Hoe is "Nee bedankt, we willen geen verandering" precies extreem?quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:09 schreef Dejannn het volgende:
Een principekwestie, extreem tegen extreem. Ik vind dit soort initiatieven ook een beetje kansloos om eerlijk te zijn. Je kunt toch gewoon doorgaan met die roetveegpieten?
Extreem om een kinderfeest niet aan te passen? Poe he.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:09 schreef Dejannn het volgende:
Een principekwestie, extreem tegen extreem. Ik vind dit soort initiatieven ook een beetje kansloos om eerlijk te zijn. Je kunt toch gewoon doorgaan met die roetveegpieten?
Als je graag een zwarte piet wil ben je een extremistquote:
Geen ZPquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:13 schreef PzKpfw het volgende:
'Dit is niet het gewenste scenario'
En welk scenario had meneer dan wel willen zien?
'T is een vvd'er, dus dat ideale scenario bestaat in ieder geval al uit volgzame, brave belastingslaafjes.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:13 schreef PzKpfw het volgende:
'Dit is niet het gewenste scenario'
En welk scenario had meneer dan wel willen zien?
Wetende dat dit enorm gevoelig ligt (al jaren overigens) en ook in de politiek in twijfel wordt getrokken (niet voor niets geen subsidie meer), vind ik het vrij extreem om vervolgens tegen dit alles in te gaan en via crowdfunding het alsnog voor elkaar willen krijgen de racistische elementen van een traditie in stand te houden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:11 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Hoe is "Nee bedankt, we willen geen verandering" precies extreem?
Donatie onder de naam Dejannn in 3...2...1...quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wetende dat dit enorm gevoelig ligt (al jaren overigens) en ook in de politiek in twijfel wordt getrokken (niet voor niets geen subsidie meer), vind ik het vrij extreem om vervolgens tegen dit alles in te gaan en via crowdfunding het alsnog voor elkaar willen krijgen de racistische elementen van een traditie in stand te houden.
Zwarte piet is niet verboden. Dus waarom zou je dan geen geld mogen inzamelen als je geen subsidie meer krijgt?quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wetende dat dit enorm gevoelig ligt (al jaren overigens) en ook in de politiek in twijfel wordt getrokken (niet voor niets geen subsidie meer), vind ik het vrij extreem om vervolgens tegen dit alles in te gaan en via crowdfunding het alsnog voor elkaar willen krijgen de racistische elementen van een traditie in stand te houden.
Heeft wel wat weg van communicatie met de forum admins ditquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee want ik heb gelijk en jij niet dus jij bent kut.
Ow shit, lees dit nu pasquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Donatie onder de naam Dejannn in 3...2...1...
Ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:36 schreef Nikonlover het volgende:
Wie was dit?![]()
@:Dejannn
[ afbeelding ]
Moppersmurf?quote:
Ik doneer een tientje uit jouw naamquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |