Wow, dit gaat diepquote:Op maandag 15 juni 2020 11:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je eerlijkheid niet kan waarderen in een vriend, heb je geen vrienden.
Wat boeit jou het. Jij gaat toch niet naar buiten of naar het stadion.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je maat gaan we hier ook weer met publiek voetballen binnenkort?
Bij Barca was er alweer een gekkie het veld op gerend. Best bijzonder als je eigenlijk zonder publiek speelt.
Nee, ook daar was ik tegen toen die als (ontzettend slechte) grap hier ineens mod was.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:10 schreef Tjacka het volgende:
Dus eigenlijk is iedereen voor (zelfs GGMM) alleen scrummie is tegen. Wel typisch dat een iets te dikke symp weer tegen is dan. Hij zou vast Charlotte of een andere dame als mod willen zien.
Ik denk ook dat jij een aidsmod zou zijn hier.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:10 schreef Tjacka het volgende:
Dus eigenlijk is iedereen voor (zelfs GGMM) alleen scrummie is tegen. Wel typisch dat een iets te dikke symp weer tegen is dan. Hij zou vast Charlotte of een andere dame als mod willen zien.
Nouja ik kan het niet veel slechter doen de huidige mods tochquote:Op maandag 15 juni 2020 11:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, ook daar was ik tegen toen die als (ontzettend slechte) grap hier ineens mod was.
Daar zit geen woord Spaans bij!quote:Op maandag 15 juni 2020 11:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij een aidsmod zou zijn hier.
Je bent meer aanwezig, dat is al automatisch slechter dan de huidige mods.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja ik kan het niet veel slechter doen de huidige mods toch
Wij waren toch ook vrienden.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij een aidsmod zou zijn hier.
Het zou voor de wereld beter zijn als jij dit voorbeeld zou gaan volgen.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat boeit jou het. Jij gaat toch niet naar buiten of naar het stadion.
Zodat jij je niet als een hoopje verdriet voelt.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou voor de wereld beter zijn als jij dit voorbeeld zou gaan volgen.
Die zijn zo beperkt dat iedereen dat kan tochquote:Op maandag 15 juni 2020 11:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou de aanvallen van @:rozevla en @:solotovski prima af kunnen slaan.Dat is tenminste iets
Ik bedoelde eigenlijk dat mensen niet constant tegen je lelijke hoofd hoeven aan te kijken.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zodat jij je niet als een hoopje verdriet voelt.
#MLM is hier niet blij meequote:Op maandag 15 juni 2020 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Solotovski is een kruising tussen een mens en een mongool.
MED / Solotovski stopt met moddenquote:Op maandag 15 juni 2020 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Solotovski is een kruising tussen een mens en een mongool.
Terwijl je normaliter helemaal geen tokkie bent.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
Ojee, ik krijg opeens allemaal likes van PVV gekkies en mensen met tractoren in hun naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |