Een FOK! klassieker in NWS. Dat is ook voor het eerst denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:59 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Dit is geniaal. Tijdje geleden dat ik zo gelachen heb. Klassieker. Petje af voor Fok. De kloon van Wollah maakt het af hahaha.
Duwertje blokquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:02 schreef Faxie het volgende:
Dries bousatta
¤ 5,00
Allemachtig pragtig 88!
Ja, prachtig.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een FOK! klassieker in NWS. Dat is ook voor het eerst denk ik
quote:Braddie¤ 5,00
Zwarte piet racistisch? Het is de enige dag in het jaar dat ik geen hekel aan zwarten heb, willen ze dat ook nog afpakken? Wie is dan de racist? Sorry voor het lage bedrag, ik zou liever 450 euro doneren, dat zou fantastisch zijn!
quote:Jerry
¤ 10,00
Ssst, niet tegen sylvana zeggen
Past niet in het straatje van fokquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef the-eye het volgende:
Waarom staat dit nog (steeds) niet op de fp?
Heb het ff in FB gegooidquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef the-eye het volgende:
Waarom staat dit nog (steeds) niet op de fp?
HAHAHA!!!!!! Nicequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:10 schreef Faxie het volgende:
Pia Dijkstra
¤ 5,00
Doneren voor de goede zaak, daar sta ik altijd achter! PS Deze donatie is ook een beetje van AH. Deze vijf euro heb ik vanmiddag namelijk uitgespaard in de supermarkt, want de saffraan was in de bonus. Terwijl dit normaal heel duur is! Maar goed, dat is volgens mij niets nieuws.
Mwah, FOK heeft ook altijd echte zwarte Pieten in de banner rond die tijd, niet dat slappe roetveeg gedoe.quote:
Piet moet wel pikzwart zijn. Welke wezenloos is er ooit begonnen is met bruin schminken?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:09 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Van Wiki: Op Bonaire wordt Zwarte Piet niet als racistisch gezien, de discussie speelt hier niet en het is een traditie die men wil houden. Sinterklaas wordt wit geschminkt en de Zwarte Pieten worden ook geschminkt. Shaëdra Boromeo van het Centrum voor Jeugd en Gezin die de intocht organiseert: "Natuurlijk worden ze geschminkt. Pretu pretu. Zwarter dan zwart.
De pieten op tv, dan zie je de gezichtsuitdrukkingen beter.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Piet moet wel pikzwart zijn. Welke wezenloos is er ooit begonnen is met bruin schminken?
Hij heeft een roe en een zak met pepernoten. Meer uitdrukkingen heeftie niet nodigquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:12 schreef ijs. het volgende:
[..]
De pieten op tv, dan zie je de gezichtsuitdrukkingen beter.
Worden korte uitzendingen dan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:13 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hij heeft een roe en een zak met pepernoten. Meer uitdrukkingen heeftie niet nodig
quote:Cor Puddingbuxus Pulent
¤ 5,00
Veel succes namens de Stichting Gezette Tijden en Actiegroep De Dikke Vandalen . stopfatshamingnow
Op de site staat iets anders.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:13 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik ben geen voorstander van Zwarte Piet(meer), maar dit soort creatieve burgeracties kan ik altijd wel waarderen
Die laatste zag ik ergens inderdaad voorbijkomenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hebben IkStampOpTacos en Sicsicsic al gedoneerd?
Ook weer waarquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Mwah, FOK heeft ook altijd echte zwarte Pieten in de banner rond die tijd, niet dat slappe roetveeg gedoe.
Frikandelbroodjequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:13 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik ben geen voorstander van Zwarte Piet(meer), maar dit soort creatieve burgeracties kan ik altijd wel waarderen
Godverdommequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef the-eye het volgende:
Pia Dijkstra
¤ 5,00
Doneren voor de goede zaak, daar sta ik altijd achter! PS Deze donatie is ook een beetje van AH. Deze vijf euro heb ik vanmiddag namelijk uitgespaard in de supermarkt, want de saffraan was in de bonus. Terwijl dit normaal heel duur is! Maar goed, dat is volgens mij niets nieuws.
En als ik je vertel dat ze van dezelfde hand komen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik kan dit wel meer waarderen dan die Braddie bijvoorbeeld.
Of we laten álles zoals het hoort. Dat wil de meerderheid namelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Doe gewoon alleen roetveegpieten en laat de rest zoals het hoort. Weg met het gezeik.
Huh?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Doe gewoon alleen roetveegpieten en laat de rest zoals het hoort. Weg met het gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |