Nee want ik heb gelijk en jij niet dus jij bent kut.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:12 schreef mosred het volgende:
Wat was het toch fijn geweest als het pro zwarte pieten kamp had willen inschikken met een mengelmoes van pieten en het anti zwarte pieten kamp daarmee genoegen had genomen.
Jammer genoeg leven we niet in zo’n land.
Mee eens.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee want ik heb gelijk en jij niet dus jij bent kut.
Links rechts blm of niet etc. Net een voetbalwedstrijd. Ernstig vermoeiend.
Gedaan !! Geen wereld bedrag maar gewoonquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ga ook doneren![]()
https://www.doneeractie.n(...)oek-v-holland/-44292
Kijk eens naar de lijst met laatste donatiesquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Kijk eens naar de lijst met laatste donaties
Volgens mij zijn het alleen nog Amsterdam en Rotterdam die als harde eis bij subsidies voor intochten stellen dat er geen zwarte pieten mee mogen doen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:28 schreef Gia het volgende:
Ik wacht even af of ik voor mijn eigen stad moet doneren.
Als zwarte piet verdwijnt, komt hier straks, kleinkinderen ooit, wie weet, alleen de Kerstman over de vloer. Want dan kan de Sint ook wegblijven.
Airfryerquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Het hele forum heeft er last vanquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:16 schreef mosred het volgende:
[..]
Mee eens.
En daarmee moet ik ook naar mezelf kijken tbh
Ben niet thuis, dus ik kan nog niet doneren. Misschien doneer ik wel onder Jerry A. oid.quote:
Voortschrijdend inzicht.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Kan op mobiel donerenquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben niet thuis, dus ik kan nog niet doneren. Misschien doneer ik wel onder Jerry A. oid.
Ik wil het wel doen maar straks gaat ze aangifte tegen mij doen ofzoquote:
Komt goed.quote:
Je kan anoniem doneren.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen maar straks gaat ze aangifte tegen mij doen ofzo
Dat is niet het gewenste scenario. Die hardheid is niet wat de mensen willen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:32 schreef Twiitch het volgende:
Die wethoudervolgende stap is dat ze het gewoon gaan verbieden in de evenementenvergunning.
Maar daar is geen reet aanquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Komt goed.
[..]
Je kan anoniem doneren.
Tja.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:32 schreef Twiitch het volgende:
Die wethoudervolgende stap is dat ze het gewoon gaan verbieden in de evenementenvergunning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja.ManmanmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
En dan gaat het niet om subsidie voor een intocht, maar om subsidies voor een scoutingclub of voetbalvereniging die ook een pietje inhuren voor een sinterklaasavond.quote:
Een club moet zelf kunnen bepalen wat ze doen, of ze nou roetveeg-, regenboog- of zwartepieten willen, dat is niet aan de gemeente. Dit gaat wel heel ver. Misschien maar Boerkapieten doen dan? Daar handhaven ze toch niet op in A'dam.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan gaat het niet om subsidie voor een intocht, maar om subsidies voor een scoutingclub of voetbalvereniging die ook een pietje inhuren voor een sinterklaasavond.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:NoPicNic bedankt voor je bijdrage
Ik hoop het voor zequote:Op donderdag 25 juni 2020 19:03 schreef Geerd het volgende:
Als dit zo door gaat zitten ze maandag al aan de 6k![]()
![]()
![]()
![]()
ja die begreep ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:06 schreef Tmarus het volgende:
"Deze hardheid is niet wat we willen".
Wat is er "hard" aan crowdfunding?
Hoe is "Nee bedankt, we willen geen verandering" precies extreem?quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:09 schreef Dejannn het volgende:
Een principekwestie, extreem tegen extreem. Ik vind dit soort initiatieven ook een beetje kansloos om eerlijk te zijn. Je kunt toch gewoon doorgaan met die roetveegpieten?
Extreem om een kinderfeest niet aan te passen? Poe he.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:09 schreef Dejannn het volgende:
Een principekwestie, extreem tegen extreem. Ik vind dit soort initiatieven ook een beetje kansloos om eerlijk te zijn. Je kunt toch gewoon doorgaan met die roetveegpieten?
Als je graag een zwarte piet wil ben je een extremistquote:
Geen ZPquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:13 schreef PzKpfw het volgende:
'Dit is niet het gewenste scenario'
En welk scenario had meneer dan wel willen zien?
'T is een vvd'er, dus dat ideale scenario bestaat in ieder geval al uit volgzame, brave belastingslaafjes.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:13 schreef PzKpfw het volgende:
'Dit is niet het gewenste scenario'
En welk scenario had meneer dan wel willen zien?
Wetende dat dit enorm gevoelig ligt (al jaren overigens) en ook in de politiek in twijfel wordt getrokken (niet voor niets geen subsidie meer), vind ik het vrij extreem om vervolgens tegen dit alles in te gaan en via crowdfunding het alsnog voor elkaar willen krijgen de racistische elementen van een traditie in stand te houden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:11 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Hoe is "Nee bedankt, we willen geen verandering" precies extreem?
Donatie onder de naam Dejannn in 3...2...1...quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wetende dat dit enorm gevoelig ligt (al jaren overigens) en ook in de politiek in twijfel wordt getrokken (niet voor niets geen subsidie meer), vind ik het vrij extreem om vervolgens tegen dit alles in te gaan en via crowdfunding het alsnog voor elkaar willen krijgen de racistische elementen van een traditie in stand te houden.
Zwarte piet is niet verboden. Dus waarom zou je dan geen geld mogen inzamelen als je geen subsidie meer krijgt?quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wetende dat dit enorm gevoelig ligt (al jaren overigens) en ook in de politiek in twijfel wordt getrokken (niet voor niets geen subsidie meer), vind ik het vrij extreem om vervolgens tegen dit alles in te gaan en via crowdfunding het alsnog voor elkaar willen krijgen de racistische elementen van een traditie in stand te houden.
Heeft wel wat weg van communicatie met de forum admins ditquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee want ik heb gelijk en jij niet dus jij bent kut.
Ow shit, lees dit nu pasquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Donatie onder de naam Dejannn in 3...2...1...
Ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:36 schreef Nikonlover het volgende:
Wie was dit?![]()
@:Dejannn
[ afbeelding ]
Moppersmurf?quote:
Ik doneer een tientje uit jouw naamquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
quote:
Of de tegenstanders gaan ergens wonen waar zwarte piet geen traditie is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:09 schreef Dejannn het volgende:
Dit geeft enkel figuren zoals een Sylvana Simons en KOZP een nieuw podium, al zullen ze daar sowieso wel om blijven vragen, want mocht nu ineens in heel Nederland Zwarte Piet verboden worden vinden zij wel weer iets nieuws om over te zeuren. Bijvoorbeeld dat Sinterklaas ook zwart moet zijn, want anders is het niet eerlijk. Dat Sinterklaas enkel wit is benadrukt de structuren van white supremacy in de samenleving. Zulke gekke voorstellen zie ik zeker komen.
Tering does rustig Arthur, we hebben nog meer intochten te sponsoren...quote:Arthur Alkmaar¤ 100,00
Alsjeblieft, 100 euro voor Zwarte Piet en tegen de linkse trekhonden die het Hollandse kinderfeest kapot willen maken.
Linkse trekhonden is wel creatiefquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Tering does rustig Arthur, we hebben nog meer intochten te sponsoren...
Wat heb je hier nou uitgerekend??quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:47 schreef Nober het volgende:
Nog 40-45%
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net geen ¤14,18- gemiddeld.
Zelf geld inzamelen. Dat zorgt voor verharding!quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wethouder Wijbenga vreest een ‘verharding’ in het gevoelige debat. ,,Dit is niet het gewenste scenario.’’
Ik associeer "extreem" toch meer met groepjes mensen die radicale dingen willen, niet met het financieren van een intocht die er, als het lukt, exact hetzelfde zou uitzien als in alle voorgaande jaren. Die mensen blijven gewoon doen wat ze altijd al deden. Ik wil wel geloven dat handhaving van het bestaande "extreem" zal zijn vanuit het perspectief van iemand die de situatie compleet wil omgooien omdat het aan het tegenoverliggende uiteinde van een door hemzelf gecreëerd spectrum ligt, met vooraf bedachte ideeën voor compromissen et cetera, maar je kunt niet verwachten dat anderen zonder meer meegaan in jouw persoonlijke visie.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Die hoeven geen crowdfunding te starten, pakt al genoeg subsidiequote:Op donderdag 25 juni 2020 19:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zelf geld inzamelen. Dat zorgt voor verharding!
Dat hoor je Wijbenga toevalligerwijs nooit over KOZP zeggen.
Tja:quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat KOZP voor verharding zorgt, daar hoor je hem nooit over.
quote:Jerry Afriyie ontvangt subsidie voor lespakket tegen Zwarte Piet
https://www.nieuwskoerier(...)et-tegen-zwarte-piet
Waarom 331.100quote:
Ja ik dacht al mis ik wat ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:59 schreef Attitude het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je verkeerd rekent, jij rekent met 331.100 terwijl het 3.310 is
290k van Sorrosquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die hoeven geen crowdfunding te starten, pakt al genoeg subsidie![]()
[ afbeelding ]
Een anti zwarte piet stichting beginnen en als de subsidie van een paar ton binnen is het doel aanpassenquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:11 schreef Attitude het volgende:
Die subsidie van Soros... zou het mogelijk zijn om subsidie aan te vragen voor Zwarte Piet. Als het hen gelukt is om dat te krijgen voor KOZP , misschien dan voor de voorstanders ook. Wel in moeilijke bewoordingen beschrijven waarom en wie weet.
Een anti anti zwarte piet. Dan moet het lukken. Vandaar mijn opmerking met ' in moeilijke bewoordingen beschrijven' .quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een anti zwarte piet stichting beginnen en als de subsidie van een paar ton binnen is het doel aanpassen
Voor of na die post? Maw ijsmeis zip voor jou?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zag 'm net ja
Ik heb een tientje gedoneerd trouwens... wil er verder niks mee zeggen hoor....
Voorquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:18 schreef Attitude het volgende:
[..]
Voor of na die post? Maw ijsmeis zip voor jou?
Ze denken echt dat ze voor de bevolking kunnen denkenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die begreep ik ook niet helemaal
de gemeente zegt dat ze geen subsidie meer krijgen en dus proberen ze zelf de centjes bij elkaar te sprokkelen
ik zie het probleem niet
quote:Inzamelingsactie voor Zwarte Piet in Hoek van Holland brengt gemeente in verlegenheid
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:36 schreef Nikonlover het volgende:
Wie was dit?![]()
@:Dejannn
[ afbeelding ]
En als je dat op fok zegt, Ben je een BNW gekkie. Een alt right troll.quote:
Dat is vooral als je je binnen de kaders begeeft die hun gewenst achten. Indien niet krijg je gewoon tegenwerking zoals nu zichtbaar wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:16 schreef Iblardi het volgende:
Ja, "we laten het aan de samenleving over" en dat soort dingen. Maar wat doen we vervolgens als de uitkomst "niet is wat we willen"?
Min ¤360 voor gebruik van die websitequote:
Of nog meer, geen zin om uit te rekenen. Maar lucratieve handel dat doneren.quote:Kosten: per Donatie 6% commissie voor het gebruik van
de diensten van Doneeractie.nl en transactiekosten van
EUR 0,85 per transactie exclusief BTW.
Jaaa zou gaaf zijnquote:
Dat moet goedkoper kunnen zou je zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Min ¤360 voor gebruik van die website
[..]
Of nog meer, geen zin om uit te rekenen. Maar lucratieve handel dat doneren.
Geen dank. Hoe langer zwarte zwarte piet rondloopt op straat, hoe langer ik superieur ben zonder er iets voor te hoeven doen. Moet er niet aan denken hoe ik mezelf weer kan gaan zitten verbeteren als dit voorbij is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bedankt @:speknek voor jouw gulle donatie om zwarte piet in stand te houden
lol 85 cent per transactie!quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Min ¤360 voor gebruik van die website
[..]
Of nog meer, geen zin om uit te rekenen. Maar lucratieve handel dat doneren.
@LXIVquote:Sylvana Siemons
¤ 5,00
Om aan geld te komen moet je eerst investeren. LXIV
quote:the eye
¤ 5,00
FOK!
Point takenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van communicatie met de forum admins dit
Geen idee, maar ik meen dat Wollah en Atak al voorbij waren gekomen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hebben IkStampOpTacos en Sicsicsic al gedoneerd?
Denk niet dat ze zelf hebben gedoneerdquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik meen dat Wollah en Atak al voorbij waren gekomen?
Edit: ja dus!
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zelf hebben gedoneerd
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zelf hebben gedoneerd
Een FOK! klassieker in NWS. Dat is ook voor het eerst denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:59 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Dit is geniaal. Tijdje geleden dat ik zo gelachen heb. Klassieker. Petje af voor Fok. De kloon van Wollah maakt het af hahaha.
Duwertje blokquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:02 schreef Faxie het volgende:
Dries bousatta
¤ 5,00
Allemachtig pragtig 88!
Ja, prachtig.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een FOK! klassieker in NWS. Dat is ook voor het eerst denk ik
quote:Braddie¤ 5,00
Zwarte piet racistisch? Het is de enige dag in het jaar dat ik geen hekel aan zwarten heb, willen ze dat ook nog afpakken? Wie is dan de racist? Sorry voor het lage bedrag, ik zou liever 450 euro doneren, dat zou fantastisch zijn!
quote:Jerry
¤ 10,00
Ssst, niet tegen sylvana zeggen
Past niet in het straatje van fokquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef the-eye het volgende:
Waarom staat dit nog (steeds) niet op de fp?
Heb het ff in FB gegooidquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef the-eye het volgende:
Waarom staat dit nog (steeds) niet op de fp?
HAHAHA!!!!!! Nicequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:10 schreef Faxie het volgende:
Pia Dijkstra
¤ 5,00
Doneren voor de goede zaak, daar sta ik altijd achter! PS Deze donatie is ook een beetje van AH. Deze vijf euro heb ik vanmiddag namelijk uitgespaard in de supermarkt, want de saffraan was in de bonus. Terwijl dit normaal heel duur is! Maar goed, dat is volgens mij niets nieuws.
Mwah, FOK heeft ook altijd echte zwarte Pieten in de banner rond die tijd, niet dat slappe roetveeg gedoe.quote:
Piet moet wel pikzwart zijn. Welke wezenloos is er ooit begonnen is met bruin schminken?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:09 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Van Wiki: Op Bonaire wordt Zwarte Piet niet als racistisch gezien, de discussie speelt hier niet en het is een traditie die men wil houden. Sinterklaas wordt wit geschminkt en de Zwarte Pieten worden ook geschminkt. Shaëdra Boromeo van het Centrum voor Jeugd en Gezin die de intocht organiseert: "Natuurlijk worden ze geschminkt. Pretu pretu. Zwarter dan zwart.
De pieten op tv, dan zie je de gezichtsuitdrukkingen beter.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Piet moet wel pikzwart zijn. Welke wezenloos is er ooit begonnen is met bruin schminken?
Hij heeft een roe en een zak met pepernoten. Meer uitdrukkingen heeftie niet nodigquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:12 schreef ijs. het volgende:
[..]
De pieten op tv, dan zie je de gezichtsuitdrukkingen beter.
Worden korte uitzendingen dan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:13 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hij heeft een roe en een zak met pepernoten. Meer uitdrukkingen heeftie niet nodig
quote:Cor Puddingbuxus Pulent
¤ 5,00
Veel succes namens de Stichting Gezette Tijden en Actiegroep De Dikke Vandalen . stopfatshamingnow
Op de site staat iets anders.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:13 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik ben geen voorstander van Zwarte Piet(meer), maar dit soort creatieve burgeracties kan ik altijd wel waarderen
Die laatste zag ik ergens inderdaad voorbijkomenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hebben IkStampOpTacos en Sicsicsic al gedoneerd?
Ook weer waarquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Mwah, FOK heeft ook altijd echte zwarte Pieten in de banner rond die tijd, niet dat slappe roetveeg gedoe.
Frikandelbroodjequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:13 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik ben geen voorstander van Zwarte Piet(meer), maar dit soort creatieve burgeracties kan ik altijd wel waarderen
Godverdommequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef the-eye het volgende:
Pia Dijkstra
¤ 5,00
Doneren voor de goede zaak, daar sta ik altijd achter! PS Deze donatie is ook een beetje van AH. Deze vijf euro heb ik vanmiddag namelijk uitgespaard in de supermarkt, want de saffraan was in de bonus. Terwijl dit normaal heel duur is! Maar goed, dat is volgens mij niets nieuws.
En als ik je vertel dat ze van dezelfde hand komen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik kan dit wel meer waarderen dan die Braddie bijvoorbeeld.
Of we laten álles zoals het hoort. Dat wil de meerderheid namelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Doe gewoon alleen roetveegpieten en laat de rest zoals het hoort. Weg met het gezeik.
Huh?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Doe gewoon alleen roetveegpieten en laat de rest zoals het hoort. Weg met het gezeik.
quote:Jerry King Luther Airfryer
¤ 5,00
Succes met jullie actie, en een geweldig Sinterklaas en Zwarte Pietenfeest!
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het artikel op de FP over dit goede fok!-doel is in de maak is mij bevestigd
@Danny ?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:18 schreef Nikonlover het volgende:
Kan iemand de zwartepieten banner posten?
Hoe valt deze reactie te stroken met de andere van jouw hand?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het artikel op de FP over dit goede fok!-doel is in de maak is mij bevestigd
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:26 schreef ijs. het volgende:
[..]
Hoe valt deze reactie te stroken met de andere van jouw hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat die gewoon subsidie krijgen van de overheid ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat KOZP voor verharding zorgt, daar hoor je hem nooit over.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Floris_Stempel het volgende:
FOK!kers doneren aan Zwarte Piet, 'Sylvana', 'Dries' en 'Akwasi' doen mee
Complimenten mede-FOK!kers!
Heerlijke humor![]()
quote:Maanvis
¤ 5,00
Ik weet een leuke matige grap voor als je op een intocht bent. Het gaat zo. Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur demonstratiebordjes voor een halve euro zit te verkopen. Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een bordje voor dat geld. Dan leg je het bord op de grond en begint er keihard op te stampen!!!! hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk mijn bordje wat doe je? jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
quote:
quote:Henk
¤ 6,00
Vanwege tegenslagen bij de daames en op de arbeids markt ben ik zeer verbitterd geworden en nu maak ik mij hard in de strijd tegen in migratie en linkse deugkerk Zwarte Piet 4 ever Dikke kus Henk en poot van Max
quote:Wilfred Genee
¤ 5,00
Sorry Johan en Gijpie, ik zat maar een beetje te huichelen..je kent me toch, ik ben een paling. Willen jullie weer met mij spelen?
Kluunquote:
Zijn dat niet allemaal rechtse gekken? Op de FPquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef ijs. het volgende:
Het was leuk jongens, nu de FP crowd komt hou ik het voor gezien. De beste grappen zijn al gemaakt. Tot de volgende FOK!-klassieker!
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:31 schreef Zorro het volgende:
Heeft SHE al laten weten naakt te gaan als het bedrag wordt behaald?
Ik heb ze een linkje gestuurd naar FP en dit topicquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat moeten die organisatoren eigenlijk wel niet denken.
Nikonloverquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb ze een linkje gestuurd naar FP en dit topic
Haha denk dat ze niet klagen, ze krijgen het geld zo bij elkaar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb ze een linkje gestuurd naar FP en dit topic
Ze hebben het gelezenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha denk dat ze niet klagen, ze krijgen het geld zo bij elkaar.
Doe niet zo moeilijk zeg, het is leuk en het is nog steeds leuk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef ijs. het volgende:
Het was leuk jongens, nu de FP crowd komt hou ik het voor gezien. De beste grappen zijn al gemaakt. Tot de volgende FOK!-klassieker!
Kunnen de anti-pieten dan de Zwarte Pieten spelen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:12 schreef mosred het volgende:
Wat was het toch fijn geweest als het pro zwarte pieten kamp had willen inschikken met een mengelmoes van pieten en het anti zwarte pieten kamp daarmee genoegen had genomen.
godverdomme!quote:
Ben ook wel benieuwd idd..zullen wel denken wtf is hier gebeurdquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zou tof zijn als ze met een reactie kwamen.
Ja is meer dan een beetje raar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd idd..zullen wel denken wtf is hier gebeurd
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zou tof zijn als ze met een reactie kwamen.
quote:Thanks voor het delen het gaat flink rond merken we
quote:
Fok!quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toen ik een paar uur geleden het topic opende stond de teller op 3000 Euro precies. We zijn nu een kleine 1200 Euro verder en ik durf het best aan om te zeggen dat zo'n 1000 Euro van mede users afkomstig is.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Fok!Altijd hart voor de goede zaak.
Ik was Akwasi hier btw.![]()
Ik was een Erik van Muiswinkelquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Fok!Altijd hart voor de goede zaak.
Ik was Akwasi hier btw.![]()
hier komt een holocaust vanquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:53 schreef mosred het volgende:
[..]
Niemand zal dit jammer genoeg oppikken man
Nee, nog niemand heeft gedoneerd onder Arie Boomsma.quote:
Klopt in 3 uurtje 1000quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toen ik een paar uur geleden het topic opende stond de teller op 3000 Euro precies. We zijn nu een kleine 1200 Euro verder en ik durf het best aan om te zeggen dat zo'n 1000 Euro van mede users afkomstig is.
omdat er ook een donatie-actie loopt om gifgas te gooien op deze boot.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand eigenlijk nog de foto's uit dat topic?
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Is dit de goede?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:52 schreef Nikonlover het volgende:
Wie is De BolleHet is nu wachten op Albertooooooooo
quote:Arie Boomsma
¤ 5,00
Stiekem heb ik een Zwarte Piet fetish, en zou veel liever mijn Zwarte Piet outfit uit de kast trekken dan die homo's. Power to the Pietjes.
quote:Alberto
¤ 5,00
altijd de park lopen checken met Piet, moeilijk chille tijd gehad. deze is voor jou a brada.
quote:
Het wordt steeds mooier hierquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand eigenlijk nog de foto's uit dat topic?
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Het wordt de sjiekste intocht ooit. Sint komt aan in een stoet gepantserde AMG's, terwijl de in Armani-kostuums gehulde Zwarte Pieten goudstaven, diamanten, en kaviaar naar de toeschouwers gooien.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als het bedrag behaald is? Ik neem aan dat ze extra geld goed kunnen gebruiken om een nog mooier feest te maken dan wanneer het door de gemeente georganiseerd en betaald zou zijn?
Misschien kunnen ze dan nog betere pepernoten kopenquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als het bedrag behaald is? Ik neem aan dat ze extra geld goed kunnen gebruiken om een nog mooier feest te maken dan wanneer het door de gemeente georganiseerd en betaald zou zijn?
quote:BLM Westland
¤ 5,00
Black Pete matters
quote:Arie Deugsma
¤ 5,00
Ik las doneractie, want ik wilde eten bestellen.
quote:Octaaf de B.
¤ 5,00
Ik speel al jaren zwarte piet en dat wordt altijd goed ontvangen. Het is namelijk een van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze, zoals jij zwarte piet speelt... Ja zo speel ik zwarte piet hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |