Ik zag het later ja. Geinig, nooit eerder gezien dit.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Bolle Hont staat achter het glas. Die dikke mocht toen de CL van Inter meenemen.
Wesley is ook een baasjequote:Op maandag 15 juni 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Bolle Hont staat achter het glas. Die dikke mocht toen de CL van Inter meenemen.
"Jij gaat met hem om, nu ben je niet meer mijn vriend"quote:Op maandag 15 juni 2020 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
Bij ieder statement van de F-Side sterft er iets in me.
ook vooral dat ze denken dat zij ook maar enige politieke invloed hebbenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
Bij ieder statement van de F-Side sterft er iets in me.
Ik heb ook goeie pannen nodig, dus graag mention zo als je iets hebt gevondenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
hebben jullie tips voor wat goede pannen?
Ik haal gewoon van die steelpannetjes bij de Action, werken prima.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
Pannenquote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
''Nee tegen Peter B'' die uiteindelijk Ajax de kickstart van een rennaissance bezorgde. Ook leuk.quote:Op maandag 15 juni 2020 14:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook vooral dat ze denken dat zij ook maar enige politieke invloed hebben
Voorspelbaar en gayquote:Op maandag 15 juni 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nice
Wat vond je van het moment dat je je chaos blades kreeg?
Noem je mij nou voorspelbaar en gay?quote:Op maandag 15 juni 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd over jou gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |