Zolang ze maar geen bescherming bieden mag je ze in het OV dragen. Als je er 1 draagt die wel bescherming biedt krijg je een prent.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Meeste worden in Europa gemaakt volgens mij. Ik heb medische kapjes uit Duitsland.
gedaanquote:
Klopt. Kapjes worden ingedeeld in mate van bescherming.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar alleen medische ... maar die bestaan helemaal niet
Die logica ontgaat me ook volledigquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen bescherming bieden mag je ze in het OV dragen. Als je er 1 draagt die wel bescherming biedt krijg je een prent.
Het is niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Kapjes worden ingedeeld in mate van bescherming.
Nee. Je krijgt een bekeuring als je geen kapje draagt. Niet als je een te goed kapje draagt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen bescherming bieden mag je ze in het OV dragen. Als je er 1 draagt die wel bescherming biedt krijg je een prent.
Die worden dan afgepakt, want die zijn voor medisch personeelquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Je krijgt een bekeuring als je geen kapje draagt. Niet als je een te goed kapje draagt.
uh jawel, je mag geen medisch mondkapje dragen int ov. Die zijn voor de zorg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Je krijgt een bekeuring als je geen kapje draagt. Niet als je een te goed kapje draagt.
Ik kan er ook geen touw aan vast knopen.quote:
Gelulquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die worden dan afgepakt, want die zijn voor medisch personeel
Echt niet. Niemand gaat een kapje van je mond af trekken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die worden dan afgepakt, want die zijn voor medisch personeel
Nee je krijgt een boetequote:Op woensdag 20 mei 2020 19:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt niet. Niemand gaat een kapje van je mond af trekken.
Dat is niet waar. Je mag alleen niet zonder kapje het OV in.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
uh jawel, je mag geen medisch mondkapje dragen int ov. Die zijn voor de zorg.
Het heeft hier ook lang geduurd maar ik zie ze wel steeds vaker. Vooral Aziaten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zie hier ook niemand met maskers lopen raar volk die Zeeuwen
Ik heb begrepen dat ze per 1 juni verplicht worden in het OV.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou ik dat moeten weten. Ik werk in het OV.
HET. IS. GELUL.
Het is ook pertinente onzin. Zonder kapje: prent.quote:
Welnee.quote:
Zijn er te goede kapjes dan? Die wil ik iigquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ook pertinente onzin. Zonder kapje: prent.
Met een ‘te goed kapje’ een prent is echt onzin.
Je wordt alleen uit een rijdende trein geschopt.quote:
die zijn voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn er te goede kapjes dan? Die wil ik iig
Hoho, jij hebt al de hele Waddenzee tussen jou en dat virusquote:
Door een dicht raamquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je wordt alleen uit een rijdende trein geschopt.
FFP2. Wel prijzig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je op de trein stapt is het een ander verhaal dan als je in een ziekenhuis werkt. Het is bescherming voor de mensen om je heenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook niet ideaalquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
FFP2. Wel prijzig.
Zijn met uitblaasventiel. Ben jij veilig, maar kun je anderen besmetten.
Ja, maar je hoeft niet de bescherming te dragen van een IC verpleegkundige.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze per 1 juni verplicht worden in het OV.
Luister naar deze dame. Echt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je op de trein stapt is het een ander verhaal dan als je in een ziekenhuis werkt. Het is bescherming voor de mensen om je heen
Doen ze wel al hun best die treinen aan een dagelijks ontsmettingregime te gaan onderwerpen?quote:
Niet in de trein stappen als het niet nodig is. Maar dat kwartje valt nietquote:
*zeehond blaf doet*quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoho, jij hebt al de hele Waddenzee tussen jou en dat virus
Hoe wil je dat doen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Doen ze wel al hun best die treinen aan een dagelijks ontsmettingregime te gaan onderwerpen?
Ja dat haalt het vasteland nietquote:
Precies. Heb een eerste klas businesscard van de baas. Heb net een Qpark abo afgesloten om de trein te kunnen vermijden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet in de trein stappen als het niet nodig is. Maar dat kwartje valt niet
Dan zoek je vermaak dichter bij huis.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef chufi het volgende:
Ja maar als je naar een museum wilt en het is te ver op de fiets en je hebt geen auto ... wat doe je dan ?
Ok Mjah geen idee.Ik luisterde een paar dagen geleden naar die Gouverneur van New York Cuomo die zat uit te leggen dat het een speerpunt zou worden om de mensen weer in de metro te krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen?
Treinen worden dagelijks nat gereinigd. Veel meer kun je niet.
Sorry, maar die shit raakt me echt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:27 schreef pullup het volgende:
Vraag maar even door want Sode lijkt er meer van te weten
Idd, maar wel raar dat je straks in het ov wel zelfgemaakte mondkapje mag dragen terwijl die zeker geen flikker helpen. Mijn inziens is een velletje wc-papier voor je mond dan ook voldoende.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je op de trein stapt is het een ander verhaal dan als je in een ziekenhuis werkt. Het is bescherming voor de mensen om je heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |