Doe het lekker zelfquote:Op maandag 15 juni 2020 10:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:GGMM
Zet deze OP eens in deze.
VBL / [VBL SC #7574] !! AMSTERDAM !! #32
Wat zou dat zijn, muskusboktor57?quote:Op maandag 15 juni 2020 10:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dank je wel, René. Wil je nog één klein dingetje voor me doen?
De lock van de OP halen zodat ik de code ergens kan opslaan, en tussen Amsterdam en !! een spatie.quote:
Nou vooruitquote:Op maandag 15 juni 2020 10:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De lock van de OP halen zodat ik de code ergens kan opslaan, en tussen Amsterdam en !! een spatie.
Bedankt.
Bedankt !!quote:Op maandag 15 juni 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar de rest van de dag doe ik niks meer, ik heb mijn geld wel verdiend voor vandaag
Genoteerd en doorgezet naar @Bannyquote:Op maandag 15 juni 2020 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga komende zondag een niet noodzakelijke verplaatsing doen.
Dit even ter info.
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:20 schreef Zipportal het volgende:
Prima OP.
Weer een medestander gevonden in @:Muskusboktor57
Check dit: @:Coco.
Sorry maat.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En niet zo kortaf hè gap, met je wat.
Ja echt hequote:Op maandag 15 juni 2020 10:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh @:Elan bemoeit zich met een discussie in FB. Dan weet je zeker dat het even niet meer over het oorspronkelijke probleem gaat.
Ja echt hequote:Op maandag 15 juni 2020 10:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh @:Elan bemoeit zich met een discussie in FB. Dan weet je zeker dat het even niet meer over het oorspronkelijke probleem gaat.
Ah de hulphond van @GGMM is er. Wel praktisch, want die blinde kan blijkbaar zelf geen OP's lezen.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah de hulphond van @:GGMM is er. Wel praktisch, want die blinde kan blijkbaar zelf geen OP's lezen.
Geen zorgen. Ook zonder de steun van Scrummie maken we kans. Tegenslagen maakt ons alleen maar strijdbaar.quote:
Hij is voor Ajaxquote:Op maandag 15 juni 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom zou @:Tjacka hier mod moeten worden? COR was 1 groot drama door hem, BNW heeft ie gekregen omdat daar toch geen normaal denkend persoon post (past dus bij Tjacka). Het enige wat in zijn voordeel spreekt is dat hij wél aanwezig is, maar dat zou meer hinderlijk dan wat anders zijn.
Wat denk je maat gaan we hier ook weer met publiek voetballen binnenkort?quote:
Jemig. Ik dacht dat wij vrienden waren.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom zou @:Tjacka hier mod moeten worden? COR was 1 groot drama door hem, BNW heeft ie gekregen omdat daar toch geen normaal denkend persoon post (past dus bij Tjacka). Het enige wat in zijn voordeel spreekt is dat hij wél aanwezig is, maar dat zou meer hinderlijk dan wat anders zijn.
Mesquote:Op maandag 15 juni 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zal sneller gaan dan we denken. Je hoort steeds meer geruchten dat er misschien zelfs bij de start van de competitie wel wat mogelijk is.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je maat gaan we hier ook weer met publiek voetballen binnenkort?
Bij Barca was er alweer een gekkie het veld op gerend. Best bijzonder als je eigenlijk zonder publiek speelt.
Als je eerlijkheid niet kan waarderen in een vriend, heb je geen vrienden.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jemig. Ik dacht dat wij vrienden waren.
Wow, dit gaat diepquote:Op maandag 15 juni 2020 11:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je eerlijkheid niet kan waarderen in een vriend, heb je geen vrienden.
Wat boeit jou het. Jij gaat toch niet naar buiten of naar het stadion.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je maat gaan we hier ook weer met publiek voetballen binnenkort?
Bij Barca was er alweer een gekkie het veld op gerend. Best bijzonder als je eigenlijk zonder publiek speelt.
Nee, ook daar was ik tegen toen die als (ontzettend slechte) grap hier ineens mod was.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:10 schreef Tjacka het volgende:
Dus eigenlijk is iedereen voor (zelfs GGMM) alleen scrummie is tegen. Wel typisch dat een iets te dikke symp weer tegen is dan. Hij zou vast Charlotte of een andere dame als mod willen zien.
Ik denk ook dat jij een aidsmod zou zijn hier.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:10 schreef Tjacka het volgende:
Dus eigenlijk is iedereen voor (zelfs GGMM) alleen scrummie is tegen. Wel typisch dat een iets te dikke symp weer tegen is dan. Hij zou vast Charlotte of een andere dame als mod willen zien.
Nouja ik kan het niet veel slechter doen de huidige mods tochquote:Op maandag 15 juni 2020 11:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ook daar was ik tegen toen die als (ontzettend slechte) grap hier ineens mod was.
Daar zit geen woord Spaans bij!quote:Op maandag 15 juni 2020 11:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij een aidsmod zou zijn hier.
Je bent meer aanwezig, dat is al automatisch slechter dan de huidige mods.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja ik kan het niet veel slechter doen de huidige mods toch
Wij waren toch ook vrienden.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij een aidsmod zou zijn hier.
Het zou voor de wereld beter zijn als jij dit voorbeeld zou gaan volgen.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat boeit jou het. Jij gaat toch niet naar buiten of naar het stadion.
Zodat jij je niet als een hoopje verdriet voelt.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou voor de wereld beter zijn als jij dit voorbeeld zou gaan volgen.
Die zijn zo beperkt dat iedereen dat kan tochquote:Op maandag 15 juni 2020 11:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou de aanvallen van @:rozevla en @:solotovski prima af kunnen slaan.Dat is tenminste iets
Ik bedoelde eigenlijk dat mensen niet constant tegen je lelijke hoofd hoeven aan te kijken.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zodat jij je niet als een hoopje verdriet voelt.
#MLM is hier niet blij meequote:Op maandag 15 juni 2020 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Solotovski is een kruising tussen een mens en een mongool.
MED / Solotovski stopt met moddenquote:Op maandag 15 juni 2020 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Solotovski is een kruising tussen een mens en een mongool.
Terwijl je normaliter helemaal geen tokkie bent.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
Ojee, ik krijg opeens allemaal likes van PVV gekkies en mensen met tractoren in hun naam.
In hun naam?quote:Op maandag 15 juni 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
Ojee, ik krijg opeens allemaal likes van PVV gekkies en mensen met tractoren in hun naam.
HugoGodtwitter:Jaycee__1973 twitterde op zondag 14-06-2020 om 16:31:24Hugootje, zou u een test willen laten afnemen? Nee, niet voor Cojona, gekkie, een drugstest natuurlijk! @thierrybaudet @geertwilderspvv dit is niet oké hoor! Uitermate zorgwekkend! https://t.co/v5LwIR1L8r reageer retweet
Lekker gewerkt weer.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:35 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook nog even gereageerd, gewoon omdat het kon.
Ik was er toch
quote:Op maandag 15 juni 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je normaliter helemaal geen tokkie bent.
@:lenny_leonard check deze grap
Ah, bij geenstijl snappen ze nog niet wat cameralicht doet met je ogen.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
HugoGodtwitter:Jaycee__1973 twitterde op zondag 14-06-2020 om 16:31:24Hugootje, zou u een test willen laten afnemen? Nee, niet voor Cojona, gekkie, een drugstest natuurlijk!
@:thierrybaudet @:geertwilderspvv dit is niet oké hoor! Uitermate zorgwekkend! https://t.co/v5LwIR1L8r reageer retweet
@:caland
Terechte ban. Weet niet wat hij gedaan heeft, maar wat een josti is dat zeg.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
MED / Solotovski stopt met modden
Solotovski
Solotovski
Wegwerpproduct. Blijkt het toch een kut user te zijn die ze nu eindelijk konden bannen.
Check dit: @:lenny_leonard
@Wereldgozerquote:Op maandag 15 juni 2020 11:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bepaal jij wanneer je iemand wel en wanneer je iemand niet mag attenderen op een topic? Überhaupt op fok serieuze discussies. Zorg er dan ook voor dat de meldingen niet meer zichtbaar zijn
@Anneloos deelt uitquote:Op maandag 15 juni 2020 11:45 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe quote melding is uit voor Anneloos:![]()
[..]
@:wereldgozer
Lulkoek.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:51 schreef zarGon het volgende:
.
Afgeleid met andere dingen.. Geen smoes, gewoon extra info.
Hier roddelen we niet.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
Als ik tegen anneloos praat ben ik ook altijd afgeleid door andere dingen.
quote:Op maandag 15 juni 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
Als ik tegen anneloos praat ben ik ook altijd afgeleid door andere dingen.
als snaarquote:Op maandag 15 juni 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een gebbetje
Het was niet als snaar bedoeld
* Annedoosquote:Op maandag 15 juni 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM laat geen spaan heel van @:Anneloos
Ook dat was weer een gebbetje!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 11:54 schreef Anneloos het volgende:
Het feit dat jij mij mentioned en even een snaar nageeft betekent in mijn ogen
Haha, mwa. Achteraf was het redelijk matig. Heeft niet bijgedragen, toch bedanktquote:Op maandag 15 juni 2020 11:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had je nog wat aan het antwoord van mijn DM?
Truequote:Op maandag 15 juni 2020 12:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha, mwa. Achteraf was het redelijk matig. Heeft niet bijgedragen, toch bedankt
Stemming afhankelijk.
Geen idee waarom je deelt dat je luier scheef zit maat.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch
Waar slaat dit op in de SC
Was het weer een grove manier van zeggen dat ik weg moest gaan uit dit topic?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch
Waar slaat dit op in de SC
zo zijn die gasten, eerst uitnodigen en dan kan je weer oprottenquote:Op maandag 15 juni 2020 12:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Was het weer een grove manier van zeggen dat ik weg moest gaan uit dit topic?
Ik kan godverdomme niet wachten wat er over 16 dagen gebeurt ik ben zó benieuwd. (ja, ik had al een tijdje door dat je aan het aftellen was)quote:
Lekker man.quote:
HUH MAAR ZONDER BROOD KOM JE JE DAG TOCH NIET DOOR??quote:Op maandag 15 juni 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik probeer tegenwoordig ook wat meer koolhydraatarm te eten @:atypisch .
Nadeel daarvan is dat als je wel een keer een wrap of gevulde koek eet je lichaam daar letterlijk van walgt.
@onlogisch nietquote:Op maandag 15 juni 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn zo beperkt dat iedereen dat kan toch
Heb jij in je Zuid-Amerikaanse jaren flink met je neus in de poeder gezeten, of is dat niet zo populair in Brasil?quote:
Eet nog wel wat maat. Wil niet zo'n compleet gefrustreerde gek als jij worden.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
HUH MAAR ZONDER BROOD KOM JE JE DAG TOCH NIET DOOR??
godver wat een kutleven moet jij hebben zeg met minder koolhydraten die je lichaam betreden
zeker populair maar ook moeilijk om kwaliteit te vindenquote:Op maandag 15 juni 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij in je Zuid-Amerikaanse jaren flink met je neus in de poeder gezeten, of is dat niet zo populair in Brasil?
You should try itquote:Op maandag 15 juni 2020 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Eet nog wel wat maat. Wil niet zo'n compleet gefrustreerde gek als jij worden.
Ja. Nog meer vragen?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:38 schreef Anneloos het volgende:
Missen jullie eigenlijk het volgen van sport al?
Eigenlijk heb ik het voetbal geen moment gemist.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:38 schreef Anneloos het volgende:
Missen jullie eigenlijk het volgen van sport al?
In het begin wel. Nu niet meer, nu ik mijn vrienden gewoon weer zie.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En zie je daar ook een verband mee in de mate van consumptie van alcoholische dranken?
En dan permanente staat van ketose. Heb wel wat carbs nodig om vrolijk te blijven (sad, weet)quote:
Haags2.0quote:Op maandag 15 juni 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het voetbal geen moment gemist.
Ik mis het wel minder dan ik had gedacht, maar toch brengt het mensen bij elkaar. Zelfs op fok door topics. Heb jij je gestort op een andere hobby/bezigheid? Want het kijken van sport valt toch weg..quote:Op maandag 15 juni 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Dat sparen is eigenlijk ook niet verkeerd geweest. Dat merken wij hier ook wel. Zelf ben ik echt volledig gestopt met drinken en vriend drinkt alleen als we ergens anders zijn en echt heel af en toe een biertje of een whiskytje thuis. Maar ook totaal de behoefte niet gehad.. dat is nog de grootste verbazing.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In het begin wel. Nu niet meer, nu ik mijn vrienden gewoon weer zie.
Al drink ik wel bij mensen thuis, dus scheelt enorm veel knaken. Geld als water nu!
ook wel gedaan maar terras is toch iets heel anders dus leuk dat het weer kanquote:Op maandag 15 juni 2020 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al drink ik wel bij mensen thuis, dus scheelt enorm veel knaken. Geld als water nu!
Hoezo, zelfs toen het mocht ging je al niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen de mensen waar ik mee naar de voetbal ga. (Ja, ook @Caland mis ik )
Denk je? Wij hebben hier thuis beide een redelijk sociaal leven. Wat ik wel mis is met vrienden voetbal kijken. Dat brengt je toch bij elkaar en zorgt voor gezelligheid.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:44 schreef Caland het volgende:
De mensen die het voetbal niet missen zijn ook precies de mensen die de deur niet uitkomen.
LAAT JE NIET VOOR DE GEK HOUDEN ANNELOOS
Zekerquote:Op maandag 15 juni 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, zelfs toen het mocht ging je al niet meer.
Ben jij er zaterdag eigenlijk?
Gezellig. Ik twijfel nog een beetje tussen trein en auto.quote:
We weten allebei dat dit de trein wordt.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig. Ik twijfel nog een beetje tussen trein en auto.
Traint die club niet gewoon door voor die apen? Doen ze bij ons wel.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij mocht gelukkig al weer trainen. Maar nu hebben ze weer zomerstop tot half september
Kluivert twijfelde ook.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig. Ik twijfel nog een beetje tussen trein en auto.
Velden zijn ingezaaid. De kwaliteit is echt heel bedroevend. Dus dat mag sowieso 3 maanden niet betreden worden.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Traint die club niet gewoon door voor die apen? Doen ze bij ons wel.
Nee hoor, gewoon een vraag hoe het gingquote:Op maandag 15 juni 2020 12:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Was het weer een grove manier van zeggen dat ik weg moest gaan uit dit topic?
Oja natuurlijk. Geen kunstgrasopties?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Traint die club niet gewoon door voor die apen? Doen ze bij ons wel.
Velden zijn ingezaaid. De kwaliteit is echt heel bedroevend. Dus dat mag sowieso 3 maanden niet b
BBQ bij de grote HMF.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:48 schreef Anneloos het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er zaterdag is?
Huh, voel jij je wel goed?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een vraag hoe het ging
Denk dat @:onlogisch beetje jelly is
BLM protest in Papendrechtquote:Op maandag 15 juni 2020 12:48 schreef Anneloos het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er zaterdag is?
Ja, daarom ook zeg ik ook met publiek. Alleen wat samenvattingen gekeken zo zonder publiek.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch kijk ik wel weinig sinds het weer kan
HMF niet kennenquote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah! Ik weet niet waar HMF voor staat, maar hopelijk zit het weer mee! Veel plezier
HMF niet kennenquote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah! Ik weet niet waar HMF voor staat, maar hopelijk zit het weer mee! Veel plezier
Wel beter. Geen knietjes die elke week open liggen dus.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, gek genoeg allemaal echt gras. Wel 1 hybride veld.
Oke rot maar opquote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Papendrecht.. ik ben wel benieuwd of Onlo een beetje in een goede buurt woont daar. Kans is aanwezig dat we over 2 jaar die kant op willen.quote:
Ah, je bent van plan om een tokkie te worden?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Papendrecht.. ik ben wel benieuwd of Onlo een beetje in een goede buurt woont daar. Kans is aanwezig dat we over 2 jaar die kant op willen.
Huh, Papendrecht tokkie?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, je bent van plan om een tokkie te worden?
Papendrecht heeft geen ghetto-wijken (zoals Nijmegen of zo)quote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Papendrecht.. ik ben wel benieuwd of Onlo een beetje in een goede buurt woont daar. Kans is aanwezig dat we over 2 jaar die kant op willen.
User @Caland heeft een ongekende aversie jegens Papendrecht. Die jongen is het spoor een beetje bijster.quote:
Beter 030, prima stad, niks mis meequote:Op maandag 15 juni 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Papendrecht heeft geen ghetto-wijken (zoals Nijmegen of zo)
Beter als 020.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter 030, prima stad, niks mis mee
Is anders weinig aanbod daar en zeer populaire woonplaats.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland heeft een ongekende aversie jegens Papendrecht. Die jongen is het spoor een beetje bijster.
Wil je niet zulke moeilijke woorden gebruiken?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hydroxymethylfurfural. Nee, zonder dolle. Is het een niet meer actieve fokker?
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op maandag 15 juni 2020 11:51 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!!!11!
@:Lange_Lans
@:Lenny_Leonard
Kijk even naar hoelang ik actief ben. Volgens mij zitten jullie fout dat ik geen onderwijs krijg over deze befaamde user.quote:
provinciaalquote:Op maandag 15 juni 2020 12:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter 030, prima stad, niks mis mee
ik wordtquote:Op maandag 15 juni 2020 12:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kijk even naar hoelang ik actief ben. Volgens mij zitten jullie fout dat ik niet onderwezen wordt.
HMF is voorzitter van het OMTquote:Op maandag 15 juni 2020 12:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kijk even naar hoelang ik actief ben. Volgens mij zitten jullie fout dat ik geen onderwijs krijg over deze befaamde user.
Anyway. HMF is een levende legende. Als je hem niet op fok hebt meegemaakt, dan heb je eigenlijk gewoon een waardeloos account.quote:
OMT niet kennenquote:Op maandag 15 juni 2020 12:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat is OMT. Waarom doen jullie mij dit aan?
Yes.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een club met 5-0 wint, wonnen ze dan ook met 4 goals op rij??
NOU?
OutbreakManagementTeam.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat is OMT? Waarom doen jullie mij dit aan?
Ik doe sowieso niet veel met dit account, dus dat kan je wel stellen.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anyway. HMF is een levende legende. Als je hem niet op fok hebt meegemaakt, dan heb je eigenlijk gewoon een waardeloos account.
Waarom?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit standbeeld mogen ze wel omploegen hier
@:scrummie2.1
Die wijk erbij zo te zien.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heeft ‘ie ook zonder dat bier moeite mee.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
HMFGOD
Houd die z'n bek überhaupt nog langer dan 3 seconden na 8 bier?
vind het vooral fijn dat je niet echt pieken en dalen hebt qua energieniveauquote:Op maandag 15 juni 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan permanente staat van ketose. Heb wel wat carbs nodig om vrolijk te blijven (sad, weet)
Wie is het dan?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft niks maar dan ook niks met Nederland te maken en een terrorist
Ga maar eens een tijdje flink sporten i.c.m. zo'n ketosedieet. Hoor je graag na 3 weken.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het vooral fijn dat je niet echt pieken en dalen hebt qua energieniveau
wie moet dat voorstellen?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker en het is ook gezond.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het vooral fijn dat je niet echt pieken en dalen hebt qua energieniveau
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft ‘ie ook zonder dat bier moeite mee.
Ik zag het. Maar ik spaar jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teveel aerosolen?quote:Op maandag 15 juni 2020 13:01 schreef aTypisch het volgende:
de eerste keer dat ik hem zag maakte ik de fout om tegenover hem te gaan zitten tijdens het eten
Alles behalve, als ik niet oplet en 'normaal' eet dan word ik al snel een Theo Janssen denk ikquote:Op maandag 15 juni 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker en het is ook gezond.
Kun je nog wel gewoon fatsoenlijk sporten? Of ben je zo'n ecto.
Op FOK! inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij die gozer eigenlijk op FOK! leren kennen of heb je hem hier geïntroduceerd?
Moeten hunnie weten. @GGMMtwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 15-06-2020 om 13:02:00Onderbreking tot 2 uur. Daarna maken de moeder en broer van #Miranda gebruik van het spreekrecht. reageer retweet
We leerden elkaar kennen via de APP die was opgericht. Zelfs @aTypisch was daar nog even een deelgenoot van. We zagen elkaar voor het eerst op het groene haas toernooi. Daarna namen we een SCC op hetzelfde vak. Iig HMF verhuisde naar W1 waar ik stond. Jij kwam er wat later bij, in de APP dan. Geen idee waar ik jou voor het eerst zag. Waarschijnlijk ergens kotsend in een goot of zo.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
Of geen idee meer eigenlijk, maar zoiets was het.
Wellicht weet @:onlogisch dat nog
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloosquote:Op maandag 15 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We leerden elkaar kennen via de APP die was opgericht. Zelfs @:aTypisch was daar nog even een deelgenoot van. We zagen elkaar voor het eerst op het groene haas toernooi. Daarna namen we een SCC op hetzelfde vak. Iig HMF verhuisde naar W1 waar ik stond. Jij kwam er wat later bij, in de APP dan. Geen idee waar ik jou voor het eerst zag. Waarschijnlijk ergens kotsend in een goot of zo.
Vakkie W genot.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We leerden elkaar kennen via de APP die was opgericht. Zelfs @:aTypisch was daar nog even een deelgenoot van. We zagen elkaar voor het eerst op het groene haas toernooi. Daarna namen we een SCC op hetzelfde vak. Iig HMF verhuisde naar W1 waar ik stond. Jij kwam er wat later bij, in de APP dan. Geen idee waar ik jou voor het eerst zag. Waarschijnlijk ergens kotsend in een goot of zo.
Mooie sneerquote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloos
quote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloos
wat is het verschil tussen appen met mensen die je nog nooit hebt gezien of dagelijks chatten op een forum met mensen die je nooit hebt gezien?quote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het één is zeer kansloos en het ander maar een beetje.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen appen met mensen die je nog nooit hebt gezien of dagelijks chatten op een forum met mensen die je nooit hebt gezien?
En waar zit 'm precies de nuance in?quote:Op maandag 15 juni 2020 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het één is zeer kansloos en het ander maar een beetje.
Ik hou dat graag gescheiden. Zit al in veel te veel kansloze groepsapps.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen appen met mensen die je nog nooit hebt gezien of dagelijks chatten op een forum met mensen die je nooit hebt gezien?
Dat staat niet in verhouding tot jouw aantal keren dat je de plank missloegquote:Op maandag 15 juni 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij vergeet er alleen bij te vertellen dat hij in de app werd toegevoegd alvorens hij mij, @:DonRaja en de broer van Donraja ooit heeft gezien. Over @:Happel twijfel ik nog.
User @:Caland doet zich voor als een flinke jongen maar slaat de plank op inhoud behoorlijk mis.
Een speciaal groepje aanmaken.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En waar zit 'm precies de nuance in?
@Happel heb ik onbewust eerder een keer ontmoet. Maar daar kwamen we een paar jaar terug pas achter.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij vergeet er alleen bij te vertellen dat hij in de app werd toegevoegd alvorens hij mij, @:DonRaja en de broer van Donraja ooit heeft gezien. Over @:Happel twijfel ik nog.
User @:Caland doet zich voor als een flinke jongen maar slaat de plank op inhoud behoorlijk mis.
Ik ben ook weer weg, hoor. Tentamenwerk.quote:
Lekker pikquote:Op maandag 15 juni 2020 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat staat niet in verhouding tot jouw aantal keren dat je de plank missloeg.
Het gaat nu even niet om mij.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat staat niet in verhouding tot jouw aantal keren dat je de plank missloeg.
quote:Op maandag 15 juni 2020 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
@:Happel heb ik onbewust eerder een keer ontmoet. Maar daar kwamen we een paar jaar terug pas achter.
Ik ben tijdens Sparta Praag - Feyenoord op een thuisvak in slaap gevallen (languit) en blijkbaar zat hij toen naast me.
dus van tinder rechtstreeks ontmoeten zonder appen? knap hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt de intentie gehad om @onlogisch te neuken.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus van tinder rechtstreeks ontmoeten zonder appen? knap hoor
Neequote:Op maandag 15 juni 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt de intentie gehad om @:onlogisch te neuken.
Ik vind zijn moeder wel voldoende.
Doe dit maar gewoon niet.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt de intentie gehad om @:onlogisch te neuken.
Ik vind zijn moeder wel voldoende.
Zit jij ook op Tinder ouwe snoepertquote:Op maandag 15 juni 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus van tinder rechtstreeks ontmoeten zonder appen? knap hoor
Grindrquote:Op maandag 15 juni 2020 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zit jij ook op Tinder ouwe snoepert
Wtf, Che standbeeld in Nederland? Welke idiote gemeente is dit?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Links hequote:Op maandag 15 juni 2020 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wtf, Che standbeeld in Nederland? Welke idiote gemeente is dit?
@JaapVanDisselquote:Actuele cijfers COVID-19: 15 juni 2020
Positief geteste personen
48.948*
(+165)
Ziekenhuisopnames 11.831
(+3)
Overleden personen
6.065** (+6)
l
Ik zag het later ja. Geinig, nooit eerder gezien dit.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Bolle Hont staat achter het glas. Die dikke mocht toen de CL van Inter meenemen.
Wesley is ook een baasjequote:Op maandag 15 juni 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Bolle Hont staat achter het glas. Die dikke mocht toen de CL van Inter meenemen.
"Jij gaat met hem om, nu ben je niet meer mijn vriend"quote:Op maandag 15 juni 2020 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
Bij ieder statement van de F-Side sterft er iets in me.
ook vooral dat ze denken dat zij ook maar enige politieke invloed hebbenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
Bij ieder statement van de F-Side sterft er iets in me.
Ik heb ook goeie pannen nodig, dus graag mention zo als je iets hebt gevondenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
hebben jullie tips voor wat goede pannen?
Ik haal gewoon van die steelpannetjes bij de Action, werken prima.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
Pannenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
''Nee tegen Peter B'' die uiteindelijk Ajax de kickstart van een rennaissance bezorgde. Ook leuk.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook vooral dat ze denken dat zij ook maar enige politieke invloed hebben
Voorspelbaar en gayquote:Op maandag 15 juni 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nice
Wat vond je van het moment dat je je chaos blades kreeg?
Noem je mij nou voorspelbaar en gay?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd over jou gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |