Het is geestigquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En mensen maar denken dat een doekje erover leggen iets spiritueels zou zijn, maar nee gewoon praktisch
Yep, wil jij ook?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je weer met je ballen aan het spelen
Ja de kasten zijn bezetquote:
O ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb al ballen
https://elvegeluk.nl/product-categorie/meditatie/meridiaan/
Nee breek me de bek niet openquote:
Of doosje dicht doen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja.
Maar het is wel goed om er een doek over te leggen.
Hou opquote:
Ik denk meer aan brandveiligheid.quote:
quote:
Wilde je 300 wc rollen terug brengenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Ga maar weer hamsteren want de boel gaat weer op slot na vandaag.
Ik zag het journaal net, massaal naar het strand.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat even in het topic hier op fok. Dat kan je beter niet doenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het journaal net, massaal naar het strand.
Geen enkel probleem hier, plek genoeg.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En parken, mensen zijn echt gek, ze verzieken het voor anderen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietquote:
wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Dat krijg je wanneer je met zijn allen op een kluitje gaat wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En parken, mensen zijn echt gek, ze verzieken het voor anderen.
Ja dat is het egomistme Ik mag wel de rest nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dat artikel gelezen waarin staat dat het nauwelijks overdraagbaar is in de buitenlucht denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |