quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zelf hebben gedoneerd
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zelf hebben gedoneerd
Een FOK! klassieker in NWS. Dat is ook voor het eerst denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:59 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Dit is geniaal. Tijdje geleden dat ik zo gelachen heb. Klassieker. Petje af voor Fok. De kloon van Wollah maakt het af hahaha.
Duwertje blokquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:02 schreef Faxie het volgende:
Dries bousatta
¤ 5,00
Allemachtig pragtig 88!
Ja, prachtig.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een FOK! klassieker in NWS. Dat is ook voor het eerst denk ik
quote:Braddie¤ 5,00
Zwarte piet racistisch? Het is de enige dag in het jaar dat ik geen hekel aan zwarten heb, willen ze dat ook nog afpakken? Wie is dan de racist? Sorry voor het lage bedrag, ik zou liever 450 euro doneren, dat zou fantastisch zijn!
quote:Jerry
¤ 10,00
Ssst, niet tegen sylvana zeggen
Past niet in het straatje van fokquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef the-eye het volgende:
Waarom staat dit nog (steeds) niet op de fp?
Heb het ff in FB gegooidquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:08 schreef the-eye het volgende:
Waarom staat dit nog (steeds) niet op de fp?
HAHAHA!!!!!! Nicequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:10 schreef Faxie het volgende:
Pia Dijkstra
¤ 5,00
Doneren voor de goede zaak, daar sta ik altijd achter! PS Deze donatie is ook een beetje van AH. Deze vijf euro heb ik vanmiddag namelijk uitgespaard in de supermarkt, want de saffraan was in de bonus. Terwijl dit normaal heel duur is! Maar goed, dat is volgens mij niets nieuws.
Mwah, FOK heeft ook altijd echte zwarte Pieten in de banner rond die tijd, niet dat slappe roetveeg gedoe.quote:
Piet moet wel pikzwart zijn. Welke wezenloos is er ooit begonnen is met bruin schminken?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:09 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Van Wiki: Op Bonaire wordt Zwarte Piet niet als racistisch gezien, de discussie speelt hier niet en het is een traditie die men wil houden. Sinterklaas wordt wit geschminkt en de Zwarte Pieten worden ook geschminkt. Shaëdra Boromeo van het Centrum voor Jeugd en Gezin die de intocht organiseert: "Natuurlijk worden ze geschminkt. Pretu pretu. Zwarter dan zwart.
De pieten op tv, dan zie je de gezichtsuitdrukkingen beter.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Piet moet wel pikzwart zijn. Welke wezenloos is er ooit begonnen is met bruin schminken?
Hij heeft een roe en een zak met pepernoten. Meer uitdrukkingen heeftie niet nodigquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:12 schreef ijs. het volgende:
[..]
De pieten op tv, dan zie je de gezichtsuitdrukkingen beter.
Worden korte uitzendingen dan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:13 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hij heeft een roe en een zak met pepernoten. Meer uitdrukkingen heeftie niet nodig
quote:Cor Puddingbuxus Pulent
¤ 5,00
Veel succes namens de Stichting Gezette Tijden en Actiegroep De Dikke Vandalen . stopfatshamingnow
Op de site staat iets anders.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:13 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik ben geen voorstander van Zwarte Piet(meer), maar dit soort creatieve burgeracties kan ik altijd wel waarderen
Die laatste zag ik ergens inderdaad voorbijkomenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hebben IkStampOpTacos en Sicsicsic al gedoneerd?
Ook weer waarquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Mwah, FOK heeft ook altijd echte zwarte Pieten in de banner rond die tijd, niet dat slappe roetveeg gedoe.
Frikandelbroodjequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:13 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik ben geen voorstander van Zwarte Piet(meer), maar dit soort creatieve burgeracties kan ik altijd wel waarderen
Godverdommequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:15 schreef the-eye het volgende:
Pia Dijkstra
¤ 5,00
Doneren voor de goede zaak, daar sta ik altijd achter! PS Deze donatie is ook een beetje van AH. Deze vijf euro heb ik vanmiddag namelijk uitgespaard in de supermarkt, want de saffraan was in de bonus. Terwijl dit normaal heel duur is! Maar goed, dat is volgens mij niets nieuws.
En als ik je vertel dat ze van dezelfde hand komen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik kan dit wel meer waarderen dan die Braddie bijvoorbeeld.
Of we laten álles zoals het hoort. Dat wil de meerderheid namelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Doe gewoon alleen roetveegpieten en laat de rest zoals het hoort. Weg met het gezeik.
Huh?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Doe gewoon alleen roetveegpieten en laat de rest zoals het hoort. Weg met het gezeik.
quote:Jerry King Luther Airfryer
¤ 5,00
Succes met jullie actie, en een geweldig Sinterklaas en Zwarte Pietenfeest!
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het artikel op de FP over dit goede fok!-doel is in de maak is mij bevestigd
@Danny ?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:18 schreef Nikonlover het volgende:
Kan iemand de zwartepieten banner posten?
Hoe valt deze reactie te stroken met de andere van jouw hand?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het artikel op de FP over dit goede fok!-doel is in de maak is mij bevestigd
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:26 schreef ijs. het volgende:
[..]
Hoe valt deze reactie te stroken met de andere van jouw hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat die gewoon subsidie krijgen van de overheid ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zelf geld inzamelen. Dat zorgt voor verharding!
Dat KOZP voor verharding zorgt, daar hoor je hem nooit over.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Floris_Stempel het volgende:
FOK!kers doneren aan Zwarte Piet, 'Sylvana', 'Dries' en 'Akwasi' doen mee
Complimenten mede-FOK!kers!
Heerlijke humor![]()
quote:Maanvis
¤ 5,00
Ik weet een leuke matige grap voor als je op een intocht bent. Het gaat zo. Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur demonstratiebordjes voor een halve euro zit te verkopen. Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een bordje voor dat geld. Dan leg je het bord op de grond en begint er keihard op te stampen!!!! hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk mijn bordje wat doe je? jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
quote:
quote:Henk
¤ 6,00
Vanwege tegenslagen bij de daames en op de arbeids markt ben ik zeer verbitterd geworden en nu maak ik mij hard in de strijd tegen in migratie en linkse deugkerk Zwarte Piet 4 ever Dikke kus Henk en poot van Max
quote:Wilfred Genee
¤ 5,00
Sorry Johan en Gijpie, ik zat maar een beetje te huichelen..je kent me toch, ik ben een paling. Willen jullie weer met mij spelen?
Kluunquote:
Zijn dat niet allemaal rechtse gekken? Op de FPquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef ijs. het volgende:
Het was leuk jongens, nu de FP crowd komt hou ik het voor gezien. De beste grappen zijn al gemaakt. Tot de volgende FOK!-klassieker!
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:31 schreef Zorro het volgende:
Heeft SHE al laten weten naakt te gaan als het bedrag wordt behaald?
Ik heb ze een linkje gestuurd naar FP en dit topicquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat moeten die organisatoren eigenlijk wel niet denken.
Nikonloverquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb ze een linkje gestuurd naar FP en dit topic
Haha denk dat ze niet klagen, ze krijgen het geld zo bij elkaar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb ze een linkje gestuurd naar FP en dit topic
Ze hebben het gelezenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha denk dat ze niet klagen, ze krijgen het geld zo bij elkaar.
Doe niet zo moeilijk zeg, het is leuk en het is nog steeds leuk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef ijs. het volgende:
Het was leuk jongens, nu de FP crowd komt hou ik het voor gezien. De beste grappen zijn al gemaakt. Tot de volgende FOK!-klassieker!
Kunnen de anti-pieten dan de Zwarte Pieten spelen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:12 schreef mosred het volgende:
Wat was het toch fijn geweest als het pro zwarte pieten kamp had willen inschikken met een mengelmoes van pieten en het anti zwarte pieten kamp daarmee genoegen had genomen.
godverdomme!quote:
Ben ook wel benieuwd idd..zullen wel denken wtf is hier gebeurdquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zou tof zijn als ze met een reactie kwamen.
Ja is meer dan een beetje raar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd idd..zullen wel denken wtf is hier gebeurd
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zou tof zijn als ze met een reactie kwamen.
quote:Thanks voor het delen het gaat flink rond merken we
quote:
Fok!quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toen ik een paar uur geleden het topic opende stond de teller op 3000 Euro precies. We zijn nu een kleine 1200 Euro verder en ik durf het best aan om te zeggen dat zo'n 1000 Euro van mede users afkomstig is.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Fok!Altijd hart voor de goede zaak.
Ik was Akwasi hier btw.![]()
Ik was een Erik van Muiswinkelquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Fok!Altijd hart voor de goede zaak.
Ik was Akwasi hier btw.![]()
hier komt een holocaust vanquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:53 schreef mosred het volgende:
[..]
Niemand zal dit jammer genoeg oppikken man
Nee, nog niemand heeft gedoneerd onder Arie Boomsma.quote:
Klopt in 3 uurtje 1000quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Toen ik een paar uur geleden het topic opende stond de teller op 3000 Euro precies. We zijn nu een kleine 1200 Euro verder en ik durf het best aan om te zeggen dat zo'n 1000 Euro van mede users afkomstig is.
omdat er ook een donatie-actie loopt om gifgas te gooien op deze boot.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand eigenlijk nog de foto's uit dat topic?
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Is dit de goede?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:52 schreef Nikonlover het volgende:
Wie is De BolleHet is nu wachten op Albertooooooooo
quote:Arie Boomsma
¤ 5,00
Stiekem heb ik een Zwarte Piet fetish, en zou veel liever mijn Zwarte Piet outfit uit de kast trekken dan die homo's. Power to the Pietjes.
quote:Alberto
¤ 5,00
altijd de park lopen checken met Piet, moeilijk chille tijd gehad. deze is voor jou a brada.
quote:
Het wordt steeds mooier hierquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand eigenlijk nog de foto's uit dat topic?
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Het wordt de sjiekste intocht ooit. Sint komt aan in een stoet gepantserde AMG's, terwijl de in Armani-kostuums gehulde Zwarte Pieten goudstaven, diamanten, en kaviaar naar de toeschouwers gooien.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als het bedrag behaald is? Ik neem aan dat ze extra geld goed kunnen gebruiken om een nog mooier feest te maken dan wanneer het door de gemeente georganiseerd en betaald zou zijn?
Misschien kunnen ze dan nog betere pepernoten kopenquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als het bedrag behaald is? Ik neem aan dat ze extra geld goed kunnen gebruiken om een nog mooier feest te maken dan wanneer het door de gemeente georganiseerd en betaald zou zijn?
quote:BLM Westland
¤ 5,00
Black Pete matters
quote:Arie Deugsma
¤ 5,00
Ik las doneractie, want ik wilde eten bestellen.
quote:Octaaf de B.
¤ 5,00
Ik speel al jaren zwarte piet en dat wordt altijd goed ontvangen. Het is namelijk een van mijn specialiteiten. Mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze, zoals jij zwarte piet speelt... Ja zo speel ik zwarte piet hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |