Gerelijstquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oké deze vind ik dan wel weer thuishoren in een Foute lijst
Ik dacht met half luisteren dat Shine ook nog in de lijst staat, waar Geer aan mee deed. Wat niet klopt natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:06 schreef molloot200 het volgende:
Zeggen ze nou dat de Toppers nog een keer willen gaan inclusief GeerAlsof Cornald dat ooit toe zou staan
En een correctie op het statement dat Geer met de Toppers meedeed op het ESFquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:12 schreef molloot200 het volgende:
Shine komt wel binnen 15 nummers o.i.d. voorbij
Beenbreukelen?quote:
Ja goed zoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En een correctie op het statement dat Geer met de Toppers meedeed op het ESF
quote:
Knokploeg nodig?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel al op de terugweg hoor. Had het tot nieuwesluis geschopt. Kreeg mot met een vrachtwagenchauffeur die me bijna aan had gereden.
Ik laatst wel over jou!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
Niet over Fok!ers gedroomd trouwens, valt me tegen
Ik voel me vereerd hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik laatst wel over jou!
Weet alleen de details niet meer.
Real life GTA is toch niet zo leuk als slachtoffer, hè. Jij zit gewoon liever achter het stuur.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:20 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel al op de terugweg hoor. Had het tot nieuwesluis geschopt. Kreeg mot met een vrachtwagenchauffeur die me bijna aan had gereden.
Ik werd om 8:45 wakker, keek op mijn telefoon en zag dat mijn werk om 9:15 wilde videobellenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:53 schreef Strani het volgende:
*Ploft slaperig neer op de SC-bank.
Lag nog in diepe slaap toen de wekker ging
Ik ben overstagquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil ook meedoen met de foute top, maar ik moet werken
Graag! Al weet ik niet waar die eikel nu isquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Op YouTube lakken ze rechter![]()
Even mee spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |