SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Oh jawel, maar ik postte bewust niet, omdat tik wist dat Cyan9 de lapo wildequote:Op maandag 13 juli 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
Rustig hier. De rest heeft nog niet door dat het vorige topic dicht is.
Oeh die ga ik onthoudenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:51 schreef Redefine het volgende:
![]()
En dan gewoon de volgende TT: Bekijk een van onze lollige
En daarna het volgende deel natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Tsssk, wat een matige TT!
Ik weet het, echt leuk is het niet. Het mist hondenplaatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Tsssk, wat een matige TT!
Ik hoopt op een lollig, gek, spannend, interessant of sexy plaatjesitem, maar neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja ik zit echt te gieren hier al een paar uur, je wil niet weten, ik rol gewoon van de bank afquote:Op maandag 13 juli 2020 19:52 schreef molloot200 het volgende:
Die hondenplaatjes zijn wel echt 10/10 would recommend again, lollig en zo
Die missen we helemaal nietquote:Op maandag 13 juli 2020 19:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik mis trouwens wel de VrijMiBoys, maar daar heeft @:Dave vast al wat over gezegd.
Vismandquote:
Dat is dan nog het hippe eraan. Dat zie je overal.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:53 schreef Dave het volgende:
En als ik dan op zo’n lollig artikel klik kom je ook nog niet eens uit bij de foto die in het plaatjesitem staat.
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik mis trouwens wel de VrijMiBoys, maar daar heeft @:Dave vast al wat over gezegd.
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Die VrijMiBabes ook, waar zijn de VrijMiBoys?
quote:
Volgens die briljante galerij onderin nietquote:
Nou...quote:Op maandag 13 juli 2020 19:54 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga straks de mobiele versie van Fok nog meer waarderen dan de internetversie, hoe is het mogelijk
Het kon inderdaad korter.quote:
Heb ik drie keer, 1 met 2 chagrijnige mensen in een tram, 1 met blote sloeries in de sneeuw, en 1 met een hond met konijnen oren.quote:
Ik zie een zoenend stel verkleed als Batman en Batwomanquote:Op maandag 13 juli 2020 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
Random Pics van de Dag
Ik zie een deur en een wc, jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH WACHT DEZE HEB IK OOK NOGquote:Op maandag 13 juli 2020 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
Random Pics van de Dag
Ik zie een deur en een wc, jullie?
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
Deze is wel cute
[ afbeelding ]
en dezeMaar dat hondenplaatje is niet lolligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar word je wel vrolijk van toch?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb ik drie keer, 1 met 2 chagrijnige mensen in een tram, 1 met blote sloeries in de sneeuw, en 1 met een hond met konijnen oren.
Oh die staat naast de wc bij mijquote:Op maandag 13 juli 2020 19:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie een zoenend stel verkleed als Batman en Batwoman
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
Deze is wel cute
[ afbeelding ]
en dezeDie in de spoiler vind ik engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja dat dacht ik ookquote:
Heb je je insta gedeeld?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:02 schreef Dave het volgende:
Zitten jullie allemaal plaatjes te checken of zo?
Ik kan je het einde verklappen, dat scheelt een half uur.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond Titanic. Dus dat wordt niet op tijd naar bed.
Dan zou ik nog om middernacht naar bed kunnen ipv half 1.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan je het einde verklappen, dat scheelt een half uur.
Ja joh, ik ga stukquote:Op maandag 13 juli 2020 20:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen toch, een vrouw met een baard.
Oeh ja, dat was echt overkill dat jaar...quote:Op maandag 13 juli 2020 20:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Ik heb echt te veel Conchita gezien tijdens 2015 SF1, SF2 & GF afgelopen week
Welke zender?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond Titanic. Dus dat wordt niet op tijd naar bed.
Ken je deze?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan je het einde verklappen, dat scheelt een half uur.
De semi's hadden ook nog heel veel hoge kwaliteit tussen de nummers die niet door waren gegaanquote:Op maandag 13 juli 2020 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh ja, dat was echt overkill dat jaar...
Wat vond je van de semi's?
Moet er wel bij zeggen dat ik niet een editie uit halfweg de 00s wil, dat alles gedomineerd wordt door televote actsquote:Op maandag 13 juli 2020 20:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De semi's hadden ook nog heel veel hoge kwaliteit tussen de nummers die niet door waren gegaanBijvoorbeeld Tsjechië, tot op dat moment nog geen finale gehaald. Cornald benoemde ook dat hij het ze heel erg zou gunnen. Was ook wel finalewaardig maar helaas niet zo. En zo waren er wel meer die ik ook meer dan prima had gevonden voor de finale
Leuke zit, misschien doe ik binnenkort een nog oudere editie
Ja, 2015 had zelfs in de semi's nog hoge kwaliteitquote:Op maandag 13 juli 2020 20:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De semi's hadden ook nog heel veel hoge kwaliteit tussen de nummers die niet door waren gegaanBijvoorbeeld Tsjechië, tot op dat moment nog geen finale gehaald. Cornald benoemde ook dat hij het ze heel erg zou gunnen. Was ook wel finalewaardig maar helaas niet zo. En zo waren er wel meer die ik ook meer dan prima had gevonden voor de finale
Leuke zit, misschien doe ik binnenkort een nog oudere editie
Oeh dan kijk ik Slimste Mens. Maar misschien dat ik later ook weer even inschakel, ondanks honderden keren gezienquote:
Maak je wel nog even een spannende screenshot.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zal nog even een paar rondjes op Zandvoort gaan rijden
Elke zaterdag kijken we ook met een groepje van hier een oudere versiequote:Op maandag 13 juli 2020 20:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat ik niet een editie uit halfweg de 00s wil, dat alles gedomineerd wordt door televote acts
Oh, als we in dit ritme doorgaan twee edities na elkaar zonder Nederlandquote:Op maandag 13 juli 2020 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Elke zaterdag kijken we ook met een groepje van hier een oudere versieEens in de maand via het initiatief Eurovision Again, en op de andere zaterdagen regelt @:Sableheart het.
De editie voor Eurovision Again wordt altijd pas een kwartiertje van tevoren bekend. De Sableheart edities, daarvoor hebben we nu afgesproken telkens tien jaar vooruit te gaan. We begonnen vorige week met 1965, afgelopen zaterdag hadden we 1975 en over twee weken doen we 1985Zou leuk zijn als je ook eens aan zou haken!
Oh ja, dat moet eigenlijk wel hèquote:Op maandag 13 juli 2020 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maak je wel nog even een spannende screenshot.
Op welk circuit?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet eigenlijk wel hè
Deze is van vanochtend, niet heel spannend...
[ afbeelding ]
Drie zelfs.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, als we in dit ritme doorgaan twee edities na elkaar zonder Nederland
Ah toch nog. Zag je in het F1 2020 gametopic ja. Ben nog aan het bedenken of ik na een paar jaar weer eens een F1 game zal aanschaffen.quote:
Hij is wel leuk, zit ook een F1 manager spel in, moet ik nog mee aan de slag maar denk dat er wel weer voor honderden uren tijd in gaat zittenquote:Op maandag 13 juli 2020 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah toch nog. Zag je in het F1 2020 gametopic ja. Ben nog aan het bedenken of ik na een paar jaar weer eens een F1 game zal aanschaffen.
Wat mij betreft mag die wel nog een keerquote:Op maandag 13 juli 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En 2015 weer![]()
Maar die hebben we recent nog gehad.
Daarom zullen je die dan niet zo snel kijken. Maar die drie jaartallen zijn wel zonder Nederlandse inbrengquote:Op maandag 13 juli 2020 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En 2015 weer![]()
Maar die hebben we recent nog gehad.
Veel raceplezier gewenst.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, zit ook een F1 manager spel in, moet ik nog mee aan de slag maar denk dat er wel weer voor honderden uren tijd in gaat zitten
Koffie is op, zal starten!
2025 toen Lil’ Kleine het niet redde in de semi hoeft van mij niet nog een keer.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag die wel nog een keer
Na 1975 waren de xxx5-jaartallen ons slecht gezind.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom zullen je die dan niet zo snel kijken. Maar die drie jaartallen zijn wel zonder Nederlandse inbreng
Hollige Londen-plaatjes gekeken?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:25 schreef Guanabana het volgende:
Zo, jullie hebben je best gedaan tijdens mijn afwezigheid.
2025 kunnen we dus alvast afschrijven.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na 1975 waren de xxx5-jaartallen ons slecht gezind.
Ja ik twijfelde nog. Later dan wel in de reactie aangepastquote:Op maandag 13 juli 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Oh en @:Redefine, ik was het met het grappenbestand ja
Voor mij wel jaquote:Op maandag 13 juli 2020 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde nog. Later dan wel in de reactie aangepast![]()
Dat bestand zal lolliger zijn dan de plaatjes onderin.
Ah beter slecht gejat dan goed bedacht is het dus voor FOK!quote:Op maandag 13 juli 2020 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Man man man man. Op Viva hebben ze ook een balk met allemaal items die heel erg gehaat is, maar die staat op een nog iets minder kutte plek dan deze.
Oeh loop ik vijf jaar achter?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2025 toen Lil’ Kleine het niet redde in de semi hoeft van mij niet nog een keer.
En ook nieuwe posts niet die er automatisch bij komen. Echt fucking irritantquote:Op maandag 13 juli 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Je ziet ook heel je post niet verschijnen door dat balkding.
Altijdquote:Op maandag 13 juli 2020 20:25 schreef Guanabana het volgende:
Zo, jullie hebben je best gedaan tijdens mijn afwezigheid.
Ik kijk momenteel het seizoen dat ze net hebben uitgezonden maar eigenlijk van 2016 is. Elke dag een aflevering tijdens het eten.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga het niet live kijken, ik kijk het wel terug.
Ja precies.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:32 schreef Strani het volgende:
Ik stoor me er altijd aan dat er door de leiding (en dan vooral door het topje van de leiding) zo'n negatieve sfeer wordt neergezet. Er is geen bot in mijn lichaam dat daardoor het gevoel krijgt van 'ja, deze man wil ik steunen met een abo'.
Lopen ze zo ver achter in Spanjolië?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel het seizoen dat ze net hebben uitgezonden maar eigenlijk van 2016 is. Elke dag een aflevering tijdens het eten.
Poor youquote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
Nou echt wat een toevoeging die plaatjes
Ik ga trouwens niet goed vanavond. We hebben net een wandelingetje gemaakt en er heeft WEER een vogel in mijn nek gepoept. Hoe groot is de kans dat je dit TWEE DAGEN achter elkaar gebeurt.
Heb je er geen lollig plaatje van.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
Ik ga trouwens niet goed vanavond. We hebben net een wandelingetje gemaakt en er heeft WEER een vogel in mijn nek gepoept. Hoe groot is de kans dat je dit TWEE DAGEN achter elkaar gebeurt.
quote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
waaahhhh méén je nietquote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
Schijtlolligquote:
Ik heb geen idee, ik ben een echte dierenvriendquote:Op maandag 13 juli 2020 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat heb jij de vogels misdaan dat ze je nu terugpakken?
Ja, blijkbaar heb je toch iets misdaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:44 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen idee, ik ben een echte dierenvriend
Om het minder kaal te laten lijken, kunnen ze misschien wat Random Pics Van De Dag in de studio ophangenquote:
Oeh ja goed, reclame voor Fok!quote:Op maandag 13 juli 2020 20:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om het minder kaal te laten lijken, kunnen ze misschien wat Random Pics Van De Dag in de studio ophangen
Of een Volvo reclame tussendoorquote:Op maandag 13 juli 2020 20:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om het minder kaal te laten lijken, kunnen ze misschien wat Random Pics Van De Dag in de studio ophangen
Wat wilde je testen?quote:
Wat heb je gedaan om de vogelcommunity zo boos te krijgen?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
Ja nu word ik alleen maar nog meer benieuwdquote:Op maandag 13 juli 2020 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het weggekregen, maar weet niet of dat wel mag
Ja, maar het is wel een heel goede vraag. Wist ik het maarquote:
Rebelquote:Op maandag 13 juli 2020 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Of we beschouwen het als liefdevolle cadeautjes.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een heel goede vraag. Wist ik het maar
Ik hou van vogelsMaar de liefde is duidelijk niet wederzijds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op maandag 13 juli 2020 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon terugpakken en deze week duif, kip, kalkoen, etc. etenquote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
Haha ditquote:Op maandag 13 juli 2020 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu op de laptop, en wtf inderdaad joh.
Hee een voordeel; nu MOET het hoogte/dieptepunt van de verbouwing wel goed gaan! Je hebt nu al je ongeluk opgebruiktquote:Op maandag 13 juli 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
Alsof wij OOIT ergens onterecht op zouden zeikenquote:Op maandag 13 juli 2020 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit![]()
Ik dacht stiekem; stelletje zeikers hoe erg zou het zijn?![]()
NOU ECHT HEEL ERG DUS
Ons zeikerds noemen en dan erachter komen dat het wel heel erg isquote:Op maandag 13 juli 2020 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit![]()
NOU ECHT HEEL ERG DUS
Nee dat zou hier nóóit gebeurenquote:Op maandag 13 juli 2020 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alsof wij OOIT ergens onterecht op zouden zeiken
quote:Op maandag 13 juli 2020 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ons zeikerds noemen en dan erachter komen dat het wel heel erg is
Precies.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alsof wij OOIT ergens onterecht op zouden zeiken
Dat kan nooit zo erg zijnquote:Op maandag 13 juli 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat dat ook ongeveer is wat mensen ervaren hebben die eerst over de krumpers lazen en ze toen pas zagen
Ik heb ze ook weggekregen en mij is ooit verteld dat het niet mag. ("je moet een abbo nemen").quote:Op maandag 13 juli 2020 21:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zie je wel, wij zeiken toch nooitquote:Op maandag 13 juli 2020 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit![]()
NOU ECHT HEEL ERG DUS
Ja dat jaquote:Op maandag 13 juli 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan nooit zo erg zijnWait whaaaaaaaaaat
2x vogelstront en een irritante Fok!balkquote:Op maandag 13 juli 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee een voordeel; nu MOET het hoogte/dieptepunt van de verbouwing wel goed gaan! Je hebt nu al je ongeluk opgebruikt![]()
Gooi even een dm over de schuttingquote:Op maandag 13 juli 2020 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze ook weggekregen en mij is ooit verteld dat het niet mag. ("je moet een abbo nemen"). Maar ik kan er écht niet goed tegen.
Het mislukte alleen in het begin, niet alleen die plaatjes waren weg maar ook alle posts op de pagina. Alleen de TT stond er nog
Alleen op een toilet.quote:
Jaaaaaaaaaa kom je jitsi?quote:
Moest daar ook al aan denken bij jouw postquote:Op maandag 13 juli 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat dat ook ongeveer is wat mensen ervaren hebben die eerst over de krumpers lazen en ze toen pas zagen
quote:Op maandag 13 juli 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moest daar ook al aan denken bij jouw post![]()
Naar de finale, dat kan niet meer foutquote:Op maandag 13 juli 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2x vogelstront en een irritante Fok!balk
Nee, echt, nu MOET het wel goed gaan
Oh symboliseert dat toilet onderaan dát?quote:
Ik hoop dat het zo werktquote:Op maandag 13 juli 2020 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee een voordeel; nu MOET het hoogte/dieptepunt van de verbouwing wel goed gaan! Je hebt nu al je ongeluk opgebruikt![]()
Whehehe jaquote:Op maandag 13 juli 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
Niveau is inderdaad wel hetzelfde.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh symboliseert dat toilet onderaan dát?
Het lijkt wel een Pannecoucke staging
KAN NIET MEER MISGAAN DITquote:Op maandag 13 juli 2020 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naar de finale, dat kan niet meer fout
SUBLIEM!quote:Op maandag 13 juli 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet dat ik op Jitsi ga zijn woensdag, want dan heb ik toneel repetitiequote:
Totdat er een paar kabouters met trompetten op een eenwieler voorbijkomenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet dat ik op Jitsi ga zijn woensdag, want dan heb ik toneel repetitie
Ik wacht tot er wat krumpers met rouwlapjes voorbij komen. Kan nooit meer lang duren.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh symboliseert dat toilet onderaan dát?
Het lijkt wel een Pannecoucke staging
Oh ben jij er dan wel?quote:
Ja Conchita kwam ook al voorbij, dus de ESF-link is al gelegd!quote:Op maandag 13 juli 2020 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wacht tot er wat krumpers met rouwlapjes voorbij komen. Kan nooit meer lang duren.
Ah dan mis je mijquote:
Geniet er nog maar even van...ook dat gaat veranderenquote:
ah vandaar dat ik die aids in het scherm nu pas zie, 1e keer dat ik niet mobiel zitquote:
Mehquote:Op maandag 13 juli 2020 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van...ook dat gaat veranderen
Zolang je gewoon zegt dat je iets heel anders hebt weggekregen (zoals poepende vogens uit je tuin) dan kan men zeggen wat men wil maar je doet er niks aan.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb ze ook weggekregen en mij is ooit verteld dat het niet mag. ("je moet een abbo nemen").
Het mislukte alleen in het begin, niet alleen die plaatjes waren weg maar ook alle posts op de pagina. Alleen de TT stond er nog
Ik heb poepende vogels weggekregenquote:Op maandag 13 juli 2020 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang je gewoon zegt dat je iets heel anders hebt weggekregen (zoals poepende vogens uit je tuin) dan kan men zeggen wat men wil maar je doet er niks aan.
dit is echt friggin irritant zegquote:Op maandag 13 juli 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meh![]()
Het is dat ik zo dol op jullie ben.
Het is geen reclame he....quote:Op maandag 13 juli 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit is echt friggin irritant zeg
Betaal ik daar nou een ABO voor
ABO-houders kunnen het uitzetten toch?quote:Op maandag 13 juli 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NEEquote:Op maandag 13 juli 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
ABO-houders kunnen het uitzetten toch?
Edit: Oh toch niet?
Die mening deel ik. Maar dat is de reactie vanuit de mensen die het bedacht hebben.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vraag er niet om = ongevraagde reclame dus
Mijn tijdelijke abo is verlopen. Maar hiezo heb je met een abo hier last van, dan kun je toch de advertenties uitzetten?quote:Op maandag 13 juli 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel. als je een bepaalde google extensie installeert, en daar dan een bepaalde code invoert...quote:Op maandag 13 juli 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou het wel mooi zijn als ABO-houders nu uit protest hun ABO stopzetten zodat een tegengesteld effect wordt bereikt.quote:
Ah zo, en ABO-houders is dat toegestaan?quote:Op maandag 13 juli 2020 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
jawel. als je een bepaalde google extensie installeert, en daar dan een bepaalde code invoert...
tamelijk omslachtig.
jup.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah zo, en ABO-houders is dat toegestaan?
Zou me niet verbazen als dit gaat gebeuren. Ik heb een beetje zitten rondstruinen in andere subforums. Mensen zijn niet blij, zachtjes gezegd.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou het wel mooi zijn als ABO-houders nu uit protest hun ABO stopzetten zodat een tegengesteld effect wordt bereikt.
Krijgen ook mensen zonder abo op de dierentuin zo de poepende vogels weg?quote:Op maandag 13 juli 2020 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
jawel. als je een bepaalde google extensie installeert, en daar dan een bepaalde code invoert...
tamelijk omslachtig.
Nee, dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dit gaat gebeuren. Ik heb een beetje zitten rondstruinen in andere subforums. Mensen zijn niet blij, zachtjes gezegd.
min of meerquote:Op maandag 13 juli 2020 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Krijgen ook mensen zonder abo op de dierentuin zo de poepende vogels weg?
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 21:45 schreef molloot200 het volgende:
En wat was Shirma trouwens irritant tijdens De Slimste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Zolang je de reclamevogels maar niet óók uitzet.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
min of meerIk heb die poepende vogels in het vizier met Poependevogelblock Plus. Dan wijs ik met mijn muis naar de poepende vogel en klik op blokkeer element en dan poept de vogel niet meer.
Nou ja, hij poept nog wel maar niet meer op mij.
Ik ookquote:Op maandag 13 juli 2020 21:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben even heel jaloers op de mensen die die onderbalk weg hebben gekregen
Geen/minder last van hun poepjesquote:Op maandag 13 juli 2020 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zolang je de reclamevogels maar niet óók uitzet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Dit is trouwens wel gek. Ik heb Reclamevogelblock Plus maar die staat uit voor de vogels in deze buurt en toch zie ik de vogels niet. Misschien omdat ik in Spanje zit, dat de Nederlandse vogels geen interesse in me hebben.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Blijven jijquote:Op maandag 13 juli 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meh![]()
Het is dat ik zo dol op jullie ben.
Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2020 21:59 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Abo hier, en neequote:Op maandag 13 juli 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha dat is interessant. Zou kunnen ja. Als je VPN hebt kun je dat testen. Sommige vogels zijn slim maar er zitten ook hele domme tussen, die trappen er misschien in.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel gek. Ik heb Reclamevogelblock Plus maar die staat uit voor de vogels in deze buurt en toch zie ik de vogels niet. Misschien omdat ik in Spanje zit, dat de Nederlandse vogels geen interesse in me hebben.
Ohquote:Op maandag 13 juli 2020 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha dat is interessant. Zou kunnen ja. Als je VPN hebt kun je dat testen. Sommige vogels zijn slim maar er zitten ook hele domme tussen, die trappen er misschien in.
Ik las trouwens dat er Spaanse vogels in Amsterdam zijn gesignaleerd. Flamingo's in dit geval? Heel bijzonder want ze staan erom bekend niet zo heel geweldig te kunnen vliegen.
Nee zeker nietquote:Op maandag 13 juli 2020 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Thanks, ja wel echt heel heftig. Met de ouders zelf heb ik niet echt contact of een band, maar wel met de oma (is mijn tante). Waren ook al foto's gedeeld in een groepsapp, leek de goede kant op de gaan na couveuse en dan dit.... Dat hoor je niet mee te maken natuurlijk, bizar.
Die zijn met het vliegtuig gekomen. Uiteraard met een mondkapje op.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha dat is interessant. Zou kunnen ja. Als je VPN hebt kun je dat testen. Sommige vogels zijn slim maar er zitten ook hele domme tussen, die trappen er misschien in.
Ik las trouwens dat er Spaanse vogels in Amsterdam zijn gesignaleerd. Flamingo's in dit geval? Heel bijzonder want ze staan erom bekend niet zo heel geweldig te kunnen vliegen.
Mosterd na de maaltijd, maar die plaatjestopics zijn dus allemaal gemaakt door een zeker iemand, dus ik vind ze ineens heel leuk.quote:
Ze hebben het over dat ze zijn geringd in de buurt van Malaga. En dat daar een meertje is, de Laguna de Fuente de Piedra, waar soms wel 20.000 flamingo’s samen komen.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
OhApart! Hier in de buurt is wel een meer met flamingo's. Ik zal ze toevoegen aan bezienswaardigheden voor als jullie allemaal deze kant opkomen voor een meet
Bedankt! Zal morgen eens kijken of ik die poepende vogels ook kan laten ophouden.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
min of meerIk heb die poepende vogels in het vizier met Poependevogelblock Plus. Dan wijs ik met mijn muis naar de poepende vogel en klik op blokkeer element en dan poept de vogel niet meer.
Nee hoor, de Crokypapegaaien mogen rustig blijvenquote:Op maandag 13 juli 2020 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee dat hoor je zeker niet mee te maken. Hoop voor ze dat het nog goed komt.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Thanks, ja wel echt heel heftig. Met de ouders zelf heb ik niet echt contact of een band, maar wel met de oma (is mijn tante). Waren ook al foto's gedeeld in een groepsapp, leek de goede kant op de gaan na couveuse en dan dit.... Dat hoor je niet mee te maken natuurlijk, bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat verklaart hetquote:Op maandag 13 juli 2020 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn met het vliegtuig gekomen. Uiteraard met een mondkapje op.
Viva en kut in één zin. Hihi.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Man man man man. Op Viva hebben ze ook een balk met allemaal items die heel erg gehaat is, maar die staat op een nog iets minder kutte plek dan deze.
@Strani had er last van, die heeft ze naar Nederland gestuurd.quote:
Ik dacht even dat dit ook codetaal wasquote:Op maandag 13 juli 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
Ik wilde zo weer een poging ondernemen die komeet te fotograferen en dat het nu wel lukt.
Net kwamen er wat wolken maar het lijkt weer wat helderder.
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:06 schreef Arizona het volgende:
@:guanabana heel veel sterkte, zoiets gaat je toch enorm aan het hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Succesquote:Op maandag 13 juli 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
Ik wilde zo weer een poging ondernemen die komeet te fotograferen en dat het nu wel lukt.
Wat grappigquote:Op maandag 13 juli 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze hebben het over dat ze zijn geringd in de buurt van Malaga. En dat daar een meertje is, de Laguna de Fuente de Piedra, waar soms wel 20.000 flamingo’s samen komen.
quote:Life is short. Make sure you spend as much time as possible on the internet arguing with strangers about politics
Oh ja, nu je het zegt. Hele dag geen wolkje aan de hemel en nu bewolkt.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
Dat is het ook. Prisha gaat zometeen een foto maken die in een van de lollige of spannende foto items kan worden opgenomen.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit ook codetaal was
uiteindelijk is alles codetaalquote:Op maandag 13 juli 2020 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit ook codetaal was
Hmmquote:Op maandag 13 juli 2020 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou het wel mooi zijn als ABO-houders nu uit protest hun ABO stopzetten zodat een tegengesteld effect wordt bereikt.
Eigenlijk zegt dat plaatje dat je meer moet gaan posten in POL.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:08 schreef molloot200 het volgende:
Bij mij nu in foto's om je op te vrolijken:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oh dus die poepende vogel net hier, dat kwam door jou!quote:Op maandag 13 juli 2020 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Of bij de hondjes, als de sterren in de vorm van een Labrador aan de hemel staanquote:Op maandag 13 juli 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het ook. Prisha gaat zometeen een foto maken die in een van de lollige of spannende foto items kan worden opgenomen.
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het ook. Prisha gaat zometeen een foto maken die in een van de lollige of spannende foto items kan worden opgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
nee door Strani die jaagt ze allemaal hierheen zei Redefine netquote:Op maandag 13 juli 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dus die poepende vogel net hier, dat kwam door jou!
Nee Komeet is de naam van haar hond.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of bij de hondjes, als de sterren in de vorm van een Labrador aan de hemel staan
Alle ellende komt uit Spanje.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee door Strani die jaagt ze allemaal hierheen zei Redefine net
Ja dit wat ijsbeer in de FB zet vind ik wel gewoon een prima optiequote:Op maandag 13 juli 2020 20:42 schreef ijs_beer het volgende:
Als deze balk nou eens onder het invoervenster zou komen te staan? Zou wat minder opzichtig zijn.
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Wie?quote:Op maandag 13 juli 2020 22:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd, maar die plaatjestopics zijn dus allemaal gemaakt door een zeker iemand, dus ik vind ze ineens heel leuk.
Zou al een stuk prettiger zijn. Maar ik zie nog steeds de toegevoegde waarde niet. Van advertenties snap ik het nog wel.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit wat ijsbeer in de FB zet vind ik wel gewoon een prima optie
Succes!quote:Op maandag 13 juli 2020 22:06 schreef Prisha het volgende:
Nee precies. Ja uiteindelijk om mensen naar het frontpage gedeelte te krijgen. Maar goed dat gaat op deze manier niet werken denk ikquote:Op maandag 13 juli 2020 22:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou al een stuk prettiger zijn. Maar ik zie nog steeds de toegevoegde waarde niet. Van advertenties snap ik het nog wel.
De Jetsons?quote:Op maandag 13 juli 2020 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Komeet is de naam van haar hond.
Hier nog helemaal blauw, kom even naar Utrechtquote:Op maandag 13 juli 2020 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegt. Hele dag geen wolkje aan de hemel en nu bewolkt.
Och neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja ik zie al dat ik het per topic weg moet halen, vind ik ook wel vermoeiend. Maar goed voor de SC vind ik het op zich wel handig eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2020 22:18 schreef Koen66 het volgende:
ik geef het een paar dagen voordat het weggehaald is, ik ga er geen energie in steken
I.c.m. met de eerste twee letters uit jouw username komen we er wel.quote:
Ja, even.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier nog helemaal blauw, kom even naar Utrecht
Ik ga het morgen proberen om die poepende vogels weg te krijgen en als het niet lukt vraag ik wel via Direct Merel hoe het moetquote:Op maandag 13 juli 2020 22:18 schreef Koen66 het volgende:
ik geef het een paar dagen voordat het weggehaald is, ik ga er geen energie in steken
N-n-nee tochquote:Op maandag 13 juli 2020 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
I.c.m. met de eerste twee letters uit jouw username komen we er wel.
Oh Strani geef ik graag de schuldquote:Op maandag 13 juli 2020 22:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee door Strani die jaagt ze allemaal hierheen zei Redefine net
Oehquote:
Ik weet niet aan wie jij zo angstig denktquote:
Dat weet ikquote:
quote:
Het rijmt op, ik noem maar wat, Stranniquote:Op maandag 13 juli 2020 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet niet aan wie jij zo angstig denkt
Dat had jij net bij een telefoongesprek?quote:Op maandag 13 juli 2020 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin. "Ik bel jou, dus jij hangt op."
Si.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het rijmt op, ik noem maar wat, Stranni
jij hangt opquote:Op maandag 13 juli 2020 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja. En daarna staat er wel een nieuwe reactie, maar die je dan pas later.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk de hele tijd bij die stomme balk dat er nog een reactie onder mijn post zit, die ik nog bij moet lezen
Zeg jij Strennie? Ik hou het op Straanie. Voor onze Strani dan natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2020 22:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat maakt het nog irritanter jaquote:Op maandag 13 juli 2020 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja. En daarna staat er wel een nieuwe reactie, maar die je dan pas later.
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILER: Als we het dan toch over naar nieuws hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het dubbel nn was geweest zou ik Strennie zeggen. Maar nu hou ik het naar goed Twents gebruik op Straaaaaaniequote:Op maandag 13 juli 2020 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeg jij Strennie? Ik hou het op Straanie. Voor onze Strani dan natuurlijk
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILER: Als we het dan toch over naar nieuws hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Jeetje, ook al zo rot. Op naar een beter jaar...SPOILER: Als we het dan toch over naar nieuws hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILER: Als we het dan toch over naar nieuws hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:13 schreef Arizona het volgende:
Zet die poepende vogels toch wel in een ander perspectief
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present
SPOILER: Als we het dan toch over naar nieuws hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Komt het serieus ook op mobiel nog?quote:Op maandag 13 juli 2020 22:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Ben intussen geswitcht naar mobiel.
Wat een verademing!
Ik ga hier toch een potje van genieten zolang dat kan
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:32 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
jahquote:Op maandag 13 juli 2020 22:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt het serieus ook op mobiel nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |