Vrij bizar toch rare tijdenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woon aan een druk plein en het lijkt hier al 3 maanden alsof het zondag is.
zeker bizarquote:
Ik help het je hopen natuurlijk. Ik zelf plan voorlopig even niets qua vakantie.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
denk dat we in okt goed op weg zijn
Die helpen toch nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want anders zouden we geen mondkapjes hebben
ze vliegen weer vanaf 4 juni pullupquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik help het je hopen natuurlijk. Ik zelf plan voorlopig even niets qua vakantie.
guess again.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Meeste worden in Europa gemaakt volgens mij. Ik heb medische kapjes uit Duitsland.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want anders zouden we geen mondkapjes hebben
Ja hoor maar dat houd natuurlijk niet in dat het verstandig is. Ik begin er even niet aan want er is altijd nog volgend jaarquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze vliegen weer vanaf 4 juni pullup
Jawel, ze beschermen anderen tegen de persoon die het kapje draagt. Dus als iedereen er een draagt zou het goed moeten komen.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor maar dat houd natuurlijk niet in dat het verstandig is. Ik begin er even niet aan want er is altijd nog volgend jaar
Hoeren neuken in Zuid Amerikaquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef chufi het volgende:
Ja maar we mogen alleen reizen als het noodzakelijk is ....
Tegen die tijd heeft je ui 27 anderenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze vliegen weer vanaf 4 juni pullup
Ja maar alleen medische ... maar die bestaan helemaal nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jawel, ze beschermen anderen tegen de persoon die het kapje draagt. Dus als iedereen er een draagt zou het goed moeten komen.
ik heb het al duizend keer gezegd die mondkapjes helpen geen ruk je moet gewoon bij mensen uit de buurt blijvenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar alleen medische ... maar die bestaan helemaal niet
Ik denk dat we in oktober weer helemaal de klos zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat lukt jou wel, zeker nu de koffiecorner gesloten isquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb het al duizend keer gezegd die mondkapjes helpen geen ruk je moet gewoon bij mensen uit de buurt blijven
Zeker helpen ze wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb het al duizend keer gezegd die mondkapjes helpen geen ruk je moet gewoon bij mensen uit de buurt blijven
ik hoop toch echt van nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat we in oktober weer helemaal de klos zijn.
Ja, maar waar dat niet kan, kan een kapje wel helpen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
2de golf zou heel goed kunnen jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat we in oktober weer helemaal de klos zijn.
Boek een vakantiequote:Op woensdag 20 mei 2020 19:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop toch echt van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |