SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILER: Als we het dan toch over naar nieuws hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat is echt een leuk boekje voor peutertjesquote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:40 schreef Arizona het volgende:
Naamtopic![]()
Dit maakt het het allemaal waard, om twee keer ondergescheten te worden![]()
*pinkt traantje weg van ontroering
*checkt voor de zekerheid of het traantje geen vogelpoepje is
Ik was er vroeger ook echt gek opquote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is echt een leuk boekje voor peutertjes
Deel van de opvoeding.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is echt een leuk boekje voor peutertjes
wel logisch , en zo waarquote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Dat soort dingen doet je beseffen dat je geluk echt aan een zijden draadje hangt hè. Er kan elk moment iets met je naasten of jezelf gebeuren.
Is niet echt een vrolijke noot dit, sorry.
Nou, het zijn ook vreselijke berichten. Mijn hypochondrische inborst kan hier heel paniekerig en depri van worden.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Dat soort dingen doet je beseffen dat je geluk echt aan een zijden draadje hangt hè. Er kan elk moment iets met je naasten of jezelf gebeuren.
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nogquote:
Jij ook, Koteletjesquote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILER: Als we het dan toch over naar nieuws hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een strontje in je oog zou heel vervelend zijn ja.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:40 schreef Arizona het volgende:
Naamtopic![]()
Dit maakt het het allemaal waard, om twee keer ondergescheten te worden![]()
*pinkt traantje weg van ontroering
*checkt voor de zekerheid of het traantje geen vogelpoepje is
Geen vrolijke noot, maar wel iets om bij stil te staan dat alles zomaar op kan houden. En daardoor blij te zijn met wat je nu hebt, hoe cliché het ook klinkt.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Alleen als we allemaal een abonnement nemen. Daarvoor moeten alle mensen die dat niet hebben de tent uit worden gepest.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wordt het een lekker gebruiksvriendelijke site van dan
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lok me nou niet weer uit de tent dat ik weer over WIDM ga beginnen Jobi
dit dusquote:Op maandag 13 juli 2020 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Sterkte HamlampjesIk had er even helemaal overheen gelezen maar wat naar
gheghe koteletjes.quote:
Wat? De fotobalk? De vogelstront? De flamingo's van Strani?quote:
Maar ik ben een arme studentquote:Op maandag 13 juli 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen als we allemaal een abonnement nemen. Daarvoor moeten alle mensen die dat niet hebben de tent uit worden gepest.
De spannende plaatjesitems boner.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat? De fotobalk? De vogelstront? De flamingo's van Strani?
Thanks!quote:Op maandag 13 juli 2020 22:47 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog even tv kijken. Iets over de Maya’s![]()
Val ik vast snel van in slaap. Fijne avond nog en @:guanabana een heel goede eerste nachtrust gewenst in je nieuwe bed
Dré Hazes.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat? De fotobalk? De vogelstront? De flamingo's van Strani?
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
JAAAAAquote:Op maandag 13 juli 2020 22:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook nog![]()
En jij hebt het geraden dus jij bent de winnaar
Dat is alweer een stap dichterbij Pingpong.quote:
Jij ook Hammiepammiequote:
Nee geen sorry! That’s life!quote:Op maandag 13 juli 2020 22:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks!
En fijn dat het goed gaat, sorry als je evt. getriggerd was door mijn post ofzo.
Ik legde de link niet eensquote:Op maandag 13 juli 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een strontje in je oog zou heel vervelend zijn ja.
quote:
Succes met de Maya's en anders welterusten!quote:Op maandag 13 juli 2020 22:47 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog even tv kijken. Iets over de Maya’s![]()
Val ik vast snel van in slaap. Fijne avond nog en @:guanabana een heel goede eerste nachtrust gewenst in je nieuwe bed
Oehquote:
Kloothommelquote:
quote:
Ja Ja Ping Pongquote:Op maandag 13 juli 2020 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is alweer een stap dichterbij Pingpong.
Double Date met Double Trouble.quote:
Ah. Het duurde bij jou wat langer dan bij ons zie ik.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Oké, met die koosnamen die jullie verzinnen, heb ik nu voor het eerst zoiets van ‘wat een gekke username heb ik toch!’
Ik kreeg ‘m niet transparant in mspaint.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]Al was die nog mooier geweest als je m over alle hoofden/koppen heen had geplakt.
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah. Het duurde bij jou wat langer dan bij ons zie ik.
Nee, dan zat ik niet in dit topic.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OehZijn de VrijMiBoys al gearriveerd?
Nee leukquote:Op maandag 13 juli 2020 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Oké, met die koosnamen die jullie verzinnen, heb ik nu voor het eerst zoiets van ‘wat een gekke username heb ik toch!’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Is toch die trots die in de weg staat, hèquote:Op maandag 13 juli 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dat ik tegenwoordig zo'n makkelijke nickname hebquote:Op maandag 13 juli 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
Blijft het hoogtepunt van elke voorstelronde op Jitsi natuurlijk, Hamlapjes
Uit 2007 had ik alleen Servië gekekenquote:
quote:
Hahaquote:Op maandag 13 juli 2020 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is toch die trots die in de weg staat, hè
You're welcome!quote:Op maandag 13 juli 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is dat ik tegenwoordig zo'n makkelijke nickname heb
Oh, apart danquote:Op maandag 13 juli 2020 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Uit 2007 had ik alleen Servië gekeken
Verder veel 2015 liedjes die ik goed vond omdat ik die dus helemaal had gekeken
En een tijdje geleden Say Na Na Na maar dat is ook alweer even terug
Dat is ook maar uit arren moede hoor.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je wilde gewoon dat ik je ergens dankbaar voor zou zijnquote:
Och dat zal toch niet het enige zijn?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je wilde gewoon dat ik je ergens dankbaar voor zou zijn
Ik krijg heel veel Goodbye to Yesterday recommended welquote:Op maandag 13 juli 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, apart dan![]()
Al heb ik soms ook wel veel random ESF liedjes in recommended staan. Soms heeft het ook met de Youtuber te maken die net iets online heeft gezet
Moeilijk te onthouden, maar het typt in ieder geval makkelijker dan van die nicknames met een leesteken er in waarvoor je de .?123-toets moet indrukken.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In bed with Guadonnaquote:Op maandag 13 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil ook wel weer eens een naamtopic joh
Wat dan nog meer?quote:
Oh maar in dat geval snap ik hetquote:Op maandag 13 juli 2020 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik krijg heel veel Goodbye to Yesterday recommended welen dan klik ik 'm meestal ook aan
*noteert*quote:Op maandag 13 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Op het moment dat ik dacht dat ik een naamtopic zou krijgen over m'n leeftijd werd het een totaal willekeurige TT die niks met het gesprek te maken hadquote:Op maandag 13 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Pull een aoibhin en maak er een voor jezelf.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Ja toch?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Moeilijk te onthouden, maar het typt in ieder geval makkelijker dan van die nicknames met een leesteken er in waarvoor je de .?123-toets moet indrukken.
Op zich prima lijstjequote:Op maandag 13 juli 2020 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Mans Zelmerlow - Heroes
Boggie - Wars for Nothing
Sergey Lazarev - Scream
Nina Sublatti - Warrior
Srbuk - Walking Out
Kan er goed mee door op Rusland na
Hier staat 'ie sinds een tijdje lekker op 300 posts per pagina, heerlijk.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb eindelijk eens ingesteld dat er 50 posts op een pagina zichtbaar ipv 20. Wel wennen dat alle topics nu nog maar 7 pagina's hebben.Vond het in eerste instantie vreemd.
Ach, iemand hier moet het blondje zijn.
Oh pull ik dat ook al tegenwoordigquote:Op maandag 13 juli 2020 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Pull een aoibhin en maak er een voor jezelf.
Wat kost dat?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb eindelijk eens ingesteld dat er 50 posts op een pagina zichtbaar ipv 20. Wel wennen dat alle topics nu nog maar 7 pagina's hebben.Vond het in eerste instantie vreemd.
Ach, iemand hier moet het blondje zijn.
al jaren.quote:
Jou tijd komt nog welquote:Op maandag 13 juli 2020 23:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op het moment dat ik dacht dat ik een naamtopic zou krijgen over m'n leeftijd werd het een totaal willekeurige TT die niks met het gesprek te maken hadMij is het ook niet gegund helaas
Ja precies. Gaat er al stukken op vooruit na Push the Buttonquote:Op maandag 13 juli 2020 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich prima lijstjeKon beter, kon slechter
Dus eigenlijk heb je het gewoon voor jezelf verpest voor de komende 20 topicsquote:Op maandag 13 juli 2020 23:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, nu ik het gezegd heb vind ik het niet tellen
Dan wacht ik tot een moment dat je het niet gaat verwachtenquote:Op maandag 13 juli 2020 23:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, nu ik het gezegd heb vind ik het niet tellen
Een euro en vijftig centen per maand kennelijk.quote:
Yes dat heb ik ook. Nooit meer tussen pagina's klikken, ideaalquote:Op maandag 13 juli 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier staat 'ie sinds een tijdje lekker op 300 posts per pagina, heerlijk.
Maar ik wist al dat je die hadquote:
Preciesquote:Op maandag 13 juli 2020 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je het gewoon voor jezelf verpest voor de komende 20 topics
Oh ben ik hier al zó lang!quote:
Uiteindelijk komt er een moment dat ik hier het langste zit van iedereen als het goed isquote:Op maandag 13 juli 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jou tijd komt nog welJij hebt nog flink wat jaren te gaan
Guan met die banaan?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Weet je dat ik die al heel lang in mijn hoofd had voor een mogelijke TT?quote:
Ja echt fijn hè, of lastig zoeken op oudere posts in hetzelfde topicquote:Op maandag 13 juli 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Yes dat heb ik ook. Nooit meer tussen pagina's klikken, ideaal
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je dat ik die al heel lang in mijn hoofd had voor een mogelijke TT?
Ik vind die van mij beter, weg met Straan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je dat ik die al heel lang in mijn hoofd had voor een mogelijke TT?
Toch nog eens Retefijn als TT doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja halloooo die is nu ook verpest!quote:
Nou die heb je al mooi verklapt ijskoud bier.quote:
Dat wordt de nieuwe de Kat krabt de krullen van de trap.quote:
Dat mens met die gekke naam.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zou er toch van Aoibhin te maken zijn...
Ja met mijn username kan je pas niks doenquote:Op maandag 13 juli 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zou er toch van Aoibhin te maken zijn...
Malloterige molloot maalt met malle molenstenen malligheden.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja met mijn username kan je pas niks doen
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Malloterige molloot maalt met malle molenstenen malligheden.
Dus. Nu ome ijs_beer niet meer uitdagen oke?quote:
doorposten dan maarquote:Op maandag 13 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Doe iets met een plant!quote:Op maandag 13 juli 2020 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dus. Nu ome ijs_beer niet meer uitdagen oke?
Plantjes in volle zonneschijn, echt retefijn!quote:
ESF / [SLOWCHAT] #921 Strani-ontbijtje voor Jobi en Skyquote:
Je schudt het ook echt gewoon bínnen 1 minuut uit je mouwquote:Op maandag 13 juli 2020 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dus. Nu ome ijs_beer niet meer uitdagen oke?
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:56 schreef Strani het volgende:
Blijft het hoogtepunt van elke voorstelronde op Jitsi natuurlijk, Hamlapjes
Ja dat met dat ontbijtje was wel echt belachelijkquote:Op maandag 13 juli 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ESF / [SLOWCHAT] #921 Strani-ontbijtje voor Jobi en Sky
ESF / [Slowchat] #722 Dagbaggeren met AoIbhIn
ESF / [Slowchat] #711 Aiodinges opent een nieuw topic!
ESF / [Slowchat] #701 Aoibhin moet nog teruglezen, dus tot later
ESF / [Slowchat] #617 Stef is van Aoibhin!
Factcheckers in de sc.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wil je mijn tong breken ofzoquote:Op maandag 13 juli 2020 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Malloterige molloot maalt met malle molenstenen malligheden.
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een stuk beter dan je andere plant capriolen.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Plantjes in volle zonneschijn, echt retefijn!
ohquote:Op maandag 13 juli 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het viel me nog mee eigenlijk, ik had er meer verwacht. Al ben ik na 5 voorbeelden gestopt met checkenquote:
Ja ik weet ook niet wat ik er mee moet, een TT als... meewerkend voorwerp?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat met dat ontbijtje was wel echt belachelijk
Dat ontbijtje werd ons later uit de bek geschrapt omdat het uur tot aanvallen ineens met een uur werd verlengd achterafquote:Op maandag 13 juli 2020 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat met dat ontbijtje was wel echt belachelijk
Neequote:Op maandag 13 juli 2020 23:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik wel 5 notes waard, één per topic!
quote:
Waar is Sky eigenlijk?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ontbijtje werd ons later uit de bek geschrapt omdat het uur tot aanvallen ineens met een uur werd verlengd achteraf![]()
Aan het werk, maar morgen is hij vrij!quote:
Nee, die reclame van KPN.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had jij net bij een telefoongesprek?
Ja, dat zou ik dan ook hebben.quote:
Wotquote:Op maandag 13 juli 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
Net op de persco over Naya Rivera werd genoemd dat zij en haar zoontje waarschijnlijk samen in het water in moeilijkheden zijn gekomen, en dat ze nog net haar zoon in de boot heeft kunnen krijgen, maar zichzelf niet meer
Op een of andere manier dacht ik dat het zelfmoord was, maar dat is misschien niet logisch als je een kind van 4 bij je hebt...quote:Op maandag 13 juli 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
Net op de persco over Naya Rivera werd genoemd dat zij en haar zoontje waarschijnlijk samen in het water in moeilijkheden zijn gekomen, en dat ze nog net haar zoon in de boot heeft kunnen krijgen, maar zichzelf niet meer
Rond 23:00 nog werken, respectquote:Op maandag 13 juli 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan het werk, maar morgen is hij vrij!
Maar opende je zelf je eigen naamtopics?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
Bij mij liep het qua naamtopics rond eind maart ook wel even de spuigaten uit hoor.
Ah zo.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die reclame van KPN.
[..]
Ja, dat zou ik dan ook hebben.Maar ja, ik heb bel nooit privé.
Ja, dat heb ik nooit meegemaakt. En anders was ik waarschijnlijk allang degene die had opgehangen.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
jij hangt op
nee jij hangt op
neeeee hang jij nou ooo---hoooppppp
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tbh vind ik het wel heel mooi dat ze haar zoontje heeft gered
Nee dat doet alleen Jobi.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar opende je zelf je eigen naamtopics?
hoe weet jij dat?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan het werk, maar morgen is hij vrij!
Klopt, 2020 is niet echt een jaartje om over naar huis te schrijven hè?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Wat zijn er veel erge dingen, bah.
Nee dat zou ik inderdaad nooit, nooit doenquote:Op maandag 13 juli 2020 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar opende je zelf je eigen naamtopics?
Ik ben nu geneigd dit te checken.quote:
Die mogelijkheid werd in ieder geval genoemd in de persco, maar wil niet meteen zeggen dat het ook echt gebeurd is. Daar wordt nog onderzoek naar gedaan. Maar het wijst wel op een ongeluk.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
WotDus het was een ongeluk?
Tbh vind ik het wel heel mooi dat ze haar zoontje heeft gered
Tja, er kan natuurlijk zoveel gebeuren in zo'n meer, ook al kun je op zich gewoon zwemmen. Vaak genoeg hoor je verhalen over verdrinkingen waarvan je dan denkt "hoe kan dat zomaar?"quote:Op maandag 13 juli 2020 23:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op een of andere manier dacht ik dat het zelfmoord was, maar dat is misschien niet logisch als je een kind van 4 bij je hebt...
Maar hoe dan ook is het heel erg.
Geen idee of die gozer nú werkt hoor, weet alleen dat hij dat vandaag moestquote:
Op woensdag 26 juni 2019 @ 00:17 door ijs_beer:quote:Op maandag 13 juli 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oja dit weet ik nogquote:Op maandag 13 juli 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Op woensdag 26 juni 2019 @ 00:17 door ijs_beer:
Topictitel: "[SC] #357 Waar Strani niet lief voor Aoibhin is" -> "[SC] #357 'Wat zegt een kikker die klaarkomt?' 'Kwak'"
Dit was er ook eentje.
Nou ben benieuwd wat je vindtquote:
Ja joh, gaan we fonetische spellingen ook al meerekenen?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Jobi had ook nog het Even topic, die is in het fact lijstje niet eens benoemd!
Daar was ik toen oprecht niet blij mee, ik zat hier nog niet zó lang en had de indruk dat Jobi het ESF-lievelingetje was en dat zo'n TT mijn reputatie zou kunnen schadenquote:Op maandag 13 juli 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Topictitel: "[SC] #357 Waar Strani niet lief voor Aoibhin is" -> "[SC] #357 'Wat zegt een kikker die klaarkomt?' 'Kwak'"
Dit was er ook eentje.
Dat is al helemaal lang geleden dat topicquote:Op maandag 13 juli 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit was er ook eentje.
Alles om ons standpunt te bewijzen toch?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, gaan we fonetische spellingen ook al meerekenen?
Voordeel van een forum is wel altijd dat je zo weg kan gaan zonder er ook maar iets van te laten merken stel dat het gebeurd wasquote:Op maandag 13 juli 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar was ik toen oprecht niet blij mee, ik zat hier nog niet zó lang en had de indruk dat Jobi het ESF-lievelingetje was en dat zo'n TT mijn reputatie zou kunnen schaden
Jullie vroegen, ik draaide.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:15 schreef ijs_beer het volgende:
Je eigen naam in een TT zetten!! Ongeschreven regel.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je er niet iets leuks met kikkers van maken?
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 00:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Deed ze laatst ook al!
Verander voor straf in een kikkerTT!
quote:
quote:
Wat heeft die klaarkomende kwakkikker met mij te maken dan?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit was er ook eentje.
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar was ik toen oprecht niet blij mee, ik zat hier nog niet zó lang en had de indruk dat Jobi het ESF-lievelingetje was en dat zo'n TT mijn reputatie zou kunnen schaden
We hebben de knokploeg toen nog net op tijd kunnen terugroepen.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die eerste TT was van jouw hand.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heeft die klaarkomende kwakkikker met mij te maken dan?
Klein jaar geleden.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is al helemaal lang geleden dat topic
En dan ook nog eens alle manieren waarop mijn username verkeerd uitgesproken kan wordenquote:Op maandag 13 juli 2020 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alles om ons standpunt te bewijzen toch?
Haha ja maar ik wilde helemaal niet weggaanquote:Op maandag 13 juli 2020 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voordeel van een forum is wel altijd dat je zo weg kan gaan zonder er ook maar iets van te laten merken stel dat het gebeurd was
Ja jij wel maar die anderen denken allemaal wat hep die strani met Aiobhin gedaan hep 'ie haar geslagen die klootzak!!?quote:
Maar maar maar.... nouquote:
Toch iets teveel gedoe op mobielquote:
Nou je sloeg me vol op mijn hart met die TT-aantijgingen hoorquote:Op maandag 13 juli 2020 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jij wel maar die anderen denken allemaal wat hep die strani met Aiobhin gedaan hep 'ie haar geslagen die klootzak!!?
GRAPPIGE HONDENPLAATJES GALOREquote:Op maandag 13 juli 2020 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laptop is momenteel nog meer gedoe, je moest eens weten
Maar dat ligt gewoon aan jou dus?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laptop is momenteel nog meer gedoe, je moest eens weten
Maar dan mis je iets leuksquote:
Dit keer ligt het eens niet aan Jobi.quote:
Ik verneuk de boel eens een keer nietquote:Op maandag 13 juli 2020 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit keer ligt het eens niet aan Jobi.
*noteert "hamlapjes heeft hersenscheet, morgen"*quote:Op maandag 13 juli 2020 23:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik was vanmiddag een rondje wandelen en toen had ik plots een dom idee. Zo’n typisch politiek/economische hersenscheet van mij. Als jullie mij daar, indien nodig, even aan herinneren morgen, zal ik het idee uitleggen
Nou kom maar op.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik was vanmiddag een rondje wandelen en toen had ik plots een dom idee. Zo’n typisch politiek/economische hersenscheet van mij. Als jullie mij daar, indien nodig, even aan herinneren morgen, zal ik het idee uitleggen
Dat heb ik nog wel meegekregen, is weer genoeg voor vandaagquote:Op maandag 13 juli 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan mis je iets leuksIets lolligs, geks, spannends, interessants en sexy's
En dat allemaal als plaatjesitem.
Ik dacht dat je het niet had gezienquote:Op maandag 13 juli 2020 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat heb ik nog wel meegekregen, is weer genoeg voor vandaag
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Trustenquote:Op maandag 13 juli 2020 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
En nu ga ik slapen, want heb morgen om 9 uur een call staan.
Trusten allemaal!
Gelukkig wel.quote:
Trusten Koteletje!quote:Op maandag 13 juli 2020 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Trusten allemaal!
Slaap krapquote:Op maandag 13 juli 2020 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Trusten allemaal!
Jíj hoeft je ook niet lollig, gek, spannend, interessant of sexy te voelen, dat zijn die plaatjes toch al!quote:Op maandag 13 juli 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie nu
een straaljager
een hond met van die schuimrubberen staven die je in zwembaden hebt
een boze uil
iemand die een raar wiel-voertuig trekt aan een touwtje
'If I had a Delorean, I would probably only drive it from time to time'
en
een sportveld op een helling
En voel me nog niet lollig, gek, spannend, interessant of sexy
Had er makkelijk naast gepast.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Nog maar eens kijken hoe rose jack laat verdrinken
Wil je een spoiler?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Ben er nog steeds boos over.quote:
Ze hadden nog zo'n heel onderzoek een keer of hij erbij had gekund of nietquote:
Hoe lang had Rose dan nog op dat wrakstuk gezeten voor er een reddingsboot kwam? Ik heb dit echt maar 1 keer gezien 5 jaar geleden of zo, weet ik echt niet meerquote:Op maandag 13 juli 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hadden nog zo'n heel onderzoek een keer of hij erbij had gekund of nietVerdict was dat het niet had gekund (of in ieder geval niet dat ze het zo lang zouden hebben overleefd)
Dit vermindert mijn woede enigszinsquote:Op maandag 13 juli 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hadden nog zo'n heel onderzoek een keer of hij erbij had gekund of nietVerdict was dat het niet had gekund (of in ieder geval niet dat ze het zo lang zouden hebben overleefd)
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Trusten allemaal!
Ja, daar zijn we bijna.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:38 schreef skysherrif het volgende:
Maar wel irritant van al die reddingsloepen die bij lange na niet vol zatenquote:Op maandag 13 juli 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja op zich niet echt duidelijk hoe lang ze er precies op lag. Zal even het Youtube filmpje terugzoeken...quote:Op maandag 13 juli 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hoe lang had Rose dan nog op dat wrakstuk gezeten voor er een reddingsboot kwam? Ik heb dit echt maar 1 keer gezien 5 jaar geleden of zo, weet ik echt niet meer
Haha gelukkigquote:Op maandag 13 juli 2020 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben de knokploeg toen nog net op tijd kunnen terugroepen.
Oh dat zeker! Maar dat was ook gewoon waarheidsgetrouw natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2020 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar wel irritant van al die reddingsloepen die bij lange na niet vol zaten
weltrustenquote:Op maandag 13 juli 2020 23:46 schreef koffieleuk het volgende:
Tot zover mijn teken van leven, welterusten alvast
Trusten!quote:Op maandag 13 juli 2020 23:46 schreef koffieleuk het volgende:
Tot zover mijn teken van leven, welterusten alvast
Mythbustersquote:Op maandag 13 juli 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja op zich niet echt duidelijk hoe lang ze er precies op lag. Zal even het Youtube filmpje terugzoeken...
*even later*
Oh het was juist andersom, volgens de Mythbusters had hij het overleefd kunnen hebben door de reddingsvesten eronder te knopen
Oh ja had het ook even over de echte situatiequote:Op maandag 13 juli 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat zeker! Maar dat was ook gewoon waarheidsgetrouw natuurlijk
Ja maar dat ga je toch niet bedenken in een noodsituatiequote:Op maandag 13 juli 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja op zich niet echt duidelijk hoe lang ze er precies op lag. Zal even het Youtube filmpje terugzoeken...
*even later*
Oh het was juist andersom, volgens de Mythbusters had hij het overleefd kunnen hebben door de reddingsvesten eronder te knopen
Je had het over Jack en Rose he luchtfiguur?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ja had het ook even over de echte situatie
Trusten!quote:Op maandag 13 juli 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen voor het eerst sinds vier maanden weer eens naar kantoor
Nee uiteraard zullen heel veel mensen (en zeker niet in ZO'N benarde situatie) zo scherp zijn om daar aan te denken.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar dat ga je toch niet bedenken in een noodsituatie
Trustequote:Op maandag 13 juli 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen voor het eerst sinds vier maanden weer eens naar kantoor
Is dit voor een uur of 21 of meer zo voor de middernachtmonologen?quote:Op maandag 13 juli 2020 23:34 schreef Hamlapjes het volgende:
In het geval van een woensdagnachtmonoloog kan ik die nog wel meepikken denk ikquote:Op maandag 13 juli 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit voor een uur of 21 of meer zo voor de middernachtmonologen?
Ga ik nu een halfuur lange reactievideo op titanic kijken? Ja doeiquote:
Wees blij dat de video niet net zo lang duurt als de film.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga ik nu een halfuur lange reactievideo op titanic kijken? Ja doei
Het kijkt heerlijk wegquote:Op maandag 13 juli 2020 23:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga ik nu een halfuur lange reactievideo op titanic kijken? Ja doei
Volgens mij duurt de real life sinking zelfs korterquote:Op maandag 13 juli 2020 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wees blij dat de video niet net zo lang duurt als de film.
Och ja zo'n verdrietige scenequote:Op maandag 13 juli 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet nog wel dat ik het heel sneu vond dat je in de film zo'n moeder zag die haar zoontje in slaap hield o.i.d. wetende dat ze zouden verdrinken
dat vond ik nog zieliger dan Jack die verdronk
Oh ja het voorlezen. Nou dat vond ik het zieligst.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och ja zo'n verdrietige scene![]()
Met die moeder die voorleest
Eerder zag je dat gezin ook al bij die hekken, en dat ze er niet door mochten
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lijkt me een van de ergere manieren om dood te gaan. Verdrinking, en dan vooral de periode dat je weet dat je zal gaan verdrinken, maar het nog niet zo ver is.
Ja, ook zoiets inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]of dat je in een brandend gebouw bent o.i.d. en je weet dat je niet meer weg kan
Oh nou die Jack scene heb ik wel lang gevoeld hoor!quote:Op maandag 13 juli 2020 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja het voorlezen. Nou dat vond ik het zieligst.
En de machinisten die niet meer weg konden komen door die dichtschuivende deuren
En voor de Jack scène voelde ik niks. Wie weet wel als Rose eraan was gegaan???
Ja, dat gewoon inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
Gewoon weten dat je doodgaat terwijl je dat nog helemaal niet wil en dat het dan binnen een x aantal minuten echt zo ver is
Ja preciesquote:Op maandag 13 juli 2020 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lijkt me een van de ergere manieren om dood te gaan. Verdrinking, en dan vooral de periode dat je weet dat je zal gaan verdrinken, maar het nog niet zo ver is.
Dat lijkt me echt erg jaquote:Op maandag 13 juli 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]of dat je in een brandend gebouw bent o.i.d. en je weet dat je niet meer weg kan
Nou ja ik heb hem toen ook op tv gekeken met mijn moeder een aantal jaar terug dus. Maar goed zij helemaal vol van DiCaprio en allemaal verhalen over dat ze met haar vriendin naar die film was geweest en dat ze met z'n tweeën aan het slijmen waren over hem etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nou die Jack scene heb ik wel lang gevoeld hoor!
Misschien nu wat minder omdat ik de film al tig keer gezien heb
Juist later vallen alle details met die andere passagiers wat meer op
Ja dat wil iedereen wel ;Yquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat gewoon inderdaad.
Ik geef er de voorkeur aan om gewoon in mijn slaap heen te gaan.
Lekker onderwerp wel zo op de woensdagnachtquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesAl zullen veel Titanic passagiers vooral bevroren zijn voordat ze überhaupt konden verdrinken
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb hem toen ook op tv gekeken met mijn moeder een aantal jaar terug dus. Maar goed zij helemaal vol van DiCaprio en allemaal verhalen over dat ze met haar vriendin naar die film was geweest en dat ze met z'n tweeën aan het slijmen waren over hem etc.
Wellicht had ik er daardoor niet zo veel moeite mee door deze verhalen van m'n moeder waar ik me niet mee kon identificeren
Ja sorryyyy ik kwam er niet mee!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lekker onderwerp wel zo op de woensdagnacht
woensdagnacht?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
U leeft in de toekomst?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Woensdag?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)chafgd&tab=tab_tablequote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
Hey midden van de maand, ik wilde even de statistiekjes checken, maar hoe kom ik nou op die site? Ik kan m nooit vinden
Bijna VrijMiBabesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Woensdag?Dan is het weekend dichterbij dan ik dacht
De tiet gaat al zo snelquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo helder op dit tijdstip
Er zijn ook nog 6 commercial breaks ingezet vastquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist dat die film lang duurde, maar zolang?
Ja dág top 5 dat kan helemaal nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)chafgd&tab=tab_table
Ja, minimaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog 6 commercial breaks ingezet vast
Jawelquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dág top 5 dat kan helemaal niet
Ik blijf het fascinerend om dit te zien. 2000 posts in een halve maand!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
Alleen SC:
https://www.thuisserver.n(...)chafge&tab=tab_table
Gat tussen mij en Strani weer groter, want hij komt amper hierbuiten
Trusten!quote:
Het kan ergerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik blijf het fascinerend om dit te zien. 2000 posts in een halve maand!
Same hoor. Ik ben vaak genoeg afwezig.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
8ste plek
En toch heb ik het idee dat ik vaak genoeg niet post.
Dat idee heb ik ook t.o.v. andere maanden, dan ik nu rustiger ben. En toch...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
8ste plek
En toch heb ik het idee dat ik vaak genoeg niet post.
En je denkt het allemaal maar goed te kunnen praten door te zeggen dat je in april helemaal niet hebt gepostquote:
Ho ho, ik had één post!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En je denkt het allemaal maar goed te kunnen praten door te zeggen dat je in april helemaal niet hebt gepost
Moet dan toch wel een post zijn die echt dik de moeite waard is én van het niveau van de bovenste plank!quote:
Ja ja ja, ik feliciteerde @Meke met haar verjaardagquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moet dan toch wel een post zijn die echt dik de moeite waard is én van het niveau van de bovenste plank!
Aaah op die post mag ze wel trots zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik feliciteerde @:Meke met haar verjaardag
Ja, zeker. @Meke is tot nu toe de enige die kan zeggen dat Aoibhin haar énige post in een hele maand aan haar heeft gewijdquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah op die post mag ze wel trots zijn
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zeker. @:Meke is tot nu toe de enige die kan zeggen dat Aoibhin haar énige post in een hele maand aan haar heeft gewijd
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:18 schreef molloot200 het volgende:
Even overgeschakeld naar mobiel omdat ik even geen zin heb in iets leuks
Bijzonderquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zeker. @:Meke is tot nu toe de enige die kan zeggen dat Aoibhin haar énige post in een hele maand aan haar heeft gewijd
Nou ja mijn laptop was ook leeg maar dit wil niet zeggen dat ik gelijk weg ben hèquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik blijf alleen op de laptop achter!
Ik zit ook nog op de laptop.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik blijf alleen op de laptop achter!
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:21 schreef molloot200 het volgende:
Mam kwam net op m’n kamer om te zeggen dat ze “niet trots was op mijn nieuwe slaapritme”. Oeps
De echte strijders met de irritante plaatjesitembannerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit ook nog op de laptop.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De echte strijders met de irritante plaatjesitembanner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |