Yes.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een club met 5-0 wint, wonnen ze dan ook met 4 goals op rij??
NOU?
OutbreakManagementTeam.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat is OMT? Waarom doen jullie mij dit aan?
Ik doe sowieso niet veel met dit account, dus dat kan je wel stellen.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anyway. HMF is een levende legende. Als je hem niet op fok hebt meegemaakt, dan heb je eigenlijk gewoon een waardeloos account.
Waarom?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit standbeeld mogen ze wel omploegen hier
@:scrummie2.1
Die wijk erbij zo te zien.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heeft ‘ie ook zonder dat bier moeite mee.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
HMFGOD
Houd die z'n bek όberhaupt nog langer dan 3 seconden na 8 bier?
vind het vooral fijn dat je niet echt pieken en dalen hebt qua energieniveauquote:Op maandag 15 juni 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan permanente staat van ketose. Heb wel wat carbs nodig om vrolijk te blijven (sad, weet)
Wie is het dan?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft niks maar dan ook niks met Nederland te maken en een terrorist
Ga maar eens een tijdje flink sporten i.c.m. zo'n ketosedieet. Hoor je graag na 3 weken.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het vooral fijn dat je niet echt pieken en dalen hebt qua energieniveau
wie moet dat voorstellen?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker en het is ook gezond.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het vooral fijn dat je niet echt pieken en dalen hebt qua energieniveau
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft ‘ie ook zonder dat bier moeite mee.
Ik zag het. Maar ik spaar jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teveel aerosolen?quote:Op maandag 15 juni 2020 13:01 schreef aTypisch het volgende:
de eerste keer dat ik hem zag maakte ik de fout om tegenover hem te gaan zitten tijdens het eten
Alles behalve, als ik niet oplet en 'normaal' eet dan word ik al snel een Theo Janssen denk ikquote:Op maandag 15 juni 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker en het is ook gezond.
Kun je nog wel gewoon fatsoenlijk sporten? Of ben je zo'n ecto.
Op FOK! inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij die gozer eigenlijk op FOK! leren kennen of heb je hem hier geοntroduceerd?
Moeten hunnie weten. @GGMMtwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 15-06-2020 om 13:02:00Onderbreking tot 2 uur. Daarna maken de moeder en broer van #Miranda gebruik van het spreekrecht. reageer retweet
We leerden elkaar kennen via de APP die was opgericht. Zelfs @aTypisch was daar nog even een deelgenoot van. We zagen elkaar voor het eerst op het groene haas toernooi. Daarna namen we een SCC op hetzelfde vak. Iig HMF verhuisde naar W1 waar ik stond. Jij kwam er wat later bij, in de APP dan. Geen idee waar ik jou voor het eerst zag. Waarschijnlijk ergens kotsend in een goot of zo.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
Of geen idee meer eigenlijk, maar zoiets was het.
Wellicht weet @:onlogisch dat nog
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloosquote:Op maandag 15 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We leerden elkaar kennen via de APP die was opgericht. Zelfs @:aTypisch was daar nog even een deelgenoot van. We zagen elkaar voor het eerst op het groene haas toernooi. Daarna namen we een SCC op hetzelfde vak. Iig HMF verhuisde naar W1 waar ik stond. Jij kwam er wat later bij, in de APP dan. Geen idee waar ik jou voor het eerst zag. Waarschijnlijk ergens kotsend in een goot of zo.
Vakkie W genot.quote:Op maandag 15 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We leerden elkaar kennen via de APP die was opgericht. Zelfs @:aTypisch was daar nog even een deelgenoot van. We zagen elkaar voor het eerst op het groene haas toernooi. Daarna namen we een SCC op hetzelfde vak. Iig HMF verhuisde naar W1 waar ik stond. Jij kwam er wat later bij, in de APP dan. Geen idee waar ik jou voor het eerst zag. Waarschijnlijk ergens kotsend in een goot of zo.
Mooie sneerquote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloos
quote:Op maandag 15 juni 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat zou wel kunnen, nooit meegedaan aan apps met mensen die ik nooit heb gezien. Dat vind ik behoorlijk kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |