SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op maandag 3 februari 2020 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit wordt wel een risicogebied.
Wat als Aoibhin ineens de lapo pakt en het een uur duurt voor ze het doorheeft.
quote:Op maandag 3 februari 2020 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit wordt wel een risicogebied.
Wat als Aoibhin ineens de lapo pakt en het een uur duurt voor ze het doorheeft.
Het duurde geen uur, maar goedquote:Op maandag 3 februari 2020 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet; dat heeft de cameramannen van het Ziggo feest ook niet tegengehouden
Ja, maar dat kan ik nu niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:35 schreef I het volgende:
Als het linkje in de quote nou ook nog goed stond, was het helemaal perfect geweest.
Ik heb 'r ook een waarschuw-DM gestuurd, misschien scheelde dat.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Het duurde geen uur, maar goed
Trusten Straniquote:Op maandag 3 februari 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nu gaan slapenDus als je het nog een beetje aanpast dan kan ik meewerken.
Pffftquote:Op maandag 3 februari 2020 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet; dat heeft de cameramannen van het Ziggo feest ook niet tegengehouden
Dit klinkt als een uitnodigingquote:Op maandag 3 februari 2020 00:39 schreef I het volgende:
[..]
Ja, vind het wel zonde inderdaad. Gemiste kans.
[..]
Wat niet is, kan nog komen.
Zegquote:Op maandag 3 februari 2020 01:41 schreef Strani het volgende:
Of nee laat maar, ik ga wel naar bed maar de wedstrijd blijft opstaan dus ik FOK! nog wel even door zo.
Trusten Rogerquote:Op maandag 3 februari 2020 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou goed, moet ik wel gaan slapen ook.
Straks raak ik nog in de war met mijn eigen tijdlijn en dat moeten we niet willen.
Welterusten mensen
Ja sorry, het werd al best laat en ík slaap intussen al.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben weer bij, lijkt iedereen weg te zijn
Hahaquote:Op maandag 3 februari 2020 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ZegZit ik daar nou al die moeite voor te doen? Speciaal een DeLorean regelen met wat Libisch plutonium en alles
quote:Op maandag 3 februari 2020 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja sorry, het werd al best laat en ík slaap intussen al.
Vandaar dat ik deze post ff het verleden in gehaald heb om er toch vast op te reageren.
Ik zat er naast met de half time show op 01:51, maar nog niet eens zo gek veelquote:
Trusten!quote:Op maandag 3 februari 2020 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Straks raak ik nog in de war met mijn eigen tijdlijn en dat moeten we niet willen.
Welterusten mensen
quote:Op maandag 3 februari 2020 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Welterusten mensen
Zelfs in de pauze duurt alles lang.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit er toch wel redelijk wat naast. Er zijn nog een paar seconden te spelen in het tweede kwart, maar het duurt nog wel even voor het zover is
Verschrikkelijk vind ik het niet, maar ook niet heel memorabelquote:
Ik vond het echt heel erg, maar ik heb dan ook een gruwelijke hekel aan dit soort muziek en aan Shakira.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ok, Let's get loud is wel heel cringe
Truste!quote:Op maandag 3 februari 2020 02:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat mij betreft heeft Shakira gewonnen en is het nu tijd om te gaan tukken
Truste!quote:Op maandag 3 februari 2020 02:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat mij betreft heeft Shakira gewonnen en is het nu tijd om te gaan tukken
Ik heb zo mijn stijl he?quote:
Huh?quote:Op maandag 3 februari 2020 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'r ook een waarschuw-DM gestuurd, misschien scheelde dat.
Het eerste en het tweede versterken elkaar toch prima, of ben ik nou gek?quote:
Lijertquote:Op maandag 3 februari 2020 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja sorry, het werd al best laat en ík slaap intussen al.
Vandaar dat ik deze post ff het verleden in gehaald heb om er toch vast op te reageren.
Dat wist ikquote:
Last van?quote:Op maandag 3 februari 2020 03:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering wat een drukte nog hier.
Nee joh. Gezellig toch.quote:Op maandag 3 februari 2020 03:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Last van?Want dan piep ik wat zachter
Ik sliep eigenlijk allang, vandaar mijn achterlopen hierquote:
Slaap lekker schatjequote:Op maandag 3 februari 2020 03:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik sliep eigenlijk allang, vandaar mijn achterlopen hier![]()
TrustenIk ga weer verder naar dromenland
Ik was een beetje verward, zal wel aan de tijd liggen.quote:Op maandag 3 februari 2020 03:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het eerste en het tweede versterken elkaar toch prima, of ben ik nou gek?![]()
I. God, hoe gaat het?quote:Op maandag 3 februari 2020 04:05 schreef I het volgende:
[..]
Ik was een beetje verward, zal wel aan de tijd liggen.Maar in dat geval; Dat is het ook.
Hahahaha oké, slaap lekker kerel!quote:Op maandag 3 februari 2020 04:06 schreef I het volgende:
[..]
Haagsioo, ik sta net op t punt om naar bed te gaan.![]()
Werkze alvast!
Gaat z'n gangetje, laatste tijd wat minder maar begint weer de goede kant op te gaan.quote:
Thanks!quote:Op maandag 3 februari 2020 04:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahaha oké, slaap lekker kerel!
quote:Op maandag 3 februari 2020 04:08 schreef I het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, laatste tijd wat minder maar begint weer de goede kant op te gaan.Met jou? Spreek je later vandaag wel verder
Kort nachtje voor jou ofniet?quote:
Sterkte vandaag!quote:Op maandag 3 februari 2020 06:54 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Kort nachtje voor jou ofniet?
Ik heb verschrikkelijk geslapen. Achja, vannacht weer een poging!
Heuuuuj welkom bij de ochtendploeg! Bagger slapen is nooit fijn, zeker niet als het nog maar maandag isquote:Op maandag 3 februari 2020 07:18 schreef Arizona het volgende:
Mogguh! LAG ik nog maar te snurken![]()
Maar nee, moet zo werken en ik heb ook bagger geslapen
quote:Op maandag 3 februari 2020 07:07 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oooh dat komt wel goed hoor, danku! Gewoon dansend de dag door hoor
Jaquote:Op maandag 3 februari 2020 06:34 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen! De nachtploeg is weer lekker bezig geweest. Zijn er al mensen van de ochtendploeg aanwezig
?
quote:Op maandag 3 februari 2020 07:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
JaIk begin deze week maar weer eens met een treinvertraging.
Laten we het maar houden op "iets" in de ictquote:Op maandag 3 februari 2020 07:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Heuuuuj welkom bij de ochtendploeg! Bagger slapen is nooit fijn, zeker niet als het nog maar maandag is. Werkze voor zo! Wat doe je eigenlijk voor werk?
Ook een goed begin van de weekquote:Op maandag 3 februari 2020 07:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
JaIk begin deze week maar weer eens met een treinvertraging.
Nee.quote:
Leuk! Kun je @ijs_beer niet gaan helpen vandaagquote:Op maandag 3 februari 2020 08:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op "iets" in de ictivm herkenbaarheid
[..]
Wat ik zo achteraf altijd wel mooi vind om te bedenken: Als die post over jouw mogelijke lapo niet geplaatst was, had jij zeer waarschijnlijk de lapo ook niet gehad.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf het gewoon geweldig vinden dat ik een paar pagina's niet meer meepostte, er werd gespeculeerd 'zou Aoibhin nu toch ineens de lapo pakken' en het gebeurde nog ook
Het is al even gestoptquote:Op maandag 3 februari 2020 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou hier toch even mee naar de dokter gaan.
Precies!quote:Op maandag 3 februari 2020 12:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat ik zo achteraf altijd wel mooi vind om te bedenken: Als die post over jouw mogelijke lapo niet geplaatst was, had jij zeer waarschijnlijk de lapo ook niet gehad.
Ik meende haar ook te horen rond die tijd.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou hier toch even mee naar de dokter gaan.
Ja toch? Dat geluid kon je niet omheenquote:Op maandag 3 februari 2020 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik meende haar ook te horen rond die tijd.
Nog eventjes en dan zit het erop!quote:Op maandag 3 februari 2020 12:23 schreef MMF93 het volgende:
Goedemiddag! Ik ben net klaar met mijn aller allerlaatste les. Straks m'n allerlaatste college uitzitten. Feest!
Jaaaaa jeugdsentiment!quote:
Neeeee de musquote:
Feestquote:
Feestquote:Op maandag 3 februari 2020 12:23 schreef MMF93 het volgende:
Goedemiddag! Ik ben net klaar met mijn aller allerlaatste les. Straks m'n allerlaatste college uitzitten. Feest!
Feestquote:
Feest!quote:Op maandag 3 februari 2020 12:23 schreef MMF93 het volgende:
Het is een virusquote:Op maandag 3 februari 2020 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik meende haar ook te horen rond die tijd.
quote:
Ik heb wel laatst een film gezien waar achter de schermen iemand werkte wiens naam doet vermoeden dat ze op zijn minst één Aziatische voorvader heeft. Stel dat dit een Chinees was en dan nu dit.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 12:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb wel laatst een film gezien waar achter de schermen iemand werkte wiens naam doet vermoeden dat ze op zijn minst één Aziatische voorvader heeft. Stel dat dit een Chinees was en dan nu dit.![]()
Komt wel dichtbij zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |