Het hele forum heeft er last vanquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:16 schreef mosred het volgende:
[..]
Mee eens.
En daarmee moet ik ook naar mezelf kijken tbh
Ben niet thuis, dus ik kan nog niet doneren. Misschien doneer ik wel onder Jerry A. oid.quote:
Voortschrijdend inzicht.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Kijk eens naar de lijst met laatste donaties
https://www.doneeractie.n(...)oek-v-holland/-44292
Kan op mobiel donerenquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben niet thuis, dus ik kan nog niet doneren. Misschien doneer ik wel onder Jerry A. oid.
Ik wil het wel doen maar straks gaat ze aangifte tegen mij doen ofzoquote:
Komt goed.quote:
Je kan anoniem doneren.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen maar straks gaat ze aangifte tegen mij doen ofzo
Dat is niet het gewenste scenario. Die hardheid is niet wat de mensen willen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:32 schreef Twiitch het volgende:
Die wethoudervolgende stap is dat ze het gewoon gaan verbieden in de evenementenvergunning.
Maar daar is geen reet aanquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Komt goed.
[..]
Je kan anoniem doneren.
Tja.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:32 schreef Twiitch het volgende:
Die wethoudervolgende stap is dat ze het gewoon gaan verbieden in de evenementenvergunning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja.ManmanmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
En dan gaat het niet om subsidie voor een intocht, maar om subsidies voor een scoutingclub of voetbalvereniging die ook een pietje inhuren voor een sinterklaasavond.quote:
Een club moet zelf kunnen bepalen wat ze doen, of ze nou roetveeg-, regenboog- of zwartepieten willen, dat is niet aan de gemeente. Dit gaat wel heel ver. Misschien maar Boerkapieten doen dan? Daar handhaven ze toch niet op in A'dam.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan gaat het niet om subsidie voor een intocht, maar om subsidies voor een scoutingclub of voetbalvereniging die ook een pietje inhuren voor een sinterklaasavond.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:NoPicNic bedankt voor je bijdrage
Ik hoop het voor zequote:Op donderdag 25 juni 2020 19:03 schreef Geerd het volgende:
Als dit zo door gaat zitten ze maandag al aan de 6k![]()
![]()
![]()
![]()
ja die begreep ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:06 schreef Tmarus het volgende:
"Deze hardheid is niet wat we willen".
Wat is er "hard" aan crowdfunding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |