GEFELICITEERD aan jou en je dochterquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
MIJN DOCHTER HEEFT HAAR P!!!![]()
MET EEN 10 VOOR BEDRIJFSADMINISTRATIE![]()
![]()
![]()
sorry, hierna zal ik de capslick uitzetten
Niiiiiiiiice wat tof! Heel fijn gevoel zo, de P. Is het eerste jaar in ieder geval mooi afgerond. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Ik zou eerst deel 1 spelen. Dan kan je eigenlijk pas ontdekken hoe goed het écht is.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:36 schreef skysherrif het volgende:
Heb wat streams bekeken van tlou2 en kan nog niet helemaal ontdekkrn waarom het nou zooooo goed is
Ziet er wel prima uit verder hoor
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij kwam Mandy voorbij idd, maar dan de cover.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Volgens mij is er een liedje met mijn naam voorbij gekomen op de radio gister, want ik had ineens allemaal mentions.
Thanks.![]()
Of het was iets anders wat ik heb gemist.
Elke keer dat iemand een Scrabbledoos laat vallen ontstaat er een nieuwe Ierse naamquote:
Liedje Mandy kwam voorbij inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Volgens mij is er een liedje met mijn naam voorbij gekomen op de radio gister, want ik had ineens allemaal mentions.
Thanks.![]()
Of het was iets anders wat ik heb gemist.
Oh fok. Zie het nu pasquote:
Wel leuke manier van je kind een naam geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Elke keer dat iemand een Scrabbledoos laat vallen ontstaat er een nieuwe Ierse naam
Lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh fok. Zie het nu pas![]()
Ben nog al die smerige topics van jullie aan het teruglezen
Tsja, mijn ouders waren vroegah fanilows, dus dit heb ik vaker.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Mandy voorbij idd, maar dan de cover.
Jaaaaaa, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GEFELICITEERD aan jou en je dochter
quote:
quote:
Thnxquote:
Het is een Gredaniaanse spelfout. Die maken we allemaal wel eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh fok. Zie het nu pas![]()
Ben nog al die smerige topics van jullie aan het teruglezen
Ik vind het ook echt een mooi nummer, versie van Barry danquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:03 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tsja, mijn ouders waren vroegah fanilows, dus dit heb ik vaker.
Dank Fredjeeeequote:
Op welke manier is dat fout.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:06 schreef Cee het volgende:
Here comes the sun in de Foute 1500, ik fiets weer even naar het Malieveld.
Zul je zien dat het origineel nog komt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een mooi nummer, versie van Barry dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |