Het is C E (bij het goede keurmerk zit er ruimte tussen de letters)quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
Mooi verweer bij de rechtbank, het middel is CE gekeurd.
Is je Spaanse pakketje al binnen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:35 schreef drakin het volgende:
Het is al bijna geen woensdag meer, wie heeft de afgelopen dagen weggemaakt?
Ja en vandaag de eerste bestellingen van de spulletjes ook alquote:
heleboel leuke dingetjesquote:
Dan heb je toch echt het een en ander gemist.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou ik dat moeten weten. Ik werk in het OV.
HET. IS. GELUL.
Vertel ze dan maar over mijn leuke winkelquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben soms ook een magazijn voor die kut pakketjes van mijn twee naaste buren
Webwinkel ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Vertel ze dan maar over mijn leuke winkel
Dat is oud nieuws.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt het een en ander gemist.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)wassen-neus-a3999884
Hijink zet vraagtekens bij de eis aan reizigers om geen gecertificeerde maskers op te zetten. „Ik snap dat je die FFP2-maskers voor de zorg wilt bewaren. Maar als iemand dan toch een deugdelijk niet-medisch mondkapje opzet dat gekeurd is, kun je alsnog een boete krijgen. Dat begrijpt niemand.”
quote:
Ah dan zijn ze daar dus op terug gekomen. Want er is duidelijk gezegd dat je een prent ging krijgen als je een masker droeg wat wel werkte.quote:
Blij dat ik tegenwoordig auto rijquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga wel met mijn strijd bijl in het openbaar vervoer en iedereen die in de buurt komt sla ik neer
Maar dan heb je net zomaar gelogen over je strijdbijl meenemen in het ovquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met openbaar vervoer dus mij kom je niet tegen
IRL doe je geen kip kwaad.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga wel met mijn strijd bijl in het openbaar vervoer en iedereen die in de buurt komt sla ik neer
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dan heb je net zomaar gelogen over je strijdbijl meenemen in het ov
Ik hoorde vandaag dat die boete er niet meer isquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt het een en ander gemist.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)wassen-neus-a3999884
Hijink zet vraagtekens bij de eis aan reizigers om geen gecertificeerde maskers op te zetten. „Ik snap dat je die FFP2-maskers voor de zorg wilt bewaren. Maar als iemand dan toch een deugdelijk niet-medisch mondkapje opzet dat gekeurd is, kun je alsnog een boete krijgen. Dat begrijpt niemand.”
Maar je gaat er nooit meequote:Op woensdag 20 mei 2020 23:59 schreef PP_Sound het volgende:
Ik verwacht veel ludieke mond en neusbescherming in het OV.
ja ik las het net. Het was dan ook meer dan bezopen om een boete te geven omdat je een masker draagt wat wel goed beschermd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat die boete er niet meer is
saai zo witquote:
Ik zou dat aan de andere kant van de weg rijden niet leuk vindenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zie wel hoe het eind Augustus is, kan ook nog met de auto gaan.
Die kleur houd het virus ook beter tegenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Erg besmettelijk ook, zwart is handiger of donkerblauw.
Die Rotterdamse mondkapjes zijn leukquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:12 schreef drakin het volgende:
Ik kreeg vandaag een katoenen van mams, ze had een aantal gemaakt voor andere familieleden.
Nou heb ik er al 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |