HUH MAAR ZONDER BROOD KOM JE JE DAG TOCH NIET DOOR??quote:Op maandag 15 juni 2020 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik probeer tegenwoordig ook wat meer koolhydraatarm te eten @:atypisch .
Nadeel daarvan is dat als je wel een keer een wrap of gevulde koek eet je lichaam daar letterlijk van walgt.
@onlogisch nietquote:Op maandag 15 juni 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn zo beperkt dat iedereen dat kan toch
Heb jij in je Zuid-Amerikaanse jaren flink met je neus in de poeder gezeten, of is dat niet zo populair in Brasil?quote:
Eet nog wel wat maat. Wil niet zo'n compleet gefrustreerde gek als jij worden.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
HUH MAAR ZONDER BROOD KOM JE JE DAG TOCH NIET DOOR??
godver wat een kutleven moet jij hebben zeg met minder koolhydraten die je lichaam betreden
zeker populair maar ook moeilijk om kwaliteit te vindenquote:Op maandag 15 juni 2020 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij in je Zuid-Amerikaanse jaren flink met je neus in de poeder gezeten, of is dat niet zo populair in Brasil?
You should try itquote:Op maandag 15 juni 2020 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Eet nog wel wat maat. Wil niet zo'n compleet gefrustreerde gek als jij worden.
Ja. Nog meer vragen?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:38 schreef Anneloos het volgende:
Missen jullie eigenlijk het volgen van sport al?
Eigenlijk heb ik het voetbal geen moment gemist.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:38 schreef Anneloos het volgende:
Missen jullie eigenlijk het volgen van sport al?
In het begin wel. Nu niet meer, nu ik mijn vrienden gewoon weer zie.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En zie je daar ook een verband mee in de mate van consumptie van alcoholische dranken?
En dan permanente staat van ketose. Heb wel wat carbs nodig om vrolijk te blijven (sad, weet)quote:
Haags2.0quote:Op maandag 15 juni 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het voetbal geen moment gemist.
Ik mis het wel minder dan ik had gedacht, maar toch brengt het mensen bij elkaar. Zelfs op fok door topics. Heb jij je gestort op een andere hobby/bezigheid? Want het kijken van sport valt toch weg..quote:Op maandag 15 juni 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Dat sparen is eigenlijk ook niet verkeerd geweest. Dat merken wij hier ook wel. Zelf ben ik echt volledig gestopt met drinken en vriend drinkt alleen als we ergens anders zijn en echt heel af en toe een biertje of een whiskytje thuis. Maar ook totaal de behoefte niet gehad.. dat is nog de grootste verbazing.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In het begin wel. Nu niet meer, nu ik mijn vrienden gewoon weer zie.
Al drink ik wel bij mensen thuis, dus scheelt enorm veel knaken. Geld als water nu!
ook wel gedaan maar terras is toch iets heel anders dus leuk dat het weer kanquote:Op maandag 15 juni 2020 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al drink ik wel bij mensen thuis, dus scheelt enorm veel knaken. Geld als water nu!
Hoezo, zelfs toen het mocht ging je al niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen de mensen waar ik mee naar de voetbal ga. (Ja, ook @Caland mis ik )
Denk je? Wij hebben hier thuis beide een redelijk sociaal leven. Wat ik wel mis is met vrienden voetbal kijken. Dat brengt je toch bij elkaar en zorgt voor gezelligheid.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:44 schreef Caland het volgende:
De mensen die het voetbal niet missen zijn ook precies de mensen die de deur niet uitkomen.
LAAT JE NIET VOOR DE GEK HOUDEN ANNELOOS
Zekerquote:Op maandag 15 juni 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, zelfs toen het mocht ging je al niet meer.
Ben jij er zaterdag eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |