SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Oh als dat het trucje is!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lief tegen jezelf doen
Volgende keer wordt jij sjoelkampioen
heb je lekker over voetbal gelezen jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:35 schreef Aoibhin het volgende:
Was wel weer ouderwets leuk hoor, wakker worden en voor de verandering eens nachtbagger teruglezen
Ja daar word je meestl wakker van als je valt in je droom hequote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:35 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet eigenlijk nooit wat van mijn dromen. Maar ik heb wel vaak dat als ik dan bijna in slaap val, dat ik dan ook heel hard van iets af lijk te vallen en ik dan wakker schrik
Ja! Leer ik ook eens watquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb je lekker over voetbal gelezen ja
Als afleidingsmanoeuvre ?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh als dat het trucje is!![]()
Ik ga alvast maar wat veren in mijn reet steken
Inception heb ik nooit gezienquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar word je meestl wakker van als je valt in je droom he
Of haal ik deze wijsheid nu onbewust uit inception
Dat was... niet wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja goeie! Dan doe ik dat voortaan altijd maar
Voor mij klopt ditquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar word je meestl wakker van als je valt in je droom he
Of haal ik deze wijsheid nu onbewust uit inception
Van wat?quote:
Dat je concurrentie net een belangrijk steentje wil mikken en jobi opeens met veren uit dr reet ziet rondlopen?quote:
Ja ik ben ergens ook best wel benieuwd waar ik over droom. Ik weet meestal niet waar het over ging, maar soms wel dat ik op een bepaalde locatie ben geweest of dat er een bepaalde persoon bij was. Maar details herinneren dat gaat me dan weer niet lukkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor mij klopt ditAlleen zit de val dan eigenlijk altijd aan het einde
Oh op die manier!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat je concurrentie net een belangrijk steentje wil mikken en jobi opeens met veren uit dr reet ziet rondlopen?
Had je dan een vorige 'tactiek' ?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh op die manier!
Zal vast beter werken dan mijn vorige tactiek
Ik droom altijd best wel heel intens en levendig, en dan weer ik 's ochtends vaak ook nog wel details enzo. Maar die moet ik dan wel meteen opschrijven, anders vergeet ik het ook zo weer.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik ben ergens ook best wel benieuwd waar ik over droom. Ik weet meestal niet waar het over ging, maar soms wel dat ik op een bepaalde locatie ben geweest of dat er een bepaalde persoon bij was. Maar details herinneren dat gaat me dan weer niet lukken
Nee, nee, neeeeeequote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weldra een nieuwe vbl sc
Netflixquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie hem al op Netflix staan, heb hem in mijn lijst gezet. Ga ik kijken in de vakantie
Krijsen, dat doet me aan iets denkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Krijsen.
Maar dat kon @:Moira. uiteindelijk beter
Nicequote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie hem al op Netflix staan, heb hem in mijn lijst gezet. Ga ik kijken in de vakantie
Ja ik weet het, vanavond, beloofd!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Krijsen, dat doet me aan iets denken
Van wat ik dan weet weet ik wel dat die van mij zich nog heel vaak afspelen op mijn middelbare school waar ik al twee jaar niet meer kom. Wat daar dan gebeurt, geen idee? Soort Spangas in mijn dromen of zo? Ik heb in ieder geval nooit het idee dat er iets heel extreems gebeurt want dan zou ik dat toch wel moeten herinneren.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik droom altijd best wel heel intens en levendig, en dan weer ik 's ochtends vaak ook nog wel details enzo. Maar die moet ik dan wel meteen opschrijven, anders vergeet ik het ook zo weer.
Ik vind het dan ook wel leuk om te kijken wat er allemaal terugkeert in mijn dromen enzo. Inderdaad dat vallen op het eind, Fok!ers, sowieso mensen met wie ik die dag het laatst gesproken heb, vaak ben ik onderweg naar iets, etc.
dat heb ik ook heel vaak in mijn dromen ja dat ik terug ga naar de middelbarequote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van wat ik dan weet weet ik wel dat die van mij zich nog heel vaak afspelen op mijn middelbare school waar ik al twee jaar niet meer kom. Wat daar dan gebeurt, geen idee? Soort Spangas in mijn dromen of zo? Ik heb in ieder geval nooit het idee dat er iets heel extreems gebeurt want dan zou ik dat toch wel moeten herinneren.
Dat naakt in de klas heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat heb ik ook heel vaak in mijn dromen ja dat ik terug ga naar de middelbare
meestal zit ik of naakt in de klas of ik ben weer eens gezakt voor wiskunde
Ah ja mijn middelbare school komt ook nog wel eens terugquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van wat ik dan weet weet ik wel dat die van mij zich nog heel vaak afspelen op mijn middelbare school waar ik al twee jaar niet meer kom. Wat daar dan gebeurt, geen idee? Soort Spangas in mijn dromen of zo? Ik heb in ieder geval nooit het idee dat er iets heel extreems gebeurt want dan zou ik dat toch wel moeten herinneren.
Spannend!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een daveje schiet heel even door mijn hoofd
Naakt in de klas heb ik ook wel eens gedroomd ja!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat heb ik ook heel vaak in mijn dromen ja dat ik terug ga naar de middelbare
meestal zit ik of naakt in de klas of ik ben weer eens gezakt voor wiskunde
Misschien zie je jezelf onderbewust graag naakt!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:48 schreef molloot200 het volgende:
Nu ik erover nadenk is naakt zijn in mijn dromen het enige wat ik me kan herinneren qua situaties in mijn dromen, dat is ook gewoon een terugkerend onderwerp in mijn dromen
Toch grappig dat dat soort best gekke dromen toch vaak bij mensen terugkomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Naakt in de klas heb ik ook wel eens gedroomd ja!
Gezakt voor wiskunde dan weer niet, waarschijnlijk omdat dat te dicht bij de realiteit komt
Ja ik lees ook heel vaak over mensen die vaak dromen dat hun tanden eruit vallen. Dat heb ik dan weer nooit gehad voor zover ik me herinnerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch grappig dat dat soort best gekke dromen toch vaak bij mensen terugkomen.
Droom je ook nog weleens dat je in slaap valt tijdens een Fokmeet?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik droom altijd best wel heel intens en levendig, en dan weer ik 's ochtends vaak ook nog wel details enzo. Maar die moet ik dan wel meteen opschrijven, anders vergeet ik het ook zo weer.
Ik vind het dan ook wel leuk om te kijken wat er allemaal terugkeert in mijn dromen enzo. Inderdaad dat vallen op het eind, Fok!ers, sowieso mensen met wie ik die dag het laatst gesproken heb, vaak ben ik onderweg naar iets, etc.
Dat heb ik ook weer niet nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik lees ook heel vaak over mensen die vaak dromen dat hun tanden eruit vallen. Dat heb ik dan weer nooit gehad voor zover ik me herinner
Nou ik denk dat het dan toch eerder de angst-voor is hoor. Ik moet ook niks hebben van sauna's of zoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien zie je jezelf onderbewust graag naakt!
Ja. En vallen in je droom is nog de grootste klassieker.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weer niet nee.
Je kan ook zo al wel raden wat je voor resultaat krijgt als je googled wat die dromen zouden betekenen
bij naaktheid: ' je bent bang jezelf open te stellen en gevoelens te delen oid'
bij uitvallende tanden: 'je bent bang om fysiek ouder te worden'
Dan kun je dus ook niet mee op de sauna meet dit jaarquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het dan toch eerder de angst-voor is hoor. Ik moet ook niks hebben van sauna's of zo
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Droom je ook nog weleens dat je in slaap valt tijdens een Fokmeet?
Of dat je een belangrijke sollicitatie hebt en dat je verbinding wegvalt of je camera omvalt?
faalangst?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En vallen in je droom is nog de grootste klassieker.
Even Googelen wat ze over vallen te zeggen hebben!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weer niet nee.
Je kan ook zo al wel raden wat je voor resultaat krijgt als je googled wat die dromen zouden betekenen
bij naaktheid: ' je bent bang jezelf open te stellen en gevoelens te delen oid'
bij uitvallende tanden: 'je bent bang om fysiek ouder te worden'
Ja, jammer hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je dus ook niet mee op de sauna meet dit jaar
Laat ik eerst maar eens de gezichten leren kennen op een meet voor ik andere lichaamsdelen leer kennenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je dus ook niet mee op de sauna meet dit jaar
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Even Googelen wat ze over vallen te zeggen hebben!
hierquote:
Ah, ja liever eerst met kleine stapjes beginnen!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Laat ik eerst maar eens de gezichten leren kennen op een meet voor ik andere lichaamsdelen leer kennen
Watquote:
Hoera!quote:
Ik krijg dit:quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die dromen zijn nog verdomd accuraat
Maar altijd zijn de redenen van dromen negatiefquote:
Die smeerpijp van een Freud zij dat over elke willekeurige droom als een vrouw bij hem langs kwam om haar droom te duiden.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die smeerpijp van een Freud zij dat over elke willekeurige droom als een vrouw bij hem langs kwam om haar droom te duiden.
is het weer zoverquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoera!Luctor snapt het nog steeds niet!
Vuile stiekemerd die Freudquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die smeerpijp van een Freud zij zei dat over elke willekeurige droom als een vrouw bij hem langs kwam om haar droom te duiden.
Ja dit keer de accu van de wekkerquote:
Ja ik had het even voor je gefixtquote:
Dat was mijn andere telefoon en die gebruik ik enkel als wekker, voor de rest staat die altijd uit, dus dan heb ik niet door dat op een gegeven moment de accu leeg is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoera!Luctor snapt het nog steeds niet!
Is het dan niet praktischer om gewoon een echte wekker te gebruiken?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was mijn andere telefoon en die gebruik ik enkel als wekker, voor de rest staat die altijd uit, dus dan heb ik niet door dat op een gegeven moment de accu leeg is.![]()
Die pepermeneer zijn blikquote:
Ja want zo ben ik ook wel weerquote:
Dit is allemaal wel heel zweverig hoorquote:
Deze werkt verder prima. Weet precies wanneer het maandag t/m vrijdag is en gaat ook een paar keer achter elkaar (3 wekkers ingesteld).quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het dan niet praktischer om gewoon een echte wekker te gebruiken?
Alstu!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is allemaal wel heel zweverig hoor
Zoek even naakt op en (middelbare) school als je toch bezig bent
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo mijn nieuwe fiets uitproberen. Weet nog niet wanneer ik terug ga zijn
Lekker weertje voor, veel plezier jobi!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Ongeluk
Als je droomt dat je een ongeluk meemaakt, duidt dit op opgehoopt schuldgevoel waar je jezelf onbewust voor straft.
Diep van binnen ben ik echt een onzeker, onbekwaam, zwak persoon volgens mijn dromenquote:
Wat leuk, veel plezier!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:10 schreef Aoibhin het volgende:
Gewoon de wekker de schuld geven!quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik echt een onzeker, onbekwaam, zwak persoon volgens mijn dromen
Of ik zoek aandacht met het naakt zijn
Ja.quote:
Baal jij even als je wakker wordtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik droom wel vaak dat ik een loterij oid win
Denk aan ons mocht dit een keer uitkomenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik droom wel vaak dat ik een loterij oid win
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
Sky kap eens met muziek plaatsen net als ik weg moet
Jullie zijn mijn loterijquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk aan ons mocht dit een keer uitkomen
Zo eens luisterenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze vind ik ook zo lekker van The Kooks, vrij nieuw maar wel lekker feelgood zomers
quote:
Volgens mij ben ik de enige die fan van dat nummer was. Zulke fijne chille vibes, ik had ze de finale gegundquote:
heyyyyyy dat nummer dmde ik laatst nogquote:
Nee ik ga weg en gewoon bij thuiskomst alles luisteren en dan kom ik ook gelijk onder iets uitquote:
quote:
niet dusquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die fan van dat nummer was. Zulke fijne chille vibes, ik had ze de finale gegund
dat had jij gedachtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik ga weg en gewoon bij thuiskomst alles luisteren en dan kom ik ook gelijk onder iets uit
Yesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
niet dus
op werk ging ik met vriend/colla toen nummers raten en we gaven deze beide het hoogste cijfer (een 9 ) van die halve finale
Ja eens, was echt verfrissend om zoiets te horenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
YesZo ondergewaardeerd. Jammer dat je weinig van zulke muziek ook hoort op het ESF. Bij lange na ook niet de finale gehaald
Dat had ik al wel door.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:28 schreef skysherrif het volgende:
colla is collega* geen idee waarom ik dat opeens besloot af te korten ;s
Hahaha dat begreep ik! Is dat een gangbare afkorting?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:28 schreef skysherrif het volgende:
colla is collega* geen idee waarom ik dat opeens besloot af te korten ;s
Volgens mij niet, maar vanaf nu wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha dat begreep ik! Is dat een gangbare afkorting?
Ik koop ook meestal wel de dlc van spellen die ik goed vind en graag speel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:33 schreef molloot200 het volgende:
Waarom ben ik zo'n sucker for DLCNog vóór ik TLoU2 koop, koop ik de tweede Season Pass van Smash Ultimate (nog steeds m'n favoriete Switch spel). Niet wetende wat er komen gaat, maar wel alles compleet willen hebben. Van maar weinig spellen die ik heb heb ik de DLC niet, omdat ik het eigenlijk dan maar gewoon compleet wil hebben. Ik haat mijn koopgedrag met DLC altijd
Vooral het verhaal. In ieder geval bij TLoU1 is dat zo. Als je het verhaal in zijn geheel volgt word je er helemaal in meegezogen. Dat is het magische en de kracht van TLoU imoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:36 schreef skysherrif het volgende:
Heb wat streams bekeken van tlou2 en kan nog niet helemaal ontdekkrn waarom het nou zooooo goed is
Ziet er wel prima uit verder hoor
Ja dat kan ik me wel voorstellen, heb bewust ook niet teveel gekeken, omdat ik niet gespoilerd wil worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral het verhaal. In ieder geval bij TLoU1 is dat zo. Als je het verhaal in zijn geheel volgt word je er helemaal in meegezogen. Dat is het magische en de kracht van TLoU imo
Dan zal dat effect omwille het verhaal inderdaad wat minder zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen, heb bewust ook niet teveel gekeken, omdat ik niet gespoilerd wil worden.
quote:
Welke Laura? Een van de Belgische inzendingen? Bedoel je dant Tesoro, Iris of Sennek?quote:
Ja ik zal zo eens gaan lakkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke Laura? Een van de Belgische inzendingen? Bedoel je dant Tesoro, Iris of Sennek?
@:Momo, mooi dat je de nagellak binnen hebtLaat je het resultaat zien, als je je nagels gelakt hebt?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke Laura? Een van de Belgische inzendingen? Bedoel je dant Tesoro, Iris of Sennek?
@:Momo, mooi dat je de nagellak binnen hebtLaat je het resultaat zien, als je je nagels gelakt hebt?
Pausini (klinkt als)quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
GEFELICITEERD aan jou en je dochterquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
MIJN DOCHTER HEEFT HAAR P!!!![]()
MET EEN 10 VOOR BEDRIJFSADMINISTRATIE![]()
![]()
![]()
sorry, hierna zal ik de capslick uitzetten
Niiiiiiiiice wat tof! Heel fijn gevoel zo, de P. Is het eerste jaar in ieder geval mooi afgerond. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Ik zou eerst deel 1 spelen. Dan kan je eigenlijk pas ontdekken hoe goed het écht is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:36 schreef skysherrif het volgende:
Heb wat streams bekeken van tlou2 en kan nog niet helemaal ontdekkrn waarom het nou zooooo goed is
Ziet er wel prima uit verder hoor
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij kwam Mandy voorbij idd, maar dan de cover.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Volgens mij is er een liedje met mijn naam voorbij gekomen op de radio gister, want ik had ineens allemaal mentions.
Thanks.![]()
Of het was iets anders wat ik heb gemist.
Elke keer dat iemand een Scrabbledoos laat vallen ontstaat er een nieuwe Ierse naamquote:
Liedje Mandy kwam voorbij inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Volgens mij is er een liedje met mijn naam voorbij gekomen op de radio gister, want ik had ineens allemaal mentions.
Thanks.![]()
Of het was iets anders wat ik heb gemist.
Oh fok. Zie het nu pasquote:
Wel leuke manier van je kind een naam geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Elke keer dat iemand een Scrabbledoos laat vallen ontstaat er een nieuwe Ierse naam
Lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh fok. Zie het nu pas![]()
Ben nog al die smerige topics van jullie aan het teruglezen
Tsja, mijn ouders waren vroegah fanilows, dus dit heb ik vaker.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Mandy voorbij idd, maar dan de cover.
Jaaaaaa, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GEFELICITEERD aan jou en je dochter
quote:
quote:
Thnxquote:
Het is een Gredaniaanse spelfout. Die maken we allemaal wel eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh fok. Zie het nu pas![]()
Ben nog al die smerige topics van jullie aan het teruglezen
Ik vind het ook echt een mooi nummer, versie van Barry danquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:03 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tsja, mijn ouders waren vroegah fanilows, dus dit heb ik vaker.
Dank Fredjeeeequote:
Op welke manier is dat fout.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:06 schreef Cee het volgende:
Here comes the sun in de Foute 1500, ik fiets weer even naar het Malieveld.
Zul je zien dat het origineel nog komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een mooi nummer, versie van Barry dan
Ja die komt ook nogquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zul je zien dat het origineel nog komt.
Dankjewelquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niiiiiiiiice wat tof! Heel fijn gevoel zo, de P. Is het eerste jaar in ieder geval mooi afgerond. Gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die komt ook nogNet opgezocht, die staat op 500-nogwat
Ik had vorige week er 2, waarvan ik van beide de uitslag nog niet terug heb. Morgen heb ik er nog één. Mijn motivatie is alleen wel echt op, en ik denk alleen maar aan hoe ik morgen na 11:30 potentieel niets meer hoef te doen. Want dan is het eerst nog wachten op de uitslagen en hopen dat ik niks hoef te herkansenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Hoe is het met jouw tentamens? Of was het iets anders?
Iets met vanillequote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
Denk het ook jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zul je zien dat het origineel nog komt.
Yesssssquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die komt ook nogNet opgezocht, die staat op 500-nogwat
Ja, het is echt dik heftig. Vooral met dit weerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had vorige week er 2, waarvan ik van beide de uitslag nog niet terug heb. Morgen heb ik er nog één. Mijn motivatie is alleen wel echt op, en ik denk alleen maar aan hoe ik morgen na 11:30 potentieel niets meer hoef te doen. Want dan is het eerst nog wachten op de uitslagen en hopen dat ik niks hoef te herkansen
Thanks voor de mentale steunquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, het is echt dik heftig. Vooral met dit weer![]()
Ik duim. Bid. Kaarsje. Alles
Bazenbenjiquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:15 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb het nu al warm.
Je kunt ook geen einden lopen met de hond met dit weer. Benji laat zich bij wijze van protest vallen in het gras. Zo van: bekijk het maar.
De Beatles, dat kan echt niet meer hoor. Zit je in het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:06 schreef Cee het volgende:
knakworstjesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben lichtelijk ontstemd dat een huisgenoot zonder te vragen een blik van mijn knakworstjes heeft verorberd
Als het met blik en al was, zou ik karma z’n werk laten doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben lichtelijk ontstemd dat een huisgenoot zonder te vragen een blik van mijn knakworstjes heeft verorberd
Nou ja eerst nog maar zien of je heel blijft van je fietstochtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
Oké en nu ben ik WEG
En jullie zien me OOIT weer terug
Denk ik
Niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
*Ploft slaperig neer op de SC-bank.
Lag nog in diepe slaap toen de wekker ging
Gerelijstquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oké deze vind ik dan wel weer thuishoren in een Foute lijst
Ik dacht met half luisteren dat Shine ook nog in de lijst staat, waar Geer aan mee deed. Wat niet klopt natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
Zeggen ze nou dat de Toppers nog een keer willen gaan inclusief GeerAlsof Cornald dat ooit toe zou staan
En een correctie op het statement dat Geer met de Toppers meedeed op het ESFquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:12 schreef molloot200 het volgende:
Shine komt wel binnen 15 nummers o.i.d. voorbij
Beenbreukelen?quote:
Ja goed zoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En een correctie op het statement dat Geer met de Toppers meedeed op het ESF
quote:
Knokploeg nodig?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel al op de terugweg hoor. Had het tot nieuwesluis geschopt. Kreeg mot met een vrachtwagenchauffeur die me bijna aan had gereden.
Ik laatst wel over jou!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
Niet over Fok!ers gedroomd trouwens, valt me tegen
Ik voel me vereerd hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik laatst wel over jou!
Weet alleen de details niet meer.
Real life GTA is toch niet zo leuk als slachtoffer, hè. Jij zit gewoon liever achter het stuur.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel al op de terugweg hoor. Had het tot nieuwesluis geschopt. Kreeg mot met een vrachtwagenchauffeur die me bijna aan had gereden.
Ik werd om 8:45 wakker, keek op mijn telefoon en zag dat mijn werk om 9:15 wilde videobellenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
*Ploft slaperig neer op de SC-bank.
Lag nog in diepe slaap toen de wekker ging
Ik ben overstagquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil ook meedoen met de foute top, maar ik moet werken
Graag! Al weet ik niet waar die eikel nu isquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Op YouTube lakken ze rechter![]()
Even mee spelen.
Die staat je straks op te wachten bij je huisquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Graag! Al weet ik niet waar die eikel nu isging wel richting utrecht
Preciesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Real life GTA is toch niet zo leuk als slachtoffer, hè. Jij zit gewoon liever achter het stuur.
Ik ook, maar ik kan het combinerenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:22 schreef Guanabana het volgende:
Ja 1 gewoon 1 laag, is best dikke nagellak. Probeerde eerst een gradient met een sponsje, maar dat morste overalquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]wel origineel zo naast de nagels!
Mooie kleurtjes! was dit één laagje?
Ik heb al 0 motivatie, dus als ik ook nog allemaal muziek ga luisteren en hier ga posten komt er helemaal niks van terechtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan het combineren
Oké Knokploeg daarheen dan!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die staat je straks op te wachten bij je huis
Ohja dat is ook leuk, maar misschien wel lastiger als de nagellak al dik is jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja 1 gewoon 1 laag, is best dikke nagellak. Probeerde eerst een gradient met een sponsje, maar dat morste overal
Ik moet juist af en toe even wat anders tussendoor doenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb al 0 motivatie, dus als ik ook nog allemaal muziek ga luisteren en hier ga posten komt er helemaal niks van terecht
quote:Zoals jullie wel bekend is, ben ik afgelopen weekend in de Efteling geweest. En laat nu net dit weekend ook de nieuwste aanwinst van het park, familieachtbaan Max & Moritz, opengaan voor het grote publiek! Dit heuglijke feit vroeg natuurlijk om de eerste Ariview ooit!
Via verschillende media heb ik wisselende reacties gezien op Max & Moritz. Verder ben ik er met weinig voorkennis over de attractie ingegaan, om zo objectief mogelijk voor jullie te kunnen rapporteren![]()
Op zaterdag 20 juni ging de achtbaan voor het eerst open voor publiek. Echter kwamen die dag de wachttijden niet onder de 60 minuten en dat vonden we te gek voor een kinderachtbaan. Vanaf zondag 21 juni konden verblijfsgasten echter al een halfuur voor de reguliere opening van het park gebruikmaken van deze achtbaan. Van deze mogelijk-heid hebben we dus gretig gebruikgemaakt.
Om half 10 stond ik met Arizoneefje van 4 jaar oud, voor de poort bij Fata Morgana. Arizoneefje was nog nooit in een achtbaan geweest en dit werd zijn eerste ritje!
Toen deze open ging, sprintte de halve groep mensen richting de Baron en de helft naar Max en Moritz. Wij wandelden rustig en waren ook snel bij de attractie. Een medewerker meldt je bij de ingang dat je alleen op de witte lijnen mag staan en dat de rode lijnen valkuilen zijn ( :’) ). Vervolgens kom je in de echte wachtrij. Een lange, lange wachtrij. Deze is in de basis heel simpel van opzet. Wat houten balken met plexiglas ertussen. En uiteraard wit met rode tape op de grond.
Nadat je het eerste “blok” van wachtrijen hebt gehad, kom je in een tweede blok. Hier zijn wat grapjes ingebouwd in de wachtrij. Er liggen muntjes op de grond die je uiteraard niet op kunt rapen. Er is een bankje met scheetkussens, dit viel erg in de smaak bij alle kinderen en ook bij mijn neefje. Verder nog iets met een pomp en iets met koebellen, maar dit boeide de kinderen minder.
Gelukkig konden wij gewoon doorlopen omdat er nog bijna niemand voor ons was. Maar ik denk dat als het druk is en je hier lang moet staan, het geen prettige wachtrij is. Er zijn geen schaduwplaatsen en het plexiglas zorgt dat er geen verfrissend briesje mogelijk is. En hij is echt lang. Denk dat onze wandeling van Bosrijk naar de ingang van de Efteling ongeveer net zo lang was :’)
Na nog wat laatste slingers komt het moment dat je moet kiezen voor Max (linksaf, de blauwe achtbaan) of Moritz (rechtsaf, de groene baan). Arizoneefje koos voor groen. Je loopt dan onder de banen door, gaat een trappetje op en dan ben je bij de trein! Een vriendelijke medewerkster wees de plaatsen toe. En wat een geluk, we mochten helemaal voorin![]()
Het in- en uitstappen duurde best lang. Een medewerker doet alle beugels dicht van plaatsen waar niemand is ingedeeld. Daarna gaan de poortjes open en mochten we instappen! De stoeltjes zaten ook voor volwassenen nog prima en de beugel sloot soepel. Je hoort een muziekje vanuit de boxen in je wagonnetje (deze boxen vond Arioneefje heel cool) en een soort “geratel” en daarna begint de rit! De baan is kort. Korter dan de wachtrij. Je bent er zo doorheen. Er zijn wat bochtjes en verder geen noemenswaardige afdalingen. De baan loopt door een groen gebiedje met water, ik vermoed dat het een Alpenlandschap voor moet stellen. Je rijdt met aardig wat vaart het station in en dan… komt de tweede ronde! Dit was het allerleukst. De muziek gaat sneller en de trein gaat ook iets sneller. Na de tweede ronde stap je uit en is de rit alweer voorbij.
Arizoneefje heeft volop genoten, hij vond het spannend maar ook heel leuk. De volgende dag wilde hij opnieuw! Mijn beoordeling? Voor kinderen die nog niet of nauwelijks achtbaan-ervaring hebben, een heel leuke baan. Hij is soepel, voelt best snel en is nooit te spannend. Het tweede snellere rondje is een heel erg leuke vondst, vooral ook door het snellere muziekje.
Voor wat oudere kinderen, ik schat zo vanaf een jaar of 8,9, biedt de baan niet genoeg uitdaging verwacht ik.
Bij Max en Moritz hoort een sprookje, maar wat dit precies inhoudt is ons niet duidelijk geworden. Voor de doelgroep, jongere kinderen, doet dit echter totaal geen afbreuk aan hun rit-ervaring.
Op internet las ik dat veel “fans” niet te spreken zijn over deze baan. De aankleding zou goedkoop en schreeuwerig zijn. De baan is inderdaad niet te vergelijken met een Vliegende Hollander qua sfeer, vanuit mijn volwassen oogpunt.
Maar voor de doelgroep, jonge kinderen, vind ik het een heel erg leuke en geslaagde achtbaan. Die vinden een bank-je met scheetkussens grappig en boeit het verder totaal niet wat voor verhaal er bij Max en Moritz hoort. En als je ziet dat de kinderen er zo van genieten, dan is het in mijn ogen een heel geslaagde attractie. Mijn enige echte kritiekpunt betreft de wachtrij, vanwege de oncomfortabele omstandigheden omdat deze niet overdekt is. Het zou fijn zijn als hier nog een aanpassing in kwam.
Jeuj.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:
Mijn planning voor vandaag was minder dan ik dacht dat ik moest doenIk dacht dat ik nog vier artikelen samen moest vatten, maar het bleken er maar twee te zijn, meevaller
quote:
Heb je je kritiek op de wachtrij ook al gedeeld met De Efteling?quote:
Dank je wel!quote:
Heerlijk hoe al die kindersprookjes oorspronkelijk zo gruwelijk zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het verhaal van Max & Moritz ken ik wel van wintersport lang geledenHet gaat over twee rotjongens die allerlei streken uithalen en zo het dorp terroriseren. Aan het eind van het verhaal vallen ze in wat deeg en worden per ongeluk naast de broden in de oven gelegd. Zeer vriendelijk dus
Ho, ik zat er naast. Ze overleven het als ze in de oven gebakken worden!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe al die kindersprookjes oorspronkelijk zo gruwelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ho, ik zat er naast. Ze overleven het als ze in de oven gebakken worden!Sprookjes zijn meestal toch een stuk onschuldigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
De bewerkte versies van nu welquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sprookjes zijn meestal toch een stuk onschuldiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik weet hoeveel stress en druk het is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Thanks voor de mentale steunWordt zeer gewaardeerd
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
Zeggen ze nou dat de Toppers nog een keer willen gaan inclusief GeerAlsof Cornald dat ooit toe zou staan
Zo tof om te merken dat je als moeder zo betrokken bent bij de studie van je dochter!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet hoeveel stress en druk het is.
Als moeder kost het me ook een maand van m’n leven![]()
Zet ‘m op, komt goed!
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De bewerkte versies van nu welDe stiefzussen van Assepoester proberen in de tekenfilm gewoon hun voet in het muiltje te proppen, in een eerdere versie nemen ze drastischer maatregelen
Ja, dat viel me ook op toen ik de tekenfilm pas geleden keek. Toen had ik ook het idee dat er wel wat aanpassingen t.o.v. de echte waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Don’t touch my knakworstjesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Voordeel van thuiswerken.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb liever curryworst, maar Duitsland ligt ver weg.quote:
Oh ja, dat gaat ook weer beginnen. VT's kijk ik eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Voordeel van thuiswerken.
Volgende week vrijdag vrij trainingen F1 op de achtergrond, terwijl ik thuiswerk
hoi papquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb liever curryworst, maar Duitsland ligt ver weg.
Ik heb liever curryworst, maar Duitsland ligt ver weg.quote:
ik ook niet, maar zal wel op gratis Ziggo kanaal worden uitgezonden vanwege dat er amper sport op dit moment isquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat gaat ook weer beginnen. VT's kijk ik eigenlijk nooit.
Nog niet, ik ga ze nog wel een tweetje sturen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je je kritiek op de wachtrij ook al gedeeld met De Efteling?
Ah, klinkt als een heel gezellig sprookjequote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je wel!
De baan is ook vooral bedoeld voor kinderen die nog te klein zijn om in de grotere achtbanen te mogen/durven, dus zo te lezen is Efteling in die opzet geslaagd
Het verhaal van Max & Moritz ken ik wel van wintersport lang geledenHet gaat over twee rotjongens die allerlei streken uithalen en zo het dorp terroriseren. Aan het eind van het verhaal vallen ze in wat deeg en worden per ongeluk naast de broden in de oven gelegd. Zeer vriendelijk dus
Ook wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:08 schreef F1gamer het volgende:
Nu een lied wat op standje burenruzie kan
Dat is echt schandalig! Ik had ook een call maar gelukkig geen video.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik werd om 8:45 wakker, keek op mijn telefoon en zag dat mijn werk om 9:15 wilde videobellenIk was nog supermoe, dus snel opgemaakt en alles.
Waarom zo VROEG!
Van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Hoe. Dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:06 schreef Cee het volgende:
KnokKnakploeg er maar weer bijhalen!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Een Gradiënt klinkt wel heel interessant hoor. Wiskundige nagelsquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja 1 gewoon 1 laag, is best dikke nagellak. Probeerde eerst een gradient met een sponsje, maar dat morste overal
Gelukkig maar! Succes met de laatste loodjes, bijna vakantiequote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:
Mijn planning voor vandaag was minder dan ik dacht dat ik moest doenIk dacht dat ik nog vier artikelen samen moest vatten, maar het bleken er maar twee te zijn, meevaller
Dat kun je ook zeggen over nummers in de top2000.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:13 schreef molloot200 het volgende:
Hou op komt nu Mrs. Robinson
HOE HAALT DIT DE FOUTE 1500 OP 700 DIT NUMMER IS MAGISCH GOED
true.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:14 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat kun je ook zeggen over nummers in de top2000.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog een stemlijstje maken trouwens voor de Top 2000.
Leuke Ariview!quote:
Dat was naar aanleiding van vorig jaar en hier gezellig op FOK! luisterend wel mijn doel om dan al die leuke plaatjes die veel te laag staan hoger op de lijst te krijgen, maar daar intussen alweer wat mee afgehaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]nu al mee bezig? Ik heb elk jaar wel een paar usual suspects, maar de laatste pakembeet 15 nummers worden wel altijd gevuld met dingen die ik echt op dat moment tof vind / veel luister
Ik sta wel achter een actie om exit music in de top 2000 te krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van vorig jaar en hier gezellig op FOK! luisterend wel mijn doel om dan al die leuke plaatjes die veel te laag staan hoger op de lijst te krijgen, maar daar intussen alweer wat mee afgehaakt.
Hele top2000 topic vol spammenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van vorig jaar en hier gezellig op FOK! luisterend wel mijn doel om dan al die leuke plaatjes die veel te laag staan hoger op de lijst te krijgen, maar daar intussen alweer wat mee afgehaakt.
Gordon gilt als een mager speenvarkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:20 schreef F1gamer het volgende:
Je mist toch op het eind Gerard Joling voor die hoge noot
Ik wil Exit Music er ook inquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik sta wel achter een actie om exit music in de top 2000 te krijgen
Stuur tzt even welk liedje.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik sta wel achter een actie om exit music in de top 2000 te krijgen
Nee ik merkte het alquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:21 schreef GeorgeM het volgende:
Ze belt voor Netflix![]()
![]()
Het is niet onze Mendie
Dat was vorig jaar leuk. Ik weet eens niet meer wat ik daar heb neergezet. Zal wel hoop onzin zijn geweest. Dit jaar gaan we het record opnieuw verbreken.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Record van vorig jaar verbeteren.
Was voor mij de eerste keer dat ik mee deed, maar het was hartstikke gezellig.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar leuk. Ik weet eens niet meer wat ik daar heb neergezet. Zal wel hoop onzin zijn geweest. Dit jaar gaan we het record opnieuw verbreken.
Dat topic ging soms echt veeeel te snel. Ik kan me nog herinneren zo rond 28-29 december dat het tussen 22:00-0:00 echt niet te doen was en er soms wel 4 of 5 topics in die tijd doorheen werden gejast.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar leuk. Ik weet eens niet meer wat ik daar heb neergezet. Zal wel hoop onzin zijn geweest. Dit jaar gaan we het record opnieuw verbreken.
Ja, dat was af en toe niet normaal hoe snel het ging.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat topic ging soms echt veeeel te snel. Ik kan me nog herinneren zo rond 28-29 december dat het tussen 22:00-0:00 echt niet te doen was en er soms wel 4 of 5 topics in die tijd doorheen werden gejast.
Ik heb led Zeppelin ontdekt. Niet door stairway tot heaven, maar door nummer dat later is gesampled door p.diddy/ puff daddy of die gast tegenwoordig heetquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik geniet wel altijd ontzettend van die top 2000 periode. Staat dan ook nonstop aa hier in huisLeer ook nog zo veel goede nummers kennen, elk jaar weer
Hier ook. En ieder jaar heb ik ook weer van die liedjes waarvan ik denk. Oh ja, die is ook leuk, daar had ik op moeten stemmen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik geniet wel altijd ontzettend van die top 2000 periode. Staat dan ook nonstop aa hier in huisLeer ook nog zo veel goede nummers kennen, elk jaar weer
xdtwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:54:20Cases are going up in the U.S. because we are testing far more than any other country, and ever expanding. With smaller testing we would show fewer cases! reageer retweet
Ik hoop wel dat ze nog wat gaan doen qua overkapping, want als je echt moet wachten in de wachtrij sta je best lang blootgesteld aan de elementen. Met felle zon maar ook met regen geen pretje.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Leuke Ariview!
Als ik het zo lees, ook wel aardig in lijn met wat ik verder lees
Heel leuk voor de kinderen, voor alles ouder dan dat vooral leuk om de kinderen te zien genieten
Verwacht zelf dat ze de wachtrij later nog wel weer wat gaan aanpassen, het doet mij een beetje denken aan dezelfde fout als ze hebben gemaakt bij Baron 1898, daar was eerst ook totaal geen beschutting in de wachtrij. Vind het zelf wel jammer dat het gewoon zo'n ouderwetse zigzagrij is en niet een mooi pad door het gebied of zo. Maar goed, niets meer aan te doen. De kleine bezigheden voor in de wachtrij vind ik wel heel leuk bedacht! Al had het scheetkussenorgel niet per se gehoeven voor mij
Ik moet eerlijk zeggen dat dit mij totaal niet is opgevallen. De attractie zag er in mijn ogen gewoon fleurig en verzorgd uit. Niet zo mooi afgewerkt als Droomvlucht of Vliegende Hollander maar voor een achtbaan prima.quote:Wat volgens mij ook wel veel als probleem wordt gezien door de fans, is dat er op verschillende plekken niet met echt materiaal is gewerkt, maar met stickers, bijvoorbeeld op de treinen. Dat wordt vaak toch als een soort van kwaliteitseis gezien bij de Efteling, gebruik van 'echte' materialen.
Over het algemeen werd er goed afstand gehouden. Alleen bij sommige plekken is het witte tape te kort voor je huishoudenquote:Nog een vraagje trouwens, ging het in de rijen een beetje goed met de rood-witte tape? Ik zag al op de socials dat her en der de rode tape verbleekt was en het verschil met de witte tape nauwelijks te zien. En ging iedereen netjes bij het witte tape staan?
Zeker, enorm genoten!quote:Goed om te horen dat het leuk was in ieder geval!
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:31 schreef skysherrif het volgende:
xdtwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:54:20Cases are going up in the U.S. because we are testing far more than any other country, and ever expanding. With smaller testing we would show fewer cases! reageer retweet
Net goed. Met zijn onverantwoorde nachtclubjesgedrag.quote:
is wel zo jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net goed. Met zijn onverantwoorde nachtclubjesgedrag.
(Sorry)
Djokovic wordt hier meteen afgeserveerd.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net goed. Met zijn onverantwoorde nachtclubjesgedrag.
(Sorry)
Maar snob 2000 heeft niet die feeling die de top 2000 wel heeft, met het café en zo en het beginnen met de kerst en het aftellen tot aan het nieuwe jaarquote:
quote:
Ik vind het zo'n irritante vent. Hij doet altijd zo nederig en leuk met de gewone mens maar het komt op mij heel onoprecht over.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Djokovic wordt hier meteen afgeserveerd.
Ondanks dat de lijst zelf geleidelijk achteruit gaat, vind ik de Top 2000 nog steeds veruit de leukste hitlijst.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar snob 2000 heeft niet die feeling die de top 2000 wel heeft, met het café en zo en het beginnen met de kerst en het aftellen tot aan het nieuwe jaar
Als je blanke man bent, dan sowieso, maakt niet uit wat je doet.quote:
Je moet ook niet te veel lijstjes luisteren, en zeker ook niet de overeenkomende (ik denk dat Evergreen Top 1000 en Top 2000 redelijk veel overeen komen). Zoals nu luister ik even, maar dat komt ook omdat we over een halfjaar (en 2 dagen) pas weer lijstjes kunnen gaan luisteren. En dit heeft natuurlijk een hele andere invulling dan de Top 2000quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ondanks dat de lijst zelf geleidelijk achteruit gaat, vind ik de Top 2000 nog steeds veruit de leukste hitlijst.
Ik merk wel dat ik een beetje lijstjesmoe wordt van alle matige kopieën op andere zenders. Ik heb vorig jaar de Evergreen Top 1000 eens geprobeerd, maar dat kon me niet boeien.
Betraptquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je blanke man bent, dan sowieso, maakt niet uit wat je doet.
Ik vond het toen ook wel een leuke meid.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:43 schreef F1gamer het volgende:
Let's go crazy.
In mijn begin puberfase was ik fan Britney Spears. Schaam me nu nog voor.
Top4000 is ook wel leuk, omdat je in het begin de minder bekende nummers hoort.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ondanks dat de lijst zelf geleidelijk achteruit gaat, vind ik de Top 2000 nog steeds veruit de leukste hitlijst.
Ik merk wel dat ik een beetje lijstjesmoe wordt van alle matige kopieën op andere zenders. Ik heb vorig jaar de Evergreen Top 1000 eens geprobeerd, maar dat kon me niet boeien.
Kinderenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze nog wat gaan doen qua overkapping, want als je echt moet wachten in de wachtrij sta je best lang blootgesteld aan de elementen. Met felle zon maar ook met regen geen pretje.
Het scheetkussenbankje vonden de kinderen juist het leukst had ik het idee
[..]
Dat niveau van afwerking wordt wel verwacht door de fans, dus als ze dat niet halen, zullen ze het te horen krijgen ook!quote:Ik moet eerlijk zeggen dat dit mij totaal niet is opgevallen. De attractie zag er in mijn ogen gewoon fleurig en verzorgd uit. Niet zo mooi afgewerkt als Droomvlucht of Vliegende Hollander maar voor een achtbaan prima.
[..]
Goed dat ze de tape netjes vernieuwenquote:Over het algemeen werd er goed afstand gehouden. Alleen bij sommige plekken is het witte tape te kort voor je huishoudenBijv. de wachtrij van de Pirana is heel smal. Als je dan met zijn viertjes bent, pas je niet met zijn allen in één wit vlak
. Dus dan vervagen de grenzen tussen rood en wit. Maar onze ervaring is dat de groepen achter ons toch vrijwel altijd wel afstand hielden, ongeacht de kleur.
Op de wandelpaden was het veel lastiger, daar loopt iedereen door elkaar. Gisteren was het zo druk dat je daar niet altijd 1.5 meter afstand kon houden, ookal zou je willen.
Op sommige plekken was het rode tape inderdaad verbleekt maar er werd bijvoorbeeld bij de toiletgroep achter het pannenkoekenhuis weer nieuw rood tape geplakt.
[..]
Zeker, enorm genoten!
Ja die vind ik ook wel leuk maar die heeft de tijd van het jaar niet meequote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Top4000 is ook wel leuk, omdat je in het begin de minder bekende nummers hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |