Gezellig. Ik twijfel nog een beetje tussen trein en auto.quote:
We weten allebei dat dit de trein wordt.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig. Ik twijfel nog een beetje tussen trein en auto.
Traint die club niet gewoon door voor die apen? Doen ze bij ons wel.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij mocht gelukkig al weer trainen. Maar nu hebben ze weer zomerstop tot half september
Kluivert twijfelde ook.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig. Ik twijfel nog een beetje tussen trein en auto.
Velden zijn ingezaaid. De kwaliteit is echt heel bedroevend. Dus dat mag sowieso 3 maanden niet betreden worden.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Traint die club niet gewoon door voor die apen? Doen ze bij ons wel.
Nee hoor, gewoon een vraag hoe het gingquote:Op maandag 15 juni 2020 12:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Was het weer een grove manier van zeggen dat ik weg moest gaan uit dit topic?
Oja natuurlijk. Geen kunstgrasopties?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
Traint die club niet gewoon door voor die apen? Doen ze bij ons wel.
Velden zijn ingezaaid. De kwaliteit is echt heel bedroevend. Dus dat mag sowieso 3 maanden niet b
BBQ bij de grote HMF.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:48 schreef Anneloos het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er zaterdag is?
Huh, voel jij je wel goed?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een vraag hoe het ging
Denk dat @:onlogisch beetje jelly is
BLM protest in Papendrechtquote:Op maandag 15 juni 2020 12:48 schreef Anneloos het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er zaterdag is?
Ja, daarom ook zeg ik ook met publiek. Alleen wat samenvattingen gekeken zo zonder publiek.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch kijk ik wel weinig sinds het weer kan
HMF niet kennenquote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah! Ik weet niet waar HMF voor staat, maar hopelijk zit het weer mee! Veel plezier
HMF niet kennenquote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah! Ik weet niet waar HMF voor staat, maar hopelijk zit het weer mee! Veel plezier
Wel beter. Geen knietjes die elke week open liggen dus.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, gek genoeg allemaal echt gras. Wel 1 hybride veld.
Oke rot maar opquote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Papendrecht.. ik ben wel benieuwd of Onlo een beetje in een goede buurt woont daar. Kans is aanwezig dat we over 2 jaar die kant op willen.quote:
Ah, je bent van plan om een tokkie te worden?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Papendrecht.. ik ben wel benieuwd of Onlo een beetje in een goede buurt woont daar. Kans is aanwezig dat we over 2 jaar die kant op willen.
Huh, Papendrecht tokkie?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, je bent van plan om een tokkie te worden?
Papendrecht heeft geen ghetto-wijken (zoals Nijmegen of zo)quote:Op maandag 15 juni 2020 12:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Papendrecht.. ik ben wel benieuwd of Onlo een beetje in een goede buurt woont daar. Kans is aanwezig dat we over 2 jaar die kant op willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |