Een anti zwarte piet stichting beginnen en als de subsidie van een paar ton binnen is het doel aanpassenquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:11 schreef Attitude het volgende:
Die subsidie van Soros... zou het mogelijk zijn om subsidie aan te vragen voor Zwarte Piet. Als het hen gelukt is om dat te krijgen voor KOZP , misschien dan voor de voorstanders ook. Wel in moeilijke bewoordingen beschrijven waarom en wie weet.
Een anti anti zwarte piet. Dan moet het lukken. Vandaar mijn opmerking met ' in moeilijke bewoordingen beschrijven' .quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een anti zwarte piet stichting beginnen en als de subsidie van een paar ton binnen is het doel aanpassen
Voor of na die post? Maw ijsmeis zip voor jou?quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zag 'm net ja
Ik heb een tientje gedoneerd trouwens... wil er verder niks mee zeggen hoor....
Voorquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:18 schreef Attitude het volgende:
[..]
Voor of na die post? Maw ijsmeis zip voor jou?
Ze denken echt dat ze voor de bevolking kunnen denkenquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die begreep ik ook niet helemaal
de gemeente zegt dat ze geen subsidie meer krijgen en dus proberen ze zelf de centjes bij elkaar te sprokkelen
ik zie het probleem niet
quote:Inzamelingsactie voor Zwarte Piet in Hoek van Holland brengt gemeente in verlegenheid
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:36 schreef Nikonlover het volgende:
Wie was dit?![]()
@:Dejannn
[ afbeelding ]
En als je dat op fok zegt, Ben je een BNW gekkie. Een alt right troll.quote:
Dat is vooral als je je binnen de kaders begeeft die hun gewenst achten. Indien niet krijg je gewoon tegenwerking zoals nu zichtbaar wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:16 schreef Iblardi het volgende:
Ja, "we laten het aan de samenleving over" en dat soort dingen. Maar wat doen we vervolgens als de uitkomst "niet is wat we willen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |