Ze helpen wel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, maar wel raar dat je straks in het ov wel zelfgemaakte mondkapje mag dragen terwijl die zeker geen flikker helpen. Mijn inziens is een velletje wc-papier voor je mond dan ook voldoende.
Niks sorry hoor, ik zit er ook mee dat ik naar Utrecht wil en die trein wil gaan vermijdenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sorry, maar die shit raakt me echt.
Niet met de trein gaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nieuwe topic duurde te lang het is allemaal verpest nu ik ga naar de AH
Doe je wel je kapje op.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nieuwe topic duurde te lang het is allemaal verpest nu ik ga naar de AH
Dat is een goed basisprincipequote:
voor hergebruik neem ik aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
Een oud-collega heeft mondkapjes voor me genaaid
Soms heb ik een bord voor mijn kop.quote:
Ja, kunnen in de wasmachine.quote:
ik kop hem niet inquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms heb ik een bord voor mijn kop.
Loop jij rond met iets voor je bakkesquote:
quote:
CE keurmerk, dat heeft mijn vaatdoekje zelfs nog. CE zegt in dit geval geen ene flikker.quote:
“goedenmiddag mevrouw, ik heb het vermoeden dat u een ongeoorloofd mondkapje opheeft.quote:
CE is toch een maat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
CE keurmerk, dat heeft mijn vaatdoekje zelfs nog. CE zegt in dit geval geen ene flikker.
Veel industriële productgroepen mogen uitsluitend worden verhandeld in de Europese Economische Ruimte (EER) als ze CE-markering hebben. CE-markering geeft aan dat het product voldoet aan wettelijke eisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
CE keurmerk, dat heeft mijn vaatdoekje zelfs nog. CE zegt in dit geval geen ene flikker.
Nee slaat nergens op, CE is een veiligheidscertificaat voor machines.quote:
Ja en dat je flesje afwasmiddel het juiste aantal cl heeftquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Veel industriële productgroepen mogen uitsluitend worden verhandeld in de Europese Economische Ruimte (EER) als ze CE-markering hebben. CE-markering geeft aan dat het product voldoet aan wettelijke eisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.
Nee hoor staat ook op je fles shampooquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee slaat nergens op, CE is een veiligheidscertificaat voor machines.
Nee, het is een europees keurmerk wat aangeeft dat het is goedgekeurd door de EU.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee slaat nergens op, CE is een veiligheidscertificaat voor machines.
Ik heb een certificatie om een CE licentie te geven. Het klopt wel wat je zegt, goederenhandel binnen de eu. Dat zegt weinig over de veiligheid. Als je het veiligheids protocol vd producten erbij pakt dan voldoet 90 % vd producten eraan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
man, moeilijk hoor ff googlen:
Doel van CE-markering
De CE-markering heeft 2 doelen:
bevordering van de vrije goederenhandel binnen de EER;
harmonisatie van de wetgeving van de EER-landen voor productveiligheid en -gezondheid.
Producten met CE-markering mogen vrij worden verhandeld in de hele EER (alle EU-lidstaten en IJsland, Liechtenstein en Noorwegen). Nationale overheden mogen geen aanvullende eisen stellen. Voldoen producten niet aan de Europese eisen? Dan is CE-markering niet toegestaan en mogen de producten niet worden verhandeld in de EER.
De keuring is in weze een enorme vragenlijst wat een beetje hierop neerkomt:quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, het is een europees keurmerk wat aangeeft dat het is goedgekeurd door de EU.
En ja, Chinezen misbruiken dat schaamteloos.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef sacha het volgende:
[..]
waar Chanel staat moet Soury staan stop de tijd
Dat haal je er makkelijk af joh.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef chufi het volgende:
Oops mijn ffp1 stofmasker heeft wel een CE merk...
En dat is dus geen medisch mondmasker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef chufi het volgende:
Oops mijn ffp1 stofmasker heeft wel een CE merk...
Laat die ook maar beschikbaar blijven voor het medisch personeel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat is dus geen medisch mondmasker.
twitter:DenkNL twitterde op woensdag 20-05-2020 om 17:22:00#mondkapjes in het OV vs gezichtsbedekkende kleding in het OV...
#coronadebat https://t.co/sbTHbAUSjF reageer retweet
Gezichtsbedekkende kleding dragen in het openbaar is ook weer bij wet verboden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
twitter:DenkNL twitterde op woensdag 20-05-2020 om 17:22:00#mondkapjes in het OV vs gezichtsbedekkende kleding in het OV...
#coronadebat https://t.co/sbTHbAUSjF reageer retweet
Waarom zou iemand dat doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:15 schreef PP_Sound het volgende:
Het is wachten op de 1e met een bivakmuts in het OV.
Als je maar een mondmasker er over hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:15 schreef PP_Sound het volgende:
Het is wachten op de 1e met een bivakmuts in het OV.
Waarom? Zo'n muts is dat al.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar een mondmasker er over hebt.
t gaat om wat hij zegt vanaf 48sec. dat medische mondkapjes verboden worden in t ov .quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gezichtsbedekkende kleding dragen in het openbaar is ook weer bij wet verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |