quote:
niet dusquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die fan van dat nummer was. Zulke fijne chille vibes, ik had ze de finale gegund
dat had jij gedachtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik ga weg en gewoon bij thuiskomst alles luisteren en dan kom ik ook gelijk onder iets uit
Yesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
niet dus
op werk ging ik met vriend/colla toen nummers raten en we gaven deze beide het hoogste cijfer (een 9 ) van die halve finale
Ja eens, was echt verfrissend om zoiets te horenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
YesZo ondergewaardeerd. Jammer dat je weinig van zulke muziek ook hoort op het ESF. Bij lange na ook niet de finale gehaald
Dat had ik al wel door.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:28 schreef skysherrif het volgende:
colla is collega* geen idee waarom ik dat opeens besloot af te korten ;s
Hahaha dat begreep ik! Is dat een gangbare afkorting?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:28 schreef skysherrif het volgende:
colla is collega* geen idee waarom ik dat opeens besloot af te korten ;s
Volgens mij niet, maar vanaf nu wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha dat begreep ik! Is dat een gangbare afkorting?
Ik koop ook meestal wel de dlc van spellen die ik goed vind en graag speel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:33 schreef molloot200 het volgende:
Waarom ben ik zo'n sucker for DLCNog vóór ik TLoU2 koop, koop ik de tweede Season Pass van Smash Ultimate (nog steeds m'n favoriete Switch spel). Niet wetende wat er komen gaat, maar wel alles compleet willen hebben. Van maar weinig spellen die ik heb heb ik de DLC niet, omdat ik het eigenlijk dan maar gewoon compleet wil hebben. Ik haat mijn koopgedrag met DLC altijd
Vooral het verhaal. In ieder geval bij TLoU1 is dat zo. Als je het verhaal in zijn geheel volgt word je er helemaal in meegezogen. Dat is het magische en de kracht van TLoU imoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:36 schreef skysherrif het volgende:
Heb wat streams bekeken van tlou2 en kan nog niet helemaal ontdekkrn waarom het nou zooooo goed is
Ziet er wel prima uit verder hoor
Ja dat kan ik me wel voorstellen, heb bewust ook niet teveel gekeken, omdat ik niet gespoilerd wil worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral het verhaal. In ieder geval bij TLoU1 is dat zo. Als je het verhaal in zijn geheel volgt word je er helemaal in meegezogen. Dat is het magische en de kracht van TLoU imo
Dan zal dat effect omwille het verhaal inderdaad wat minder zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me wel voorstellen, heb bewust ook niet teveel gekeken, omdat ik niet gespoilerd wil worden.
quote:
Welke Laura? Een van de Belgische inzendingen? Bedoel je dant Tesoro, Iris of Sennek?quote:
Ja ik zal zo eens gaan lakkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke Laura? Een van de Belgische inzendingen? Bedoel je dant Tesoro, Iris of Sennek?
@:Momo, mooi dat je de nagellak binnen hebtLaat je het resultaat zien, als je je nagels gelakt hebt?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke Laura? Een van de Belgische inzendingen? Bedoel je dant Tesoro, Iris of Sennek?
@:Momo, mooi dat je de nagellak binnen hebtLaat je het resultaat zien, als je je nagels gelakt hebt?
Pausini (klinkt als)quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
GEFELICITEERD aan jou en je dochterquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
MIJN DOCHTER HEEFT HAAR P!!!![]()
MET EEN 10 VOOR BEDRIJFSADMINISTRATIE![]()
![]()
![]()
sorry, hierna zal ik de capslick uitzetten
Niiiiiiiiice wat tof! Heel fijn gevoel zo, de P. Is het eerste jaar in ieder geval mooi afgerond. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Ik zou eerst deel 1 spelen. Dan kan je eigenlijk pas ontdekken hoe goed het écht is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:36 schreef skysherrif het volgende:
Heb wat streams bekeken van tlou2 en kan nog niet helemaal ontdekkrn waarom het nou zooooo goed is
Ziet er wel prima uit verder hoor
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij kwam Mandy voorbij idd, maar dan de cover.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Volgens mij is er een liedje met mijn naam voorbij gekomen op de radio gister, want ik had ineens allemaal mentions.
Thanks.![]()
Of het was iets anders wat ik heb gemist.
Elke keer dat iemand een Scrabbledoos laat vallen ontstaat er een nieuwe Ierse naamquote:
Liedje Mandy kwam voorbij inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Volgens mij is er een liedje met mijn naam voorbij gekomen op de radio gister, want ik had ineens allemaal mentions.
Thanks.![]()
Of het was iets anders wat ik heb gemist.
Oh fok. Zie het nu pasquote:
Wel leuke manier van je kind een naam geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Elke keer dat iemand een Scrabbledoos laat vallen ontstaat er een nieuwe Ierse naam
Lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh fok. Zie het nu pas![]()
Ben nog al die smerige topics van jullie aan het teruglezen
Tsja, mijn ouders waren vroegah fanilows, dus dit heb ik vaker.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Mandy voorbij idd, maar dan de cover.
Jaaaaaa, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GEFELICITEERD aan jou en je dochter
quote:
quote:
Thnxquote:
Het is een Gredaniaanse spelfout. Die maken we allemaal wel eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh fok. Zie het nu pas![]()
Ben nog al die smerige topics van jullie aan het teruglezen
Ik vind het ook echt een mooi nummer, versie van Barry danquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:03 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tsja, mijn ouders waren vroegah fanilows, dus dit heb ik vaker.
Dank Fredjeeeequote:
Op welke manier is dat fout.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:06 schreef Cee het volgende:
Here comes the sun in de Foute 1500, ik fiets weer even naar het Malieveld.
Zul je zien dat het origineel nog komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een mooi nummer, versie van Barry dan
Ja die komt ook nogquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zul je zien dat het origineel nog komt.
Dankjewelquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niiiiiiiiice wat tof! Heel fijn gevoel zo, de P. Is het eerste jaar in ieder geval mooi afgerond. Gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die komt ook nogNet opgezocht, die staat op 500-nogwat
Ik had vorige week er 2, waarvan ik van beide de uitslag nog niet terug heb. Morgen heb ik er nog één. Mijn motivatie is alleen wel echt op, en ik denk alleen maar aan hoe ik morgen na 11:30 potentieel niets meer hoef te doen. Want dan is het eerst nog wachten op de uitslagen en hopen dat ik niks hoef te herkansenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Hoe is het met jouw tentamens? Of was het iets anders?
Iets met vanillequote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
Denk het ook jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zul je zien dat het origineel nog komt.
Yesssssquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die komt ook nogNet opgezocht, die staat op 500-nogwat
Ja, het is echt dik heftig. Vooral met dit weerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had vorige week er 2, waarvan ik van beide de uitslag nog niet terug heb. Morgen heb ik er nog één. Mijn motivatie is alleen wel echt op, en ik denk alleen maar aan hoe ik morgen na 11:30 potentieel niets meer hoef te doen. Want dan is het eerst nog wachten op de uitslagen en hopen dat ik niks hoef te herkansen
Thanks voor de mentale steunquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, het is echt dik heftig. Vooral met dit weer![]()
Ik duim. Bid. Kaarsje. Alles
Bazenbenjiquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:15 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb het nu al warm.
Je kunt ook geen einden lopen met de hond met dit weer. Benji laat zich bij wijze van protest vallen in het gras. Zo van: bekijk het maar.
De Beatles, dat kan echt niet meer hoor. Zit je in het bejaardentehuisquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:06 schreef Cee het volgende:
Here comes the sun in de Foute 1500, ik fiets weer even naar het Malieveld.
knakworstjesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben lichtelijk ontstemd dat een huisgenoot zonder te vragen een blik van mijn knakworstjes heeft verorberd
Als het met blik en al was, zou ik karma z’n werk laten doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben lichtelijk ontstemd dat een huisgenoot zonder te vragen een blik van mijn knakworstjes heeft verorberd
Nou ja eerst nog maar zien of je heel blijft van je fietstochtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
Oké en nu ben ik WEG
En jullie zien me OOIT weer terug
Denk ik
Niet herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
*Ploft slaperig neer op de SC-bank.
Lag nog in diepe slaap toen de wekker ging
Gerelijstquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oké deze vind ik dan wel weer thuishoren in een Foute lijst
Ik dacht met half luisteren dat Shine ook nog in de lijst staat, waar Geer aan mee deed. Wat niet klopt natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
Zeggen ze nou dat de Toppers nog een keer willen gaan inclusief GeerAlsof Cornald dat ooit toe zou staan
En een correctie op het statement dat Geer met de Toppers meedeed op het ESFquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:12 schreef molloot200 het volgende:
Shine komt wel binnen 15 nummers o.i.d. voorbij
Beenbreukelen?quote:
Ja goed zoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En een correctie op het statement dat Geer met de Toppers meedeed op het ESF
quote:
Knokploeg nodig?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel al op de terugweg hoor. Had het tot nieuwesluis geschopt. Kreeg mot met een vrachtwagenchauffeur die me bijna aan had gereden.
Ik laatst wel over jou!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
Niet over Fok!ers gedroomd trouwens, valt me tegen
Ik voel me vereerd hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik laatst wel over jou!
Weet alleen de details niet meer.
Real life GTA is toch niet zo leuk als slachtoffer, hè. Jij zit gewoon liever achter het stuur.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel al op de terugweg hoor. Had het tot nieuwesluis geschopt. Kreeg mot met een vrachtwagenchauffeur die me bijna aan had gereden.
Ik werd om 8:45 wakker, keek op mijn telefoon en zag dat mijn werk om 9:15 wilde videobellenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
*Ploft slaperig neer op de SC-bank.
Lag nog in diepe slaap toen de wekker ging
Ik ben overstagquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil ook meedoen met de foute top, maar ik moet werken
Graag! Al weet ik niet waar die eikel nu isquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Op YouTube lakken ze rechter![]()
Even mee spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |