Doe het lekker zelfquote:Op maandag 15 juni 2020 10:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:GGMM
Zet deze OP eens in deze.
VBL / [VBL SC #7574] !! AMSTERDAM !! #32
Wat zou dat zijn, muskusboktor57?quote:Op maandag 15 juni 2020 10:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dank je wel, René. Wil je nog één klein dingetje voor me doen?
De lock van de OP halen zodat ik de code ergens kan opslaan, en tussen Amsterdam en !! een spatie.quote:
Nou vooruitquote:Op maandag 15 juni 2020 10:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De lock van de OP halen zodat ik de code ergens kan opslaan, en tussen Amsterdam en !! een spatie.
Bedankt.
Bedankt !!quote:Op maandag 15 juni 2020 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar de rest van de dag doe ik niks meer, ik heb mijn geld wel verdiend voor vandaag
Genoteerd en doorgezet naar @Bannyquote:Op maandag 15 juni 2020 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga komende zondag een niet noodzakelijke verplaatsing doen.
Dit even ter info.
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:20 schreef Zipportal het volgende:
Prima OP.
Weer een medestander gevonden in @:Muskusboktor57
Check dit: @:Coco.
Sorry maat.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En niet zo kortaf hè gap, met je wat.
Ja echt hequote:Op maandag 15 juni 2020 10:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh @:Elan bemoeit zich met een discussie in FB. Dan weet je zeker dat het even niet meer over het oorspronkelijke probleem gaat.
Ja echt hequote:Op maandag 15 juni 2020 10:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh @:Elan bemoeit zich met een discussie in FB. Dan weet je zeker dat het even niet meer over het oorspronkelijke probleem gaat.
Ah de hulphond van @GGMM is er. Wel praktisch, want die blinde kan blijkbaar zelf geen OP's lezen.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2020 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah de hulphond van @:GGMM is er. Wel praktisch, want die blinde kan blijkbaar zelf geen OP's lezen.
Geen zorgen. Ook zonder de steun van Scrummie maken we kans. Tegenslagen maakt ons alleen maar strijdbaar.quote:
Hij is voor Ajaxquote:Op maandag 15 juni 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom zou @:Tjacka hier mod moeten worden? COR was 1 groot drama door hem, BNW heeft ie gekregen omdat daar toch geen normaal denkend persoon post (past dus bij Tjacka). Het enige wat in zijn voordeel spreekt is dat hij wél aanwezig is, maar dat zou meer hinderlijk dan wat anders zijn.
Wat denk je maat gaan we hier ook weer met publiek voetballen binnenkort?quote:
Jemig. Ik dacht dat wij vrienden waren.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Waarom zou @:Tjacka hier mod moeten worden? COR was 1 groot drama door hem, BNW heeft ie gekregen omdat daar toch geen normaal denkend persoon post (past dus bij Tjacka). Het enige wat in zijn voordeel spreekt is dat hij wél aanwezig is, maar dat zou meer hinderlijk dan wat anders zijn.
Mesquote:Op maandag 15 juni 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zal sneller gaan dan we denken. Je hoort steeds meer geruchten dat er misschien zelfs bij de start van de competitie wel wat mogelijk is.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat denk je maat gaan we hier ook weer met publiek voetballen binnenkort?
Bij Barca was er alweer een gekkie het veld op gerend. Best bijzonder als je eigenlijk zonder publiek speelt.
Als je eerlijkheid niet kan waarderen in een vriend, heb je geen vrienden.quote:Op maandag 15 juni 2020 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jemig. Ik dacht dat wij vrienden waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |