Op FOK! inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij die gozer eigenlijk op FOK! leren kennen of heb je hem hier gentroduceerd?
Moeten hunnie weten. @GGMMtwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 15-06-2020 om 13:02:00Onderbreking tot 2 uur. Daarna maken de moeder en broer van #Miranda gebruik van het spreekrecht. reageer retweet
We leerden elkaar kennen via de APP die was opgericht. Zelfs @aTypisch was daar nog even een deelgenoot van. We zagen elkaar voor het eerst op het groene haas toernooi. Daarna namen we een SCC op hetzelfde vak. Iig HMF verhuisde naar W1 waar ik stond. Jij kwam er wat later bij, in de APP dan. Geen idee waar ik jou voor het eerst zag. Waarschijnlijk ergens kotsend in een goot of zo.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
Of geen idee meer eigenlijk, maar zoiets was het.
Wellicht weet @:onlogisch dat nog
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloosquote:Op maandag 15 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We leerden elkaar kennen via de APP die was opgericht. Zelfs @:aTypisch was daar nog even een deelgenoot van. We zagen elkaar voor het eerst op het groene haas toernooi. Daarna namen we een SCC op hetzelfde vak. Iig HMF verhuisde naar W1 waar ik stond. Jij kwam er wat later bij, in de APP dan. Geen idee waar ik jou voor het eerst zag. Waarschijnlijk ergens kotsend in een goot of zo.
Vakkie W genot.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We leerden elkaar kennen via de APP die was opgericht. Zelfs @:aTypisch was daar nog even een deelgenoot van. We zagen elkaar voor het eerst op het groene haas toernooi. Daarna namen we een SCC op hetzelfde vak. Iig HMF verhuisde naar W1 waar ik stond. Jij kwam er wat later bij, in de APP dan. Geen idee waar ik jou voor het eerst zag. Waarschijnlijk ergens kotsend in een goot of zo.
Mooie sneerquote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloos
quote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloos
quote:
wat is het verschil tussen appen met mensen die je nog nooit hebt gezien of dagelijks chatten op een forum met mensen die je nooit hebt gezien?quote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het n is zeer kansloos en het ander maar een beetje.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen appen met mensen die je nog nooit hebt gezien of dagelijks chatten op een forum met mensen die je nooit hebt gezien?
En waar zit 'm precies de nuance in?quote:Op maandag 15 juni 2020 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het n is zeer kansloos en het ander maar een beetje.
Ik hou dat graag gescheiden. Zit al in veel te veel kansloze groepsapps.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen appen met mensen die je nog nooit hebt gezien of dagelijks chatten op een forum met mensen die je nooit hebt gezien?
Dat staat niet in verhouding tot jouw aantal keren dat je de plank missloegquote:Op maandag 15 juni 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij vergeet er alleen bij te vertellen dat hij in de app werd toegevoegd alvorens hij mij, @:DonRaja en de broer van Donraja ooit heeft gezien. Over @:Happel twijfel ik nog.
User @:Caland doet zich voor als een flinke jongen maar slaat de plank op inhoud behoorlijk mis.
Een speciaal groepje aanmaken.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En waar zit 'm precies de nuance in?
@Happel heb ik onbewust eerder een keer ontmoet. Maar daar kwamen we een paar jaar terug pas achter.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij vergeet er alleen bij te vertellen dat hij in de app werd toegevoegd alvorens hij mij, @:DonRaja en de broer van Donraja ooit heeft gezien. Over @:Happel twijfel ik nog.
User @:Caland doet zich voor als een flinke jongen maar slaat de plank op inhoud behoorlijk mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |