Ze helpen wel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, maar wel raar dat je straks in het ov wel zelfgemaakte mondkapje mag dragen terwijl die zeker geen flikker helpen. Mijn inziens is een velletje wc-papier voor je mond dan ook voldoende.
Niks sorry hoor, ik zit er ook mee dat ik naar Utrecht wil en die trein wil gaan vermijdenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sorry, maar die shit raakt me echt.
Niet met de trein gaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nieuwe topic duurde te lang het is allemaal verpest nu ik ga naar de AH
Doe je wel je kapje op.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nieuwe topic duurde te lang het is allemaal verpest nu ik ga naar de AH
Dat is een goed basisprincipequote:
voor hergebruik neem ik aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
Een oud-collega heeft mondkapjes voor me genaaid
Soms heb ik een bord voor mijn kop.quote:
Ja, kunnen in de wasmachine.quote:
ik kop hem niet inquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms heb ik een bord voor mijn kop.
Loop jij rond met iets voor je bakkesquote:
quote:
CE keurmerk, dat heeft mijn vaatdoekje zelfs nog. CE zegt in dit geval geen ene flikker.quote:
“goedenmiddag mevrouw, ik heb het vermoeden dat u een ongeoorloofd mondkapje opheeft.quote:
CE is toch een maat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
CE keurmerk, dat heeft mijn vaatdoekje zelfs nog. CE zegt in dit geval geen ene flikker.
Veel industriële productgroepen mogen uitsluitend worden verhandeld in de Europese Economische Ruimte (EER) als ze CE-markering hebben. CE-markering geeft aan dat het product voldoet aan wettelijke eisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
CE keurmerk, dat heeft mijn vaatdoekje zelfs nog. CE zegt in dit geval geen ene flikker.
Nee slaat nergens op, CE is een veiligheidscertificaat voor machines.quote:
Ja en dat je flesje afwasmiddel het juiste aantal cl heeftquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Veel industriële productgroepen mogen uitsluitend worden verhandeld in de Europese Economische Ruimte (EER) als ze CE-markering hebben. CE-markering geeft aan dat het product voldoet aan wettelijke eisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.
Nee hoor staat ook op je fles shampooquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee slaat nergens op, CE is een veiligheidscertificaat voor machines.
Nee, het is een europees keurmerk wat aangeeft dat het is goedgekeurd door de EU.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee slaat nergens op, CE is een veiligheidscertificaat voor machines.
Ik heb een certificatie om een CE licentie te geven. Het klopt wel wat je zegt, goederenhandel binnen de eu. Dat zegt weinig over de veiligheid. Als je het veiligheids protocol vd producten erbij pakt dan voldoet 90 % vd producten eraan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
man, moeilijk hoor ff googlen:
Doel van CE-markering
De CE-markering heeft 2 doelen:
bevordering van de vrije goederenhandel binnen de EER;
harmonisatie van de wetgeving van de EER-landen voor productveiligheid en -gezondheid.
Producten met CE-markering mogen vrij worden verhandeld in de hele EER (alle EU-lidstaten en IJsland, Liechtenstein en Noorwegen). Nationale overheden mogen geen aanvullende eisen stellen. Voldoen producten niet aan de Europese eisen? Dan is CE-markering niet toegestaan en mogen de producten niet worden verhandeld in de EER.
De keuring is in weze een enorme vragenlijst wat een beetje hierop neerkomt:quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, het is een europees keurmerk wat aangeeft dat het is goedgekeurd door de EU.
En ja, Chinezen misbruiken dat schaamteloos.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef sacha het volgende:
[..]
waar Chanel staat moet Soury staan stop de tijd
Dat haal je er makkelijk af joh.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef chufi het volgende:
Oops mijn ffp1 stofmasker heeft wel een CE merk...
En dat is dus geen medisch mondmasker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef chufi het volgende:
Oops mijn ffp1 stofmasker heeft wel een CE merk...
Laat die ook maar beschikbaar blijven voor het medisch personeel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat is dus geen medisch mondmasker.
twitter:DenkNL twitterde op woensdag 20-05-2020 om 17:22:00#mondkapjes in het OV vs gezichtsbedekkende kleding in het OV...
#coronadebat https://t.co/sbTHbAUSjF reageer retweet
Gezichtsbedekkende kleding dragen in het openbaar is ook weer bij wet verboden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
twitter:DenkNL twitterde op woensdag 20-05-2020 om 17:22:00#mondkapjes in het OV vs gezichtsbedekkende kleding in het OV...
#coronadebat https://t.co/sbTHbAUSjF reageer retweet
Waarom zou iemand dat doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:15 schreef PP_Sound het volgende:
Het is wachten op de 1e met een bivakmuts in het OV.
Als je maar een mondmasker er over hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:15 schreef PP_Sound het volgende:
Het is wachten op de 1e met een bivakmuts in het OV.
Waarom? Zo'n muts is dat al.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar een mondmasker er over hebt.
t gaat om wat hij zegt vanaf 48sec. dat medische mondkapjes verboden worden in t ov .quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gezichtsbedekkende kleding dragen in het openbaar is ook weer bij wet verboden.
Dat dus, medisch personeel moet er de beschikking over hebben. Zij weten ook hoe ze het moeten gebruiken. Het is voor de rest een schijnvijligheid.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:19 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm, beetje rare discussie. Die medische kapjes zijn nodig in o.a. ziekenhuizen. Sta ze dan daar af of koop ze gewoon niet. Ik had nog FFP3 liggen, afgegeven bij m'n huisarts.
Ik kocht andere bij "podobrace.nl". Die lijken wel ok te zijn.
medische mondkapjes bestaan niet wel ffp1, 2 of 3quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
t gaat om wat hij zegt vanaf 48sec. dat medische mondkapjes verboden worden in t ov .
Jezus sjufquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
medische mondkapjes bestaan niet wel ffp1, 2 of 3
Je hebt ook nog klasse 4 en 5. Veiligheidsschoenen hebben ook 5 klassen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
medische mondkapjes bestaan niet wel ffp1, 2 of 3
Kijken of het zand er nog ligt?quote:
Jawel dat is op fb te vinden.quote:
Kijken of er een superzee-eendje looptquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijken of het zand er nog ligt?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijken of er een superzee-eendje loopt
Misschien hoeft hij er niet in één keer erin.quote:
heb jij nog een goeie zaag?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien hoeft hij er niet in één keer erin.
Zeker, even kijken of die een CE keuring heeft. Anders is het niet toegestaan.quote:
SBE zorgt wel dat je pastquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een redelijke wasmachine trommel pas ik wel in en anders een beetje proppen
Zon mond doekje of hoe je het ook wilt noemen zit binnen no time vol met allerlei smerigheid inclusief covid 19quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou iedere debiel snapt wel, dat iets voor je mond hebben beter is dan niks
Wassen op 60 graden iedere dagquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zon mond doekje of hoe je het ook wilt noemen zit binnen no time vol met allerlei smerigheid inclusief covid 19
Gelukkig kun je jezelf niet besmetten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zon mond doekje of hoe je het ook wilt noemen zit binnen no time vol met allerlei smerigheid inclusief covid 19
dat virus hou je niet tegen met mondkapjes en dat is gewoon de realiteitquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig kun je jezelf niet besmetten.
Goede handel die dingen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef chufi het volgende:
In Spanje gaan ze vanaf middernacht allemaal aan de mondkapjes
De onderzoeken wijzen anders uit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
dat virus hou je niet tegen met mondkapjes en dat is gewoon de realiteit
Het is C E (bij het goede keurmerk zit er ruimte tussen de letters)quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Mooi verweer bij de rechtbank, het middel is CE gekeurd.
Is je Spaanse pakketje al binnen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:35 schreef drakin het volgende:
Het is al bijna geen woensdag meer, wie heeft de afgelopen dagen weggemaakt?
Ja en vandaag de eerste bestellingen van de spulletjes ook alquote:
heleboel leuke dingetjesquote:
Dan heb je toch echt het een en ander gemist.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou ik dat moeten weten. Ik werk in het OV.
HET. IS. GELUL.
Vertel ze dan maar over mijn leuke winkelquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben soms ook een magazijn voor die kut pakketjes van mijn twee naaste buren
Webwinkel ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Vertel ze dan maar over mijn leuke winkel
Dat is oud nieuws.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt het een en ander gemist.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)wassen-neus-a3999884
Hijink zet vraagtekens bij de eis aan reizigers om geen gecertificeerde maskers op te zetten. „Ik snap dat je die FFP2-maskers voor de zorg wilt bewaren. Maar als iemand dan toch een deugdelijk niet-medisch mondkapje opzet dat gekeurd is, kun je alsnog een boete krijgen. Dat begrijpt niemand.”
quote:
Ah dan zijn ze daar dus op terug gekomen. Want er is duidelijk gezegd dat je een prent ging krijgen als je een masker droeg wat wel werkte.quote:
Blij dat ik tegenwoordig auto rijquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga wel met mijn strijd bijl in het openbaar vervoer en iedereen die in de buurt komt sla ik neer
Maar dan heb je net zomaar gelogen over je strijdbijl meenemen in het ovquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met openbaar vervoer dus mij kom je niet tegen
IRL doe je geen kip kwaad.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga wel met mijn strijd bijl in het openbaar vervoer en iedereen die in de buurt komt sla ik neer
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dan heb je net zomaar gelogen over je strijdbijl meenemen in het ov
Ik hoorde vandaag dat die boete er niet meer isquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt het een en ander gemist.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)wassen-neus-a3999884
Hijink zet vraagtekens bij de eis aan reizigers om geen gecertificeerde maskers op te zetten. „Ik snap dat je die FFP2-maskers voor de zorg wilt bewaren. Maar als iemand dan toch een deugdelijk niet-medisch mondkapje opzet dat gekeurd is, kun je alsnog een boete krijgen. Dat begrijpt niemand.”
Maar je gaat er nooit meequote:Op woensdag 20 mei 2020 23:59 schreef PP_Sound het volgende:
Ik verwacht veel ludieke mond en neusbescherming in het OV.
ja ik las het net. Het was dan ook meer dan bezopen om een boete te geven omdat je een masker draagt wat wel goed beschermd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat die boete er niet meer is
saai zo witquote:
Ik zou dat aan de andere kant van de weg rijden niet leuk vindenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zie wel hoe het eind Augustus is, kan ook nog met de auto gaan.
Die kleur houd het virus ook beter tegenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Erg besmettelijk ook, zwart is handiger of donkerblauw.
Die Rotterdamse mondkapjes zijn leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:12 schreef drakin het volgende:
Ik kreeg vandaag een katoenen van mams, ze had een aantal gemaakt voor andere familieleden.
Nou heb ik er al 3
neequote:Op donderdag 21 mei 2020 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Rotterdamse mondkapjes zijn leuk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:49 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog een paar van die zonnebrillen die je over je echt bril kunt dragen.. Die voldoen ook prima volgens mij
Ow ja dat is niet handig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat autorijden met mijn hand nog niet zo'n succes is
Jij lekker het water op?
Ook lekker, het is zonde om binnen te blijven met dit mooie weer.quote:
Dat zoziezoquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, het is zonde om binnen te blijven met dit mooie weer.
Succesquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zoziezo
Ook wel mooi weer om te gaan skeeleren
Volgens mij mag je dan niet eens autorijden, je moet 2 handen kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat autorijden met mijn hand nog niet zo'n succes is
Jij lekker het water op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dan niet eens autorijden, je moet 2 handen kunnen gebruiken.Als je niet kan schakelen dan moet je idd in een automaat rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja want een automaat heb je absoluut geen 2e hand voor nodig zeker.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je niet kan schakelen dan moet je idd in een automaat rijden.
Hij heeft ervan geleerdquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik denk dat hij wel een verstandige jongen is.
Je hebt toch gereden?quote:
quote:
Hmmm !!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef sacha het volgende:
[..]
waar Chanel staat moet Soury staan stop de tijd
Ja sorryquote:
Niet meer doen, ik begon je al te missen.quote:
Ik zat in de dikke staarten clubquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet meer doen, ik begon je al te missen.
Je vond het maar al te grappig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet meer doen, ik begon je al te missen.
quote:
Vertelquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Die opmerking van sas vond ik ook grappig.
Ja dat dacht ik welquote:
Mwa het wordt hier de laatste tijd ook best wel stilletjes hier. Vandaar mijn reactie.quote:
Dat kwam toch doordat Dees een aantal had weggejaagd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa het wordt hier de laatste tijd ook best wel stilletjes hier. Vandaar mijn reactie.
Zo dan heb je de reden waaronder ik reageerde.
Whut? We kennen pieken en dalen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kwam toch doordat Dees een aantal had weggejaagd?
Lijkt me juist een reden om te reagerenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa het wordt hier de laatste tijd ook best wel stilletjes hier. Vandaar mijn reactie.
Zo dan heb je de reden waaronder ik reageerde.
Met een leegloop die ik gemist heb, geen idee wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? We kennen pieken en dalen.
Ik weet er niks van maar vertel !!quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Met een leegloop die ik gemist heb, geen idee wat er gebeurd is.
Er is niets gebeurd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Met een leegloop die ik gemist heb, geen idee wat er gebeurd is.
Ja lul er maar omheenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:02 schreef drakin het volgende:
Ik mis mijn treinkaart en spontaan een dagje touren, musea bekijken, lekkere wandeling maken, boek lezen en koffie drinken onderweg
Glazen bol is wat glazigquote:
Ik heb een harry potter paraplu in de auto liggen, geen glazen bolquote:
Ik kan het beterquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:03 schreef drakin het volgende:
Maar ik mis die kaart wel.
Slinger uit de bocht als ik probeer boek te lezen en koffie drinken tegelijk achter het stuur, dat gaat niet
Beter uit de bocht slingeren?quote:
Even in mijn glazen bol kijken hoe dat er uit ziet.quote:
Heb jij een glazen bol?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even in mijn glazen bol kijken hoe dat er uit ziet.
Je moet dat ding afdekken als je niet thuis bentquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even in mijn glazen bol kijken hoe dat er uit ziet.
Het was meer dat dat ding je huis in vuur en vlam kan zetten als de zon er op staatquote:
En mensen maar denken dat een doekje erover leggen iets spiritueels zou zijn, maar nee gewoon praktischquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was meer dat dat ding je huis in vuur en vlam kan zetten als de zon er op staat
Ben je weer met je ballen aan het spelenquote:
Ja !! HAhahhaquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En mensen maar denken dat een doekje erover leggen iets spiritueels zou zijn, maar nee gewoon praktisch
Het is geestigquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En mensen maar denken dat een doekje erover leggen iets spiritueels zou zijn, maar nee gewoon praktisch
Yep, wil jij ook?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je weer met je ballen aan het spelen
Ja de kasten zijn bezetquote:
O ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb al ballen
https://elvegeluk.nl/product-categorie/meditatie/meridiaan/
Nee breek me de bek niet openquote:
Of doosje dicht doen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja.
Maar het is wel goed om er een doek over te leggen.
Hou opquote:
Ik denk meer aan brandveiligheid.quote:
quote:
Wilde je 300 wc rollen terug brengenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Ga maar weer hamsteren want de boel gaat weer op slot na vandaag.
Ik zag het journaal net, massaal naar het strand.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat even in het topic hier op fok. Dat kan je beter niet doenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het journaal net, massaal naar het strand.
Geen enkel probleem hier, plek genoeg.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En parken, mensen zijn echt gek, ze verzieken het voor anderen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietquote:
wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Dat krijg je wanneer je met zijn allen op een kluitje gaat wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En parken, mensen zijn echt gek, ze verzieken het voor anderen.
Ja dat is het egomistme Ik mag wel de rest nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dat artikel gelezen waarin staat dat het nauwelijks overdraagbaar is in de buitenlucht denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen lezen niksquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dat artikel gelezen waarin staat dat het nauwelijks overdraagbaar is in de buitenlucht denk ik.
nauwelijks is niet totaal niet.
Kolder, er zijn genoeg plekken waar mensen buiten kunnen recreëren zonder boven op elkaars lip te zitten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je met zijn allen op een kluitje gaat wonen.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Park in Amsterdam [ afbeelding ]
Park in Rotterdam
[ afbeelding ]
Je kan wel zien waar de slimste mensen wonen
ja hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Park in Rotterdam
[ afbeelding ]
Maar daar zitten meer van die kut tekenquote:
Dat kan nog weleens tegenvallen of tel je weilanden ook mee?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kolder, er zijn genoeg plekken waar mensen buiten kunnen recreëren zonder boven op elkaars lip te zitten.
Mooi gebied, dat mis ik wel eens.quote:
Zo is het overal wel wat.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar daar zitten meer van die kut teken
Ik woonde vlak bij het Vondelpark. Wat kut was dat in de zomerquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Park in Rotterdam
[ afbeelding ]
Ik moet die drukte niet ....quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woonde vlak bij het Vondelpark. Wat kut was dat in de zomer
Neequote:
Ja, de mooiste plekken kun je met het kutste vandaan komen. Maar mooi is het wel.quote:
Als ik hier rondom het meer kijk, dan zie ik genoeg lekkere plekjes waar je lekker aan het water kan zitten op een veilige afstand. Nee mensen moeten dan persé in de file om met zijn alle hutje mutje op het strand te liggen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat kan nog weleens tegenvallen of tel je weilanden ook mee?
Idd, met een lange broek aan en niet door begroeiing lopen dan is de kans op teken uitermate klein.quote:
Ja een bootje is wel coolquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hier rondom het meer kijk, dan zie ik genoeg lekkere plekjes waar je lekker aan het water kan zitten op een veilige afstand. Nee mensen moeten dan persé in de file om met zijn alle hutje mutje op het stand te liggen.
Nog nooit door een teek gebeten... wil dat ook z houden eikquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, met een lange broek aan en niet door begroeiing lopen dan is de kans op teken uitermate klein.
Dat is momenteel helemaal een uitkomst, ik prijs me zelf er gelukkig mee.quote:
Ons zonnetje in huisquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:48 schreef chufi het volgende:
Moet ie niet lek slaan op een of ander illegaal gedumpt afval ...
Ik snap het. Fuck iedereenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is momenteel helemaal een uitkomst, ik prijs me zelf er gelukkig mee.
Dan moet je ook de natuur in.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit door een teek gebeten... wil dat ook z houden eik
Ik denk dat ze hem niet lustenquote:
Het maakt nogal uit hoe je dat doet, als een kip zonder kop in zomers tenue door het struikgewas is prijsschieten.quote:
Ja als een moter rijder zonder helmquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het maakt nogal uit hoe je dat doet, als een kip zonder kop in zomers tenue door het struikgewas is prijsschieten.
Hoe dan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik word geregeld door teken gebeten. Het is inmiddels routine: desinfecteren, markeren en in de gaten houden.
Je weet dat je ook besmet kan zijn met de borelia-bacterie ook al krijg je geen rode kring of wat dan ook?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik word geregeld door teken gebeten. Het is inmiddels routine: desinfecteren, markeren en in de gaten houden.
Dat dacht ik nietquote:
Ja, en je kan nog veel meer oplopen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet dat je ook besmet kan zijn met de borelia-bacterie ook al krijg je geen rode kring of wat dan ook?
Is idd. mijn werk.quote:
Fake news, toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Park in Rotterdam
[ afbeelding ]
Maar voel je het ? wanneer je er weer een hebt, want ze kunnen ook op gekke plekken kruipen toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, en je kan nog veel meer oplopen.
Niet om wat op te lopenquote:
Gelukkig ben je je er van bewust.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, en je kan nog veel meer oplopen.
Nee. Ik check mezelf van top tot teen als ik ga douchen. Ze kunnen overal zitten ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar voel je het ? wanneer je er weer een hebt, want ze kunnen ook op gekke plekken kruipen toch?
Ik zou ze het park omsingelen en ze allemaal 400 euro laten betalenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)eperkingen~aaf6d64f/
Ik heb er ook wel de nodige gehad. Is minder geworden sinds ik niet meer in bomen klim.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zou het heel knap vinden als jij in je eentje het park kan omsingelen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ze het park omsingelen en ze allemaal 400 euro laten betalen
Stelletje idioten
Ik ben best breedquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het heel knap vinden als jij in je eentje het park kan omsingelen.
Als iemand het kan, is het D.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het heel knap vinden als jij in je eentje het park kan omsingelen.
Of hij heeft meer dan 1 spalkje daarna nodigquote:
Die is kaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |