In hun naam?quote:Op maandag 15 juni 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
Ojee, ik krijg opeens allemaal likes van PVV gekkies en mensen met tractoren in hun naam.
HugoGodtwitter:Jaycee__1973 twitterde op zondag 14-06-2020 om 16:31:24Hugootje, zou u een test willen laten afnemen? Nee, niet voor Cojona, gekkie, een drugstest natuurlijk! @thierrybaudet @geertwilderspvv dit is niet oké hoor! Uitermate zorgwekkend! https://t.co/v5LwIR1L8r reageer retweet
Lekker gewerkt weer.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:35 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook nog even gereageerd, gewoon omdat het kon.
Ik was er toch
quote:Op maandag 15 juni 2020 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je normaliter helemaal geen tokkie bent.
@:lenny_leonard check deze grap
Ah, bij geenstijl snappen ze nog niet wat cameralicht doet met je ogen.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
HugoGodtwitter:Jaycee__1973 twitterde op zondag 14-06-2020 om 16:31:24Hugootje, zou u een test willen laten afnemen? Nee, niet voor Cojona, gekkie, een drugstest natuurlijk!
@:thierrybaudet @:geertwilderspvv dit is niet oké hoor! Uitermate zorgwekkend! https://t.co/v5LwIR1L8r reageer retweet
@:caland
Terechte ban. Weet niet wat hij gedaan heeft, maar wat een josti is dat zeg.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
MED / Solotovski stopt met modden
Solotovski
Solotovski
Wegwerpproduct. Blijkt het toch een kut user te zijn die ze nu eindelijk konden bannen.
Check dit: @:lenny_leonard
@Wereldgozerquote:Op maandag 15 juni 2020 11:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bepaal jij wanneer je iemand wel en wanneer je iemand niet mag attenderen op een topic? Überhaupt op fok serieuze discussies. Zorg er dan ook voor dat de meldingen niet meer zichtbaar zijn
@Anneloos deelt uitquote:Op maandag 15 juni 2020 11:45 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe quote melding is uit voor Anneloos:![]()
[..]
@:wereldgozer
Lulkoek.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:51 schreef zarGon het volgende:
.
Afgeleid met andere dingen.. Geen smoes, gewoon extra info.
Hier roddelen we niet.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
Als ik tegen anneloos praat ben ik ook altijd afgeleid door andere dingen.
quote:Op maandag 15 juni 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
Als ik tegen anneloos praat ben ik ook altijd afgeleid door andere dingen.
als snaarquote:Op maandag 15 juni 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een gebbetje
Het was niet als snaar bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |