Het is C E (bij het goede keurmerk zit er ruimte tussen de letters)quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Mooi verweer bij de rechtbank, het middel is CE gekeurd.
Is je Spaanse pakketje al binnen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:35 schreef drakin het volgende:
Het is al bijna geen woensdag meer, wie heeft de afgelopen dagen weggemaakt?
Ja en vandaag de eerste bestellingen van de spulletjes ook alquote:
heleboel leuke dingetjesquote:
Dan heb je toch echt het een en ander gemist.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou ik dat moeten weten. Ik werk in het OV.
HET. IS. GELUL.
Vertel ze dan maar over mijn leuke winkelquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben soms ook een magazijn voor die kut pakketjes van mijn twee naaste buren
Webwinkel ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Vertel ze dan maar over mijn leuke winkel
Dat is oud nieuws.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt het een en ander gemist.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)wassen-neus-a3999884
Hijink zet vraagtekens bij de eis aan reizigers om geen gecertificeerde maskers op te zetten. „Ik snap dat je die FFP2-maskers voor de zorg wilt bewaren. Maar als iemand dan toch een deugdelijk niet-medisch mondkapje opzet dat gekeurd is, kun je alsnog een boete krijgen. Dat begrijpt niemand.”
quote:
Ah dan zijn ze daar dus op terug gekomen. Want er is duidelijk gezegd dat je een prent ging krijgen als je een masker droeg wat wel werkte.quote:
Blij dat ik tegenwoordig auto rijquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga wel met mijn strijd bijl in het openbaar vervoer en iedereen die in de buurt komt sla ik neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |