SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
De ironie, de ironiequote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal nooit loslaten en dan laat ze hem los.
Woon jij nog bij je ouders? Ben ik nu in de war met jouw leeftijd?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Gelukkig zijn die van mij nu op vakantie.
Ja, en waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Woon jij nog bij je ouders? Ben ik nu in de war met jouw leeftijd?
Nee ik weet niet hoorquote:
Was meer symbolisch toch? Omdat ze niet zal loslaten aan haar belofte aan hem dat ze van het leven zal genieten en er alles uit zal halenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal nooit loslaten en dan laat ze hem los.
Zeg hallo, alles is al erg genoeg zonder de herinneringen aan die scènes.quote:
Oepsquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:21 schreef molloot200 het volgende:
Mam kwam net op m’n kamer om te zeggen dat ze “niet trots was op mijn nieuwe slaapritme”. Oeps
Oh nou, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was meer symbolisch toch? Omdat ze niet zal loslaten aan haar belofte aan hem dat ze van het leven zal genieten en er alles uit zal halen
Ik vind Titanic juist de eerste helft en de tweede helft goed. Liefdesverhaal in eerste deel is goed opgebouwd (zelfs als je je bedenkt dat het maar twee dagen moet voorstellen), en dan het zinken in het tweede deel. Zit goed in elkaarquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:30 schreef Guanabana het volgende:
Geweldige film, maar het laatste deel wil ik eigenlijk nooit zien.
Paar jaar geleden wel op zoek geweest naar eigen huis, maar toen ging het bedrijf failliet en sindsdien uitgesteld en uitgesteld en nu is het sowieso niet de juiste tijd om iets te kopen en huurwoning is ook zo goed als onmogelijk om te vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoorkan dat ik het verwar met iemand anders.
Verder geen judgement.
Ja het is voor veel mensen echt onmogelijk nu ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wel op zoek geweest naar eigen huis, maar toen ging het bedrijf failliet en sindsdien uitgesteld en uitgesteld en nu is het sowieso niet de juiste tijd om iets te kopen en huurwoning is ook zo goed als onmogelijk om te vinden.
Ik ben mijn ouders ook nog niet beu en zij mij ook niet, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het is voor veel mensen echt onmogelijk nu ja.
Ik vind het gewoon te erg, hoop tijdens het kijken altijd tegen beter weten in dat het goedkomt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind Titanic juist de eerste helft en de tweede helft goed. Liefdesverhaal in eerste deel is goed opgebouwd (zelfs als je je bedenkt dat het maar twee dagen moet voorstellen), en dan het zinken in het tweede deel. Zit goed in elkaar![]()
Weet nog wel dat ik als klein Jobi'tje dat zinken echt eng vond.
Nou dat is in ieder geval mooi meegenomen!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben mijn ouders ook nog niet beu en zij mij ook niet, denk ik.
Trusten!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.
Straks weer om 6 uur eruit.
Als je lang genoeg wacht is Jack iig weg.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te erg, hoop tijdens het kijken altijd tegen beter weten in dat het goedkomt.
Ik zou ook meer kunnen 'genieten' van het rampgedeelte als Jack en Rose er niet zouden zijn.
Dat kantelen van het schip maakte indruk. En we vonden het juist grappig dat al die mensen dan vielenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind Titanic juist de eerste helft en de tweede helft goed. Liefdesverhaal in eerste deel is goed opgebouwd (zelfs als je je bedenkt dat het maar twee dagen moet voorstellen), en dan het zinken in het tweede deel. Zit goed in elkaar![]()
Weet nog wel dat ik als klein Jobi'tje dat zinken echt eng vond.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je lang genoeg wacht is Jack iig weg.
Dat was dus weer 1 van mijn minder tactvolle opmerkingen.quote:
Deze foto is van toen hij aanspoelde op een eiland. Dat deel zat niet in The Titanic.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:46 schreef Meridiaan het volgende:
En hij ging chillen op the beach
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik helemaal nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te erg, hoop tijdens het kijken altijd tegen beter weten in dat het goedkomt.
Ik zou ook meer kunnen 'genieten' van het rampgedeelte als Jack en Rose er niet zouden zijn.
Trusten!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.
Straks weer om 6 uur eruit.
Ik had eerder vanavond nog broccolirijstquote:
Oh dat vond ik vréselijk bij eerste kijkbeurt, maar toen was Jobietje ook 10 ofzo. Die mensen die van zo hoog vielenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat kantelen van het schip maakte indruk. En we vonden het juist grappig dat al die mensen dan vielen
Is dat lekker? Ik vind de smaak van broccoli namelijk nogal typerend dus ik vraag me af of het lekker is als rijst en wat ik me daar dan bij voor moet stellenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had eerder vanavond nog broccolirijst![]()
Al eet ik ook wel eens bloemkoolrijst
Heb jij The Mist gezien?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik helemaal nietAls ik eenmaal het einde van een film weet, dan heb ik er vrede mee. Niet dat ik dan bij een volgende keer niet meer me erdoor kan laten meeslepen en fanatiek achter het scherm gaan lopen hopen dat ze het gaan halen, maar meer dat ik het einde wel snap en dat me niet heel veel meer doet ofzo.
Als je nu al weet dat je het morgen gaat kijken dan is het inderdaad wel heel voorspelbaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heb jij The Mist gezien?
Ik heb vanavond La La Land gekeken. Ziet er goed uit, maar dat laatste half uur kijk ik morgen maar want saai en voorspelbaar.
Het is sowieso geen rijst zoals je het je voorsteltquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik vind de smaak van broccoli namelijk nogal typerend dus ik vraag me af of het lekker is als rijst en wat ik me daar dan bij voor moet stellen
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je nu al weet dat je het morgen gaat kijken dan is het inderdaad wel heel voorspelbaar.
Ja precies, dat laatste half uur is heel voorspelbaar. De rest niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]![]()
Laatste half uur kijk ik morgen pas, joh
Nee, niet The Mist gezien!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heb jij The Mist gezien?
Ik heb vanavond La La Land gekeken. Ziet er goed uit, maar dat laatste half uur kijk ik morgen maar want saai en voorspelbaar.
En dat was niet het laatste eiland...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze foto is van toen hij aanspoelde op een eiland. Dat deel zat niet in The Titanic.
The Mist heeft wel een goede eindtwist. Maar is wel een enge film.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, niet The Mist gezien!
La La Land wel, in de bioscoop destijds. Wat betreft "saai en voorspelbaar", het is niet een film waarvoor je het voor het verhaal hoeft te doen. Maar de cinematografie is echt geweldig joh![]()
In combinatie met de muziek, choreografie en acteerprestaties redt dat de boel behoorlijk
Ryan Murphy heeft een nieuwe serie? In lijn met Nip/Tuck en American Horror Storyquote:Op dinsdag 14 juli 2020 01:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
The Mist heeft wel een goede eindtwist. Maar is wel een enge film.
Dat is ook een van de dingen die ik heel tof vind: de kleuren, de sterrenhemels en xondondergangen. En de vibe, volgens mij past de Netflixserie Hollywood van Ryan Murphy er naadloos in.
Maar de algehele tendens was dat het een fantastische musical was, dus ik ging er van uit dat het verhaal ook wel bijzonder zou zijn. Zes Oscars geloof ik ook nog. Blijkbaar niet voor het verhaal.
Ik heb geen idee in welke trend het is, ken alleen de trailer. Daar leek het Gleevibes af te geven.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 01:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ryan Murphy heeft een nieuwe serie? In lijn met Nip/Tuck en American Horror Storyof.. Glee?
mondkapjequote:Op dinsdag 14 juli 2020 07:56 schreef Redefine het volgende:
MorgenZolang het zo lekker rustig is in de trein en de bus. Dan is het prima te doen. Ben wel benieuwd hoe druk het op de terugweg vanmiddag is. Dan dat de trein voorheen stampvol.
Bij mij ook. Maar ik zit op mijn werklaptop en daar durf ik niet zomaar extensies als vogelpoepblocker toe te voegenquote:
Veel plezier op kantoor, zal wel even weer wennen zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 07:56 schreef Redefine het volgende:
MorgenZolang het zo lekker rustig is in de trein en de bus. Dan is het prima te doen. Ben wel benieuwd hoe druk het op de terugweg vanmiddag is. Dan dat de trein voorheen stampvol.
ik wel, heb alleen zakelijke laptop (en ben zelf IT)quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar ik zit op mijn werklaptop en daar durf ik niet zomaar extensies als vogelpoepblocker toe te voegen
ik morgen weer een dagje Almerequote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig moet ik vandaag niet naar kantoor. Dat zou echt niet goed komen.
Yep. Qua benauwdheid geen probleem, maar het is wel warm. En dan is het nu nog niet eens warm buiten.quote:
Ik heb het geprobeerd, toch maarquote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wel, heb alleen zakelijke laptop (en ben zelf IT)
Plaatjes zijn wel weg maar die tekstregel nog niet
Dat vind ik ook, het is gewoon zo warm achter die dingenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Yep. Qua benauwdheid geen probleem, maar het is wel warm. En dan is het nu nog niet eens warm buiten.
Ja warme lucht uitblazen en je merkt dat er rond je mond wel wat zweet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, het is gewoon zo warm achter die dingen. Zolang je je niet te erg inspant valt het met de benauwdheid wel mee inderdaad. Maar het voelt totaal niet fris
Ik moet morgen ook naar kantoor. Dus vanavond op tijd naar bed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:43 schreef Dave het volgende:
Morning!
Zin in iets leuks?Die zijn echt schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze toen bij Nemo gezien
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Morning!
Zin in iets leuks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Heb jij Syphilis al?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zijn echt schattig
Ik heb ze toen bij Nemo gezien
Ik heb zaterdag een poging gedaan, maar 'm niet kunnen zien, het was wel mooi helder en ben niet te laat opgebleven, dus denk dat ie nog te laag aan de horizon stond of zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:08 schreef Prisha het volgende:
Hoi![]()
Wolken vannacht...ben er even op uit geweest maar er was niets te fotograferen.
Werken nu. Geen zin. Maar het moet. Laters
Vroeg op bed lijkt ook te helpen, voor mij althans.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb wat vrolijke muziek opgezet tegen de vermoeidheid.
Werksequote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:08 schreef Prisha het volgende:
Hoi![]()
Wolken vannacht...ben er even op uit geweest maar er was niets te fotograferen.
Werken nu. Geen zin. Maar het moet. Laters
Zou je denken?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 08:56 schreef Koen66 het volgende:
ik denk toch dat Covid-19 nu best populair is
Hier ook thuis aan het werk, dat scheelt wel. Stop een uur of half 4 vandaag. Dan wel weer genoeg gewerkt vandaag.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:11 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vroeg op bed lijkt ook te helpen, voor mij althans.
Nog steeds thuis aan het werken
Tuurlijk, waarom zou je een verkoudheidje kopen als Covid beschikbaar isquote:
Hij staat vrij laag inderdaad. En ik zag hem pas rond 23:45 via de verrekijker en ongeveer kwartier later met blote oog.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een poging gedaan, maar 'm niet kunnen zien, het was wel mooi helder en ben niet te laat opgebleven, dus denk dat ie nog te laag aan de horizon stond of zo.
Ah, ik keek wel later, en zonder verrekijker, maar ben er niet op uitgegaan om naar een verlaten wijdse plek te gaan, dus denk dat er bebouwing voor stond.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij staat vrij laag inderdaad. En ik zag hem pas rond 23:45 via de verrekijker en ongeveer kwartier later met blote oog.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:16 schreef Prisha het volgende:
Ik was werken maar zag nog net het bericht dat Grant Imahara, een van de presentatoren van Mythbusters is overleden, 49 jaar pas.
Jeetje. Keek best vaak naar Mythbusters.
Ja heel jongquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Dat is ook wel erg jong nog.
is Gerard er nog of op vakantie?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:19 schreef Arizona het volgende:
Ik heb Radio 10 opgezet, vind ik wel een prettig radiostation! Onder werktijd luister ik altijd radio, nooit iets van een eigen playlist. En ik wissel af tussen Veronica, 538, Radio2, Radio 10, of Antenne Bayern 80-er Kulthits of Antenne Bayern Oldies but GoldiesMaar net waar ik zin in heb. Momenteel veel Radio 10.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:16 schreef Prisha het volgende:
Ik was werken maar zag nog net het bericht dat Grant Imahara, een van de presentatoren van Mythbusters is overleden, 49 jaar pas.
Ik zag het wel eens, maar keek het niet altijd. De keren dat ik het zag, vond ik het wel leuk en interessant.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja heel jongDat is een van de weinige programma's dat ik nog keek. Ik vond Mythbusters altijd wel leuk. Vooral die aflevering waarin ze scene's uit de film Jaws nagingen.
Die is aanwezig!quote:
Succes vandaag.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:25 schreef Prisha het volgende:
Poging 2 om te werken. Nu écht. Echt echt echt
hier ben ik nog een laatste keerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik moest wel even googlen welke het was.
Want ik en namen.
Ja, dat had ik intussen al gevondenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
hier ben ik nog een laatste keer![]()
De meest linkse.
[ link | afbeelding ]
En nu log ik uit
Jezusquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:32 schreef Dave het volgende:
Wegens doorslaand succes is De Balk uitgebreid met een extra plaatjesitem, en zijn nu ook hogere plaatjes toegestaan.
[ afbeelding ]
Ah, als ik mobiel fok, dan is het op de iPad, daar ben ik 'm nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is alleen mobiel bij mij, precies waar je wil gaan typen.
Ik vind het juist irritant.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:32 schreef Dave het volgende:
Wegens doorslaand succes is De Balk uitgebreid met een extra plaatjesitem, en zijn nu ook hogere plaatjes toegestaan.
[ afbeelding ]
Ik las Antenne Bayern Kuthits en vroeg me af of dat een piratenzender isquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:19 schreef Arizona het volgende:
Ik heb Radio 10 opgezet, vind ik wel een prettig radiostation! Onder werktijd luister ik altijd radio, nooit iets van een eigen playlist. En ik wissel af tussen Veronica, 538, Radio2, Radio 10, of Antenne Bayern 80-er Kulthits of Antenne Bayern Oldies but GoldiesMaar net waar ik zin in heb. Momenteel veel Radio 10.
Fijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:24 schreef Guanabana het volgende:
Heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe bed.
Wat fijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:24 schreef Guanabana het volgende:
Heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe bed.
Sinds ik eentwee codes heb ingevoerd heb ik geen vogelpoepjes meer op mijn schermquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:32 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
KuLLLLt hits, beste Tim. Heel Kultureel dus!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las Antenne Bayern Kuthits en vroeg me af of dat een piratenzender is
Dat is met een extensie of zo toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:53 schreef Arizona het volgende:
Sinds ik eentwee codes heb ingevoerd heb ik geen vogelpoepjes meer op mijn scherm
Klopt, ik zie nog wel de teksten, maar niet meer de poepjes.quote:
Ja, toen ik die L eenmaal had gespot klonk het ook een stuk logischerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
KuLLLLt hits, beste Tim. Heel Kultureel dus!
Te snelquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:16 schreef Prisha het volgende:
Morning!
Zin in iets leuks?Die covid is best cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:33 schreef Dave het volgende:
[..]
En Herpes is het zonnetje in huis!
[ afbeelding ]
Is op afspraak toch? Ik neem aan dat ze een beetje rekening houden met de aantallen die ze binnen laten. Blijft wel de vraag of de mensen zelf ook afstand houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vandaag wel een zonnetje gewild. Ga een dagje sauna doen. Lekker op de enige dag deze week dat het regent.Hoop maar dat het dan in de binnengedeeltes niet te druk is qua afstand enzo.
Ja op afspraak (anders had ik m'n dag snel nog even verschoven met dat prutsweerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Is op afspraak toch? Ik neem aan dat ze een beetje rekening houden met de aantallen die ze binnen laten. Blijft wel de vraag of de mensen zelf ook afstand houden.
Veel plezier, hopelijk valt het inderdaad mee met de drukte! Hier regent het niet hard, het is nog wel lekker weer om buiten te gaan afkoelen als je in de sauna bent geweestquote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vandaag wel een zonnetje gewild. Ga een dagje sauna doen. Lekker op de enige dag deze week dat het regent.Hoop maar dat het dan in de binnengedeeltes niet te druk is qua afstand enzo.
Ja dat wel, het is miezerig.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier, hopelijk valt het inderdaad mee met de drukte! Hier regent het niet hard, het is nog wel lekker weer om buiten te gaan afkoelen als je in de sauna bent geweest
Ons leven wordt langzaam uitgewist.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:12 schreef Arizona het volgende:
Ja, het gaat nu hard achteruit! Eerst was alleen die lelijke balk weg maar er verdwijnen nu ook wel gewenste onderdelen
We worden schimmen![]()
Ik heb iets gemist. Is dat hier?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
UI's zijn wit, quote is stuk... het takelt snel af..
Hier werkt het allemaal nog.quote:
Nee, dat laat ik maar achterwege inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:26 schreef Dave het volgende:
@:Luctor.Et.Emergo ik zou in ieder geval geen harde refresh doen als ik jou was.
Mobiel gaat nog goed denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier werkt het allemaal nog.
Maar ik zit in Zeeland, dus zal nog op een oude versie werken waarschijnlijk.
Echte iedereen hahahaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
@:Arizona Dat klinkt als iets wat echte iedereen gaat waarderen!
Dat heb ik standaard in mijn internetbrowser zittenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:52 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat er in het Ultimate abonnement ook een spellingstjekker zit.
Ja, mobiel kun je quoten!quote:
Ik zit op de laptop en daar werkt quoten ook nog gewoon.quote:
Zo ver ik weet, ben ik geen abonnementhouder.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:06 schreef Dave het volgende:
Dan werkt quoten misschien alleen nog voor abonnementhouders.
Nee, hier werkt het ook niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:06 schreef Dave het volgende:
Dan werkt quoten misschien alleen nog voor abonnementhouders.
Ja, dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:09 schreef Arizona het volgende:
En Luctor zit helemaal in Zeeland dus die kan waarschijnlijk pas overmorgen niet meer quoten en geen plaatjes meer zien.
In Zeeland werkt het allemaal nog normaal.quote:
Geldt het ook voor Friesland?. Ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:09 schreef Arizona het volgende:
@:Dave mobiel werkt het ook voor niet-abo houders. Maar het is een trieste bedoening zo
En Luctor zit helemaal in Zeeland dus die kan waarschijnlijk pas overmorgen niet meer quoten en geen plaatjes meer zien.
Naar welk forum zullen we verhuizen? Libelle een optie?
Het goederentreinspottersforum zal een groep nieuwe leden vast enthousiast verwelkomenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:09 schreef Arizona het volgende:
@:Dave mobiel werkt het ook voor niet-abo houders. Maar het is een trieste bedoening zo
Naar welk forum zullen we verhuizen? Libelle een optie?
Bokt, vivaforumquote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het goederentreinspottersforum zal een groep nieuwe leden vast enthousiast verwelkomen
Ja zeg dat dan meteenquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:32 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Mobiel quoten kan nog.quote:
🤣quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:19 schreef Dave het volgende:
Alleen @:ijs_beer heeft nog een toepasselijke UI, ijsbeer in de sneeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan ook geen spoilers openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:23 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan ook geen spoilers openenI know your secretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:42 schreef Arizona het volgende:
Ik denk dat ze dit expres doen. Als straks de UI's en de quotes weer werken, zijn wij helemaal blij en opgelucht en nemen we die balk (die er dan ook vast weer is) maar voor lief.
Het is een complot van 5G!
Die is er niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:42 schreef Dave het volgende:
Soms lijkt het wel alsof iemand lukraak dingen aan het proberen is op de productieomgeving van Fok.
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat er ook een testomgeving is, maar dat begin je je soms af te vragen.
Amateuristischquote:
Succes!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:28 schreef Guanabana het volgende:
Nou we gaan toch naar het grofvuil, regen lijkt mee te gaan vallen.
En hopelijk is het dan ook rustiger, want vorige keer stond er een file van een half uur_
Geen ideequote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:29 schreef Guanabana het volgende:
Hoe kunnen @:Aoibhin en ijs_beer nog wel quoten?
Één spookrijder? Ik zie er wel duizend!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen ideeIk merk helemaal niks raars hier
In welke uithoek ben jij?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen ideeIk merk helemaal niks raars hier
Utrechtquote:
Hier op laptop merk ik ook helemaal niks!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
Ik kan mobiel gewoon alles. Zie ook de UI's. Merk echt helemaal niks.
Wacht maar tot het volgende topic!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier op laptop merk ik ook helemaal niks!
Oh nog maar even genieten danquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nog maar even genieten dan![]()
Ik moet zeker ook niet verversen?
Niet, we blijven voor altijd vastzitten in dit topicquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:11 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens het bugtopic is topics openen bijna ook onmogelijk. Benieuwd hoe het zo gaat
nu komt alles vast goedquote:Ik ga ff checken
Zou nog extra mooi zijn als ik dan de lapo hebquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Niet, we blijven voor altijd vastzitten in dit topic
Oh jaaaaaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:16 schreef Arizona het volgende:
@:Hamlapjes jij wilde toch nog een uiteenzetting typen vandaag over een idee? Meende ik gezien te hebben met teruglezen?
TESTquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:28 schreef Arizona het volgende:
@:hawaii_tim dan is Fok! de "rode lantaarn" van het internet
Lijkt het opquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:34 schreef Dave het volgende:
Ik krijg ineens 86 quote alerts. Werkt de boel weer?
Ik ook! En ik zie weer UI's en ik kan weer quoten!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:34 schreef Dave het volgende:
Ik krijg ineens 86 quote alerts. Werkt de boel weer?
Inderdaad, alleen die van @Aoibhin blijft wit.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook! En ik zie weer UI's en ik kan weer quoten!
Ohquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen die van @:Aoibhin blijft wit.
Ja, soms ook spannend en sexy!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een leuke plaatjes ineens aan de linkerkant!
Ja inderdaad, dat is wel gek!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen die van @:Aoibhin blijft wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Goed bezig!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:40 schreef Dave het volgende:
Ja, sorry, ben de boel even aan het testen, aangezien Fok zelf geen testers heeft.
Aldus het fokhoofd... Een KOMMAquote:
stomme fout. komma vergeten in een stukje code dat bij crewleden niet werd ingeladen. Normaliter test ik ook eerst met m'n kloon, maar warrigheid van oxy doet gekke dingen
ik werk overigens aan een knopje om die nieuwe balk onderin uit te schakelen.
Eén verkeerde komma of letter, maakt van den Fokker nog een ketter.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
Aldus het fokhoofd... Een KOMMA
In code gaat dat vrij makkelijk helaas.quote:
Ja weet ikquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In code gaat dat vrij makkelijk helaas.
Ik vind het leukquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh ja, thanks for the reminder @:Arizona!
Nou, ik gisteren dus een uurtje aan het wandelen, zonder muziek of podcast of iets dergelijks. Dus dan ga je lekker tegen jezelf praten. Soms gaat er dan iets fout in de bovenkamer en komt er plots een idee!
Dus, ik heb een tijdje terug hier nog een filmpje gepost over het originele idee van EPCOT in Walt Disney World (filmpje is hierrrr) en daar ging ik een beetje verder op filosoferen gisteren. Wat nou als we een zone maken in Nederland die speciaal bedoeld is voor experimenten? En dan zowel voor overheid, als onderzoeksinstanties als het bedrijfsleven. In die zone kan en mag misschien wat meer dan in de rest van het land of op bepaalde gebieden juist wat minder.
Maar Hamlapjes, aan wat voor experimenten denk je dan? Nou, een paar voorbeeldjes!
- Basisinkomen. Economische theorie zegt dat het best kan werken, maar de effecten van dit soort stelsels zijn wel heel erg plaatsgebonden en afhankelijk van wat ze vervangen. Dus in zo'n kleine setting kunnen we dan kijken of het van waarde kan zijn in Nederland.
- Nieuwe manieren van stadsplanning. Als je kijkt naar het geval van EPCOT, wordt daar wel op een andere manier gedacht over het inrichten van een wijk/stad dan we nu in de praktijk zien. Ik zou het best gaaf vinden om zoiets naar 2020 te trekken en te kijken of dat een groene en prettige manier kan worden van wonen.
- Nieuwe soorten van woningbouw. In steden zien we steeds vaker problemen ontstaan doordat er wel erg veel baksteen, beton en asfalt ligt. In deze zone kunnen er bouwprojecten worden gestart die experimenteren met groenere woningbouw bijvoorbeeld. Of bouwen in vormen die we nu niet gewend zijn (ik noem eens iets: rond).
- Nieuwe producten. In deze zone gaan we producenten vragen om hun meest ambitieuze producten te testen. Zoals in EPCOT gebruik zou moeten worden gemaakt van allerlei moderne producten zoals de wasmachine, moet dat in deze zone ook gaan gebeuren. Vooral uitnodigend hierbij kunnen producten zijn die nog niet in massaproductie gaan, waar nog aan bijgeschaafd kan worden en feedback van consumenten kan helpen in het ontwikkelen van het product.
En ik had maar bedacht dat deze zone ook kan meehelpen in het Nederlandse vestigingsklimaat, in plaats van altijd maar belastingvoordelen menen te moeten geven. Vanuit de politiek kan er steun komen voor projecten en dergelijke in deze zone, in ruil voor een stuk productiecapaciteit in Nederland, verplicht belasting betalen in Nederland en meer van dat soort geintjes. Eventuele fabrieken kunnen dan ook worden gebouwd in deze zone.
Dat brengt mij dan ook nog bij een stukje huisvesting, daar kan dan een vast deel worden gereserveerd voor medewerkers van de bedrijven die daar kantoren en fabrieken hebben. Op die manier kan er ook verdere binding komen tussen werkgever en werknemer, omdat ze allebei baat hebben bij een goed lopende zone.
En dan had ik zelfs al nagedacht (of, ja, kwam plots in mij op) over een naam. Iets als Zone voor Exceptionele (<- hier mag ook een ander woord komen wat begint met een E) Experimenten, oftewel ZEE!
Nou, dat is een dom, onuitvoerbaar plan, he?
Tja... per saldo gaat ze dit meer kosten... Ook gratis mensen gaan adblockers inschakelen tegen deze vogelschijt en zetten dan (misschien niet eens bedoeld) ook echte advertenties uit, vrees ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:47 schreef Dave het volgende:
Maar er komt een optie om het uit te zetten (waarschijnlijk betaald)
Was Celebration bij Kissimmee daar ook niet een test voor?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:44 schreef Hamlapjes het volgende:
- Nieuwe manieren van stadsplanning. Als je kijkt naar het geval van EPCOT, wordt daar wel op een andere manier gedacht over het inrichten van een wijk/stad dan we nu in de praktijk zien.
Hopelijk kan dat dan ook met mijn goedkope abonnementjequote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:47 schreef Dave het volgende:
Maar er komt een optie om het uit te zetten (waarschijnlijk betaald)
Met Celebration hebben ze dat alsnog wel een beetje proberen te doen, ja, zij het op een veel kleinere schaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Was Celebration bij Kissimmee daar ook niet een test voor?
Je snapt zelf toch ook wel dat dit een premium feature is.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk kan dat dan ook met mijn goedkope abonnementje
Sterker nog... qua "advertenties" is alleen de balk terug, verder zie ik helemaal geen advertentiesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
Jullie hebben het vast nog niet gemerkt, maar de balk is weer terug.
Die was nooit weg bij mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
Jullie hebben het vast nog niet gemerkt, maar de balk is weer terug.
Nee, wel in iets lolligs!quote:
Iedereen een gemeenschappelijke vijand....fantastisch voor het bonden met elkaarquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:07 schreef Strani het volgende:
De forum-activiteit is maar mooi wel met 500% gestegen sinds de invoering van 'De Balk'.
NORM!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iedereen een gemeenschappelijke vijand....fantastisch voor het bonden met elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Strahhhnnnn (kan ookquote:
Die zag ik net ookquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie nu wel een golden retriever met 5 tennisballen in z'n bek, dat kan ik op zich wel waarderen.
Golden retrievers zijn natuurlijk altijd welkom!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zag ik net ook
Die hondenplaatjes zijn de enige die ik eigenlijk wel leuk vind![]()
De rest kan me gestolen worden.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Nou voel ik me alsof ik op een plek ben waar iedereen m'n naam kent en dat ze altijd blij zijn als ik er ben
Kijk dat is nog eens leuk!quote:
quote:
Podverdikkeme, het werkt nog ookquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:07 schreef Strani het volgende:
De forum-activiteit is maar mooi wel met 500% gestegen sinds de invoering van 'De Balk'.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:10 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het beoogde doel, frontpage activiteit verbeteren, is daarentegen niet gehaald.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:07 schreef Strani het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:10 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |