SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Oh jawel, maar ik postte bewust niet, omdat tik wist dat Cyan9 de lapo wildequote:Op maandag 13 juli 2020 19:50 schreef Dave het volgende:
Rustig hier. De rest heeft nog niet door dat het vorige topic dicht is.
Oeh die ga ik onthoudenquote:Op maandag 13 juli 2020 19:51 schreef Redefine het volgende:
![]()
En dan gewoon de volgende TT: Bekijk een van onze lollige
En daarna het volgende deel natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Tsssk, wat een matige TT!
Ik weet het, echt leuk is het niet. Het mist hondenplaatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Tsssk, wat een matige TT!
Ik hoopt op een lollig, gek, spannend, interessant of sexy plaatjesitem, maar neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja ik zit echt te gieren hier al een paar uur, je wil niet weten, ik rol gewoon van de bank afquote:Op maandag 13 juli 2020 19:52 schreef molloot200 het volgende:
Die hondenplaatjes zijn wel echt 10/10 would recommend again, lollig en zo
Die missen we helemaal nietquote:Op maandag 13 juli 2020 19:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik mis trouwens wel de VrijMiBoys, maar daar heeft @:Dave vast al wat over gezegd.
Vismandquote:
Dat is dan nog het hippe eraan. Dat zie je overal.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:53 schreef Dave het volgende:
En als ik dan op zo’n lollig artikel klik kom je ook nog niet eens uit bij de foto die in het plaatjesitem staat.
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik mis trouwens wel de VrijMiBoys, maar daar heeft @:Dave vast al wat over gezegd.
quote:Op maandag 13 juli 2020 18:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Die VrijMiBabes ook, waar zijn de VrijMiBoys?
quote:
Volgens die briljante galerij onderin nietquote:
Nou...quote:Op maandag 13 juli 2020 19:54 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga straks de mobiele versie van Fok nog meer waarderen dan de internetversie, hoe is het mogelijk
Het kon inderdaad korter.quote:
Heb ik drie keer, 1 met 2 chagrijnige mensen in een tram, 1 met blote sloeries in de sneeuw, en 1 met een hond met konijnen oren.quote:
Ik zie een zoenend stel verkleed als Batman en Batwomanquote:Op maandag 13 juli 2020 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
Random Pics van de Dag
Ik zie een deur en een wc, jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH WACHT DEZE HEB IK OOK NOGquote:Op maandag 13 juli 2020 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
Random Pics van de Dag
Ik zie een deur en een wc, jullie?
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
Deze is wel cute
[ afbeelding ]
en dezeMaar dat hondenplaatje is niet lolligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar word je wel vrolijk van toch?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb ik drie keer, 1 met 2 chagrijnige mensen in een tram, 1 met blote sloeries in de sneeuw, en 1 met een hond met konijnen oren.
Oh die staat naast de wc bij mijquote:Op maandag 13 juli 2020 19:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie een zoenend stel verkleed als Batman en Batwoman
quote:Op maandag 13 juli 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
Deze is wel cute
[ afbeelding ]
en dezeDie in de spoiler vind ik engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |