quote:
quote:Henk
¤ 6,00
Vanwege tegenslagen bij de daames en op de arbeids markt ben ik zeer verbitterd geworden en nu maak ik mij hard in de strijd tegen in migratie en linkse deugkerk Zwarte Piet 4 ever Dikke kus Henk en poot van Max
quote:Wilfred Genee
¤ 5,00
Sorry Johan en Gijpie, ik zat maar een beetje te huichelen..je kent me toch, ik ben een paling. Willen jullie weer met mij spelen?
Kluunquote:
Zijn dat niet allemaal rechtse gekken? Op de FPquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef ijs. het volgende:
Het was leuk jongens, nu de FP crowd komt hou ik het voor gezien. De beste grappen zijn al gemaakt. Tot de volgende FOK!-klassieker!
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:31 schreef Zorro het volgende:
Heeft SHE al laten weten naakt te gaan als het bedrag wordt behaald?
Ik heb ze een linkje gestuurd naar FP en dit topicquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat moeten die organisatoren eigenlijk wel niet denken.
Nikonloverquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb ze een linkje gestuurd naar FP en dit topic
Haha denk dat ze niet klagen, ze krijgen het geld zo bij elkaar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb ze een linkje gestuurd naar FP en dit topic
Ze hebben het gelezenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha denk dat ze niet klagen, ze krijgen het geld zo bij elkaar.
Doe niet zo moeilijk zeg, het is leuk en het is nog steeds leuk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:36 schreef ijs. het volgende:
Het was leuk jongens, nu de FP crowd komt hou ik het voor gezien. De beste grappen zijn al gemaakt. Tot de volgende FOK!-klassieker!
Kunnen de anti-pieten dan de Zwarte Pieten spelen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:12 schreef mosred het volgende:
Wat was het toch fijn geweest als het pro zwarte pieten kamp had willen inschikken met een mengelmoes van pieten en het anti zwarte pieten kamp daarmee genoegen had genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |