Als het jou parkeerplaats is dan kan je de wegsleepdienst inschakelen.quote:
Ik zag een edit.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:48 schreef tonja het volgende:
@:chufi
@:chocofan
@:moemoe
@:Poezeligding
@:sjampoeh
@:charmian
@:ikfok
@:snetje
@:pearlbitch
@:mrsloveable
@:zeyina
@:D.
@:Deisyy
@:superbadeendje
@:soury
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://www.tonja-tekenshow.tkIk ben te scherp. Ik ben erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hoiquote:
Numerbord noteren alle persoonsgegevens achterhalen en bedreigenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Zo fokking irritant, staat er weer een vreemde auto op mijn parkeerplaats
Stoeptegel door de voorruit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Numerbord noteren alle persoonsgegevens achterhalen en bedreigen
Uitlaat verstoppenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Wat een leuke agressie, ik wilde mijn auto er achter zetten zodat hij niet weg kan rijden, maar dan kunnen de parkeerplaatsen aan beide kanten ook niet gebruikt worden.
Rellen op de straat en alles platbranden !!!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Wat een leuke agressie, ik wilde mijn auto er achter zetten zodat hij niet weg kan rijden, maar dan kunnen de parkeerplaatsen aan beide kanten ook niet gebruikt worden.
Hooivorken en fakkels.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Rellen op de straat en alles platbranden !!!
Buurtbewoners optrommelen een vette motiverende speech houden en alles plat brandenquote:
En een lapje stof.quote:
Ja, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Op elke schouder een kip tijdens de speech
Jawel hoor, 1 juni niet medische mondkapjes in het OV.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
niets over niet werkende mondkapjes voor het OV
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 17:48 schreef tonja het volgende:
@:chufi
@:chocofan
@:moemoe
@:Poezeligding
@:sjampoeh
@:charmian
@:ikfok
@:snetje
@:pearlbitch
@:mrsloveable
@:zeyina
@:D.
@:Deisyy
@:superbadeendje
@:soury
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://www.tonja-tekenshow.tkMoet nog eten enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik tijdensquote:
Ik heb een pakje gekregen in de post. Maar er staan allemaal chinese dingen opquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
niets over niet werkende mondkapjes voor het OV
Staan er doodshoofden enzo erop?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een pakje gekregen in de post. Maar er staan allemaal chinese dingen op
Nee maar ik zag een filmpje hoe het ingepakt werd. Een beetje niet zo hygienischquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Staan er doodshoofden enzo erop?
Dezelfde vlucht als de mijne dusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie weet ik kreeg ze. Maar dan nog het virus overleefd het niet.quote:
Wat voor dingen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind een hoop dingen ook maar schijnveiligheid.
Kan het virus tegen kou?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie weet ik kreeg ze. Maar dan nog het virus overleefd het niet.
Gelijk ritueel verbrandenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is teken tijdquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
jezus ik ben een beetje de tijd kwijt ik dacht dat het al minimaal 11 uur zou zijn ofzo
Nee ik pas ook. WTFquote:
Oh goed te horenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi![]()
Helemaal goed, maar hoe is het met jou? Lang niet gezien.
Ja, het tekenseizoen is weer begonnen.quote:
Oh even kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het tekenseizoen is weer begonnen.
Neequote:
Rood is kaalquote:
Druk met leuke dingen hoop ik. Werk je nog steeds voor dezelfde werkgever en heb je je een beetje door de corona-perikelen kunnen worstelen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh goed te horenHoest met de kat?
Met mij gaat het goed, had even geen zin meer na mijn modschap en heb het verder ook wel erg druk gehadMaar vandaag weer zin om te FOK!ken, eens zien hoe lang het duurt
Choco is zo hyper dat ze het hele woordenboek ophoestquote:
Tis een manier die werkt.. Vorige keer won ze ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Choco is zo hyper dat ze het hele woordenboek ophoest
Het is een prima ideequote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een manier die werkt.. Vorige keer won ze ook zo
Ja daar werk ik nog steeds. Ook nog steeds heel leuk maar heb wel besloten dat het dit jaar een tandje minder kanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druk met leuke dingen hoop ik. Werk je nog steeds voor dezelfde werkgever en heb je je een beetje door de corona-perikelen kunnen worstelen?
Tom wordt elke dag een grotere kroelkatSoms wel heel vermoeiend maar vooral lief en hoe is het met die van jou?
Ah wat verdrietig, maar goed dat je niet aan het tobben bent gegaan met van allerlei medicijnen, het zal voor jou wel heel erg wennen geweest zijn geen beestjes meer in huis.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja daar werk ik nog steeds. Ook nog steeds heel leuk maar heb wel besloten dat het dit jaar een tandje minder kanCorona, pfffff ben er wel een beetje klaar mee geloof ik. Net als de rest van de wereld
![]()
Ah wel leuk dat Tom zo verandert is. Hij was eerst toch nogal schuw met die andere erbij?
Mijn katten zijn in februari overledenOud, ziek en ik wilde ze niet met een batterij aan medicijnen opzadelen. Dus tja...
Yes, vrijgezel als maar kanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah wat verdrietig, maar goed dat je niet aan het tobben bent gegaan met van allerlei medicijnen, het zal voor jou wel heel erg wennen geweest zijn geen beestjes meer in huis.
Goed voornemen om het niet meer zo gek te maken met je werk, het is maar werk hè en waarschijnlijk komt het toch nooit af en meer dan je best doe kan je niet.
Tom is inderdaad heel erg veranderd sinds zijn broer bij mijn dochter is gaan wonen en ook sinds hij niet meer op jacht kan buiten, chillen op balkon vindt hij prima.
Ik ben ook wel klaar met dat corona, maar vooral als je alleen woont kan ik me voorstellen dat je het helemaal zat bent, ik zie dat ook aan vrijgezelle vriendinnen, het valt gewoon niet mee. Benje eigenlijk nog wel vrijgezel?
Oops, deed jij dat vroeger ook? Nog iets gebroken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn kleine neefje was vandaag met een driewieler een steile kelder in gereden en moest naar het ziekenhuis herkenbare dingen
Schouder breukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops, deed jij dat vroeger ook? Nog iets gebroken?
Ik neem aan dat het in Nederland wasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Elk jaar drie keer naar een of ander kansloos vakantie resort willen gaan omdat je denkt dat dat moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee johquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes, vrijgezel als maar kanHet is inderdaad vervelend maar het is ook wel weer een uitdaging of een kans om ehm dingen voor jezelf te doen. Hobby's op te pakken etc.
Ja wat werk betreft heb je helemaal gelijk. Het is dat ik het heel leuk vind en er daarom minder erg in heb dat ik zoveel werk maar het jaar was ineens voorbij en ik heb echt weinig andere dingen gedaan![]()
Hoe is het met jou verder? Had je al reis plannen gemaakt? Op de een of andere manier denk ik dat jij bijna ieder jaar naar Kroatië gaatZal wel niet
Ik vind het triestquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef chufi het volgende:
Ja dat vakantiegevoel heb ik nooit ontwikkeld
Allebei de armen tegelijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Soury het volgende:
Tand door mijn lip. En in het gips voor gebroken armen, dat was cool
Ja dat zou echt cool zijnquote:
Waarom?quote:
Als kind was het cool. Als dertiger wat minder Ik heb van mijn schouder tot mijn vingers in het gips gezeten. Rechter kant, ik werd compleet gekquote:
Wie wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben het vaak niet met anderen mensen eens
Was je ook een keldertrap afgereden?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind was het cool. Als dertiger wat minder Ik heb van mijn schouder tot mijn vingers in het gips gezeten. Rechter kant, ik werd compleet gek
ik was blij met links vorig jaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Als kind was het cool. Als dertiger wat minder Ik heb van mijn schouder tot mijn vingers in het gips gezeten. Rechter kant, ik werd compleet gek
Mensen die waan ideen hebben als ze een weekje op vakantie ergens kunnen alles veranderd ofzoquote:
Als je in mijn fobo kijkt zie je eerste en laatste vluchtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je in mijn fobo kijkt zie je eerste en laatste vlucht[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je in mijn fobo kijkt zie je eerste en laatste vlucht
Ja mij niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was niet zo nice. Ik heb daar een tering lang last van gehad Maandenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel de moeite waard om voor in het gips te gaan, het zou lulliger zijn als je van een stoepje was gevallen.
Ik wilde ook niet echtquote:
Nou dat is fijn te weten. Schrijf het even in je boekquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik doe nog even een huis en tuin omgeving check en dan ga ik slapen
Ik heb één keer Kroatië gehoordquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee johIk ben 3 jaar geleden in Split geweest, daarvoor was het wel een paar jaar geleden dat in ik Kroatie was, nog steeds een aanrader hoor.
Ik zou vorige week een weekje in Frankrijk zitten, het eerste weekend van juni met mijn zussen naar Ibiza gaan en in juli stond een week Schotland met mijn dochter gepland, die feestjes gingen allemaal niet doorMisschien dat ik nog wel een paar dagen in NL weg ga, maar heb nog niets concreets, en zodra ik iets wil boeken zal ik wel te laat zijn, want iedereen blijft in NL.
Had jij nog reisjes in de planning die je hebt moeten afzeggen?
Ja het BDS logboekquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is fijn te weten. Schrijf het even in je boek
Ik kom er toch wel in voor he?quote:
Ja jesus gast ik ben belangrijk !!!!quote:
Jij bent toch altijd zo'n nachtbraker?, ik zal mij wel vergissen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik doe nog even een huis en tuin omgeving check en dan ga ik slapen
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo'n nachtbraker?, ik zal mij wel vergissen.
Ja doe dar maarquote:
Ik heb bijna een krat bier leeg en voel me een beetje raarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo'n nachtbraker?, ik zal mij wel vergissen.
Ja die is niet zo belangrijkquote:
Oja, jij bent van het vele bier. dus met die inname zie ik je geen nachten breken, alhoewel...ik zie raardere dingenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb bijna een krat bier leeg en voel me een beetje raar
Kan je ook zinnetjes tikkenquote:
Als jij een krat op hebt, gaat het typen nog goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben een heilige die schijt op goden !!!
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als jij een krat op hebt, gaat het typen nog goed.
Oke, volgende!
op een ander sub forum gingen we tot diep in de nacht door hierquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oja, jij bent van het vele bier. dus met die inname zie ik je geen nachten breken, alhoewel...ik zie raardere dingen
ach joh, ieder zijn ding....toch?
Ik weet hetquote:
Dat was 10 jaar geleden wel leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
op een ander sub forum gingen we tot diep in de nacht door hier
Zeg sneulap ik buig met een smiley voor een goddelijk iemand, probeer mij niet te pakken op een smiley... dat eeuwige uitlokken wordt vervelend.quote:
OKquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeg sneulap ik buig met een smiley voor een goddelijk iemand, probeer mij niet te pakken op een smiley... dat eeuwige uitlokken wordt vervelend.
Ik zeg hier maar niks opquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeg sneulap ik buig met een smiley voor een goddelijk iemand, probeer mij niet te pakken op een smiley... dat eeuwige uitlokken wordt vervelend.
Ik zou niet weten waarom en waarop.quote:
Hoe is het met je ?quote:
Jezus waar komt die haat ineens vandaan maakt mij verder niet uit ofzo maar tochquote:
Het is oud COS zeer volgens mijquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jezus waar komt die haat ineens vandaan maakt mij verder niet uit ofzo maar toch
Daar zou ik idd boven staan,\quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:58 schreef chufi het volgende:
Voel ik me aangesproken.... Nee ik sta daarboven
Nee hoor je komt hier zelden, en als je hier wel bent ga je gal spugen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar zou ik idd boven staan,\
Zodra ik wat zeg schijn ik mij wel aangesproken te moeten voelen hier? Iedereen moet maar kunnen zeggen wat hij/zij wil. Als dat niet leuk aankomt reageer ik terug klaar!
~HO....jij bent de eerste met je kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je komt hier zelden, en als je hier wel bent ga je gal spugen.
Zie je welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
~HO....jij bent de eerste met je kutopmerkingen.
Ik ben bereid te negeren, jij hebt het onvermogen, jij moet zuigen. altijd!!!
Ach valt wel mee van mijn kantquote:
Kijk daar hebben we het aan de staart, welke club? waar heb je het over. Dit is interessant welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
Je zou toch bij zo'n dikke maten club willen horen, nee dat zou mijn eer te na zijn.
Sorry voor degenen die wel zien hoe het is.
Dit is best engquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:22 schreef mootie het volgende:
Wie is de dikke-maten-club nou weer. En vanaf welke maat kan ik me aanmelden. 46?
Hahaha ja nou ik trap wel eens van me afquote:
Ik had een kleine zenuw inzinkingquote:Op woensdag 20 mei 2020 06:33 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕
Ik zie dat de nachtploeg een nachtje vrij heeft gehad
Yep, al weer aan het derde bakkie bezig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 06:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maatje. Bakkie koffie genot
Oh ik begin net aan de 1e.quote:Op woensdag 20 mei 2020 06:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, al weer aan het derde bakkie bezig.
Hmmmquote:
Ga jij nog eens een haan nemen voor de kippies?quote:
Mag niet binnen de bebouwde kom is heel de buurt wakker elke morgen rond 6 uurquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga jij nog eens een haan nemen voor de kippies?
Ok, zeker ook wel logisch, ik dacht dat je enorm afgelegen zatquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mag niet binnen de bebouwde kom is heel de buurt wakker elke morgen rond 6 uur
Nee gewoon woonwijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, zeker ook wel logisch, ik dacht dat je enorm afgelegen zat
Zou lezenquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb denk ik weer inspiratie om verder te gaan met mijn boek
Nice.quote:Op woensdag 20 mei 2020 07:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
40 euro maar fok mods krijgen korting
Vast wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 07:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik word rijk als ik mijn verhalen publiceer
Voor jou welquote:Op woensdag 20 mei 2020 07:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zoiets heet intelectueel eigendom toch ofzo ?
Jij hebt geen haan nodigquote:Op woensdag 20 mei 2020 06:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een kleine zenuw inzinking
Gewoon weg gooienquote:Op woensdag 20 mei 2020 08:20 schreef espri het volgende:
Goedemorgen, ik zit op de iPad te scrollen en met omhoog vegen blokkeer ik iemand...
Geen idee hoe ik dit weer ongedaan krijg....
Goedemorgen!quote:Op woensdag 20 mei 2020 08:20 schreef espri het volgende:
Goedemorgen, ik zit op de iPad te scrollen en met omhoog vegen blokkeer ik iemand...
Geen idee hoe ik dit weer ongedaan krijg....
Misschien kan ze dit niet lezen, omdat je geblokkeerd bentquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Was dat in deze sc? Als je opnieuw door het topic scrolt (voorzichtig ') ) zie je vanzelf wie het was, de usernaam is namelijk nog wel te zien, maar het bericht zie je niet, dan kan je weer deblokkeren.
Gelukkig heb jij het nu gequotequote:Op woensdag 20 mei 2020 09:46 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan ze dit niet lezen, omdat je geblokkeerd bent
Ja mocht wel voor 12.00 uur eten, maar je wilde nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:46 schreef D. het volgende:
Ik heb 15 weken niet voor 12"00u mogen eten, en nu kan ik mezelf er niet meer toe zetten om eerder te eten
Ga weg met je eetfilmpjesquote:
Jaaa, neee, het mocht wel, maar dan gingen mijn 8 uurtjes eerder inquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja mocht wel voor 12.00 uur eten, maar je wilde niet
Ik kwam er vlak voordat ik op mijn werk was achter dat ik alles voor de lunch bij me had, behalve de gesneden witlof die klaar stond in de koelkast, dus ik moest nog even langs de Lidl
Mijn witlofsalade met tonijn heb ik aangepast in een gemengde salade met tonijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Jaaa, neee, het mocht wel, maar dan gingen mijn 8 uurtjes eerder in
Nu zelf snijden, of verkopen ze dat ook gesneden?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn witlofsalade met tonijn heb ik aangepast in een gemengde salade met tonijn.
Ik had gisteren tonijn op mijn pizza, tuna meltquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn witlofsalade met tonijn heb ik aangepast in een gemengde salade met tonijn.
Ik krijg er trek vanquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gisteren tonijn op mijn pizza, tuna melt
En dat woont in Zeelandquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alles wat uit de zee komt is smerig
Als er zee voer geserveerd word sla ik mijn strijdbijl de tafel doormidden !!!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alles wat uit de zee komt is smerig
Ankie Broekers Knol? Die moet maar niet langs een manege lopen, dan krijgt ze meteen een zadel op haar rug.quote:
Daar hebben wel meer Ankies last van.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ankie Broekers Knol? Die moet maar niet langs een manege lopen, dan krijgt ze meteen een zadel op haar rug.
Ik zag wel wie ik per ongeluk had geblokkeerd maar zag nergens waar ik het ongedaan kom maken maar het is gelukt, vraag me niet hoe....quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Was dat in deze sc? Als je opnieuw door het topic scrolt (voorzichtig ') ) zie je vanzelf wie het was, de usernaam is namelijk nog wel te zien, maar het bericht zie je niet, dan kan je weer deblokkeren.
Misschien wil ze eens bereden worden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ankie Broekers Knol? Die moet maar niet langs een manege lopen, dan krijgt ze meteen een zadel op haar rug.
Maar het is geluktquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:08 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zag wel wie ik per ongeluk had geblokkeerd maar zag nergens waar ik het ongedaan kom maken maar het is gelukt, vraag me niet hoe....
Is daar een ruiter voor te vinden dan? Daar moet je toch niet aan denken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien wil ze eens bereden worden.
Ja dat is dan wel een beetje jammer, dat er maar snel mooie kuiken uit mogen komen dan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Kunnen we eindelijk weer voorzichtig vliegen, broeden er vogels op ons veld.
Veldleeuwerik. Gaat minstens tot augustus duren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel een beetje jammer, dat er maar snel mooie kuiken uit mogen komen dan.
Mooi man! Ik moest hem even opzoeken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veldleeuwerik. Gaat minstens tot augustus duren.
Beschermde vogelsoort kennelijk. In Gelderland stikt het er van.
Zouden ze lekker zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi man! Ik moest hem even opzoeken.
[ afbeelding ]
quote:De veldleeuwerik is een beschermde inheemse diersoort. Net als alle andere vogels die van nature in het wild in Nederland voorkomen, zijn veldleeuweriken beschermd op grond van de Europese Vogelrichtlijn. De bescherming van de veldleeuwerik is in Nederland geregeld in de Wet natuurbescherming.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veldleeuwerik. Gaat minstens tot augustus duren.
Beschermde vogelsoort kennelijk. In Gelderland stikt het er van.
En laat je Nottie een paar maanden op haar eieren op het veld liggen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was het maar waar. Kon ik tenminste vliegen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En laat je Nottie een paar maanden op haar eieren op het veld liggen.
Kun je ergens anders ook vliegen? Of mag dat niet? Hier bij Malden bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Kunnen we eindelijk weer voorzichtig vliegen, broeden er vogels op ons veld.
Je kan als club uitwijken naar een ander veld als de club van wie het veld is, dat goed vind.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kun je ergens anders ook vliegen? Of mag dat niet? Hier bij Malden bijvoorbeeld?
owj dan idd uitzittenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je kan als club uitwijken naar een ander veld als de club van wie het veld is, dat goed vind.
Maar die hebben ook met coronamaatregelen te maken. En dan kan het al snel te druk worden op een strip. Word gewoon uitzitten ben ik bang.
ohhh echt?? Ga je het toch doen? Cool!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helaas wel.
Als dit over is ga ik lessen op een motorkist.
Je tuigje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:18 schreef D. het volgende:
Mijn 'tuigje' is binnen
Samen met mijn spalk voel ik me nu net een soort Universal Soldier
Was het in januari al van plan. Wel blij dat ik het toen nog niet gedaan heb, 15k aftikken en vervolgens twee maanden niet vliegen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh echt?? Ga je het toch doen? Cool!
Wanneer begin je?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was het in januari al van plan. Wel blij dat ik het toen nog niet gedaan heb, 15k aftikken en vervolgens twee maanden niet vliegen.
oh daar dus ook mee wachten. Zal nog even duren vrees ikquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als die corona echt het land uit is. Geen idee dus nog.
Je laat me niet bungelen he?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga maar alvast hangen, ik kom er zo aan
Denk het ook wel. Maar ja, gezondheid is nu gewoon even belangrijker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh daar dus ook mee wachten. Zal nog even duren vrees ik
Het coronavirus is op de vlucht voor de pollen las ik net. Dus lang leve de hooikoorts!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Maar ja, gezondheid is nu gewoon even belangrijker.
Ja, eindelijk een goede kant aan hooikoorts!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het coronavirus is op de vlucht voor de pollen las ik net. Dus lang leve de hooikoorts!
dat absoluutquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Maar ja, gezondheid is nu gewoon even belangrijker.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het coronavirus is op de vlucht voor de pollen las ik net. Dus lang leve de hooikoorts!
Que?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is pas 20 gradenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die pleuris hitte helpt ook wel nu
Corona gaat dus even op vakantie en is in augustus weer terugquote:
Ik ga eens opzoek danquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja geen fake nieuws pullup ik heb het ook gelezen
Ben ik ook als de dood voor jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Corona gaat dus even op vakantie en is in augustus weer terug
Ja, mensen met hooikoorts hebben nu een sterker actief immuunsysteem vanwege de pollen.quote:
Oh dat is mooi, ik heb er ook altijd last vanquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, mensen met hooikoorts hebben nu een sterker actief immuunsysteem vanwege de pollen.
Hoorde ik gisteren ook op de radio.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:35 schreef Prisha het volgende:
oh maar ik heb geen last van hooikoorts geloof ik. Maar goed, wel blij voor iedereen die hooikoorts heeft
Ohh lekkerquote:
Ik ook niet, maar ik heb heul veul vitamine c en D3quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:35 schreef Prisha het volgende:
oh maar ik heb geen last van hooikoorts geloof ik. Maar goed, wel blij voor iedereen die hooikoorts heeft
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:35 schreef Prisha het volgende:
Inderdaad, die pokkewind, een verademing dat die nu met corona op vakantie isquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ohh lekker![]()
Dit is het ideale weer hier u. Ook de wind is er sinds begin feb een keertje mee opgehouden
Heb je zelf je rijbewijs al?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Sommigen kunnen echt niet parkeren.hiervoor probeerde iemand het en rijdt een gestalde fiets op de stoep omver en daarna klapt die op de geparkeerde auto voor hem. En er zat geeneens een vrouw achter het stuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |