wat is het verschil tussen appen met mensen die je nog nooit hebt gezien of dagelijks chatten op een forum met mensen die je nooit hebt gezien?quote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloos
Het één is zeer kansloos en het ander maar een beetje.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen appen met mensen die je nog nooit hebt gezien of dagelijks chatten op een forum met mensen die je nooit hebt gezien?
En waar zit 'm precies de nuance in?quote:Op maandag 15 juni 2020 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het één is zeer kansloos en het ander maar een beetje.
Ik hou dat graag gescheiden. Zit al in veel te veel kansloze groepsapps.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen appen met mensen die je nog nooit hebt gezien of dagelijks chatten op een forum met mensen die je nooit hebt gezien?
Dat staat niet in verhouding tot jouw aantal keren dat je de plank missloegquote:Op maandag 15 juni 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij vergeet er alleen bij te vertellen dat hij in de app werd toegevoegd alvorens hij mij, @:DonRaja en de broer van Donraja ooit heeft gezien. Over @:Happel twijfel ik nog.
User @:Caland doet zich voor als een flinke jongen maar slaat de plank op inhoud behoorlijk mis.
Een speciaal groepje aanmaken.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En waar zit 'm precies de nuance in?
@Happel heb ik onbewust eerder een keer ontmoet. Maar daar kwamen we een paar jaar terug pas achter.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij vergeet er alleen bij te vertellen dat hij in de app werd toegevoegd alvorens hij mij, @:DonRaja en de broer van Donraja ooit heeft gezien. Over @:Happel twijfel ik nog.
User @:Caland doet zich voor als een flinke jongen maar slaat de plank op inhoud behoorlijk mis.
Ik ben ook weer weg, hoor. Tentamenwerk.quote:
Lekker pikquote:Op maandag 15 juni 2020 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat staat niet in verhouding tot jouw aantal keren dat je de plank missloeg.
Het gaat nu even niet om mij.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat staat niet in verhouding tot jouw aantal keren dat je de plank missloeg.
quote:Op maandag 15 juni 2020 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
@:Happel heb ik onbewust eerder een keer ontmoet. Maar daar kwamen we een paar jaar terug pas achter.
Ik ben tijdens Sparta Praag - Feyenoord op een thuisvak in slaap gevallen (languit) en blijkbaar zat hij toen naast me.
dus van tinder rechtstreeks ontmoeten zonder appen? knap hoorquote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloos
Ik heb nooit echt de intentie gehad om @onlogisch te neuken.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus van tinder rechtstreeks ontmoeten zonder appen? knap hoor
Neequote:Op maandag 15 juni 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt de intentie gehad om @:onlogisch te neuken.
Ik vind zijn moeder wel voldoende.
Doe dit maar gewoon niet.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt de intentie gehad om @:onlogisch te neuken.
Ik vind zijn moeder wel voldoende.
Zit jij ook op Tinder ouwe snoepertquote:Op maandag 15 juni 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus van tinder rechtstreeks ontmoeten zonder appen? knap hoor
Grindrquote:Op maandag 15 juni 2020 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zit jij ook op Tinder ouwe snoepert
Wtf, Che standbeeld in Nederland? Welke idiote gemeente is dit?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit standbeeld mogen ze wel omploegen hier
@:scrummie2.1
Links hequote:Op maandag 15 juni 2020 13:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wtf, Che standbeeld in Nederland? Welke idiote gemeente is dit?
@JaapVanDisselquote:Actuele cijfers COVID-19: 15 juni 2020
Positief geteste personen
48.948*
(+165)
Ziekenhuisopnames 11.831
(+3)
Overleden personen
6.065** (+6)
l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |