Hahaha ja nou ik trap wel eens van me afquote:
Ik had een kleine zenuw inzinkingquote:Op woensdag 20 mei 2020 06:33 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕
Ik zie dat de nachtploeg een nachtje vrij heeft gehad
Yep, al weer aan het derde bakkie bezig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 06:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maatje. Bakkie koffie genot
Oh ik begin net aan de 1e.quote:Op woensdag 20 mei 2020 06:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, al weer aan het derde bakkie bezig.
Hmmmquote:
Ga jij nog eens een haan nemen voor de kippies?quote:
Mag niet binnen de bebouwde kom is heel de buurt wakker elke morgen rond 6 uurquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga jij nog eens een haan nemen voor de kippies?
Ok, zeker ook wel logisch, ik dacht dat je enorm afgelegen zatquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mag niet binnen de bebouwde kom is heel de buurt wakker elke morgen rond 6 uur
Nee gewoon woonwijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, zeker ook wel logisch, ik dacht dat je enorm afgelegen zat
Zou lezenquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb denk ik weer inspiratie om verder te gaan met mijn boek
Nice.quote:Op woensdag 20 mei 2020 07:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
40 euro maar fok mods krijgen korting
Vast wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 07:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik word rijk als ik mijn verhalen publiceer
Voor jou welquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zoiets heet intelectueel eigendom toch ofzo ?
Jij hebt geen haan nodigquote:Op woensdag 20 mei 2020 06:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een kleine zenuw inzinking
Gewoon weg gooienquote:Op woensdag 20 mei 2020 08:20 schreef espri het volgende:
Goedemorgen, ik zit op de iPad te scrollen en met omhoog vegen blokkeer ik iemand...
Geen idee hoe ik dit weer ongedaan krijg....
Goedemorgen!quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:20 schreef espri het volgende:
Goedemorgen, ik zit op de iPad te scrollen en met omhoog vegen blokkeer ik iemand...
Geen idee hoe ik dit weer ongedaan krijg....
Misschien kan ze dit niet lezen, omdat je geblokkeerd bentquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Was dat in deze sc? Als je opnieuw door het topic scrolt (voorzichtig ') ) zie je vanzelf wie het was, de usernaam is namelijk nog wel te zien, maar het bericht zie je niet, dan kan je weer deblokkeren.
Gelukkig heb jij het nu gequotequote:Op woensdag 20 mei 2020 09:46 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan ze dit niet lezen, omdat je geblokkeerd bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |