SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op maandag 3 februari 2020 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit wordt wel een risicogebied.
Wat als Aoibhin ineens de lapo pakt en het een uur duurt voor ze het doorheeft.
quote:Op maandag 3 februari 2020 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit wordt wel een risicogebied.
Wat als Aoibhin ineens de lapo pakt en het een uur duurt voor ze het doorheeft.
Het duurde geen uur, maar goedquote:Op maandag 3 februari 2020 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet; dat heeft de cameramannen van het Ziggo feest ook niet tegengehouden
Ja, maar dat kan ik nu niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:35 schreef I het volgende:
Als het linkje in de quote nou ook nog goed stond, was het helemaal perfect geweest.
Ik heb 'r ook een waarschuw-DM gestuurd, misschien scheelde dat.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Het duurde geen uur, maar goed
Trusten Straniquote:Op maandag 3 februari 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nu gaan slapenDus als je het nog een beetje aanpast dan kan ik meewerken.
Pffftquote:Op maandag 3 februari 2020 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet; dat heeft de cameramannen van het Ziggo feest ook niet tegengehouden
Dit klinkt als een uitnodigingquote:Op maandag 3 februari 2020 00:39 schreef I het volgende:
[..]
Ja, vind het wel zonde inderdaad. Gemiste kans.
[..]
Wat niet is, kan nog komen.
Zegquote:Op maandag 3 februari 2020 01:41 schreef Strani het volgende:
Of nee laat maar, ik ga wel naar bed maar de wedstrijd blijft opstaan dus ik FOK! nog wel even door zo.
Trusten Rogerquote:Op maandag 3 februari 2020 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou goed, moet ik wel gaan slapen ook.
Straks raak ik nog in de war met mijn eigen tijdlijn en dat moeten we niet willen.
Welterusten mensen
Ja sorry, het werd al best laat en ķk slaap intussen al.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben weer bij, lijkt iedereen weg te zijn
Hahaquote:Op maandag 3 februari 2020 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ZegZit ik daar nou al die moeite voor te doen? Speciaal een DeLorean regelen met wat Libisch plutonium en alles
quote:Op maandag 3 februari 2020 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja sorry, het werd al best laat en ķk slaap intussen al.
Vandaar dat ik deze post ff het verleden in gehaald heb om er toch vast op te reageren.
Ik zat er naast met de half time show op 01:51, maar nog niet eens zo gek veelquote:
Trusten!quote:Op maandag 3 februari 2020 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Straks raak ik nog in de war met mijn eigen tijdlijn en dat moeten we niet willen.
Welterusten mensen
quote:Op maandag 3 februari 2020 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Welterusten mensen
Zelfs in de pauze duurt alles lang.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit er toch wel redelijk wat naast. Er zijn nog een paar seconden te spelen in het tweede kwart, maar het duurt nog wel even voor het zover is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |