Mwa het wordt hier de laatste tijd ook best wel stilletjes hier. Vandaar mijn reactie.quote:
Dat kwam toch doordat Dees een aantal had weggejaagd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa het wordt hier de laatste tijd ook best wel stilletjes hier. Vandaar mijn reactie.
Zo dan heb je de reden waaronder ik reageerde.
Whut? We kennen pieken en dalen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kwam toch doordat Dees een aantal had weggejaagd?
Lijkt me juist een reden om te reagerenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa het wordt hier de laatste tijd ook best wel stilletjes hier. Vandaar mijn reactie.
Zo dan heb je de reden waaronder ik reageerde.
Met een leegloop die ik gemist heb, geen idee wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? We kennen pieken en dalen.
Ik weet er niks van maar vertel !!quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Met een leegloop die ik gemist heb, geen idee wat er gebeurd is.
Er is niets gebeurd.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Met een leegloop die ik gemist heb, geen idee wat er gebeurd is.
Ja lul er maar omheenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:02 schreef drakin het volgende:
Ik mis mijn treinkaart en spontaan een dagje touren, musea bekijken, lekkere wandeling maken, boek lezen en koffie drinken onderweg
Glazen bol is wat glazigquote:
Ik heb een harry potter paraplu in de auto liggen, geen glazen bolquote:
Ik kan het beterquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:03 schreef drakin het volgende:
Maar ik mis die kaart wel.
Slinger uit de bocht als ik probeer boek te lezen en koffie drinken tegelijk achter het stuur, dat gaat niet
Beter uit de bocht slingeren?quote:
Even in mijn glazen bol kijken hoe dat er uit ziet.quote:
Heb jij een glazen bol?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even in mijn glazen bol kijken hoe dat er uit ziet.
Je moet dat ding afdekken als je niet thuis bentquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even in mijn glazen bol kijken hoe dat er uit ziet.
Het was meer dat dat ding je huis in vuur en vlam kan zetten als de zon er op staatquote:
En mensen maar denken dat een doekje erover leggen iets spiritueels zou zijn, maar nee gewoon praktischquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was meer dat dat ding je huis in vuur en vlam kan zetten als de zon er op staat
Ben je weer met je ballen aan het spelenquote:
Ja !! HAhahhaquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En mensen maar denken dat een doekje erover leggen iets spiritueels zou zijn, maar nee gewoon praktisch
Het is geestigquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
En mensen maar denken dat een doekje erover leggen iets spiritueels zou zijn, maar nee gewoon praktisch
Yep, wil jij ook?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je weer met je ballen aan het spelen
Ja de kasten zijn bezetquote:
O ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb al ballen
https://elvegeluk.nl/product-categorie/meditatie/meridiaan/
Nee breek me de bek niet openquote:
Of doosje dicht doen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja.
Maar het is wel goed om er een doek over te leggen.
Hou opquote:
Ik denk meer aan brandveiligheid.quote:
quote:
Wilde je 300 wc rollen terug brengenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Ga maar weer hamsteren want de boel gaat weer op slot na vandaag.
Ik zag het journaal net, massaal naar het strand.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat even in het topic hier op fok. Dat kan je beter niet doenquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het journaal net, massaal naar het strand.
Geen enkel probleem hier, plek genoeg.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En parken, mensen zijn echt gek, ze verzieken het voor anderen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietquote:
wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Dat krijg je wanneer je met zijn allen op een kluitje gaat wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En parken, mensen zijn echt gek, ze verzieken het voor anderen.
Ja dat is het egomistme Ik mag wel de rest nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dat artikel gelezen waarin staat dat het nauwelijks overdraagbaar is in de buitenlucht denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |