SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILER: Als we het dan toch over naar nieuws hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat is echt een leuk boekje voor peutertjesquote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:40 schreef Arizona het volgende:
Naamtopic![]()
Dit maakt het het allemaal waard, om twee keer ondergescheten te worden![]()
*pinkt traantje weg van ontroering
*checkt voor de zekerheid of het traantje geen vogelpoepje is
Ik was er vroeger ook echt gek opquote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is echt een leuk boekje voor peutertjes
Deel van de opvoeding.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is echt een leuk boekje voor peutertjes
wel logisch , en zo waarquote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Dat soort dingen doet je beseffen dat je geluk echt aan een zijden draadje hangt hè. Er kan elk moment iets met je naasten of jezelf gebeuren.
Is niet echt een vrolijke noot dit, sorry.
Nou, het zijn ook vreselijke berichten. Mijn hypochondrische inborst kan hier heel paniekerig en depri van worden.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Dat soort dingen doet je beseffen dat je geluk echt aan een zijden draadje hangt hè. Er kan elk moment iets met je naasten of jezelf gebeuren.
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nogquote:
Jij ook, Koteletjesquote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILER: Als we het dan toch over naar nieuws hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Een strontje in je oog zou heel vervelend zijn ja.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:40 schreef Arizona het volgende:
Naamtopic![]()
Dit maakt het het allemaal waard, om twee keer ondergescheten te worden![]()
*pinkt traantje weg van ontroering
*checkt voor de zekerheid of het traantje geen vogelpoepje is
Geen vrolijke noot, maar wel iets om bij stil te staan dat alles zomaar op kan houden. En daardoor blij te zijn met wat je nu hebt, hoe cliché het ook klinkt.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Alleen als we allemaal een abonnement nemen. Daarvoor moeten alle mensen die dat niet hebben de tent uit worden gepest.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wordt het een lekker gebruiksvriendelijke site van dan
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lok me nou niet weer uit de tent dat ik weer over WIDM ga beginnen Jobi
dit dusquote:Op maandag 13 juli 2020 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Sterkte HamlampjesIk had er even helemaal overheen gelezen maar wat naar
gheghe koteletjes.quote:
Wat? De fotobalk? De vogelstront? De flamingo's van Strani?quote:
Maar ik ben een arme studentquote:Op maandag 13 juli 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen als we allemaal een abonnement nemen. Daarvoor moeten alle mensen die dat niet hebben de tent uit worden gepest.
De spannende plaatjesitems boner.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat? De fotobalk? De vogelstront? De flamingo's van Strani?
Thanks!quote:Op maandag 13 juli 2020 22:47 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog even tv kijken. Iets over de Maya’s![]()
Val ik vast snel van in slaap. Fijne avond nog en @:guanabana een heel goede eerste nachtrust gewenst in je nieuwe bed
Dré Hazes.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat? De fotobalk? De vogelstront? De flamingo's van Strani?
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
JAAAAAquote:Op maandag 13 juli 2020 22:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook nog![]()
En jij hebt het geraden dus jij bent de winnaar
Dat is alweer een stap dichterbij Pingpong.quote:
Jij ook Hammiepammiequote:
Nee geen sorry! That’s life!quote:Op maandag 13 juli 2020 22:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks!
En fijn dat het goed gaat, sorry als je evt. getriggerd was door mijn post ofzo.
Ik legde de link niet eensquote:Op maandag 13 juli 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een strontje in je oog zou heel vervelend zijn ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |