt terwijl ik op mn fiets zit
quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ging weleens weg van een of ander druk schuurfeest (that's a story in itself), en toen had ik voor de zekerheid mijn fietssleutel alvast gepakt, zodat ik die niet bij mijn fiets nog hoefde te zoeken.
Mijn fiets gevonden in het donker tussen alle andere fietsen, was ik mijn sleutel kwijt, oh nee! Ik zoeken in al mijn zakken enzo, op de grond, paniek.
Had ik hem dus gewoon al die tijd in mijn hand._
79% nu!quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat geloof ik! En....de grote vraag...hoeveel %????
[..]
Uiteraard
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, een dagje in Noordwijk geweest met mijn ouders voor mijn verjaardag
Ja de een na de anderquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Joob zoekt straks haar kam en die zit dan in haar haar.Hou oooooopppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Oh ik heb dus serieus ook echt zo'n rommeltas waar jarenlang dezelfde troep in blijft dwalenquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aoibhin is nog geen vrouw van boven de middelbare leeftijd. Maar dan kan ze zich vast voorbereiden.
[..]
En de snoeren!quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijdens Jitsi is ze altijd de verbinding kwijt.
Verklaart ook gelijk mijn slaapritme hehequote:
Hoor net dat broer nog steeds niet thuis is. Hij blijft wel vaker tot heel laat weg, maar begin nu toch wel ongerust te wordenquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb veel gemist, maar niet jouw verhaal.
Wat een drama deern![]()
Hoe is het nou thuis en met jou?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Goedenavond, een dagje in Noordwijk geweest met mijn ouders voor mijn verjaardag
beterquote:
Jazeker!quote:
Happy Birthday toooo youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoor net dat broer nog steeds niet thuis is. Hij blijft wel vaker tot heel laat weg, maar begin nu toch wel ongerust te worden
Nou, mij niet gezienquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Ah, we krijgen weer tig verjaardagen vanaf nu
Waarom ben jij er niet?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik dacht al 'wat rustig hier', maar Jitsi natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Even niet zo spraakzaamquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Augustus ook nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet uit mijn hoofd niet meer wie er in juli allemaal jarig zijn maar ik laat me verrassen.Koel en donker bewaren
Nog steeds niet thuis? Ja kan me voorstellen dat je ongerust begint te worden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoor net dat broer nog steeds niet thuis is. Hij blijft wel vaker tot heel laat weg, maar begin nu toch wel ongerust te worden
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Happy Birthday toooo youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
quote:
Dankjulliewel idd vandaag jarigquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Ben je vandaag jarig @:Momo?
Gefeliciteerd!
Hopelijk komt ie gewoon zo terugquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]DIt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |