Ze helpen wel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, maar wel raar dat je straks in het ov wel zelfgemaakte mondkapje mag dragen terwijl die zeker geen flikker helpen. Mijn inziens is een velletje wc-papier voor je mond dan ook voldoende.
Niks sorry hoor, ik zit er ook mee dat ik naar Utrecht wil en die trein wil gaan vermijdenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sorry, maar die shit raakt me echt.
Niet met de trein gaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nieuwe topic duurde te lang het is allemaal verpest nu ik ga naar de AH
Doe je wel je kapje op.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nieuwe topic duurde te lang het is allemaal verpest nu ik ga naar de AH
Dat is een goed basisprincipequote:
voor hergebruik neem ik aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
Een oud-collega heeft mondkapjes voor me genaaid
Soms heb ik een bord voor mijn kop.quote:
Ja, kunnen in de wasmachine.quote:
ik kop hem niet inquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms heb ik een bord voor mijn kop.
Loop jij rond met iets voor je bakkesquote:
quote:
CE keurmerk, dat heeft mijn vaatdoekje zelfs nog. CE zegt in dit geval geen ene flikker.quote:
“goedenmiddag mevrouw, ik heb het vermoeden dat u een ongeoorloofd mondkapje opheeft.quote:
CE is toch een maat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
CE keurmerk, dat heeft mijn vaatdoekje zelfs nog. CE zegt in dit geval geen ene flikker.
Veel industriële productgroepen mogen uitsluitend worden verhandeld in de Europese Economische Ruimte (EER) als ze CE-markering hebben. CE-markering geeft aan dat het product voldoet aan wettelijke eisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
CE keurmerk, dat heeft mijn vaatdoekje zelfs nog. CE zegt in dit geval geen ene flikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |